Beoordelingen over Hôtel Barrière Le Westminster 4-sterren

Avenue du Verger BP 22, 62520 Le Touquet-Paris-Plage, Frankrijk

#2 van de 17 hotels in Le Touquet-Paris-Plage

Lokatie, Touquet rally jaarlijks rond deze tijd wat Booking...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs was gezien de timing van de rally hoog en nog belangrijker ons werd Medegedeeld dat een reservering Via booking een hele basic room wordt en we zaten in de Kelder naast de rook ruimte van het personeel. Natuurlijk hebben wij daar geen genoegen mee genomen. Erg kleine Spa faciliteiten en zwembad/sauna. De relax ruimte vooraf gaat nergens over en allerminst relaxed- gemengd, Lijkt wel een kantoor wachtkamer. Ook de kleedkamer En lockers veel te klein., Zwembad, geen ruimte Voor spullen. Viel tegen en lawaai. Voelt een beetje onpersoonlijk aan hier en daar. Oude glorie wil niet zeggen dat er scheuren in stuc enzo hoeven te zitten. Aankomst via parking aanbellen wordt niet gevraagd of je een baggage trolley nodig hebt. Veel geld voor een basis kamer en niet veel uitzicht. Redelijk onpersoonlijke service fo Maar Hkpeeing wel service gericht. Verjaardagstrip maar niemand die er een opmerking over maakt. Als hotel zouden ze dit in guest history moeten zetten. Rally mensen bleken belangrijker.

Lokatie, Touquet rally jaarlijks rond deze tijd wat Booking niet wist. Old charm. Betalen van golf greenfee kon op de kamer gezet worden en was gereduceerd omdat je in residentie was.Afspraak spa moeikijk te maken maar makkelijk te annuleren.

Heerlijk luxe vakantiegevoel.
    • Classic Driepersoonskamer

De badkamer is wel erg ouderwets; douchen in bad. Raar laag w.c.-tje met plastic bril. Geen airco. Uitzicht op dak. Maak er een sedum-dak van; dat ziet er al beter uit. Het is wel erg duur! (Zeker als je geen aanbieding kan vinden....)

De vouchers die we kregen om naar het zwembad te gaan in de sportclub van Le Touquet en de voucher voor de gratis champagne in de bar van het casino. Heerlijke bedden, ook een "normaal" derde bed voor onze zoon. De koffie-en thee faciliteiten op de kamer. Heerlijk ontbijt, ruime plaatsen in de ontbijtzaal.

Een strandverblijf met de kleinzoon
    • Executive Driepersoonskamer

Zoals de rest van Europa was het heel warm in "Paris-Plage" en het hotel was niet gekoeld, geen airco!! Voor die prijzen is het eigenlijk onvergeeflijk om geen airco te hebben. Er is dadelijk een ventilator gezet toen ik ernaar vroeg maar toch!!!

Ontbijt was zeer uitgebreid, de bar was mooi met een uitgebreid aanbod, op wandelafstand van het strand

qua locatie en uitstraling beste hotel van le touquet.
    • Executive Tweepersoonskamer

de omgeving is erg lawaaiig. de kamer was groot genoeg als je een executive neemt maar de inrichting sterk verouderd en vlekken op vloerbedekking van kamer 221 klein zwembadje met 6 stoelen voor zo'n groot hotel is niet veel. er is geen airco.

de ligging en de uitstraling van het gebouw. fijn dat er een parking is bij het hotel en de hond mee kan. kost samen wel 32 euro per nacht extra

pachtig
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

PRIMA LIGGING.OMDAT HET DE EERSTE KEER IS DAT WE MET DEZE WARMTE IN DIT HOTEL VERBLEVEN WAS ONS NOOIT OPGEVALLEN DAT ER GEEN AIRCO AANWEZIG WAS.DAAROM MET OPEN RAMEN GESLAPEN LANGS DE STRAATKANT EN DUS ENIG NACHTLAWAAI .

Prachtig hotel, perfect voor kort verblijf en uitstekende ligging, wel heel prijzig.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

- Niettegenstaande de hoge prijs voor de executive room, geen airco op de kamer. We waren dus verplicht om te slapen met de ramen op een kier. De kamer bevond zich aan de voorkant van het hotel en we hadden 's nachts last van lawaai van feestvierende jongeren in het park. - badkamer : stukje zeep en twee mini flesjes shampoo : geen conditioner, geen body lotion. Voor die prijs had ik meer verwacht.

- de grandeur die het hotel uitstraalt, serene sfeer, stijlvol - de ligging vlakbij het centrum - de privé parking (wel nog betalend :) )

Gewelidig hotel in een prachtige plaats.

Helemaal niets

Het hotel is prachtig in originele staat hersteld maar wel met modern gemak. Het personeel was zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Onze fietsen kregen een super plaats in het hotel voor de nacht. Het ontbijt was fantastisch!

Prachtig hotel - zeker goed ontbijt en zeker vriendelijk en behulpzaam personeel !
    • Classic Tweepersoonskamer

We hadden wel de goedkoopste prijsklasse van kamer maar het zou leuk zijn moest een stoel of zetel op de kamer zijn

Het ontbijt was heerlijk met veel keuze !

leuke vakantie
    • Classic Tweepersoonskamer

verouderde badkamer, en het bed ook niet zo goed, maar wel prima hygiëne en onderhoud van het verouderde interieur.

heel lekker en zeer ruim ontbijt , vers fruit, vers fruitsap, veel soorten broodproducten

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Executive Tweepersoonskamer

Spijtig dat in onze executive kamer een afzonderlijke douche ontbrak.

Ruime en lichte kamer, uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt, topligging, prachtig kader, zeer gedienstig en vriendelijk personeel ! Manager is zichtbaar aanwezig in het hotel.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Heerlijk hotel

Consumpties in bar van het hotel zijn nogal prijzig, maar dat is meestal zo in dergelijke hotels.

Heerlijk hotel, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk restaurant! Mooie classic kamers (met apart toilet), zalige executive kamer. Op wandelafstand van centrum Le Touquet en casino.

Drie dure nachten in een vergane glorie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad, de jacuzzi en de sauna kan je moeilijk een wellness noemen. Er stonden langs het zwembad welgeteld 4 ligstoelen en 4 tuinstoelen voor een hotel met zoveel kamers. Prijs/kwaliteit zijn er betere hotels. Kamers en badkamers zijn aan vernieuwing toe. Te hoge prijs voor een vergane glorie.

Het ontbijt was heel goed Mooie ligging in het groen en aan de rand van het winkelcentrum.

Cash flow boven klanten.
    • Classic Tweepersoonskamer

Men blokkeerde 100 euro per dag per persoon op je krediet kaart. Als je een week blijft is dit een provisie van 1400€... dat heeft veel punten gekost in beoordeling...

Leuke locatie, mooi hotel, retro stijl.

werk samen met toerismekantoor en laat dit zien of weten, ivm culture de la région
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

knusse zetels om te lezen in de loungebar, eten s'avonds was volzet en stikduur voor de hotelgebruikers, een valies op wieltjes hoeft niet meer door een bediende naar boven worden gedragen, fooien zijn uit de tijd, U moet een nieuw concept bedenken voor deze prijsklasse en echt geven wat de logees wensen, gezellige bar en niet stikvol mensen en een leesruimte aub

Uw hotel geeft alles wat een 'normaal' hotel zou geven, wij betaalden eigenlijk dit gebouw met zijn stijlvolle kamers, voor het overige moest ik zoeken naar een krant, wist ik niet dat zwemmen gratis was gezien alles nog eens extra te betalen was en heel duur, voor deze services kan men een 'gewoon' hotel ook huren en hoeft men echt niet in deze prijsklasse te logeren. Men doet dit soort zaken één keer en dan stopt het, dit verhaal ....

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Het Engelse systeem: er wordt eerst -als blijk van...

Het Engelse systeem: er wordt eerst -als blijk van vertrouwen- voor de zekerheid en als borg 100 Euro van je creditcard geboekt, voor je weet maar nooit. Voor een hotel als dit, onfatsoenlijk en ingegeven door een niet Franse cultuur.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

voor herhaling vatbaar!
    • Executive Tweepersoonskamer

ondanks de vermelding dat de parking inbegrepen was op de site van booking was er toch een supplement van 12 euro

mooie, ruime kamers. alles binnen wandelafstand. heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Een prachtig hotel.
    • Executive Driepersoonskamer

Heel jammer dat de "grandeur" van het gebouw, de bar, de receptie, liften .... niet werd doorgetrokken tot in de kamer. Wij hadden een "executive driepersoonskamer" doch wij kregen volgens ons een gewone tweepersoonskamer met een extra bed. Voor 670 euro voor 2 nachten mag de kamer volgens ons toch ietsjes meer zijn. Geen van de foto's op Booking komt overeen met de kamer welke wij kregen. Ook een zeer klein zwembad (voor dit grote hotel) met slechts een zestal stoelen. Een jacuzzi voor slechts een 4 of 5 personen is ook echt te klein voor dit hotel.

Een prachtig hotel. Het hotel ademt nog steeds de "grandeur" van weleer uit. Zeer vriendelijk personeel waarvoor geen moeite te veel was. Heel goed gelegen in een prachtig kuststadje. Een zeer goed zeer uitgebreid ontbijt om de dag mee te beginnen. Alles was zeer netjes en hygiënisch. Een zeer goede afgesloten parking.

mooi hotel, goede ligging, ruime parkeer gelegenheid,...
    • Classic Tweepersoonskamer

prijs/kwaliteit: voor de prijs was de kamer toch wel wat klein - naast de aparte, mooie en goede badkamer was er in de slaapkamer alleen plaats voor dubbel bed en klein bureau - geen zetel om rustig een boek te lezen. En geen airco to bespeuren (gelukkig niet nodig deze periode van het jaar).

mooi hotel, goede ligging, ruime parkeer gelegenheid, vriendelijk personeel.

Redelijk,
    • Classic Tweepersoonskamer

Glazen deur tussen badkamer en slaapkamer ! We sliepen naast een verwarmingshok. Maakt erg veel lawaai, en de personeelsingang!! Personeel rookt daar en praat erg hard.

Locatie hotel

prima verblijf, voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer

De wifi-verbinding was niet zo goed, maar men beloofd in de nabije toekomst verbetering.

prachtige omgeving. Hotel ideaal gelegen, dichtbij winkels, bos, en zee.

Kleine kamer en kleine badkamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Kleine kamer en kleine badkamer Uitzicht kamer(keken op kapotte dakvensters die een verzamelplaats voor duiven waren) De voorkant van het hotel straalt grandeur uit maar de achterkant heeft een dringende renovatie nodig!

fijne verblijfsaccommodatie met veel extra's
    • Classic Tweepersoonskamer

wifi - elke dag opnieuw inloggen noodzakelijk en echt niet ok qua kwaliteit

vriendelijkheid en gastvrijheid van al het personeel, veel extra's zoals een oplaadpunt voor elektrische auto

Een hotel met traditie waar oude glorie en routine de hoofdtoon voeren.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Onze kamer (executive) was ruim maar ouderwets en gedateerd. Niet meer van deze tijd. Hetzelfde geldt voor het hotel en voor de welness. Er is dringend een totale renovatie nodig. We waren vaak in Mc Gallery hotels die de traditie en het moderne op een buitengewoon smaakvolle wijze weten te verzoenen. Het personeel is niet erg vriendelijk, eerder routineus en onpersoonlijk. Er was ons een hoekkamer beloofd (via mail) maar we kregen die niet.

Het ontbijt was zeer goed, de parking is praktisch en werd niet aangerekend. het hotel ligt in een mooi park.

Touch heel goed
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer, vooral badkamer ouderwets, geen douche, te klein bad, te kleine lavabo en teen plaats om iets the zetten, green stopcontact bij bed, geen airco, lawaai zeker met venster open van verluchting keuken 24 op 24. Te duur voor deze kwaliteit.

gezellig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer van ons was aan vernieuwing toe, de kamer van onze vrienden was heel modern gerenoveerd

het ontbijt was heel lekker en er was keuze genoeg, het hotel is gezellig en ligt heel dicht tegen het centrum

Fijn verblijf, vriendelijk personeel, mooie kamers, spijtig zonder airco.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parking: er was wat overtuigingskracht nodig was om de auto enkele uren na de check-out op de parking te laten staan. Zulke discussie hoefde niet voor een hotel met deze standing en vooral een halflege parking. Kamers zonder airco waren erg warm gedurende enkele warme zomerdagen. Toch wel verminderd slaapcomfort.

Mooi hotel dat een zekere grandeur uitstraalt en prominent aanwezig is in het stadsbeeld. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaal. Verzorgd en rijkelijk ontbijt. Parkeermogelijkheden op privéparking. Genot van ouderwetse open (doch efficiënte) liften!

de prijzen van de drankjes zijn erg hoog! verder gb

zeer schoon en hygienisch zeer goed ontbijt gezellige kamers zeer mooie omgeving,mooie grote douche

Vergane glorie
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was echt gedateerd. Met name de badkamer was oude meuk. De Brasserie is ook niet aan te bevelen. Prijs kwaliteit van het geheel absoluut niet in evenwicht.

Het ontbijt was prima. De ligging van het hotel was ook prima

Perfect hotel voor Le Touquet

NIETS, alles is perfect.

De ligging is ideaal, op 10 minuten van het strand direct aan een mooi pleintje en winkelstraat, restaurants in de omgeving en in het hart van pittoresk historisch centrum.Het hotel is een prachtig bewaard historisch pand met een rijke geschiedenis en dat zie en voel je onmiddelijk bij het binnestappen, luxe uit het begin van deze eeuw maar met alle modern comfort.De kamers zijn zeer ruim, prachtig grote badkamer (mooi modern gerenoveerd maar toch details die verwijzen naar de jaren 1920) , zeer goede douche en bad, veel en qualiteitsvolle toiletartikelen.Extra's zoals kamerjas en heerlijke pantoffeltjes, goede bedden, t.v. met alle zenders, veel opbergruimte....kortom volop luxe die je verblijf super fijn maken!!!! Heerlijk ontbijtbuffet met qualitatieve produkten.Fijn zwembad met sauna en jacuzzi (met overal gratis handdoeken) .Mooie spa met Nuxe produkten en schoonheidsbehandelingen.Perfecte hygiene overal in het hotel.We namen ons avondmaal in het gastronomisch restaurant "Le pavillion", dit is een aanrader! De service in het andere restaurant was ook super.Personeel zeer vriendelijk en professioneel.Nuttig zeker een drankje (met gebak in de namiddag) in de prachtige bar van het hotel, top qualiteit zowel qua produkten als service.Ruime gratis en veilige parking waar we de wagen zelfs na het uitchecken mochten parkeren.Dit hotel is tijdloze luxe en qualiteit!!!!

Mooi, zalig én relaxend verblijf met culinaire hoogtepunten: ontbijt en diner waren heerlijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het werd een prachtig weekeind. De kamers waren ruim, mooi en verzorgd. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het zwembad verzorgd én het water heerlijk warm. Het personeel zeer correct en vriendelijk.

Het hotel maakt reclame met "2 restaurants".
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel maakt reclame met "2 restaurants". Het sterrestaurant was volzet dus reserveerden we een tafel in het andere restaurant. Wij hadden ons opgekleed en tot onze verbazing liepen daar mensen rond in short, loopschoenen, een base ballpet op,......niet te geloven. Ze hebben daar dringend een dresscode nodig ! Na een mondelinge klacht aan de receptie was het antwoord dat dit restaurant eigenlijk een brasserie is ! De kaart ( onze hoofdschotel kostte 44,00 euro per persoon ) is helemaal geen brasseriekaart en als het dan toch een brasserie is dan moeten ze dat ook duidelijk maken. Dan hadden wij daar niet gereserveerd. Nu waren we meer dan 170,00 euro kwijt (aperitief, soep, hoofdgerecht en een fles wijn / uit onvrede hebben we geen dessert of koffie genomen ) en we zaten tussen mensen die bij wijze van spreken net van het strand kwamen. Dan hadden we beter ergens een pizza gaan eten. Dan weet je wat je mag verwachten. Dus een goede raad aan het hotel : maak de mensen duidelijk dat je een restaurant en een brasserie hebt en maak geen reclame voor "2 restaurants" aan de ingang van het hotel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

een aanrader , maar toch....
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

russische gasten die zich van alles wensen te permitteren..., misschien zwembad iets langer open houden 's avonds, drukte bij ontbijt door gasten wegens conferentie bedrijf

ontbijt was super, personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

aangenaam hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Gunstige ligging van het hotel in een mooi kader. Strand, duinen, bossen, winkels,...op wandelafstand, heel vriendelijk attent personeel, lekker ontbijt, mooie kamer, zwembad, mooi gebouw.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Een majestueus verblijf.
    • Executive Driepersoonskamer

We lagen met 3 volwassenen op een kamer , echter het enkel bed is een uittreksofa die niet van zo'n goede kwaliteit is. Voor 100 euro per persoon verwacht je wel een goed bed, ook voor de derde volwassene. De douchekop spoot water naar alle kanten.

Het ontbijt is heerlijk , overdadig. Het interieur is prachtig de ligging , dichtbij restaurants en shopping is super

Magnifiek !
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de koffie s'morgens aan het ontbijt erg gewoon was.

De "grandeur" van het hotel was zeer aangenaam. Mooi, klassiek kader met zeer veel comfort.

Verouderd hotel in een verouderd stadje

Verouderd: veel te beperkte faciliteiten (zwembad, spa te klein) voor zo'n groot hotel, outdated inrichting Borden werden tijdens het ontbijt niet afgeruimd dus alles stapelde zich op aan tafel Problemen met WiFi

Authentiek gebouw Vlotte behandeling van klacht Verzorgd, weliswaar zuiver continentaal ontbijt

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Le Touquet is een weekend meer dan waard - mooie oude villa's !

Kamers : verouderd - geen geluiddempende kamerdeur Matige verlichting

Ontbijt behoorlijk voor een 4 * Goed bed Zeer goed culinair restaurant - wel duur

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goede locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel te kleine liften, geen stopcontacten in de badkamer,niet onmiddelijk kunnen inchecken want de kamer was pas om 16u klaar, duidelijk te weinig personeel bij het ontbijt met als resultaat veel niet tijdig afgeruimde tafels en extra wachttijden

Uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

De ligging is fantastisch.
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was te weinig personeel tijdens het ontbijt, waardoor het nogal rommelig was, met onnodige wachttijd. het ontbijt zelf was overigens prima...

De ligging is fantastisch. Mooie kamers. Zeer sfeervol hotel, met 'oude' klasse. Een absolute aanbeveling!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Leuke accommodatie met uitstekende ligging.
    • Classic Tweepersoonskamer

De zogenaamde ''wellness' was verouderd in een veel te kleine ruimte. Slechts 2 ligbedden. Douches naast de jacuzzi werkten niet en er was alleen ijskoud water. Dit viel dik tegen.

Ontbijt was super. Prima kamer. Mooie moderne nieuwe badkamer.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Extra preautosisatie van 200 euro en slechte wifi
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer geboekt voor 184 euro. Aangekomen wordt gëeist dat ik met mijn creditcard een pre autorisatie afgeef van 384 euro. Uitleg beperkt zich er toe dat het nu eenmaal beleid is om 100 euro per persoon extra te vragen. Superaardige staf zit er ook mee in de maag en geeft aan dat dit is sinds overname door de Barriere Groep. Over de extra preautorisatie staat niets vermeld in de hotelvoorwaarden. Het hotel geeft aan dat ze wifi hebben in alle kamers. Dat is nét niet gelogen, er was één streepje op één plek in de kamer waar bijna niets op doorkwam. Volkskrant downloaden is me niet gelukt. Mooie kamer maar stonk erg muf.

Zwembad met sauna

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prijs kwaliteit niet in verhouding
    • Classic Tweepersoonskamer

Onder het mom van oude grandeur en art nouveau is de modernisering wat blijven stilstaan. De kamer was niet in Verhouding met de prijs. Eerder gewoontjes, de badkamer al helemaal niet... De bediening en onthaal waren dan wel weer zoals je zou verwachten.

Het ontbijt was fantastisch, vers, gezond en uitgebreid. Het bed was van een uitstekende kwaliteit.

Klasse hotel in een mooie badstad!
    • Executive Tweepersoonskamer

Het sterren restaurant was tijdens ons verblijf "uitzonderlijk" gesloten en dus voor ons een gemiste kans - om een bezoek als kers op de mooie taart van ons verblijf te zetten

De volledige setting van het oude maar gemoderniseerde gebouw liet ons geloven dat we in de Belle Epoque periode terecht gekomen waren. Leuk ook is de oude lift centraal in de trappenhal.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Personeel heel vriendelijk en heel mooi hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Welnessgedeelte. Te klein, te weinig ligstoelen en rook niet fris op de ligstoel of dat gedeelte. Had hotel gekozen voor het saunagedeelte, dus dat viel tegen

Personeel heel vriendelijk en heel mooi hotel

mooi historisch kader beetje Belle Epoque stijl klassiek met...

geen air conditioning

mooi historisch kader beetje Belle Epoque stijl klassiek met goede bediening , lekker eten , mooie ligging .

Het ontbijt is excellent.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hondengeblaf en het kindergeschrei bij valavond.

Het ontbijt is excellent.

Leuk maar duur

Wel duur

Het ontbijt ,de bedden en het personeel was top

Fijn
    • Classic Tweepersoonskamer

Zwembad sauna prijs van de drank

Goed ontbijt

• Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Chique maar toch ook wel wat oubollig

Mooi hotel met vriendelijk personeel

Hygiene
    • Classic Tweepersoonskamer

Trappen in onkomhal Deur in kamer

Hygiene

Mooie lokatie maar een beetje vergane glorie
    • Classic Tweepersoonskamer

Sanitair in badkamer ondermaats voor die prijs!Is dringend aan vernieuwing toe... Ontbijt was niet zeer uitgebreid.

het hotel zelf

Heerlijk ontbijt
    • Prestige Tweepersoonskamer

prijs in de bar is redelijk duur

Heerlijk ontbijt

Ligging, service, grandeur

Vakantiegevoel in luxe verblijf

Geen negatieve opmerkingen

Heel veel en lekker ontbijt . Het eten in de brasserie heel lekker en attentvol personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De ideale ligging

De ideale ligging

Fijn verblijf in dit hotel. Aanrader!

Zeer uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

KOMEN ZEKER TERUG

ONTBIJT WAS UITSTEKEND - ZEER GOEDE LIGGING - RUSTGEVEND -

Ligging en ontbijt

De kamer was klein

Ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het was heerlijk

Eigenlijk niks, top service

Alles beviel alles wel. Mooi hotel. Fijne kamer. Uitgebreid lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Rustig hotel en goed gelegen.
    • Executive Tweepersoonskamer

De Wi-Fi verbinding instellen telkens is een heel gedoe.

De retro stijl.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Super goed en mooi verzorgd hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

In restaurants geen honden toegelaten

Geen honden toegelaten tijdens ontbijt

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Super,hier komen we terug

De regen.(1 dag) op 3

Gewoon Super hotel met goede ligging en vriendelijk personeel,prima ontbijt en rustig slapen

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima hotel met prima ligging
    • Executive Tweepersoonskamer

Uitgerbeid ontbijt en prima bediening

Geweldig verblijf in een mooi hotel op loopafstand van strand en centrum

De totale ambiance

Mooi hotel op een goede locatie in een leuk bruisend stadje.
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel was wat afstandelijk. De kamer had helaas geen airco

Mooi statig hotel goed ontbijt en prima parkeer mogelijkheid.

Een plaats voor een leuk weekend in een authentiek kader
    • Prestige Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel Heel goede service (ontbijt, restaurant, brasserie) Klasse

Hebben de hele nacht niet geslapen ,h
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Geen airco en geen buitenzwembad

Heerlijke tussenstop vanaf zuid Frankrijk. Fantastisch gegokft
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Prijzen in bar aan de hoge kant. Personeel keek onderbezet.

Tesla oplaadpunt bij het hotel👍🏻

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Super ervaring!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Super ervaring! Aardig personeel, heerlijk eten! Alles top.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

het verblijf was zeer goed het uitzicht kon beter en bereikbaarheid kamer was ietsje te ver
    • Classic Tweepersoonskamer

hondje moesten we op de kamer laten alhoewel we een draagtas mee hadden

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Afzuigkap niet aanwezig in wc en bath room dus Stank!!!!!
    • Classic Tweepersoonskamer

Hadden kamer nr 233 geen afzuigkap in apparte toilet room en ook nie in bathroom wc afloop niet goed en water loopt moeilijk weg in het bad

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prachtig hotel waarbij je je in het verleden waant. Perfecte locatie en zeer hondvriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

De bedden waren erg zacht (doorgezakt) en zorgden voor rugpijn

Onbijt, prachtig hotel en perfecte ligging

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

WAS ZEER GEZELLIG

ONTBIJT

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

nostalgie tot en met . terug in de tijd en over the Channel !!!
    • Classic Tweepersoonskamer

het ontbijt was herlijk alles zeer netjes leuke bar

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed en kamers ook