Beoordelingen over Albion House 2-sterren

29 Argyle Square, Kings Cross, Camden, Camden, Londen, WC1H 8AP, Verenigd Koninkrijk

#896 van de 977 hotels in Londen

6,2

5,5

5,9

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Londen was fijn.

Kamer was te klein, 3 bedden op de kamer, een 2 tweepersoonsbed en een 1-persoonsbed voor 4 personen. Badkamer was te klein voor de familiekamer. Waterkoker aanwezig maar koffie moest betaald worden. Verwarming ging niet op de kamer. WiFi ging de eerste dag maar de volgende twee vonden we de WiFi niet meer.

De ligging van het hotel.

Slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tegenvaller, de fotos zijn totaal anders dan het daadwerkelijk is. Op de fotos leek het een ruime kamer we kwamen vervolgens op een kamer van 2 bij 3. We konden nergens lopen en moesten vanaf het bed de badkamer in klimmen. De douche zat tussen de wc en wastafel in waardoor als je de wc gebruikt je de druppels van de douchekop nog op je krijgt. Op de fotos was er een eetzaal en er stond dat het ontbijt ter plekke geboekt kon worden toen wij hier naar vroegen kregen wij het antwoord dat we konden gaan ontbijten bij de Mac Donalds. Hierop zeiden we of we geen normaal ontbijt konden krijgen we werden 2 straten verder gestuurd. De kamer leek een 1 persoonskamer met een 2 persoonsbed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Erg klein.

Badkamer erg klein. Kon me amper omdraaien. Kleine was tafel. Moest toilet artikelen op de grond leggen. We hadden kamer aan voorkant. Als iemand buiten een cugaret aan het rijen was konden wij daarvan beetje meeroken.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

3 persoonskamers zijn goed.

De kamers waren niet gereed en moesten we een nacht in een appartement door brengen en die was niet best.

De 2 drie persoonskamers die wij hadden waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

de gratis wifi en dicht bij openbaar vervoer.

Erg kleine kamer voor 2 personen. Het bed slecht en je moest over elkaar heen klimmen. Gehele kamer niet schoon. Heel krappe douche. Douchekop vol kalk met gevolg water alle kanten op. Wc spoelde niet goed door. De buurt kwam niet heel betrouwbaar over.

de gratis wifi en dicht bij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Prima verblijf in Albion House

Hotel heeft wat achterstallig onderhoud, er wordt net te veel op de centen gezeten. Wasbak zat een scheur in en vocht schimmel aan de bovenkant van muur in de badkamer.

Kings Cross centrum heeft alles wat je nodig hebt. Omdat London zo groot is ligt Kings Cross wel redelijk afgelegen van alle bezienswaardigheden. Uber zou ik iedereen aanraden.

Albion House beoordelen

Lawaai van andere gasten. drugs gebruikers / daklozen in het parkje tegen Badkamer te klein.

Personel

Volgende keer een ander hotel ;-)

Klein Eigenaar was niet echt vriendelijk

Proper

Locatie perfect

Slechte hygiene. Vieze bedden.

Locatie perfect

Betaalbare maar tegenvallende kamer nabij Pancras Station.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen schone handdoeken, onvoldoende toiletpapier, enorm kleine kamer.

De prijs

Simpel maar schoon

Simpel maar schoon

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Kamers in Londen zijn veelal klein en duur, maar ik vond dit...

De douche deed het in eerste instantie niet, maar na een gesprek met onderhoud was de douche gelijk gemaakt nadat we terugkwamen van ons middaguitje.

Kamers in Londen zijn veelal klein en duur, maar ik vond dit toch een perfecte grootte qua kamer en het bed lag dan ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Wij hadden een andere lamer geboekt dan gelregen, maar we...

Er is geen ontbijt te verkrijgen. Ze hebben beneden plaats genoeg, waarom niet op aanvraag bijvoorbeeld? De kamers waren ook erg klein.

Wij hadden een andere lamer geboekt dan gelregen, maar we zijn er flink vooruit gegaan! Super geregeld en vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Personeel was vriendelijk.

Kamer was te klein, badkamer was te klein, slot van badkamer deur was stuk. Te veel lawaai van buiten af. Vloer kraakte. Veel gluid overlast van boven buren. Er was 30 pond meer afgeboekt van onze credit card zonder enig uitleg. Het werd achteraf terug geboekt nadat wij het hadden opgemerkt. Ook moesten wij 2% extra betalen omdat de boeking met credit card was gedaan. Dit stond nergens vermeld tijdens het boeken.

Personeel was vriendelijk. Locatie van hotel was goed. Verbinding was goed.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

5,5
    Locatie perfect, rustig gelegen op 5 minuten loopafstand van...

Slechte ontvangst. 2 nachten incl. ontbijt geboekt. Geen ontbijt gehad! Het personeel deed ook een beetje vaag over waarom er dan geen ontbijt was, dus zelf maar wat regelen. Zonder sorry uiteindelijk geld terug gekregen.

Locatie perfect, rustig gelegen op 5 minuten loopafstand van het station.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

geen licht in de kamer gedurende het verblijf niet opgelost

geen licht in de kamer gedurende het verblijf niet opgelost

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Als je met een card betaalt, moet je extra 10 pond...

Als je met een card betaalt, moet je extra 10 pond bijbetalen.... dat vind ik niet leuk. En ik heb dat niet gezien bij booking.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Uitstekende ligging, dicht bij station.

Jammer dat je niet kan genieten van een ontbijt.

Uitstekende ligging, dicht bij station. Proper onderhouden. Prijs - kwaliteit: zeer goed