Beoordelingen over Virgina 3-sterren

66 rue du Père Corentin, 14e Arrondissement, 75014 Parijs, Frankrijk

#584 van de 1.578 hotels in Parijs

Een heel leuk hotelletje met uitzonderlijk vriendelijk personeel wat ook goed Engels praat

Het is allemaal niet erg groot maar wel erg leuk!

Een heel leuk hotelletje met uitzonderlijk vriendelijk personeel wat ook zonder problemen Engels praat. Om de hoek van Porte dÓleans waar tram, bussen en metro rijden en veel cafe's en restaurants zijn.

Aangenaam!

Bij het onbijt 's ochtends hadden we eenmaal voor dat het brood even "op" was, maar na 10 minuten was dit verholpen en hadden we kraakverse croissants!

Zeer verzorgd hotel, aandacht voor detail, vriendelijke en goede uitleg door hoteluitbaatster.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Ligging hotel prima, vlakbij bus- en metrohalte.

De badkamer van de 3-persoonskamer was klein. Vooral de douchecabine was erg klein en je kan er bijna niet normaal op het toilet zitten vanwege ruimtegebrek. De keuze bij het ontbijtbuffet was niet zo heel erg groot, maar wel voldoende.

Zag er prima uit allemaal.

Aangenaam verblijf, goede lokatie en heel rustig.

Alles ok. Eerst een vergissing met kamernummer waardoor we een sleutel kregen van een kamer die nog niet opgemaakt was, maar vergissen kan altijd gebeuren. Nadien wel de correcte kamer gekregen.

Heel goede lokatie, rustig gelegen, op korte afstand van winkels en metrohalte. 20 minuutjes met de metro tot in het centrum. Kamer rustig gelegen met balkonnetje, wel heel kleine badkamer maar mooi gerenoveerd, netjes en alles beschikbaar wat nodig was. Heel goede matras. Niks op aan te merken.

Prima hotel op rustige lokatie .

Onze kamer ( nr 102 ) was zo klein dat de bagage in de kast moest , de extra kussens en de sprei ‘s nachts in de douche . Elkaar passeren in de kamer kon niet . De badkamer was keurig , hele fijne douche ! , maar slechts 1,6 vierkante meter . De ruimte tussen toilet en wastafel was nog geen 50cm. Het was wel de kleinste kamer van het hotel . En aan de voorkant, waar alle bussen stoppen ( was overigens niet hinderlijk , ramen goed geïsoleerd ) Hotel was verder prima , zou alleen op een hogere verdieping willen zitten , en niet de kamer met een 2 .

Het ontbijt was uitstekend , buffet met yoghurt , vers fruit , eieren ( zelf koken ) enzv . prima bediening .

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Heerlijk!

Bed iets te hard

Het hotel overtrof onze verwachtingen! Ondanks dat het een knus frans hotel bleek, waren de kamers erg mooi en ook niet te klein zoals de meeste franse hotels. Kleine maar mooi ingerichte badkamer, alles aanwezig, zelfs een vergrootspiegel, fohn en tissues. Het bed was wat hard maar noet vervelend. Ontbijt prima. Er is een hele leuke oude lift in het hotel. Metro om de hoek, ook prima!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

aardig personeel maar kamers onder de maat.
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

Scheuren in beddengoed. Kapotte tegels . Warm koud water uit de douche. Hele smalle wc. Schimmel op de tegels in de douche. Losse planken in de kast en maar 2 kleerhangers. Heel vies kleed in de kast. Compleet verrot plantje op de tafel.

Personeel ligging

Kleine kamer maar net en proper, sympathiek hotelletje met mooie trappenhal, vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit in orde. Ook heel handig dat het vlak bij een metrolijn ligt die alle belangrijke bezienswaardigheden van Parijs aandoet waardoor overstappen niet nodig is. Ook handig dat je van Gare du Nord rechtstreeks met 1 metrolijn naar het hotel kan.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Heerlijk verblijf, op korte afstand van metro.

Ontbijt verliep 1e dag beetje rommelig, geen plek, tafels niet afgeruimd.

Kleine kamer, maar alles is aanwezig en het is schoon. Prima ontbijt. Parkeren in garage aan overzijde voor €24 per dag.

Basic maar wel ok. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een hotelgast vond het nodig om te roken op de kamer. Brandalarm midden in de nacht. Iedereen uit bed voor 1 onnozelaar.

Parking zeer dicht bij hotel. Veilig.

Kamers zijn wel klein maar prima, ontbijt ook ruim en lekker...

We hadden alleen hele luidruchtige buren die van 00.00 tot 06.00 met een "privé feestje"bezig waren en dat wil je als klant niet horen. We waren totaal niet uitgeslapen de volgende ochtend. Na op de deur geklopt te hebben deden onze buren niet open. De volgende dag hebben we het bij de receptie gemeld en die boden hun excuses aan. Zij gaven aan dat we dat ook midden in de nacht konden melden zodat zij maatregelen kunnen nemen. Dat is dus wel weer netjes maar fijn was het niet!!

Kamers zijn wel klein maar prima, ontbijt ook ruim en lekker vers stokbrood en croissantjes. Vriendelijk behulpzaam personeel. De kamers zijn schoon en de badkamer ook. Niet brandschoon maar wel ruim voldoende. Charmant hotel.

Niet voor herhaling vatbaar!

Het ontbijt was beneden alle peil! Onvriendelijke bediening, plaatsgebrek, er was verschrikkelijk weinig en als het op was werd er extreem traag bij gevuld. Wij zagen de verantwoordelijke 2 dagen op rij te voet achter brood hollen naar de bakker verderop. Er werd niet tijdig afgeruimd. De hygiëne was ook erbarmelijk. Toilet nog smerig op de kamer, kousen onder bed van vorige gasten.

Het personeel aan de balie was erg vriendelijk en behulpzaam.

Parkeergarage aan overkant van hotel aanwezig

Kamer was wel wat klein voor 2 volwassenen en een zoon van 18. De receptioniste vroeg bij vertrek of alles naar wens was en toen wij dit aangaven, zei zij dat dit voor een 3- sterrenhotel in Parijs een gangbare maatstaf was. Vriendelijk personeel.

Parkeergarage aan overkant van hotel aanwezig Hebben van tevoren plek gereserveerd. Hotel is goed bereikbaar en ligging zeer gunstig t.o.v. metro.

Heerlijke week in Parijs gehad!
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

Ik had een familiekamer geboekt. De foto hierbij en de omschrijving zijn niet juist. Ik dacht 1 grote kamer te hebben met een moderne badkamer. In de praktijk had het hotel slechts 1 zo’n kamer, de andere familiekamers zijn gewoon twee aparte kamers naast elkaar zonder tussendeur. Wel met een eigen af te sluiten gangetje. Badkamers echt heel klein. Wel is alles aanwezig. Ik was vooral teleurgesteld over de kamer omdat ik iets anders verwachtte. Als compensatie wel gratis geparkeerd!

Vriendelijk personeel, prima ontbijt en vlak bij de metro dus alles supergoed te bereiken!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima hotel, vriendelijk personeel, eenvoudig maar lekker...
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

Badkamer is wel heel klein, maar is wel te doen.

Prima hotel, vriendelijk personeel, eenvoudig maar lekker ontbijt. Zowel met bus als metro de stad ontdekken. Omgeving rond hotel ook gezellig.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Blij dat ik er weg ben,.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De WiFi verbinding was abomidabel slecht. Enkel 's nachts was er wat bandbreedte. Bij het ontbijt is er een klein buffet en wordt een mandje gebracht met brood en een croissant. Na 10 minuten had m'n mij nog niet eens aangesproke,n had ik nog geen ontbijt of geen koffie. Heb een ontbijt gekocht in de stad...

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Wij vonden helemaal niets tegenvallen!

Kamers zijn relatief klein, maar als je Parijs bezoekt blijf je niet op je hotelkamer. Kamer was schoon, bedden en sanitair prima. Goed ontbijt; ligging perfect. Metro op paar minuten afstand en binnen 20 minuten in het centrum van de stad. Personeel was zeer behuilpzaam en heel erg vriendelijk. Dit hotel is een echte aanrader voor een paar dagen Parijs! Staat op ons lijstje als "nog een keer terug".

Leuk hotel met zeer behulpzaam personeel.

De badkamer was netjes maar toch wel zeer klein.

Leuk hotel met zeer behulpzaam personeel. Metro- en bushaltes zijn vlakbij dus prima gelegen om uitstappen te doen. Prijs/kwaliteit is echt wel goed.

Fijn hotel, verzorgd, proper en authentiek

Zaaltje voor ontbijt niet zo praktisch ingericht, meer kleine tafeltjes zou handig zijn.

Karakteristiek hotelletje, charmante lift en in stijl ingericht

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en leuke buurt.

Airco was aan het lekken. Vrouw in receptie Was vriendelijk naar ons, niet naar haar personeel.

Heerlijk ontbijt! Man in de receptie Was heel vriendelijk

Netjes en schoon hotel, goede bedden, vriendelijk personeel

Ik had dit hotel o.a. geboekt omdat het ontbijt zo goed zou zijn, dit vond ik helaas tegenvallen. Het ontbijt was prima maar wel simpel, ik had er meer van verwacht. Daarnaast geven de foto's een iets ander beeld, de kamers zijn namelijk erg klein.

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Het hotel is netjes en schoon. De locatie is goed, dichtbij een metrostation en we konden de auto parkeren in de naastgelegen garage (voor € 24 per dag). Ook een goed bed, ik heb hier 2 nachten heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Een aangenaam verblijf in een mooie maar hectische stad.

de kamer was aan de kleine kant, maar schoon en aangenaam.

Het personeel was bijzonder vriendelijk; het hotel is goed per auto te bereiken en je kunt een parkeerplek reserveren.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima verblijf met goed ontbijt, schone kamer met prima bed.

Prima verblijf met goed ontbijt, schone kamer met prima bed. Metro op paar minuten lopen afstand. De eigen parkeergarage is dichtbij en een uitkomst (uiteraard prijzig) Zeker aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Leuk hotel Bijzondere aardige gastvrouw.

Lokatie eigen: de douche gelegenheid is aan de krappe kant vooral voor forse personen Zoals in veel hotels helaas het geval is: eieren bij het ontbijt zijn bijna blaauw gekookt

Goede ligging dicht bij de metro Uitermate charmante gastvrouw Echt origineel frans hotel Verder een goed gevarieerd Frans ontbijt met erg vriendelijke Franse gastvrouw Soms moet je even wachten totdat er een tafeltje in de knusse ontbijt ruimte vrij is. Je merkt dat de gastvrouw er alles aan gelegen is om het de gasten naar hun zin te maken Parkeren doe je het goedkoopst in de parking van Q park bij Institut de Judo op 10 minuten lopen Dit is 50% goedkoper dan de parking die het hotel aanbiedt

Heerlijke start van n vakantie!

Niets, maar voor Parijs, prijs ect moet je niet n balzaal van n kamer verwachten. Alles aas keurig!

Een heerlijk authentiek Frans hotelletje! Qua sfeer, ligging en verwelkoming. (En voor ons t uitzicht op de Eiffeltoren!) superfijn!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ideale uitvalbasis om Parijs te verkennen.

Badkamer piepklein. Gans de nacht lawaai in de kamer vanuit de leidingen in de badkamer.

Ontzettend vriendelijk personeel. Metro (lijn 4) en bus (lijn 38) naar centrum en Gare du Nord vlak om de hoek. Kamer klein, maar netjes met goed bed.

Heerlijk verblijf!

Was wel iets krap, maar omdat je toch niet veel op je hotelkamer bent geen probleem.

Goede ligging voor ontdekken Parijs. Prima accommodatie prijs - kwaliteit

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Konden ze niks aan doen maar iemand moest zo nodig roken op de kamer dus brandalarm terwijl de meesten sliepen dus iedereen binnen 10 minuten op straat😤

Leuk hotel voor die prijs. Dicht bij de Metro. Auto goed te parkeren tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prima hotel voor een for

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede rustige ligging. Maar metro en bus station om de hoek dus alles heel goed te bereiken met ov. Ook handig supermarkt naast de deur.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Schitterend

De kamer

Het ontbijt, de ligging dicht bij metrostation, was prima. Een opmerking die ik toch wil meegeven is dat de foto die op de site staat van de kamer helemaal niet overeenkomt met de realiteit. In zijn totaliteit zijn we tevreden van dit hotel. Wij gaan er zeker nog terug

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

goede locatie tov metro.
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

Zesde verdieping kleine lift ontbijt buffet was klein, weinig ruimte. En ze probeerden het snel aan te vullen maar kwamen daardoor handen tekort.

Prima Familie kamer mooie badkamer kwaliteit van ontbijt was oké parkeer garage is prettig.vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Goeie lokatie met prijs/kwaiteit verhouding uit balans

De parkeer gelegenheid bleek een parkeergarage die apart afgerekend moest worden samen met een aparte prijs voor het ontbijt liep de totaal prijs behoorlijk op. De kamer heette de luxe versie maar was eigenlijk een een grote kast met een bed

De lokatie was prima, een bushalte om de hoek waarmee we makkelijk alle locaties konden bereiken die we wilden. Bovendien een mooie afwisseling met de metro. Service personeel was goed

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ideale ligging, leuke kamer, goed personeel, alleen jammer van de parkeerplaats

De parking is duur voor wat je krijgt. De parkeerplaats was te klein in mijn ogen, kon er met veel heen en weer beweginging er nauwelijks een auto in krijgen (Ford focus). Douche kon iets properder in mijn ogen (zwarte puntjes)

Locatie goed gelegen met een makkelijke metro verbinding, supermarkt ligt er praktisch langs. De kamers waren proper en de airco was met het warme weer zeker een pluspunt. Personeel super vriendelijk en geven je ook een hele uitleg over de verbindingen in Parijs.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Dichtbij openbaar vervoer en het personeel is erg behulpzaam.
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

Kamers aan de kleine kant, maar goed genoeg om alleen in te slapen. Het grootste deel van de dag hebben we genoten van Parijs.

Dichtbij openbaar vervoer en het personeel is erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Mooi en comfortabel hotel

Ontbijt niet in de prijs.Maar om de hoek kun je voor weinig geld heerlijk ontbijten.

Uiterst vriendelijke ontvangst, metro, busstation, caffees en supermarkt om de hoek. Prima en van alle gemakken voorziene schone kamer.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

De locatie was erg geschikt, super dicht bij tram en metro.

De locatie was erg geschikt, super dicht bij tram en metro. De kamer was ruim genoeg voor 2 personen; zeker in Parijs. Ook het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Kamer prima, dichtbij het openbaar vervoer.

Auto kon niet in de parkeergarage vanwege de dakkoffer. Gelukkig was er wel een parkeergarage verderop (wat het hotel heeft geregeld) waar het wel kon.

Kamer prima, dichtbij het openbaar vervoer. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Gunstige uitvalsbasis voor stadsbezoek.

Kamers volgens franse normen,dus niet bijzonder ruim,maar alles was voorhanden

Gunstige uitvalsbasis voor stadsbezoek.Zeer verzorgd ontbijt in aangename ruimte,Ook zeer gunstig gelegen voor bezoek per auto.Het hotel beschikt over afgesloten parking.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Erg slechte ervaring hotel Virginia

Je hebt niet elke dag schonen handdoeken, kussensloop of hoeslaken. Ook al duidelijk te zien dat ze vies zijn geworden, (wat namelijk kan bijv. Door ongelukje) Ze ruilen het niet, ze maken netjes en zetten het andersom. 1 rol toilet papier in de wc, vaak gevraagd om een ander. Elke keer zei ze oke maar niets gehad ! Raam stond aantal keer open, toen we binnen kwamen. Best eng, ik had kamer op de eerste verdieping. En waardevolle spullen in de kamer achter gelaten. Er kon makkelijk worden ingebroken, hotel ligt in een steegje en niet aan een openbaar weg.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Klantvriendelijkheid perfect

De ontvangst aan de balie en de uitleg met betrekking tot het gebruik van het openbaar vervoer. De verantwoordelijke 's avonds gaf ons tips voor restaurants in de buurt. Super vriendelijk!

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Vriendelijkheid en service van de medewerkers.
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

De kamer zelf was prima. Maar de badkamer en dan met name de ruimte van het toilet in de badkamer is voor volwassenen echt te klein.

Vriendelijkheid en service van de medewerkers. Locatie Ontbijt was prima, vaker aanvullen zou het helemaal top maken.

Locatie perfect, zeker wanneer je met auto komt.

nvt

Locatie perfect, zeker wanneer je met auto komt. Privé parkeren. Goede aansluiting met OV naar centrum.

Niet klantvriendelijk
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

Het vrouwelijk personeelslid aan de balie.

Locatie en personeel

Locatie en personeel

Gastvrij

Niks!

Keurig netjes, schoon, perfecte ligging, rustige straat, vriendelijk personeel.

• Familiekamer of Verbonden Kamers

Gasten boelden zich welkom in dit hotel.

Goed hotel om Parijs te verkennen.

Kleine badkamer.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede bereikbaarheid.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het ontbijt was in vergaderzaal.
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

Het ontbijt was in vergaderzaal. Totaal onpasselijk.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima hotel voor een nacht Parijs.

Prima locatie als je niet in het centrum hoeft te zijn, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Zeer oke!!

Kleine badkamer

Goede locatie. .fijne bedden

voor herhaling vatbaar
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

badkamer is klein, maar zeer net en met alle voorzieningen.

degelijk ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. dicht bij metro

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooi hotel goed onderhouden

Schoonmaak kan wat beter

Mooi hotel goed onderhouden

heel goede parking, rustige kamer

beetje gedateerde kamers

heel goede parking, rustige kamer

Prima kamer dicht bij Metro

Fijn personeel, alles verzorgd en schoon. Alles werkte goed. We komen daar graag terug!

Gemoedelijke sfeer. Fijn personeel!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Super verblijf!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De service was uitstekend en het ontbijt was goed verzorgd! Het hotel zit in een leuke wijk en dicht bij de metro.

goed als uitvalsbasis om de stad te verkennen
    • Familiekamer of Verbonden Kamers

drukte tijdens het ontbijt waardoor er teweinig toespijs voorhanden was

de inrichting van het hotel, de lift

Niet voor herhaling vatbaar helaas.

het vooraf betalen van 50,- en het ontbijt viel erg tegen voor de betaalde prijs.

De badkamer incl bad en de hotelkamer was erg netjes.

Correct

Ruimte.

Goed ontbijt.Kamer wat aan de kleine kant.Vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf in een sfeervolle kamer met uitzicht op de wijk aan een rustige straat.

De ligging, makkelijk aan te rijde en vlakbij metro en rustig. De knusse stijlvolle sfeer die het uitademt.

gezellig en vriendelijk hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig

personeel was aardig en behulpzaam

onbijt - de douchekop

de locatie en het personeel was zeer behulpzaam en aardig met goede tips

Prijs kwaliteit prima

Niets op te merken

Zeer vriendelijk onthaal, nette kamers, prima ontbijt, makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer

Fijn hotel

Het deed aan de verwachtingen

Gastvrij personeel ,prettig hotel Dichtbij openbaar vervoer. Aanrader

Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam, metro om de...

Badkamer gedateerd en niet schoon (vies)

Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam, metro om de hoek.

Prima stadshotel

Bed wat hard, foto's mooier dan hotel

Ligging, netheid

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima, vriendelijk personeel!

Zeer vriendelijk personeel, comfortabel hotel en vlakbij metro.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Eenvoudig maar prima ontbijt, vriendelijk personeel

De kamers zijn klein

Eenvoudig maar prima ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Nette kleine kamers, lekker ontbijt

Beetje gehorige kamers. Deuren klappen hard dicht

Nette kleine kamers, lekker ontbijt

Vriendelijkheid personeel

Wat een aanrader! Goede locatie dichtbij metro en op 10 minuten van alle grote bezienswaardigheden

De vriendelijkheid van het personeel

Niet goed, ook niet slecht.

Kamer was erg klein, ontbijt buffet was vaak op.

Bereikbaarheid met ov

• Beoordeeld op: 28 april 2017

• Familiekamer of Verbonden Kamers

Familiekamer geboekt, twee losse kamers bij aankomst

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima hotel, dichtbij bus, metro, restaurants en supermarkt

?

Relaxed hotel met aardige medewerkers. Kleine kamer maar zeker groot genoeg.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goede ligging en super service personeel!

Ontbijt zaal is te klein om alle gasten te bedienen

Service personeel was super!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Virgina