Beoordelingen over Abbey Court Hotel - Hyde Park 3-sterren

174 Sussex Gardens, Hyde Park, Paddington, Westminster, Londen, W2 1TP, Verenigd Koninkrijk

#771 van de 977 hotels in Londen

6,2

6,2

Mooie locatie, maar verouderd hotel, comfort niet up to date met huidige standaarden

Erg warme en erg basic kamer, geen kluisje of koelkastje, geen airco of luchtbehandeling, voor deze prijs mag je meer verwachten.

Locatie, loopafstand van Paddington Station, restaurantjes en supermarkt om de hoek.

hotel was in een rustige omgeving van londen dichtbij...

hotel was in een rustige omgeving van londen dichtbij metrostation. Koffie en thee faciliteit op de kamer beschikbaar. Tickets voor hop on hop off bus verkrijgbaar in hotel.

Dure, armzalige kamer maar vooral ongelofelijk veel lawaaioverlast van huishoudelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Sterk verouderd (versleten vloerbedekking, gerafelde gordijnen en gebarsten sanitair bijvoorbeeld) en erg armzalig qua inrichting zoals bezuinigen op zelfs het zakje thee op de kamer. We zaten in de kelder weggemoffeld en hadden een kamer wat volgens ons geen kamer had mogen zijn: Tussen de linnenberging recht voor ons raam (linnen werd tegen het raam opgestapeld, heen en weer met linnenkarren over de tegels, schreeuwend en rokend personeel voor de ruit van stipt 8 uur 's ochtends tot zeker 4 uur 's middags en geen greintje privacy overdag dus naast gebrek aan uitzicht in de kelder ook nog de gordijnen dicht moeten houden) en aan de andere kant de keldergang waar het personeel alle linnenkarren e.d. verzamelde (lees: constant tegen de bijna papieren muren kwakte terwijl ze ook aan die kant vrolijk over de gang heen schreeuwden). De gehorigheid was al heel erg, kieren van jewelste langs de deuren en dunne muurtjes, maar onze kamer maakte dat alleen nog maar erger. Het was alsof constant mensen bij ons IN de kamer stonden te bekvechten. We waren kapot moe en blij dat het maar 2 nachten waren. Ongelofelijk.

De locatie is top. Op meters van het station en de metro in Paddington, restaurantjes e.d. in de buurt, Hyde Park om de hoek en toch lag het hotel vrij rustig. Het bed lag goed, de kamer leek redelijk schoon en ook is een probleem met de douche na 1 keer melden direct opgelost.

• Economy Tweepersoonskamer

De kamer was piepklein en een beetje donker evenals de badkamer. Maar we hadden schitterend weer dus we waren de hele dag de hort op. Ook moet je er niet aan denken dat in dit pand ooit brand uitbreekt; je kan echt geen kant op.

De locatie is geweldig; mooie-rustige straat en op steenworp afstand van Hyde park

Qua locatie topplek, maar voor groot/lange mensen is bed en badkamer klein.

3 volwassenen op een hele kleine kamer. Te klein. Badkamer veel te klein. Dat mag wel iets groter!

Locatie. Dichtbij paddington station. Veel eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

ligging is goed, vlak bij metro
    • Economy Tweepersoonskamer

zeer klein bed, schimmel in badkamer, geen mogelijkheid om temperatuur te regelen in kamer, was veel te warm en er kon geen raam open.

ligging is goed, vlak bij metro rustig, geen lawaai

Goed voor een kort verblijf als je niet veel op je kamer moet zijn.
    • Economy Tweepersoonskamer

Heel kleine kamer. We lagen op de gelijkvloerse verdieping, en hoorden mensen praten in het ernaast gelegen restaurant/keuken. Het ontbijt had een heel klein aanbod.

Locatie: dicht bij Metro station Paddington. Heel vriendelijk personeel.

Ideaal hotel voor stedentrip, dicht bij metro en treinstation paddington!
    • Economy Tweepersoonskamer

Vloerbedekking in de kamer was oud zag er beetje smerig uit... Douche cabine was aan de kleine kant.

Vriendelijkheid personeel, elke dag schone handdoeken

Ideale ligging
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers en badkamer zijn klein, de wastafel in de badkamer heeft geen mengkraan maar 1 kraan voor warm water en 1 kraan voor koud water.

Erg goede ligging!

Ligging perfect maar bijzonder gehorige kleine kamers.

Kamers erg klein en heel gehorig. Wij hadden 1 kamer aan de (voor)wegzijde die was redelijk maar de andere kamer aan de achterzijde was naast een Aggregaat of iets dergelijks een enorm kabaal heel de nacht. Badkamer was niet schoon. Het is een oud hotel dat heeft ook zijn charme maar er zou beter schoongemaakt moeten worden. Ontbijt voor 7 pond is erg sumier. Veel leuke eetgelegenheden in de buurt.

Ligging van het hotel is prima.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Overpriced, maar okau voor een nacht

Personeel zei letterlijk bijna niets bij in- en uitchecken (blijkbaar moet je je sleutel elke keer afgeven als je het hotel verlaat), we waren in de kelder zowat gestopt waar je geen ontvangst had qua wifi noch eigen telefoon ontvangst. In die gangen waren ze ook bezig met renovaties; allerlei bouwmateriaal lag er open en bloot. Uitgang is moeilijk terug te vinden daar beneden. Er was geen lift, dus als je flink wat bij je hebt, ben je de klos. Bij sommige delen/kamers rook je een wietgeur.

Bedcomfort, locatie is wel okay (redelijk dichtbij oxford street en hyde park), vanbuiten oogt het wel mooi(er).

Gunstige ligging, niet te duur.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers waren erg klein. Daarnaast staken er spiralen uit ons matras, waardoor je niet overal lekker kon liggen.

Gunstige ligging, niet te duur. Ook was het redelijk schoon.

Prima locatie om snel naar de toeristische attracties te komen.

Kleine, sobere maar comfortabel ingerichte kamer. Om de hoek voldoende gelegenheid om te ontbijten. En nog iets verder, 200 meter ongeveer, (ondergrondse)station Paddington.

Klassiek Brits zonder franjes met uitstekende ligging.

TV werkte aanvankelijk niet maar na wat gemorrel aan de kabel kwam dit in orde. Wifi voldoet echt niet aan de huidige kwaliteitsnormen qua betrouwbaarheid en snelheid. Zeer lawaaiierige ventilator in de badkamer (maar die gaat na een tijdje wel uit als je het licht uitknipt). Basiscomfort in de kleine badkamer, maar netjes. Kleine kamer maar degelijke bedden en beddengoed. Je bent in Londen, dus gebruik je hotel enkel om te slapen. Geen english breakfast, maar om de hoek bij Mimmo's restaurant een full english breakfast met koffie en vers fruitsap voor ca 12 Pond !!!

Perfecte ligging in aangename buurt met leuke restaurantjes, vlakbij Hyde Park en op een boogscheut van Paddington Station vanwaar je makkelijk alle toeristische plekjes van Londen kan bereiken. Verder een klassiek Brits hotel met personeel uit gans Europa en dus best overweg kan met het feit dat ook jouw Engels niet perfect is.

Prettig, prima qua prijs maar misschien niet helemaal veilig

Ik maakte me zorgen om de brandveiligheid: we moesten meerdere, smalle trappen op en soms een gang door met onhandige deuren. Op de gang lagen regelmatig stapels (schone?) handdoeken die in geval van nood de gang zouden kunnen blokkeren.

De locatie was fantastisch en het hotel heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. De bedden lagen lekker en de temperatuur was prima op de kamers.

Wanneer je geen hoge eisen stelt was het voor deze prijs een prima verblijf.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was erg klein, schoon maar verouderd. Ook was het wat gehorig... de nachtelijke activiteiten van onze buren waren prima te volgen:) Hierdoor was de prijs die we betaalden natuurlijk ook laag.

Vanwege deze tweede mindere ervaring ben ik niet zeker of ik nog een keer zou boeken. I
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer. Dit was mijn tweede verblijf. De vorige keer was het blijkbaar een opgeknapte kamer. Deze keer was de kamer 'shabby': vuile vloerbedekking en tochtig. De badkamer koud maar schoon. Net als in april, werkte de lift (nog steeds) niet en moesten de koffers de trap op gezeuld worden. De deur van de kamer ging aanvankelijk niet open, tot we tot de ontdekking kwamen dat het slot er op zijn kop in zat!

De lokatie en de vriendelijkheid van het personeel.

Fijne, toegankelijke plek in mooi stuk van Londen
    • Economy Tweepersoonskamer

Wifi werkte niet in onze kamer in de kelder/basement. Gelukkig hadden wij zelf internet abo op onze telefoon, zodat het ons niet hinderde in het maken van onze plannen voor dag erna. Wij werden veelvuldig op onze kamer gebeld, omdat andere kamers dachten de receptie te bellen (heb ik inmiddels al melding van gemaakt en gevraagd hier in belang van andere gasten iets aan te doen. Was ook voor de bellende gasten niet fijn, zeker niet de 6x 's nachts).

De ligging in de stad (dichtbij alle belangrijke zaken waar wij heen wilden) en de wijk (netjes en veilig, wel levendig en betaalbaar).

Zeer verouderd hotel, dringend aan vernieuwing toe!
    • Economy Tweepersoonskamer

De verwaring werkte niet op de kamer, het was er ijskoud! We kregen een andere sleutel van een nieuwe kamer, maar toen we in deze kamer gingen, stonden er valiezen en was het bed niet opgemaakt. Wat bleek.. Deze kamer was al ingenomen. We kregen een nieuwe sleutel, terug hetzelfde verhaal.. Toen we binnenkwamen was deze kamer ook ingenomen. 3de kamer die we kregen: verwarming werkte wel, maar niet zoals het zou moeten. Was ook een veel grotere kamer met één klein verwarmingselement.. Het was er dus nog steeds koud.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prima hotel, perfecte ligging tov metrostations. Goede uitvalsbasis voor korte stedentrip.

Gehorige kamers

Perfecte ligging, straat uit lopen en je was bij de metro van waaruit je naar alle delen van London kon reizen. Kamers waren klein en gehorig maar ik denk dat dat bij de meeste hotels in London zo is. Wij zijn er echt alleen geweest om te slapen en te douchen, de rest van de dag waren we erop uit.Voor dit soort stedentrips vonden wij het dan ook een prima hotel. Bij een volgend bezoek aan London kiezen we waarschijnlijk weer dit hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De locatie was perfect.

De kamer was klein en een beetje sleets maar qua prijs-kwaliteit verhouding was dit te verwachten!

De locatie was perfect. Er zitten veel goede eetgelegenheden in de buurt, de metro zit om de hoek en op 500 meter bevind je je in Hyde Park. Ook de kwaliteitsverhouding van de kamer was prima!

• Economy Tweepersoonskamer

Simpele kleine kamer, voor 2 nachten was het okey maar voor een langer verblijf zou het iets te krap zijn.

De locatie van het hotel was fantastisch! Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Top locatie, kleine kamers, beperkt ontbijt

Het beddengoed was vuil. De lift naar de kamer werkte niet. De kamer was best klein. Het ontbijt was teleurstellend omdat het beperkt was.

Locatie is uitstekend. Centrum is op loopafstand.

Was oké, maar prijs/kwaliteit niet oké

Sanitair, klein en geen mengkraan, maar een apparte koude en warme kraan . Douche was heerlijk! Kamers erg klein. En aan de straat kant lawaaiig.

De entree en receptie was helemaal prima.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Slecht maar goed bereikbaar naar verschillende punten in london
    • Economy Tweepersoonskamer

Niet schoon, geen aardig personeel op de mevrouw na van lavazza ernaast, waterkoker kapot, geen goede service voor een nieuwe, geen uitzicht

Alleen de locatie

Londen is heerlijk, zeker als de zon schijnt!
    • Economy Tweepersoonskamer

Badkamer van de hotelkamer is zeer minimaal, één wastafeltje alleen geschikt voor in een toilet. Verouderd hotel, toe aan renovatie. Vloerbedekking op de grond, was schoon maar niet hygiënisch.

Locatie van het hotel is zeer goed. Station Paddington is om de hoek. Leuke cafés, eettentjes ook om de hoek. Vlakbij High Park. Het hotel heeft een terras voor de deur.

Zeer goede ligging, voor deze prijs een aanrader!
    • Economy Tweepersoonskamer

Ik dacht dat ontbijt inclusief was, dat deed boeking.com ons geloven. Bij aankomst moesten we het bijbetalen, is misleidend..

Zeer dicht bij statiion, heel handig!

Hotel ligt op een uitstekende locatie, dichtbij metro,...
    • Economy Tweepersoonskamer

Hotel ligt op een uitstekende locatie, dichtbij metro, treinstation en cafe's/restaurants. Personeel is vriendelijk. Kamer basic en beetje gedateerd. Matras erg zacht. Badkamer was prima. Kortom een goede keuze voor een citytrip naar Londen.

De ligging waan prima

Ontbijt viel enorm tegen een broodje kaas en ham voor 7 pond. Erg slecht terwijl je voor 5 pond om de hoek een heerlijk full breakfast had ! En de kamers lijken aardig op de foto s maar in het echt enorm klein. Niet eens plek de koffer neer te leggen'! Ook was de kamer heel warm te warm

De ligging waan prima

Locatie en service

Kamer was bijzonder klein. Het ontbijt was zeer slecht. Beschamend om als hotel met restaurant een ontbijt (tegen betaling) te durven aan te bieden zonder toast, eieren, fruit en verschillende soorten beleg.

De ligging van het hotel is perfect. Vlakbij het prachtige Hyde park in een leuke wijk Paddington en dicht bij het grote trein/metro station Paddington. Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig.

Prima hotel voor een paar nachten
    • Economy Tweepersoonskamer

De deur en het raam sloot niet goed en is aan vervanging toe. En het bed is te hard.

De ligging van het hotel is ideaal, vlakkbij Paddington station en Kensington park. De kamer is eenvoudig en gehorig maar het restaurant is uitstekend.

Te duur voor matige kwaliteit.

De kamer was klein en heel warm. Raam kon open maar keek direct uit op raam overbuur met een klein koertje tussen. Keukengeuren kwamen heel fel in de kamer bij openen van het raam. Heel oubollig.

De kwaliteit van de bedden was goed. Personeel vriendelijk.

Deze hotel zou ik niet aangaf
    • Economy Tweepersoonskamer

Geen airco. Bedden en kamers veel te klein Kussens te plat. Vloer in badkamer onveilig (wandtegels op de vloer waardoor het heel glad werd). Geen plek in badkamer om toiletartikelen te plaatsen. Alleen een te kleine plank naast bed als nachtkastje. Geen safe in kamer om waardevolle artikelen op te slaan. Men krijgt maar 1 handdoek per persoon, moest ieder dag vragen voor extra. Maar 5 hangers in te kleine kast, men moet letterlijk uit koffer leven! Omdat kamer zo klein is, bijna ieder dag scheenbeen gestoten aan hoek van bed!

Het ontbijt was niets bijzonders.

We hadden een hele kleine kamer met een badkamer waar de wastafel tot de heupen kwam. Als je die wilde gebruiken moest je door de knieën. Jammer was ook dat er geen airco in de kamer was. Het was er erg warm.

Het ontbijt was niets bijzonders.

Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel op loopafstand van Hyde Park

Kamers zijn klein en redelijk schoon (Schone bedden, handdoeken, maar bovenop kast ligt behoorlijk wat stof, schimmel tussen tegels in badkamer, luchtafvoer in badkamer vrij vies). Wifi niet heel goed; soms wel, soms niet. Ontbijt is vrij eenvoudig. Je kan beter om de hoek in de straat gaan ontbijten.

Het hotel ligt vlakbij Paddington Station, dus makkelijk te bereiken vanaf Heathrow. Op loopafstand van Hyde Park Heel aardig personeel. Ook handig dat je toertjes in de lobby kan boeken. Kamers redelijk schoon (zie ook mijn andere opmerking)

Had er meer van verwacht

Veel te kleine kamers - er was nog geen 5 min ruimte tussen toilet en gootsteen. Bedden zeer zacht en moeilijk om in te slapen. Geen uitzicht.

De accomodatie was dicht bij Paddington, wat zeker positief was.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

geen aangenaam verblijf omwille van kamer

kamer..vooral.

kamer lag op min 1 verdieping met uitzicht op n gang met beperkte verluchting kamer was veel te klein voor 2 personen er lag n oude beschadigde tapijt als vloerbekleding kleerkast was amper groot genoeg voor 1 persoon.badkamer was helemaal te klein heel slechte kamer. een hele teleurstelling wat ons betreft .schandalige kamer heeft deels van mij verblijf verpest... zou ik niemand aanraden

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

prima locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Eind van de middag om een extra deken gevraagd maar dit kon pas geregeld worden de volgende dag omdat de schoonmaker al weg was. Dit moet handiger te regelen zijn.

locatie is goed, vlakbij Paddington station

prijs/kwaliteit verhouding is waardeloos; een bezemkast met een eenpersoonsbed en een toilet en doucheruimte waar je je in moet wringen voor veel te veel geld.

locatie is goed, vlakbij Paddington station

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Kamer belachelijk klein voor 3 personen, een echte schande.

Wij werden met 2 volwassene en een tiener in een kamer gepropt die amper groot genoeg was voor 2 personen. Duidelijk een 2-persoonskamer waar gewoon een extra bed in werd geplaatst met een raam dat +- 10 cm open ging, hetgeen heel warm was en een onbehaaglijk gevoel gaf. Dit was absoluut een schande en ook nadat we ons beklag deden aan de receptie werd er niet de minste moeite gedaan om ons te helpen. De douche zal ongeveer 50cm op 50 cm geweest zijn dus totaal onbruikbaar voor de doorsnee volwassen man. Kortom, de kamer was proper maar belachelijk klein voor 3 personen, pure oplichting.

De locatie is perfekt, vlakbij Paddington Station, rechtstreekse verbinding met Heathrow met de Heathrow Express. In de buurt enkele leuke pubs en restaurantjes, met een heel leuke plek om te ontbijten vlak om de hoek.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Zeer teleurstellend.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel ontzettend hard tegen!! Geen english breakfast, er was amper keuze. Twee soorten confituur, twee soorten cornflakes, kaas, hesp, 1 soort pistolet, chocoladebroodje, croissant , water en fruitsap. Geen eieren, geen spek, ... De broodjes/koffiekoeken leken al enkele dagen oud (zeker niet vers). Het fruitsap dat werd aangeboden was erg verdund met water. Even verderop betaalde we bijna evenveel maar hadden we een full english breakfast, lekkere fruitsap en lekkere koffie. In totaal koste ons dat ontbijt ons £1-£2 meer MAAR wij hadden veel beter en meer gegeten dan in het hotel. De hygiene liet ook te wensen over. Onze kamer rook naar sigaretten, had een slechte matras. Wij hebben tweemaal een kakkerlak gehad in onze kamer!!

Het was dicht bij het metrostation, goede verbinding baar het centrum van Londen. Vlakbij het hotel was het prachtige hyde park. Op enkele meters van het hotel werd en wel goed ontbijt geserveerd voor minder pond dan in het hotel. Het meisje dat ons ontvangen heeft was wel heel vriendelijk. Ondanks het tegenvallende hotel, een hele leuke reis gehad in Londen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Abbey Court Hotel is ideaal voor een stedentrip in Londen.

De badkamer was klein. Dit was op zich geen probleem alleen was de douche zo klein dat je je nauwelijks kon keren. Verder was het prima.

Het hotel zag er prachtig uit en de kamers waren prima. De locatie is ideaal; het hotel ligt op 1 minuut loopafstand van metrostation Paddington.

De ligging aan Paddington station is perfect

De kamers zijn klein, in de badkamer kan je juist binnen. De lift is de ganse periode van het verblijf defect.

De ligging aan Paddington station is perfect

• Beoordeeld op: 14 december 2016

stedentrip
    • Economy Tweepersoonskamer

We sliepen op de verdieping -1, waardoor wij niet bereikbaar waren op onze telefoon (alleen noodoproep), wifi zou op elke kamer zijn maar ook dit was niet het geval.

schone badkamer, goede bedden

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Kamer veel te klein.

Kamer veel te klein. Zeer kleine badkamer en vuil. Wastafel klein en vuilProbleem met telefoonsysteem waardoor s nachts oproepen. Zeer klein bed. Ontbijt was goedkoop maar zeer beperkt. Broodjes waren niet vers. Slechtste hotel dat ik ooit heb geboekt. Een afknapper

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Teleurstellend

We werden ondergebracht in het souterain in een kamer zo groot als een bezemkast! Internet deed het niet in het hele hotel en uitzicht uit de kamer was op het afval/washok!

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Nooit meer

Kamer was veruit de minste kamer die ik ooit heb gehad. Erg muf, oud, klein. Past totaal niet bij de uitstraling die het hotel heeft aan de buitenkant. 2 krakende te kleine losse bedden, geen nachtkastje en een douche waar je amper in kunt staan met een minuscuul straaltje water. Een trappendoolhof zonder lift.

Locatie is prima, nabij paddington station.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Goede locatie, helaas veel te krap

De kamer was veel te klein. Ik heb een gemiddelde lengte en breedte maar ik pas daar niet onder de douche en nauwelijks in bed.

De locatie is perfect, loopafstand van Paddington station en verschillende bars, restaurants en supermarkten.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Geweldig!

Kamers hadden iets ruimer mogen zijn, maar verder prima!!!

Kleine kamer, maar wel schoon! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Mijn zoon van 11 was ziek, ze regelde snel een kamer (voor inchecktijd) zodat hij kon slapen. Europees stopcontact aanwezig. Prima locatie, leuke restaurants en 200 m vanaf station/underground. We moesten vroeg weg vanwege vlucht. Hotel regelde taxi, prima geregeld met prijsafspraak erbij!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Locatie was goed

Het personeel was onvriendelijk, het ontbijt was erg sober en niet inbegrepen. Alleen zoet beleg en ham en kaas, niet eens een eitje wat toch tegen valt voor Engeland. De kamer was erg klein, de vloerbedekking vies en stuk, de raamkozijnen rot.

Locatie was goed

• Beoordeeld op: 14 september 2016

bij reservatie werd onmiddellijk de betaling van de...

bij reservatie werd onmiddellijk de betaling van de creditcard gehaald, uiteindelijk hebben ze bij de receptie nogmaals contant de gelden in ontvangst genomen. Wij merkten pas bij de maandafrekening dat de creditcard gedebiteerd was, intussen nog steeds geen terugbetaling van de dubbele betaling, na mails... telefoons enz.... geen stijl We hadden de reservatie voor iemand anders gemaakt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Ondanks vriendelijk personeel geen aanrader

Ruimte kamer. Was geafficheerd als ruim en modern, maar was dat helemaal niet. Amper plaats achter en naast bed, weinig geïsoleerd, onderaan deur spleet over de hele breedte van ongeveer twee a drie centimeter. Kamer was de prijs van 115 euro per nacht niet waard. Lift werkte twee van de drie dagen niet. Met een kamer op de vierde verdieping, 84 treden per keer, geen leuke ervaring.

Ligging, dicht bij station en metro.

Wel oke

Gehorigheid en ruimtegebrek

• Economy Tweepersoonskamer

Kleine kamer en badkamer.

Stofdicht vloer bedekking

Hele kleine kamer!

Hele kleine kamer!

Centraal gelegen hotel helaas kamer klein en gehorig.

Kleine gehorige kamer

Centrale goede ligging nabij Hyde Park, eetgelegenheden, winkels en 2 2 metro

Spartaans

Het ontbijt was niks. De badkamer was voor dwergen en prijs was niet in verhouding tot het kamer(tje)

Spartaans

De locatie was top.

Kamers superklein en erg gehorig! Veel last van gitaarspelende buurman en lallende jongedames

De locatie was top. Dichtbij Paddington Station

douche mocht iets groter zijn maar prima.

kamers waren groter dan verwacht.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

buitenkant zag er aantrekkelijk uit , binnen is het echt vies

Hygiene, vies tapijt

De ligging van het hotel was geweldig.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamers in de kelder zijn wel heel klein en heel warm.

De ligging van het hotel was geweldig. De netheid zoals het hoort.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Locatie, vriendelijk personeel en goed douche

Kleine badkamer, muffe geur in de kamers, gedatteerde inrichting

Locatie, vriendelijk personeel en goed douche

De locatie was TOP!
    • Economy Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer. Het was echt mini. Gelukkig waren we enkel daar om te slapen. Bed was ook maar matig..

De locatie was TOP!

Top locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

Top locatie! Dichtbij 2 metro stations. Kleine kamers maar voldoet genoeg voor stedentrip. Erg schoon en vriendelijk personeel.

Kamers goed!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Perfecte Locatie, verouderd en klein maar schoon. Prima voor een citytrip zeker aan deze prijs.

Verouderd

ligging

ruimte kamer

ligging

• Beoordeeld op: 3 december 2017

kamer erg klein, badkamer idem, wastafeltje kwam zo uit een...
    • Economy Tweepersoonskamer

kamer erg klein, badkamer idem, wastafeltje kwam zo uit een poppenhuis

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Kleine kamer

Goed bed. Goede locatie

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima voor een nacht
    • Economy Tweepersoonskamer

We zaten in de ‘kelder’, geen daglicht, erg gehorig, vloerbedekking was vies.

Locatie is perfect, bijna naast groot metro station, gezellige buurt!

Nooit meer naar deze accomodatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamers zeer verouderd, niet meer van deze tijd!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

De kamer was niet groot,maar wel schoon. De douche had een lekkere straal.

Goed genoeg voor ons doel

Ontbijt, algehele uitstraling

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Foto's komen helemaal niet overeen met de kamers.

Foto's komen helemaal niet overeen met de kamers. Kamer was heel erg klein en zeer basic.