Beoordelingen over Pullman Paris Tour Eiffel 4-sterren

18 Avenue De Suffren, Entrée au 22 rue Jean Rey, 15e Arrondissement, 75015 Parijs, Frankrijk

#455 van de 1.600 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Super goed alleen spijtig van de sokken
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

Dat wij een suite hadden maar dat er wat voor de duidelijkheid in geen elke kamer mag maar toch zeker niet in een suite sokken achter de deur in de badkamer

Dat je bijna uit elke kamer zicht hebt op de eifeltoren

Fijne kamer die hygiënisch is, maar slechte personeel die niet klantvriendelijk is
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

We hadden geboekt voor een kamer met uitzicht op de Eiffeltoren. Er werd door het personeel met moeite een kamer geregeld met uitzicht op de Eiffeltoren. Er was een Maraton, ze hadden een band voor het hotel. Vanaf 8 uur in de ochtend hadden wij last van geluidsoverlast. We konden de hele dag niet rusten in onze kamer. Niemand had ons hierover geïnformeerd. Toen we om informatie vroegen wist het personeel niets erover. We konden de parkeergarage niet uitrijden omdat de weg was afgesloten. Daarbij kon het personeel ons ook niet over informeren of helpen.

Het ontbijt en een hygiënische kamer

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Terleurstelend
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

Veel moeite moeten doen om überhaupt de kamer te mogen betreden. Ik heb 1 nacht geboekt voor €406 en ik verwachte een hele grote kamer zoals ik op de foto’s zag. Ik ben op vakantie en wil uitslapen ik verwacht dan ook zeker niet dat er om half 9 in de ochtend een schoonmaker de kamer betreed. Ik lag met me vriendin nog lekker op bed dan gaat ineens de deur open! Kortom de hele ochtend verpest die ik juist lekker romantisch met haar wou doorbrengen. Op het moment dat ik dat in het hotel aangeef krijg je alleen een simpele sorry. Ik heb er een hoop geld voor betaald en een slechte ervaring er aan over gehouden.

Locatie was mooi onder de Eifel toren. De kamer was klein ten opzichte van de foto’s op internet heel erg misleidend.

heel erg puik niet goedkoop
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

zie boven bij inchecken kan je als je moet wachten nergens zitten

heb niet gegeten alleen bij de binenkomst moet je lang staan bij de recetite een paar stoeltjes is niet verkeerd zeker voor war oudere mensen je moet lang wachten ivm de drukte bij inchecken voordat je aan de beurt bent goed voor jullie hoor

Uitzicht en de kamer goed, de rest is zijn geld niet waard.
    • Classic Kamer met Queensize Bed - Uitzicht op de Tuin

Het personeel en de service, ongeorganiseerd en neer buigen tegen over ons. We hadden niet het idee dat ze ons serieus namen. En dat voor die prijs per nacht. We houden van luxe en service en willen daar gewoon voor betalen, maar het personeel was kort af of negeerde ons. Gemiste kans voor hun en irritatie voor ons.

De stilte in de kamer en de locatie. Het uitzicht is fantastisch en de kamer geeft een heel privé gevoel.

Voor het betaalde geld had ik veel veel meer verwacht dan we gekregen hebben.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

- het Kingsize bed was kleinder dan mijn bed thuis.. - kamer met uitzicht op de eiffeltoren was enkel vanop het balkon & niet vanuit de kamer. - kalk in de badkamerkranen en douche - de slang van de douchekop was stuk. - by check in moesten we ook Ineens 100€ borg betalen die nergens vermeld was vooraf. We betaalden 416€ voor 1 nacht met ontbijt. Voor dit geld mocht de kamer en het bed veel ruimer zijn zoals online vermeld was. Mijn eigen Bed thuis is groter dan het "kingsize" van de kamer.

Het ontbijt en diner in het hotel waren heel lekker. Ook de matras sliep heerlijk & alles was netjes binnen.

super!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

De service in het restaurant was niet zo goed. de cocktails werden samen met het eten geserveerd ( lang moeten wachten ) dus we konden niet op het gemak aperitieven. Je zit ook dicht bij de andere mensen.

De kamers waren super, zalig bed. Mooi en ruim en een super uitzicht.

prachtig
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

Tot 2x toe hebben we moeten terugkeren om te kijken of de kamer al klaar was. Na de 1ste maal hebben we wel een welkomst drankje ontvangen! :)

Het ontbijt was heerlijk! Ruim assortiment! Echt top! Super bed + mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Één nacht in Parijs
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

De prijs was veel te hoog, volgens hoe de kamer eruit zag. Heel misleidend op de foto's, totaal niet romantisch. Ook een plek op het tapijt enzo.

Het uitzicht van het balkon op de Eiffeltoren was prachtig en de kamer was voldoende groot.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Erg goed
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

De douche als we aan het douchen waren liep er erg veel water de badkamer in

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam , de ligging van het hotel is top

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Parijs is altijd een goed idee :)!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Balkon met Uitzicht op Trocadéro en de Eiffeltoren

Voor het kleine terras dat beschikbaar was misschien toch een simpel klapstoeltje zetten.

Het ontbijt was heerlijk, het uitzicht was prachtig. Propere goed uitgeruste kamers.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Komen hier zeker terug!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

Sommige zaken zijn wel aan vernieuwing toe. De railing van het balkon kon wel een likje verf gebruiken alsook sommige plekken op de gang

De kamer was fantastisch .. ontbijt op de kamer. Super gewoon!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

De vriendelijke service

prachtige uitzicht!

prachtige uitzicht!!

• Classic Kamer met Queensize Bed - Uitzicht op de Tuin

De hygiëne alles was niet goed schoon de badkamer de glazen etc

Het in en uitchecken vond ik een ramp

Het in en uitchecken vond ik een ramp

Fantastische warm
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Eiffeltoren

Onze kamer was super warm !

De locatie was perfect en het personeel was super aardig

Verblijf in hotel en parijs was echt super

Er viel niks tegen. 500 voor 1 nacht zou wel wat minder mogen

Kamers waren top. Heel goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het ontbijt is top!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

Het ontbijt is top! Maar het eten in restaurant is niet zo lekker. Ziet er goed uit, maar geen smaak. Toch wel veel meer van verwacht.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

De locatie is top

het scherpe geluid van een hydrofoor oid als de douche werd gebruikt door andere gasten; echt nachtrust verstorend; dikke min

De locatie is top

Tevreden
    • Superior Kamer met Kingsize Bed - Uitzicht op de Eiffeltoren

Parkeer tarief erg duur voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prachtig zicht op de Eiffeltoren !
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Balkon met Uitzicht op de Eiffeltoren

De bediening in de bar ! Brasserie de Ribe aan de overkant van de straat is een aanrader !

Prachtig zicht op de Eiffeltoren !

Wifi

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Fantastisch voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Luxe en rustige omgeving !

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Snelladers voor de mobiel

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Fantastisch weekendje
    • Superior Kamer met Kingsize Bed - Uitzicht op de Eiffeltoren

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel,fantastisch kameruitzicht. Top!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Verblijf Parijs grandioos, verbleef hotel lichtelijk teleurstellend voor een 4 sterren hotel
    • Classic Kamer met Queensize Bed - Uitzicht op de Tuin

De kamer, badkamer erg klein, douche niet heel praktisch, toiletrolhouder achter je inplaats van naast je.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Bed

Wifi

Bed

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Personeel helpt je erg goed als je wat vraagt.

Het restaurant naast het hotel genaamd ' Frame ' niet gaan eten. Heel erg slecht!!!

Personeel helpt je erg goed als je wat vraagt. Het ontbijt is heerlijk, vooral de warme croissantjes. Het kingsize bed van de deluxe room ligt heerlijk. Top locatie in Parijs.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Comfortabel en modern hotel op een unieke locatie op...

De prijs. Het uitzicht vanuit onze kamer op de tuin was deprimerend. De kamerprijs stond daarmee niet in verhouding. Te warme kamer met slecht werkende airco. Duur ontbijt.

Comfortabel en modern hotel op een unieke locatie op loopafstand van de Eiffeltoren. Mooie gym, goede WiFi.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Zeer vriendelijk personeel.

Het gootje van de douche stonk wat, zelfs na het gieten van water er in.

Zeer vriendelijk personeel. Hypermoderne kamers met prachtig uitzicht. Bovendien extreem goed gelegen. Absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

De Netheid van de kamers en zeer vriendelijk personeel,...

bediening bar en restaurant ondermaats. Lange wachttijd, 45 min ook voor het apero dan verkeerde bestelling en de frieten donkerbruin en bij opmerking krijg je te horen dat die zo geserveerd moeten worden. We zijn doorgegaan en elders gaan eten.

De Netheid van de kamers en zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Professionaliteit van het personeel aan de balie's.

Geen Nederlandse zenders i.v.m. het nieuws en dergelijken

Professionaliteit van het personeel aan de balie's. Goede hygiëne en lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Parkeer voorziening en service is goed.

Verwarmingssysteem en airco werking hadden een storing. Kamer en temperatuur was boven de 23 graden. De service balie ontkende dat dit een probleem was voor het hele hotel. Ander personeelsleden bevestigden dit wel. Geen communicatie door het hotel over de storing in de verwarming en over het ongemak of wanner dit probleem zou worden opgelost.

Parkeer voorziening en service is goed. Locatie is perfect. Stille kamers is ook prettig

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Onze kamer was heel ruim en praktisch ingericht en met...

Zeer weinig minpuntjes,de moderne stijl vind ik persoonlijk iets te straks.

Onze kamer was heel ruim en praktisch ingericht en met uitzicht op de Eiffeltoren,a room with a view!!

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Er is geen balie maar wel een grote tafel waardoor het inchecken een beetje chaotisch verloopt. Op de badkamer was een lichte onaangename rioolgeur waarneembaar.

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende prijs-kwaliteit van het restaurant. Goede ligging van het hotel, vlak bij de Eiffel-toren en op loopafstand van de metro.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Lokatie

Stroom viel s'nachts regelmatig uit. Waardoor de airco niet functioneerde en het erg heet werd. Het was al een warme dag. Voor 4 personen gereserveerd, echter niets was er geregeld. Zoals beddegoed. Roomservice duurde lang en was de helft van de bestelling vergeten.

Lokatie

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Prachtige kamer, heel mooi zicht op de Eiffeltoren, ideaal...

Ontbijt(buffet) was heel druk. We hadden misschien beter ontbijt op de kamer genomen.

Prachtige kamer, heel mooi zicht op de Eiffeltoren, ideaal gelegen, heel netjes.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Het uitzicht was schitterend!

Roomservice was helaas niet zo'n succes. Er was niet veel keus op het menu, maar misschien lag dat wel aan ons ;).

Het uitzicht was schitterend! De kamer was luxe en het bed was comfortabel. We hebben ervan genoten. Het personeel niet te vergeten, die waren zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Het restaurant "The frame" is verrassend...

Het restaurant "The frame" is verrassend innovatief. Combinatie Franse/Californische keuken is origineel en lekker. Zaalpersoneel is super vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Wakker worden met uitzicht vanaf je balkon op de Eiffeltoren.

De tussendeur naar de naastgelegen kamer maakte de kamer zeer gehorig. Mijn buren hadden om 06:45 zeer luide muziek aan. Na een klacht van mij bij de receptie hield het op. Tevens vind ik het inchecken aan een paar tafels in de lobby zeer vreemd en ongepast, alsof men een computerstoring had...

Wakker worden met uitzicht vanaf je balkon op de Eiffeltoren.

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Wifi werkte niet of zeer slecht en traag, dockingstation werkte niet, aanmelden van apparaten op de tv werkte niet, kamer is klein, geen bad, erg duur voor wat je aan ruimte en (werkend)comfort krijgt. Wel erg netjes en mooi ingericht. Overall een prima kamer.

• Beoordeeld op: 8 maart 2015

Locatie, bed en faciliteiten

Had vooraf expliciet al via mail aangegeven dat m'n partner 30 zou worden, en dat ik haar na aankomst die nacht ten huwelijk zou vragen. Daarom had ik gevraagd een klein cake-je, chocolade-iets etc te laten bezorgen tijdens het ontbijt of in de kamer de volgende ochtend. De dame achter balie heeft dit bevestigd en afgestemd met haar manager. Echter volgende ochtend waren ze zowel vergeten dat we überhaupt ontbijt er bij hadden geboekt a 56 euro pp!! En het presentje kwam niet! Dit nam ik ze echt kwalijk! Helaas.

Locatie, bed en faciliteiten

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Locatie, faciliteiten

Ik reis veel, maar dit sloeg alles.... Het personeel is zo incompetent (slecht getrained) dat ze de hele ervaring verpesten. Voor mij nooit meer een accor hote (Pullman is onderdeel van Accor).

Locatie, faciliteiten

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Geweldige kamers

Hardheid van de matrassen

Geweldige kamers Geweldig uitzicht Geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Bed, douche, locatie en roomservice.

Weinig keus op menu kaart restaurant.

Bed, douche, locatie en roomservice.

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

uitgebreid ontbijt, alles vers.

uitgebreid ontbijt, alles vers. Top ligging!

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

uitzicht op de eiffeltoren, en het uitzicht vanaf de...

ontbijt was totaal niets

uitzicht op de eiffeltoren, en het uitzicht vanaf de eiffeltoren 380 meter super mooi

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

De kamer was geweldig

De kamer was geweldig

• Beoordeeld op: 1 november 2015

schimmel in de badkamer, vuile kamers, slecht ontbijt, zeer vuil hotel. Prijs kwaliteit is dit hotel zeer slecht.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Kundigheid en vriendelijkheid van het personeel.

Kundigheid en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

ontbijt, kwaliteit van wat er te eten was.

ontbijt, kwaliteit van wat er te eten was. Hard brood, koude nuggets,...

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Luxueuze kamer

Chaos bij de entree. Drukte en iedereen liep door elkaar. Geen duidelijke wachtrij.

Luxueuze kamer

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Het personeel was zeer vriendelijk kamer 100procent met...

ontbijt was hetzelfde

Het personeel was zeer vriendelijk kamer 100procent met zicht op de eifeltoren

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Organisatie op het terras en in de bar is een ramp

Organisatie op het terras en in de bar is een ramp

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Het bed

de kaart voor 'niet storen' was niet op de kamer aanwezig, en de minibar werd niet aangevuld.

Het bed

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Comfort

geen

Comfort

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

de goede ligging

geen bad ! er was enkel een douche.

de goede ligging

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Het ontbijt was uitstekend!

Het bed lag door waardoor we pijn hadden in de onderrug.

Het ontbijt was uitstekend!

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

De kamer en het ontbijtbuffet waren uitstekend.

De kamer en het ontbijtbuffet waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 februari 2015

goede kamers, super ontbijt, goed en hip restuarant.

goede kamers, super ontbijt, goed en hip restuarant. Kaart mag wel iets breder qua eten.

• Beoordeeld op: 26 januari 2015

Moderne kamer.

Moderne kamer. Ruime uitzicht. Goede dienstverlening. Mondiale sfeer.

Er zijn ook 28 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Pullman Paris Tour Eiffel