Beoordelingen over The Abbey Court Notting Hill

20 Pembridge Gardens, Kensington and Chelsea, Londen, W2 4DU, Verenigd Koninkrijk

#592 van de 977 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Heerlijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was fantastisch, het enige dat ik kan zeggen is dat het erg zachte matrassen zijn.

De locatie is echt geweldig. Er werd s'morgens een heerlijk ontbijt geserveerd met heerlijke koffie en lekker vers fruit.

aardig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is ouderwets en outdateted. Versleten vloerbedekking, versleten badkamer onderdelen, heel weinig water druk etc. Wij keken uit op een muur die 5 cm buiten het raam staat en er was geen airco. Niemand bood aan om even de koffer naar boven te brengen en er is ook geen lift.

De ligging is super centraal met leuke restaurants en koffie tentjes in de omgeving

Fraai en rustig gelegen hotel in levendige omgeving.

Het personeel is wat koel en gereserveerd. In de hogere etages blijft zomerse warmte lang hangen. De ontbijtruimte is vrij klein. Er is alleen een ligbad maar zonder afscherming tegen spatwater.

Het hotel is in gesitueerd in een mooi traditioneel Londens herenhuis. De omgeving is rustig en statig, dichtbij Hyde Park en antiekwinkels. De aankleding is prachtig met klassiek meubilair en zo. Wifi werkt zonder mankeren. De badkamer is mooi ruim.

Fijn klein familie-hotel. Prima kamer, uitstekend ontbijt, met aandacht voor details
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Er is geen (grote) lounge, alleen een zitje bij de receptie. Wij vonden dat geen probleem. De kamer was groot genoeg.

Zeer verzorgde kamer in een klein hotel op een mooie en rustige locatie dicht bij de metro. Aandacht voor details, zoals badjassen in de badkamer en elke dag nieuwe flesjes water, thee en koekjes. Het ontbijt was zeer verzorgd. Er was veel aandacht aan besteed en de keus was ruim voldoende. Kortom een heerlijke uitvalbasis voor een lang weekend Londen met mijn dochter van 12.

Sfeervol Engels hotel met heerlijk ontbijt op goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was bij hoge temperaturen buiten (30+) nogal warm (25+).

Het ontbijt was erg goed. Het hotel is echt Engels en sfeervol en ligt in een rustige wijk.

Geweldig personeel, fantastische locatie maar nu eerst renoveren !

De kamer is een oude bende. Ik weet niet of dit voor alle kamers zo was. Wij zaten in kamer 202. In het souterrain. Geen daglicht. Uitzicht een muur. Meubilair wat zo versleten was dat de gaten erin zaten. Matras met hobbels. Schimmel in de badkamer etc.

Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. In de kamer dikke, grote "fluffy" handdoeken en badjassen. Krantje aan de deur 's morgens, thee- en koffie fasciliteiten op de kamer ! Maar.....

Gezellige bed en breakfast in een leuke wijk.

Voor ons geen probleem, maar er is geen lift en de éénpersoonskamers zijn wel zeer klein.

Ruime keuze bij het ontbijt: typisch English Breakfast (bacon and eggs), maar ook een buffet met broodjes, beleg (salami en kaas), cornflakes, muffins, croissants, echt vers fruit, glaasjes gevuld met vers fruit, yoghurt en pruimen, water en fruitsap. De kamer voor 2 personen is ruim, gezellig ouderwets ingericht en een ruim bad. Ideaal gelegen in een rustige straat, maar dicht bij metro en bushaltes. Toffe en volgens de eigenaar ook een veilige wijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

aanrader.
    • Classic Eenpersoonskamer

Iedere morgen was er een wachtrij voor het ontbijt, er waren maar 6 tafeltjes.

Leuk klein hotel. Niet alle personeel was even vriendelijk, de meesten wel. Lekker ontbijt.

tapijt in de kamer, ik ben astma patiënt met een...

tapijt in de kamer, ik ben astma patiënt met een stofallergie :-(

Leuk engels hotel op goede locatie bij metro en park.

Badkamer mag opgefrist worden

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Mooi oud pand, dicht bij metrostation, grote kamer, bedden...

Ontbijt was zeer matig, de toast was bijna zwart en we hebben geen nieuwe gekregen. 12 pond pp is erg veel voor dit ontbijt (Le Pain Quotidien bij de metro is een aanrader). In het algemeen erg veel geld voor de kwaliteit die geboden wordt.

Mooi oud pand, dicht bij metrostation, grote kamer, bedden inderdaad zacht, maar sliepen geweldig.,

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Goede ligging in zone 1.

Personeel was niet altijd vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn warm en mogen wel weer eens worden onderhouden.

Goede ligging in zone 1. Engels ontbijt wordt vers bereid (na hierom te vragen) en is lekker.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Heel vriendelijk personeel, goeie locatie!

Wifi werkte niet geweldig op mijn kamer.

Heel vriendelijk personeel, goeie locatie!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Voor deze keer prima locatie.

Beetje oubollig, over de datum. 2 trappen op, met zware koffer.. Dan is een lift wel fijn.

Voor deze keer prima locatie. Wel ruime kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Perfecte locatie