Beoordelingen over Villa Praesidio

Chemin Fontana Fresca, 20250 Riventosa, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Riventosa

Grappig, knus, klein huisje.
    • Tweepersoonskamer Kallistea

Beheerder adviseerde ons desgevraagd een restaurant dat echter gesloten bleek te zijn.

Grappig, knus, klein huisje. Voor 2 nachten goed te doen, maar voor langere periode of met slecht weer, zou ik het te krap vinden.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Fantastische plek .
    • Tweepersoonskamer Kallistea

Het terrasje was erg klein. Er pasten precies 2 klapstoeltjes en een tafeltje op maar je kon dan niet meer naar binnen. De kastruimte was ook klein.

De rust en het ontbijt!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Mens in een schapenhut.
    • Tweepersoonskamer Kallistea

Kallistea, een kleine (schapen-)hut, bezorgde me bijna een claustrofobisch gevoel. Het opgehangen bed neemt bijna alle ruimte in. de bagage moet eronder een plaatsje vinden, niet zo practisch. De hutten staan vrij dicht bij elkaar, dat laat weinig privacy over. Een piepklein balkon/terrasje.

Het erg brede bed en het ontbijt dat de beheerder verzorgt. Hij raadde ons een wandeling af, om goede redenen, en een andere mooie wandeling aan.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Romantisch verblijf op mooie locatie!
    • Studio I Sumbri

Matras van het bed is misschien aan vervanging toe. Dacht eerst dat het misschien door mij kwam (ruim 5 maanden zwanger) maar ook mijn man voelde een kuil in het midden. Afmeting van het bed wel goed, lekker ruim! Jammer dat er geen raam open kan, er zit enkel een deur in. Wij sliepen met de badkamerdeur open en deden dan het raampje daar open, anders was het ons 's nachts te warm (er was ook airco maar hebben we niet gebruikt, doen wij liever niet. Wij hebben liever de frisse buitenlucht:))

Ontzettend mooie locatie. Huisje eenvoudig maar voldeed volledig aan onze verwachtingen. Meer hadden we met zijn twee niet nodig. Badkamer uitstekend, lekker warme douche met goede straal. Eigenaar heel vriendelijk, heeft ons zijn wandelkaart geleend met diverse routes in de omgeving. Hebben mooie wandelingen kunnen maken, daarvoor is deze omgeving het meest geschikt. Elke ochtend een goed ontbijt bij het huisje, welke wij op ons terrasje in de zon aten. Wij zijn hier helemaal bijgekomen en hebben enorm genoten!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Goed voor een nacht
    • Tweepersoonskamer Kallistea

Ligging is totaal afgezonderd Slechte weg er naartoe

Chalets in het bos Proper onderhouden challet, zeer goed bed Ontbijt op de kamer of terras Vriendelijke uitbater

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Leuke huisjes, maar te duur voor wat ze (nog)waard zijn.
    • Studio I Sumbri

Verlichting. Keukenfaciliteteit zeer beperkt. Tafels en stoelen, niet praktisch.

Prachtige ligging en huisje met ziel. Fantastische douche. Goede WiFi. Lekker ontbijt (in de prijs)

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Rustig gelegen studio aan de voet van het Parc Naturel
    • Studio Philonios

Toegang tot het domein is eng. Zeer kleine parking die het uiterste van je stuurmanskunst vergt. Gelukkig is eigenaar bereid om in te springen.

Leuk ingerichte studio ver van alle toeristische drukte. Rustige en kalme ligging. Privé-terras is klein, maar voldoende om buiten de maaltijd te nuttigen. In de buurt goed restaurant en dorpscafé om uit te blazen. Dicht bij Corte voor meer avondambiance en ruimere keuze aan restaurants. Prima uitvalbasis om Parc Naturel Regional van Corsica en de verschillende gorges te verkennen.

prachtige omgeving heerlijk ontbijt
    • Studio Philonios

prachtige omgeving heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 16 september 2017

mooie prachtige centrale ligging/omgeving voor uitstapjes en sfeervolle accomodatie.

keukenapparatuur

Prima ontbijt, grote gastvrijheid

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goede uitvalsbasis voor wandelingen in de omgeving van Corte.

Kleine kamer.

Prachtige ligging in mooie tuin. Lekker ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Aangename kamer.

Super!
    • Tweepersoonskamer Kallistea

De kamer was zeer mooi en netjes. De gastvrouw was vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijke gastheer ontbijt gebracht aan gite zeer rustig.
    • Studio Monte Cardo

Vriendelijke gastheer ontbijt gebracht aan gite zeer rustig.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Hele mooie locatie, prachtig gelegen, authentiek, rustig,...

Hele mooie locatie, prachtig gelegen, authentiek, rustig, centraal. Je waande je inwoner van het gebied.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Knus huisje met vriendelijke eigenaar
    • Studio Monte Cardo

Het huisje had wat schoner gekund

Het was een mooi en knus huisje. De eigenaar was zeer vriendelijk en kon goed Engels!

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Midden in een heeel klein dorpje (letterlijk 1 straat)...

De parkeerplaats is smal en met koffers is het even klimmen via de steile trappen. Accomodatie is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Midden in een heeel klein dorpje (letterlijk 1 straat) liggen de huisjes beneden van de hoofdweg in een groen gebied. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar die het huisje al had verwarmd. Zeer comfortabel ingericht onderkomen.

• Beoordeeld op: 11 september 2015

Gezellige kamer in een zeer rustig dorpje dat letterlijk 1...

Er is parking voorzien aan het verblijf maar deze is niet praktisch. Als er meerdere auto's staan is keren onbegonnen werk. Aangezien de inrit/straat maar net breed genoeg is voor 1 auto is achteruit uitrijden niet zo evident. We hebben het zo wel gedaan maar het was niet eenvoudig. Als je de pijlen naar het verblijf volgt, zou ik eerder rechts aanhouden. Daar is een heel klein stukje verderop een kerkhof met een ruime parking. Het stukje te voet ( 200 meter) tot het verblijf weegt niet op tegen de moeilijke parking van het verblijf.

Gezellige kamer in een zeer rustig dorpje dat letterlijk 1 straatje telt. Het verblijf was heel proper en de gastheer zeer vriendelijk. Ontbijt wordt op het gewenste uur bij de kamer geserveerd. Er is een terras voorzien dus je kan rustig buiten genieten van de natuur.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Mooie en rustige ligging midden in de natuur, dichtbij Corte...

Alleen zoet broodbeleg bij ontbijt, koelkast koelt slecht.

Mooie en rustige ligging midden in de natuur, dichtbij Corte, persoonlijk, mooie kamer, goede douche, mooie omgeving, kleinschalig, gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Het was een vochtige donkere, muf ruikende kamer, met weinig buiten ruimte. Geen uitzicht vanaf het terrasje, hoewel het een prachtige omgeving is.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Perfecte gastheer die me opwachtte.

Viennoiserie bij het ontbijt was zeker niet vers. Misschien kwam dit omdat ik vrij vroeg moest ontbijten (7.00)

Perfecte gastheer die me opwachtte. Ik was met de motor en vrij laat. Super comfortabel bed en perfecte badkamer. Mooie ligging maar wel wat trappen werk vanop de parking, zeker s'nachts.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Prima bed, ok ontbijt netjes op tijd, vriendelijke personeel...

Erg heet water, komt bijna kokend uit de kraan, brandplek opgelopen aan de douchekraan. Gebrek aan uitzicht, het is er wel, alleen de huisjes kijken er niet op uit. Kleine en ongemakkelijke stoelen en tafels, meer voor de sier dan voor praktisch gebruik.

Prima bed, ok ontbijt netjes op tijd, vriendelijke personeel, schoon, leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Rust en gastvrijheid.

Slechte bereikbaar per grotere auto, parkeergelegenheid onvoldoende, wc ruimte veel te klein.

Rust en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Heel rustige locatie

Heel rustige locatie Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Klein rustig paradijsje, weg van de drukte maar toch...

Klein rustig paradijsje, weg van de drukte maar toch dichtbij.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Away from tourisme

Breakfast

Away from tourisme

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

lokatie,heel charmante en verrassende bed en breakfast !

lokatie,heel charmante en verrassende bed en breakfast !!

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

mooie rustige ligging, leuk ingericht, netjes en correct.

niet gemakkelijk bereikbaar, stil dorpje

mooie rustige ligging, leuk ingericht, netjes en correct.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Leuke ingericht huisje, klein maar goed voor 1 of 2 nachten

Commerciële instelling v eigenaar Geen uitzicht

Leuke ingericht huisje, klein maar goed voor 1 of 2 nachten

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Bijzonder leuke lokatie

douchekop was defect

Bijzonder leuke lokatie

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

gastheer was prima

kamer en buitenzitje erg krap. parkeren vraagt wat van je stuurmanskunst. kleine auto is wel net zo gemakkelijk

gastheer was prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Villa Praesidio