2. Hotelbeoordelingen Kroatië

Beoordelingen over Hotel Bellevue Trogir 4 sterren

A. Stepinca 42, 21220 Trogir, Kroatië

#1 van de 22 hotels in Trogir

• Beoordeeld op: 29 september 2023

Uiterst vriendelijk personeel, gelegen bij oude stadscenter

Beperkte geluidshinder aan achterzijde van hotel (parking)

Uiterst vriendelijk personeel dat je tot aan de kamer begeleidt. Werden verrast door een welkomsdrink en hapje, tegelijk kregen we een korte uitleg over de omgeving. Ligt vlak bij het oude stadscentrum. Prima ontbijt en zelfs een extra lunchpakket voor tijdens de autorit. Persoonlijk afscheid met zelfs het openen van slagboom bij wegrijden van de parking.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Bijzonder vriendelijke ontvangst en begeleiding tijdens on verblijf en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

Dit hotel heeft een onuitwisbare indruk nagelaten.

De inkom van het hotel en de ruimte die er slechts over was voor de receptie.

Het uitstekend management, het gevarieerde ontbijt in een rustige ruimte, de ligging vlakbij het oude centrum, de ruime kamer en badkamer, de netheid van de kamer, maar ook het gevoel je in het hotel welkom te voelen

• Beoordeeld op: 9 september 2023

uitmuntende service!

• Beoordeeld op: 6 september 2023

Super Hotel graag gasten iets meer met rust laten

Personeel te opdringerig met hapjes en receptie te overdreven vriendelijk

Locatie en voortreffelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De gastvrijheid en de kamer zijn onovertrefbaar. We werden door Ana en Katarina hartelijk ontvangen met een hapje en een drankje. Er werd de tijd genomen om je welkom te heten. Wij waren hier vier nachten en ondanks dat het hotel was volgeboekt zagen zij steeds weer mogelijkheid een praatje te maken. Laat je verrassen door het personeel 😃de cappuccino is ook heel goed Bedden zijn goed. Ontbijt super. Kamer schoon.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Geweldig hotel dichtbij oude stadsdeel. Kraaknet. Goede airco op kamer. Geweldig ontbijt . Veel vers fruit. Supervriendelijk personeel . Wat een warm onthaal met kaas, ham , wijn en olijven van de streek. Nog nergens gezien. Laatste avond een tros druiven als verrassing op de kamer. En een fles olijfolie bij vertrek. Taxiboten,ferry, bus of taxi dichtbij om stranden en eilanden te bezoeken. Restaurants in oude stadsdeel in overvloed. Onze favoriet was Era, Franka en KonobaTRS als het wat meer mag zijn.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Heerlijk schoon hotel, vlakbij centrum, met een fantastische vrouwelijke bediening !!

niets

Het personeel is fantastisch, ze doen werkelijk alles er aan om je het naar je zin te maken, het voelt bijna gênant. Ontbijt is luxe, van alles voorzien, en als je iets anders wenst hoef je het maar te vragen, wordt het geregeld. De locatie is perfect, steenworp afstand van het oude centrum. Parkeren is heel even een uitdaging, maar wederom is het personeel de helpende hand. Als kers op de taart nog een afscheidsdiner van het huis gekregen, een traditioneel visgerecht sciarpino & heek, hoop dat ik sciarpino goed zeg, in een tomatensaus met aardappelen, heerlijk! Kortom, we hebben genoten in Trogir, de stad is fantastisch, zijn straatjes, het eten, de geluiden en de sfeer, en een uitstekend hotel met echt geweldige dames die het hotel runnen, alle lof!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Super mooi en schoon.
    • Familiekamer

Uitzicht en geen waterkoker op de kamer.

Ontvangst en hygiëne van verblijf.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Excellente service, heerlijk ontbijt en prachtige locatie, dichtbij de oude stad.

Alles was perfect.

Supervriendelijk ontvangst, inchecken ging vlot. Parkeren (gratis) van de auto kan achter het hotel. Receptioniste wachtte ons op bij de parkeerplaats en liep mee naar onze hotelkamer. Nadat we ons opgefrist hadden kregen we een hapje en drankje aangeboden. Daarna legde de receptioniste mbv de plattegrond van Trogir ons uit waar de bezienswaardigheden in de oude stad waren en waar de meeste restaurantjes zich bevonden. Het ontbijt was voortreffelijk, verschillende soorten kaas en vleeswaren, heerlijke eieren, pannenkoeken en heerlijk vers fruit. Je krijgt een tafel (met hierop je kamernummer) toegewezen gedurende je gehele verblijf. We zijn in veel hotels geweest maar de service van dit hotel overtrof echt onze verwachtingen. De ligging van het hotel is ook perfect. Alles is op loopafstand. Overdag met de taxiboot naar het Medina strand (retourtje is €7 pp) en ‘s avonds heerlijk eten in de oude stad. Wij hebben ons hier prima vermaakt. Na het uitschenken, bij vertrek kregen wij nog een lunchpakketje mee. War een service, echt super.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Familiekamer

Het hotel ligt naast een zeer drukke baan

De zeer vriendelijke dames aan het onthaal! Verwend met hapjes en fruit

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Uitmuntend

Niets.

Zeer gastvrij hotel in Trogir, hartelijke ontvangst bij de receptie met wijntje, lekkere hapjes en uitgebreide uitleg over de omgeving. Bijzonder vriendelijk personeel die je het gevoel geven dat je echt te gast bent. Wij verbleven er voor een week in een mooie kamer met balkon, luxe uitstraling, mooie badkamer en heel schoon. Iedere dag een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, top. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding, goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Split, Sibenik en Krka watervallen.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Perfect !

Alles is buitengewoon goed

Alles is perfect, kamers zijn mooi en ruim, goed ontbijt, perfecte ligging en de mensen ontzettend vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Eigenlijk niets

Zeer vriendelijk personeel, verrassing ontvangst drankje en hapje, en gratis diner met locale vis, en lunch voor onderweg bij vertrek.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Geweldig

Ik zou niets negatiefs kunnen noemen

Alles ,geweldig ontbijt,mooi hotel ,super ligging en een geweldig personeel

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Prima hotel op een goede locatie op loopafstand van het oude centrum van Trogir

Prima hotel met hele ruime kamers. Vriendelijk persoon. Wat heel leuk was dat je een glas wijn van het huis kreeg met kaasjes en hammetjes.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Fantastische gastvrijheid!!!

Er ligt een drukke weg voor het hotel die je kan ontwijken door via het dagelijks marktje naar de oude stad te lopen. De drukte van de weg merk je niet in het hotel. Als je jezelf wil verplaatsen, is dit wel steeds even een drukke doorgang.

De service die je krijgt in dit hotel hebben we nog nooit ergens zo ervaren. Het was fantastisch! Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje en uitgebreide hapjesschotel, bij een strandbezoek kregen we een broodje mee voor de lunch en bij het uitchecken een fles wijn! Ook tijdens het verblijf serveerde het personeel ons geregeld drankjes. Wanneer je ‘S morgens aankomt,in de ontbijtzaal word je vriendelijk begroet en wordt er gevraagd of je lekker geslapen hebt, als je weggaat wensen ze je een fijne dag en als je terugkeert krijg je opnieuw een warm welkom. Het personeel was steeds zeer gastvrij. Niks was te veel..

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Fantastisch Hotel

Nvt

Vriendelijkheid en beleefdheid van al het personeel

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

• Studio (2 Volwassenen)

Klein minpuntje is de drukke weg, maar eigenlijk het noemen niet waard.

Ontvangst was zeer hartelijk en goed verzorgd met gratis hapjes en wijn en water. Ook het ontwas super met goede koffie.

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Een heerlijk en zeer gastvrij verblijf!

Een schone en ruime kamer (met een goede airco!) met een evenzo ruime en schone badkamer. Zeer vriendelijk personeel (van gastvrouw tot het kamermeisje en de serveersters!) en een lekker en uitgebreid ontbijt! Extra note: zo lief dat de gastvrouw ons heerlijk belegde broodjes meegaf, toen wij het Nationaal Park Krka gingen bezoeken! (En nee, niet om gevraagd! :-))

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Top, aanrader.

Centraal gelegen. Supervriendelijke en behulpzame medewerkers, heerlijk ontbijt, ruime keus. Ontvangst met hapje en drankje, cake bij vertrek. Gratis parkeren. Mooie kamer, superschoon, lekker bed, lekkere douche. TOP!!

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Niets.

Vriendelijke ontvangst met hapje en drink. Goed gelegen, voortreffelijk ontbijt. Alles 👍

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Bij aankomst keuze uit twee verschillende kamers, een welkomstdrankje met wat hapjes gekregen. Gratis parkeren op terrein achter het hotel perfect geregeld. Mooie schone kamers, uitstekende ligging vlakbij marktje, supermarkten en (loop)brug naar het oude centrum. Goed ontbijt met veel keuzemogelijkheden. Iedere middag gratis een stukje cake/gebak wat over was gebleven van het ontbijt. En ook bij vertrek nog wat lekkers meegekregen voor onderweg. Service uitmuntend!

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

in een woord, heerlijk

geweldige ontvangst met welkomstlunch. Grote, brandschone kamer. Uitstekend ontbijt. Heerlijke traktatie bij vertrek.