Beoordelingen over Hôtel West End Promenade 4-sterren

31, Promenade Des Anglais, 06000 Nice, Frankrijk

#74 van de 169 hotels in Nice

Zeer goede ligging in een goed hotel!
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De kamers zijn erg verouderd sommigen zijn reeds gerenoveerd waardoor je een groot verschil van comfort krijgt voor uiteindelijk dezelfde prijs! Het ontbijt is in orde enkel de aangepaste tent waar het ontbijtbuffet staat is dringend aan vernieuwing toe!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

De ligging aan de boulevard was prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking van de kamer stonk. Kosten parkeergarage duurder als de huur van de auto! Foto's van booking.com kwamen totaal niet overeen met de werkelijkheid.

De ligging aan de boulevard was prima.

Het was over het algemeen prima.

Het ontbijt was een chaos, veel te weinig personeel, tafels werden tussen door slecht opgeruimd en buffet was veel te klein voor het aantal gasten. Er staat in de vermelding dat hotel een bar heeft. Deze was echter gesloten. Toen we 's avonds nog koffie wilde bestellen in de lobby, kregen we van de ober een diepe zucht. Want nu moesten de drankjes uit het restaurant komen en daar was de ober zichtbaar geïrriteerd over.

De ligging was fantastisch, kamers wel prima maar wel erg gedateerd.

Een verblijf in West End maakt je vakantie onvergetelijk.

N.v.t.

Geweldige staff. Voor de derde keer hier geboekt. Deze laatste keer logeerden wij reeds in Nice, in een klein appartement in het centrum. Ik werd tijdens mijn verblijf ziek en had behoefte aan meer comfort. Last minuit ter plaatste een reservering gemaakt bij Hotel West End. In overleg met de staff deze reservering nog weten uit te breiden met een extra nacht. Super kamer gekregen (junior suite) voor de prijs van een luxe tweepersoons kamer. De staff heeft dit mogelijk gemaakt door mee te denken in oplossingen.

Prachtig!

De receptionisten kunnen vriendelijker zijn en af en toe glimlachen!

De grootte van de kamer, het prachtig zicht, de stilte aan de Promenade des Anglaises en op 10 m van de bushalte naar de luchthaven.

locatie is prima aan de boulevard.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel kamer (standaard) was klein en de meubels in de kamer groot. Waardoor de kamer gedateerd overkwam. Badkamer is slecht. Meubel bij wasbak viel bijna uit elkaar en douche was in bad. Hierbij een hoge instap. Als je in nacht het licht uitdoet, werken de stopcontacten niet, zodat je telefoon/ iPad niet kon opladen in de nacht. Ook nadeel was dat de standen tegenover het hotel geen zandstrand heeft, maar een kiezel strand.

locatie is prima aan de boulevard. Medewerkers zijn vriendelijk bij receptie en behulpzaam. Gebouw heeft mooie uitstraling vanaf buiten. Je krijgt via hotel korting voor strand tent aan de overkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Heerlijke vakantie aan de cote d'azur
    • Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

De aanwezigheid van veel Russen voelde voor ons niet prettig. Ze zijn erg aanwezig en hebben weinig respect voor overige gasten.

De ligging aan de promenade is super. Dicht bij het strand en voldoende gelegenheid om lekker te eten.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

BIJZONDER ERG TEGENVALLEND
    • Deluxe Kamer - Zeezicht

De initiële kamer die ik kreeg ( luxe-kamer mèt zeezicht ) heb ik vrijwel onmiddellijk in paniek verlaten . Want de kamerdeur blokkeerde . Bij eventuele brand zou ik dus zeker niet uit mijn kamer geraakt zijn. Ik kreeg dan een een hoekkamer . --Die was héél ruim en echt mooi. MAAR de badkamer was voor mij persoonlijk een "ramp" Ik ben 1.83 groot en het wastablet héél erg laag, waardoor je dus diep moest bukken. Bovendien had ik in 2014 een ernstig ongeval gehad, waardoor ik bijna 10 maanden verlamd was . Inmiddels ben ik terug mobiel maar toch niet zo echt mobiel om vlot en soepel in en uit het bad te stappen . En dàt moest ik er wèl doen , want er was géén moderne "inloopdouche" . Dus ben ik op zekere dag erg zwaar gevallen. Ik bloedde hevig en heb het bloed trachten te stulpen met de handdoeken. Daarvoor kreeg ik een erg agressieve serenade - uitbrander- van een niet Franssprekende maar erg slecht gebrekkig Engels sprekende hoogst brutale kamermeid, die dus helemaal absoluut niet bezorgd was om mijn zéér ernstige pijnlijke toestand ,maar wèl voor haar 'stomme' handdoeken .... Mijn vakantie was door mijn zeer ernstige kwetsuren totaal "om zeep" .- compleet "over & out" Heb niet naar de plage kunnen gaan . Dus voor een strandvakantie heb ik niet op de plage kunnen zitten en niet kunnen zwemmen . Erg tegenvallend ! Kon zelfs nauwelijks nog wandelen. Ik heb ook vastgesteld dat in de badkamer men géén noodsignaal kan geven . Dus als men alleen reist ,zoals ik deed , kan men er lang in nood liggen.....zonder enige hulp ! Die irriterende kamermeid zeurde ook nog eens constant dat ik de voorziene 'slippers' moest dragen. Maar die hadden een maat die enkel past voor de allerkleinste "lilliputters".... De airco in de kamer functioneerde erg slecht en de wifi was erg "gebrekkig " Het ontbijt is er "pover" en de ontbijtruimte erg "onprettig" .

De bagagist "Leoni" is veruit de meest vriendelijke, meest hoffelijke en meest hulpzame bagagist, die ik ooit wereldwijd heb meegemaakt , in mijn zeer talrijke reizen , privé en beroepshalve . Zelfs in de allerbeste luxehotels is niemand zijn gelijke . Ook Sabina , de Assistente - Manager , was bijzonder hoffelijk èn vriendelijk .. Het personeel van het Restaurant Le Siècle is ook bijzonder vriendelijk. Men eet ook heel lekker in dit 'charmante' restaurant !

Top hotel! Aardig personeel.
    • Superior Kamer met Zeezicht

Niets. Misschien stopcontact bij bed voor telefoon, maar ja mobiele telefoons bestonden nog lang niet, toen dit hotel gebouwd werd.

Wij kwamen om 9.15 inchecken in hotel en ik had niet verwacht dat onze kamer al klaar zou zijn. Dat was inderdaad niet het geval, maar in plaats hiervan boden ze ons een upgrade aan naar een suite. Geweldig! Prachtig hotel. Superlocatie, alles op loopafstand. Wifi met eigen persoonlijke inlogcode.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Het strand ligt aan de overkant van de weg. West End heeft geen arrangement met ligstoelen/parasol
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

De openbare parking kostte ongeveer 25 euro per dag. Misschien zou West End een korting kunnen regelen ?

De kamer was uitstekend en de service heel goed.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Parkeergarage op 50 meter afstand, strand voor de deur en...
    • Superior Kamer met Zeezicht

Op zich een prachtige hotel, maar wel wat gedateerd. Het zou allemaal wat schoner kunnen

Parkeergarage op 50 meter afstand, strand voor de deur en volop winkels op loopafstand. In het restaurant lekker gegeten

Aangenaam verblijf in een zonnig Nice
    • Deluxe Kamer - Zeezicht

Service en ambiance van ontbijt (update van ruimte is dringend nodig)

Lokatie en grootte van kamer

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Schitterend
    • Superior Kamer met Zeezicht

Dat ze uw masterlimiet blokkeren bij aankomst en dat ze bij de afrekening dat niet deblokkeren . Zodoende is je limiet 2 x ingenomen .

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Mooi zeezicht
    • Superior Kamer met Zeezicht

Sommige kamers met zeezicht zijn echt wel klein, je kan net rond bed wandelen.

Ontbijt is lekker, voldoende keuze als tijdig aangevuld wordt.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Hotel West End Nice.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging, direct aan zee. Schitterend, stijlvol hotel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Hotel in Nice

Uitzicht en balkon

• Beoordeeld op: 20 november 2016

plezierig en gezellig. fijne locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vooraf mededeling over wegwerkzaamheden voor het hotel

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

wij keren nog terug
    • Superior Kamer met Zeezicht

Prachtig zicht op de baai Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Gezellig sfeervol hotel 👏👍

🤔 niets speciaal

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, wanneer je iets extra wil zoals bv spiegelei wordt dit met de glimlach klaargemaakt 👏👍

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het beantwoordde precies aan onze verwachting

Algehele sfeer

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

te duur
    • Suite met Terras

badkamer was rampzalig en wifi werkte na 3 dagen klagen nog steeds niet.

balkon was fijn

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prachtige ligging, lekker ontbijt, nette en mooie kamer
    • Deluxe Kamer - Zeezicht

Jammer van het lawaai van het verkeer, beter isolerende ramen zou een pluspunt zijn!

Prachtige ligging, lekker ontbijt, nette en mooie kamer

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

prijs/kwaliteit zeer goed
    • Privilege Tweepersoonskamer

Geen enkele nederlandstalige TV-kanaal

locatie

• Beoordeeld op: 14 maart 2016

Wij kwamen op zaterdag heel erg vroeg aan (09.

Wij kwamen op zaterdag heel erg vroeg aan (09.30 uur in de ochtend) maar we konden meteen naar onze kamer, deze was al gereed! Bovendien kregen we meteen bij het inchecken een gratis upgrade naar een prachtige junior suite, bestaande uit 2 kamers: een zitkamer en een slaapkamer aan de voorzijde met zeezicht! Enorm ruim, echt geweldig! Grote badkamer, met badjassen en slippers, apart toilet, alles super schoon, heerlijke bedden, en maar liefst 2 televisies. Het ontbijtbuffet in het hotel is echt een aanrader! Als je alle dagen van je verblijf in het hotel van het ontbijt gebruik maakt, kost het in plaats van 18 euro p.p.p.d. maar 12 euro p.p.p.d. Deze prijs is echt de moeite waard: Het ontbijtbuffet is enorm uitgebreid: Gekookte eitjes, roerei, witte bonen in tomatensaus, bacon, worstjes, Franse kazen, allerlei soorten vleeswaar, vers fruit, verschillende soorten heerlijk vers brood, croissantjes, cake, zoet brood, kleine pannenkoekjes, zoetigheden, allerlei soorten muesli, yoghurt, koffie,thee, melk en diverse sappen, eigenlijk te veel om op te noemen. De locatie van het hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het strand en op loopafstand van het oude Nice. Zowel bediening als service in het hotel prima, voorkomend en vriendelijk. Wij gaan er zeker weer naar toe! Het is een viersterrenhotel en elke ster dubbel en dwars waard!

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Uitzicht op zee

De beloofde priveparkeermogelijkheid bleek onbruikbaar, te klein voor normale auto. Dus toch gedwongen om gebruik te maken van openbare parkeergarage. Bediening in restaurant slecht.

Uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Ligging is prima

Ik had een tweepersoonsbed geboekt en kreeg 2 singelbedjes. We sliepen in de kamer naast de lift en dat was teveel lawaai om lekker te slapen.

Ligging is prima

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Locatie!

Beetje oubollig ingericht, maar niet erg

Locatie! Aan zee, naast het beroemde negresco hotel

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

de locatie met uitzicht op de zee

Slechts twee internetaansluitingen tegelijk beschikbaar. Niet meer van deze tijd!!!!

de locatie met uitzicht op de zee

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

ruime kamer met GOEDE APARTE bedden

lift was vaak lang bezet. P.C. was verouderd en langzaam.

ruime kamer met GOEDE APARTE bedden

• Beoordeeld op: 2 april 2016

de airco, deed het niet

de airco, deed het niet

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Voor Valentijn een junior suite geboekt.

Voor Valentijn een junior suite geboekt. Mooie ruime kamer. Prachtig uitzicht. Inslapen bij het ruisen der golven.

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

ontbijt zaal dicht

ontbijt zaal dicht

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

De service en vriendelijkheid in het restaurant, Top !

De service en vriendelijkheid in het restaurant, Top !

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Het ontbijt viel erg tegen. Weinig keus en zag er ook niet echt heel verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

De vriendelijke medewerkers en vlotte service.

De vriendelijke medewerkers en vlotte service. En natuurlijk dat we een balkon kregen!!!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Belangste vinden wij dat prijs kwaliteit verhouding niet...

Ontbijt, zeer matig, koffie was oud en werd niet geserveerd aan tafel.

Belangste vinden wij dat prijs kwaliteit verhouding niet goed is.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Mooi hotel, goede ligging, stijlvol.

Mooi hotel, goede ligging, stijlvol.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Duur ontbijt

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

geluid van lift

• Beoordeeld op: 30 april 2015

de kamer was prachtig maar wel met 5 lekkages tijdens...

ontbijt slecht geregeld en personeel matig geïnstrueerd

de kamer was prachtig maar wel met 5 lekkages tijdens slagregens

• Beoordeeld op: 13 april 2015

de kalmte de rust kortom het was perfekt

de kalmte de rust kortom het was perfekt

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Geen zwembad en geen fitnes

Geen zwembad en geen fitnes

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Wat ik gevraagd had ik gekregen.

Wat ik gevraagd had ik gekregen. Rust en bovenste etage met zeezicht. Super!

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

We werden regelmatig wakker door geluiden uit de naastgelegen kamer.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.