Beoordelingen over ibis Styles Douai Centre Gayant Expo 3-sterren

Boulevard Vauban, 59500 Douai, Frankrijk

#9 van de 13 hotels in Douai

6,4

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima bevallen, zou volgend verblijf in Douai weer daar boeken.

Renovatie/ombouw naar Ibis Styles hotel nog in volle gang, begrip voor. Diner in restaurant uitstekend maar heel moeilijk de aandacht van bedienend personeel te krijgen om bijv. drankje te bestellen. Zij moeten veel attenter zijn en als ze eens tevoorschijn komen uit de keuken om tafel te bedienen daarna ook even rond kijken of er iemand wat wenst en niet snel terug vluchten uit zicht naar de keuken.

Schone kamer met voldoende ruimte en faciliteiten. Net gerenoveerd. Prima ontbijt waarbij je wonderlijk genoeg wel je eieren zelf nog moest gaan koken. Diner in restaurant was uitstekend.

Waarschijnlijk slechtse bed ooit !

Slechtste matrassen ooit.Zeer pijnvol en oncomfortabel hard en veren voelde je er door heen.Afschuwelijke nacht gehad en veel te gehorig zeker bij 24 uur toegang.Bovendien werd er 5 euro voor een tandenborstel gerekend zonder dit aan te geven.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

ik ben razend

onkunde , fakturatie niet korrekt : 2x2 ontbijt aangerekend dat we niet hebben gehad, we hebben zelfs nog geen tas koffie genomen , niets , schandalig dat ze het ons aangerekend hebben

we hebben geen ontbijt genomen aangezien we tweemaal heel vroeg wegmoesten, tot mijn grote verbijstering werden mij 2x2 een ontbijt aangerekend ( in totaal 44 euro ) ik heb het pas deze morgen ontdekt !

Leuke locatie.

Het ontbijt was goed, maar beperkt qua selectie. Het brandalarm dat midden in de nacht afging en een medewerker die niet wist hoe ze daar op moest reageren of hoe ze het (loze) alarm uit moest zetten.

Leuke locatie. De koffie was goed - boven verwachting van wat men normaliter in Frankrijk voorgeschoteld krijgt. Het restaurant van het hotel heeft een goede kaart tegen zeer acceptabele prijzen

• Beoordeeld op: 21 november 2016

We komen nog terug, alleen al omdat het dicht gelegen is bij de Expo hallen.

De TV had slechte ontvangst waardoor er steeds storing was. Waarschijnlijk satelliet tv. (Bij ons vorig bezoek 2 jaar geleden was het ook al zo) De wifi werkte ook niet. Spijtig.

Het hotel is dicht gelegen bij "Gayant Expo". De Hygiëne in de kamers was in orde! Het personeel was vriendelijk.

Vriendelijk hotel, lekker gegeten, prima prijs, prima ligging voor ons doel. Geen fijne matras.

De matras

Voor mij was het bed niet comfortabel, vaak wakker geweest vanwege rugpijn.

Aangenaam.

De ontspannen en plezierige sfeer dank zij de medewerker(st)ers .

Heel dicht bij expo gayant.

Heel dicht bij expo gayant. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was beperkt, maar verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

Klantvriendelijkheid, ook in de rich ting van niet-...

Rioollucht in kamer, afkomstig uit de badkamer

Klantvriendelijkheid, ook in de rich ting van niet- Franstaligen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Locatie.

Harde matras. Vrij donker. Beperkt TV-aanbod. Gewoon ontbijt.

Locatie.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

het avondeten en de bediening ,zeer goed !

er was geen bar op de kamer en kleine badkamer .

het avondeten en de bediening ,zeer goed !