Beoordelingen over The Alexandra 3-sterren

6,2

5,9

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 22 september 2018

we kregen een kamer in de kelder wat resulteerde in een...

we kregen een kamer in de kelder wat resulteerde in een bedompte ruimte zonder enige vorm van frisse lucht tevens waren ze aan het verbouwen in het hotel waardoor alles nog somberder er uitzag de smalle trap naar benden was ontzettend vies

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het was erg warm op de kamer. Onze kamer was op de bovenste verdieping en op het westen, warm dus. Wel een ventilator maar die verplaatst alleen warme lucht.

Super locatie! Het is een typisch Brits hotel. Voor deze prijs is het echt prima. Ontbijt was standaard, geen extra dingen. Maar prima. Kamer was schoon en wij vonden de bedden prima. Eigen badkamer wat ik erg prettig vind. En waterkoker met koffie en thee. Ook is er een föhn. Top!

Vreselijk gedateerd en onhygiënisch maar wel een mooie ligging.

Dat het geen overdaad van luxe zou zijn wisten we wel, maar een schone kamer en badkamer lijkt mij geen overdadige luxe. Vloerbedekking was vies, gangen werden niet gezogen. Douche zat schimmel in( douchegordijn hebben we niet eens durven aanraken) Het ontbijt hebben we overgeslagen en zijn naar een hotel verderop gegaan ( aanrader) hotel Indigo Dus al met al,geen aanrader!

Dat is 1 ding : locatie. Het hotel ligt in een mooie wijk, en alles is aan te lopen .

Walgelijk hotel maar wel een goede locatie.

Bloed en haren op de lakens en personeel werd boos omdat we dat opgelost wilden hebben. Hij zei dat we een andere kamer konden krijgen en als we nog een klacht hadden op konden rotten. WC bril zat los en douche lekte als een zeef. Na uitgebreid gediscussieerd te hebben uiteindelijk een schoon maar stuk laken gekregen.

Zeer dichtbij paddington station goede basis om overal te komen

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De ligging van het hotel tussen 2 stations van de metro!

Ontbijt was net basic te noemen. Onze kamers waren klein en niet uitgerust om er met 3 comfortabel te kunnen verblijven. 1kleine kast, 1 stoel, nergens geen kledinghaken!

De ligging van het hotel tussen 2 stations van de metro! Vernieuwde badkamer, netjes en hygiënisch.

Voor deze prijs boven verwachting goed.

Het ontbijt was wel erg karig. Goedkoop broodbeleg, weinig keus. Om 8.30u werd er al begonnen met opruimen.

De ligging was perfect, echt 5 minuten vanaf Paddingtonstation. De kamers waren wat gedateerd, maar wèl met erg goede bedden, een grote tv en erg schoon.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

We hebben ons prima vermaakt en goed geslapen.

Het ontbijt was dramatisch slecht.Ik ben al in veel hotels geweest dus ik kan vergelijken.Heel jammer. Wifi niet standaard maar te koop voor 1 toestel. Niet meer van deze tijd! Kamer was ergens weggestopt.

Het rook er erg naar verflucht en de kamers waren te warm.

Het rook er erg naar verflucht en de kamers waren te warm. er waren geen dekbedden alleen lakens waardoor je de verwarming snachts wel aan moest laten.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Tikje gedateerd maar super qua locatie

Vast tapijt in de kamer was stoffig, over het algemeen was alles erg gedateerd. De badkamer was niet echt proper. Ook het geluid van buiten was enorm storend.

De locatie vlakbij Paddington station is het grootste pluspunt. Het ontbijt was okee maar ook niet meer dan dat. We hadden niet meer verwacht voor die prijs, dus al bij al okee.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima.

Prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima. Was hier samen met mijn dochter van 12 jaar van 1 tot 4 januari. Het is een charmant en ouder hotel maar goed onderhouden. De foto's komen overeen met de werkelijkheid! Medewerkers ontbijt erg vriendelijk alsook de receptie met 2 heren die de boel goed en efficiënt regelen. We hadden een zolderkamertje met 2 aparte bedden die prima liggen inclusief ontbijt met klein badkamertje maar wel met een bad! De kamers werden elke dag schoongemaakt. Ook erg fijn is de waterkoker op de kamer met als service thee/koffie melk en suiker. Ontbijt was prima Intercontinentaal ontbijt (zonder de croissants) maar alles vers, schoon en prima verzorgd. De ligging is fantastisch mooie wijk en je loopt 200 meter door leuk straatje en bent bij Paddington Underground en vandaar in 5 minuten in hartje Centrum! Volgende keer zou ik weer dit hotel boeken. Nette service is op de dag van aankomst en vertrek konden we onze bagage achterlaten bij de receptie en later weer ophalen.

Prima hotel voor twee nachtjes stedentrip.

De bedden zijn aan de kleine kant en de muren niet al te dik dus de buren kunnen hoorbaar zijn, maar wij hebben daar geen overlast van gehad.

Gratis ontbijt, was niet overdreven luxe maar meer dan voldoende. Twee minuutjes lopen naar Paddington station en diverse restaurants. Rustige buurt, geen lawaai overlast gehad 's nachts.

Vriendelijk personeel!

We hadden een kamer geboekt met een tweepersoonsbed, hadden daar zelf extra voor betaald maar kregen uiteindelijk een kamer met een twijfelaar en een eenpersoonsbed. Ook was het ontbijt erg karig, totaal niet Engels, wat je wel zou verwachten.

Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

slecht, niet voor herhaling vatbaar

kregen bij aankomst in de kelder in een 3 persoons kamer zo klein, zijn geen woorden voor douche en toilet amper 1 vierkante mtr op de kamer een piep klein raam (luchtgat) op een binnenplaats/koker (zicht op muren en een raam van een andere kamer , 1 mtr bij 1 mtr groter was het niet) zijn gelijk naar boven gegaan om ander kamer gevraagd kregen gelukkig andere kamer ditmaal 4 hoog op zolder (trapleuningen trappen hal erg gammel ) na de 3 e etage via een smalle trap naar de 4 e etage kamer ietsjes groter deze keer betere badkamer met toilet op de kamer nu een klein raam op straatkant, de dakgoot met hekwerk als uitzicht het ontbijt was van dien aard dat we dat maar niet genuttigd hebben toast niet te eten ,de verpakte croissantjes ook niet , taai proefde erg oud keuze beleg iets van kip / taaie plakje chedder cheese gekookt ei (blauwe rand van binnen ) en dan de bekende sjamkuipjes wij zijn dus maar buitenshuis gaan ontbijten

fijn en net hotel, zeer goed gelegen, bij hyde park en paddington station
    • Superior Driepersoonskamer

een nette schone kamer. wij waren met drie personen en er was voldoende ruimte. de badkamer was prima in orde en heel schoon. en we kregen voldoende schone handdoeken. we bleven 2 nachten en na de eerste nacht weer schone handdoeken en waren de bedden opgemaakt.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Voor een paar dagen Londen is het zeker een prima hotel

Het is allemaal verouderd. Maar daar is de prijs ook naar.

Simpel maar goed ontbijt. Nette badkamer en goed bed. Voor ons was het prima zo. Lekker dichtbij metro-station.

De locatie en de douche was erg goed.

personeel receptie is onvriendelijk en communiceert niet. Ontbijt erg matig en om iets na 9 uur beginnen ze al volop met opruimen Kamer in de uitbouw zonder raam naar buiten.

De locatie en de douche was erg goed.

Prima voor 1 nacht, nooit meer

Kartonnen muren, giga gehorig, luidruchtige groep studenten naast èn boven ons in kamer. Goed aangepakt door receptionist maar moest ik wel voor uit bed (want in dependance aan de overkant van hotel). Geen shampoo op kamer

Redelijk, oude kamer. Lekkage op de badkamer, die onze nachtrust verstoorde.

Er was een lek op onze badkamer. Hiervoor werden we midden in de nacht wakker gebeld. Ze kwamen kijken. Onze badkamer stond idd blank. Maar daarna kwam er niemand meer. Uiteindelijk toch in slaap gevallen. Om 6 uur kwam een "loodgieter", 3x op onze kamer, om het lek te maken. Uiteindelijk waarschijnlijk toch gemaakt. Helaas kwam er vanuit het personeel, geen reactie meer. We zijn toch een halve nacht wakker geweest hierdoor. Een excuses of een sorry, was wel op zijn plaats geweest. Erg jammer.

Onbijt was goed.

Veel lawaai van uitgaand publiek in de avond/nacht.(oordoppen is geen luxe). Voor kleine kinderen misschien lastig om in slaap te vallen.

Onbijt was goed. Familie kamer was nieuw.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Gelukkig maar voor 1 nacht!

De kamer was niet echt schoon. De badkamer was super klein, geen haken om je kleding of handdoek op te hangen. Handdoeken waren vol vlekken zo ook de muur waar het bed tegenaan stond. Ontbijt was zeer summier. Wij vonden de prijs kwaliteit niet in verhouding!

De locatie was prima! Wij moesten in het Hyde park zijn voor een concert en daar zaten wij vlakbij.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

De locatie vlakbij het (metro)station Paddington is perfect...

De douche was nauwelijks warm te krijgen en als je de slang bewoog stopte het water.

De locatie vlakbij het (metro)station Paddington is perfect om snel de stad in te gaan. De kamer was behoorlijk ruim, de bedden goed.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Matig hotel, geweldige locatie

Het hotel heeft geen airco, was bloedheet. Er zijn geen liften en smalle oude trappetjes die naar boven gaan. Wij zaten op een soort van zolderkamer op vierde verdieping en was een hele klim op die manier. Ontbijt was niet best.

Locatie! De ligging is geweldig, vlakbij Hyde Park. Dichtbij OV en als je naar Oxford street wil is dan 15 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Vriendelijk hotel/personeel in goede buurt met schone kamer.

Wij zaten in dependance aan overkant, waar geen lift was. 62 treden naar kamer. Voor mij geen probleem, zonder koffer en goed ter been. Is wat gedateerd.

Vlakbij Paddington Station, 300m. Fijne en nette wijk. Vriendelijk personeel. Eenvoudig, maar prima ontbijt verdeeld over 2 ruimten. Zeepjes, föhn, koffie/thee op kamer. Schoon. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Entree was alleen met veiligheidsslot (elektronische kaart) binnen te komen...veilig gevoel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Mooi net hotel op prima locatie.

Het ontbijt viel echt tegen. weinig keus, croissantjes uit voorverpakt plastic, en duurde maar tot -09.15u en om 09.00 was er al veel op en was het personeel al aan het opruimen en dat vond ik echt niet netjes

De locatie was top en het was erg netjes

Centraal, dicht bij Paddington station

Je moet er niet teveel van verwachten, geen shampoo of zeep op de kamer. Maar de bedden zijn goed en als het goed is ben je daar alleen om te douchen/slapen

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fijn verblijf

De hygiëne is wat minder, maar niet onoverkomelijk. De bedden zijn schoon en fris. Dat is het voornaamste.

Prima hotel Vlak bij metrostation Paddington Goed ontbijt Fijne bedden

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Hoet met goede ligging maar matig ontbijt.
    • Superior Driepersoonskamer

Dat we in een "dependance" van het hotel zaten aan de overkant van de straat. 's Morgens voor het ontbijt (erg beperkt) dus eerst de straat oversteken.

Goede ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Rumoerig, maar comfortabel

De receptionist was onaardig en het hotel was heel rumoerig. Alles kraakte, trappen en vloeren waren doorgezakt en je kon elk woord van de buren verstaan.

We konden 's avonds laat nog inchecken en het bed lag lekker.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prijs-kwaliteit een goed hotel.

misschien een paar haken in de badkamer om kleren of handdoeken aan te hangen.

er was voldoende variatie van ontbijt. Alles vers, geen klachten. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 december 2016

London is perfect! Super vriendelijke ontvangst en hulpvaardig.

De tijd om te ontbijten was kort. Van 7 tot 09.15 uur. Tegen 9.00 uur wordt echter alles al opgeruimd. Haast is geboden als je wilt eten. kamers niet luxe maar efficiënt.

Het ontbijt was zoals aangegeven, geroosterd brood, eitje, kaas, ham, worst en jam. De jus d'orange smaakt naar reinigingsmiddel. De bedden perfect. het Hotel is echter oud en dat is merkbaar aan de badkamers. Daar mag best onderhoud worden gepleegd. locatie is perfect max 6 min naar Metro. dus voor enkel de nachtrust OK.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Het vriendelijk personeel, de kamers zijn klein maar groot...

Gevraagd om een kamer met bad, dit was helaas niet mogelijk. Eventueel een latere check-uit kon helaas ook niet.

Het vriendelijk personeel, de kamers zijn klein maar groot genoeg (je bent er toch bijna niet). Het ontbijt is prima. Grootste voordeel is de ligging, metro op loopafstand (evenals Hyde Park en Oxfordstreet).

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima locatie en fijne buurt.

Van binnen een opfrisbeurt nodig. typisch Engels.

Uiterlijk buitenkant van het hotel, locatie was goed te doen. Vlakbij de metro Paddington. Rustige omgeving 's nachts.

Goed hotel wanneer je een stedentrip doet en alleen een plek nodig hebt om te slapen.

Badkamer was klein op onze kamer. 1m50 bij 1m. Daarin zit de douche, toilet en wasbak. Saai ontbijt.

Ligging van het hotel. Vriendelijkheid van het personeel. Rustig hotel. Geschikt voor een overnachting met kinderen.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

prima voor 2 nachten

Het ontbijt is erg matig (is heel dichtbij veel beter te krijgen) en het hotel is erg gedateerd.

De locatie is prima en het personeel is vriendelijk. Voor twee nachten prima.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Diuuche en toilet was oud en minder schoon. Uitzicht: je kijkt tegen de muren

Het was matig

Het ontbijt mag zeker beter en de indeling en hygiëne van de kamers mag echt beter

aanrader locatie.de rest niet aan te bevelen

te klein en niet svhoon

locatie

Prima locatie en prijs/kwaliteit verhouding!

Ontbijt was beperkt keuze maar redelijk.

De locatie en de prijs. Familie kamer was gerenoveerd en netjes.

Teleurstellend

Kamer en badkamer

Dicht bij de underground

Super centraal gelegen, Niet teveel van verwachten

Vreselijke bedden en douche

Net hotel

Wifi 10 pond per dag niet reeel meer

Netjes

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goede prijs kwaliteit voor kamer met ontbijt

Ontbijtpersoneel is niet erg vriendelijk

Mooie kamer,en badkamer compact alles erop en.eraan lekker warm. Steeds verse handdoeken

Gezellig en basic verblijf

Er waren geen stopcontacten voor Europese laders. Je hoorde veel geluid van kamers rondom.

Prijs/kwalteit

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De bedden waren heerlijk om in te slapen

De kamers waren erg gehorig. We konden onze buren makkelijk horen

De bedden waren heerlijk om in te slapen

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Overal makkelijk komen door de centrale locatie

Overal makkelijk komen door de centrale locatie

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Personeel

Vlakbij metro

Goed netjes hotel met simpel maar goed ontbijt

Slapen in de kelder 😁

Aardige mensen

Locatie van het hotel

Personeel en kamer locatie

Locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Verblijf was oké.

Het ontbijt was slecht. Kamers veel te warm. (Maar de ramen kunnen open)

De locatie was echt top. De metro aan het einde van de straat.

Het viel dik tegen 😢

Het was super vuil ..trap zag zwart..bad vol schimmel....personeel...super super super onvriendelijk...

De tv

Viel mee.

Ontbijt mocht langer lopen.

Ontbijt was om half 10 al opgeruimd.

ok

Hygiene in hotel en de lawaai in hotel zelf

omgeving

Sanitair

Sanitair

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Heerlijk om in Londen te zijn..top locatie van t hotel waar je lekker even kan douchen en slapen

Onze kamer in de kelder was vreselijk benauwd

Dichtbij station Paddington..schoon bed..douche en wc..simpel lekker en schoon ontbijt

Voor de prijs die wij betaald hebben voor 2 nachten had ik meer verwacht.
    • Superior Driepersoonskamer

Het ontbijt mag beter en het was erg benauwd op de kamers. Er was geen afzuiging.

De ligging van het hotel.

Goedkoop, sober maar degelijk hotel

Dat er oploskoffie en thee op de kamer was.

Heel matig

Niet goed gepoets dikke laag stof in roosters en onder bed slecht ontbijt met weinig keus

Douche was goed

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed om te slapen en de rest van de dag erop uit :)

Wifi

De kamer was schoon

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prijs - kwaliteit in verhouding

Badkamer erg klein

Rustige kamers en goede matrassen

Prijs-kwaliteit OK

WIFI te betalen

goedkoop, kamer met 4 éénpersoonsbedden exact wat we nodig hadden

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

De locatie.

WiFi, lift, ontbijt, hygiene

De locatie.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima voor alleen slapen en ontbijten

Geen wifi op de locatie aan de overkant van de straat

De rust op de familiekamer

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Onvriendelijk personeel en hygiëne

Onvriendelijk personeel en hygiëne

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Het ontbijt was zeer triestig.

Het ontbijt was zeer triestig. Het enige wat je kon eten was toast, ontbijtgranen, potje yoghurt en een hardgekookt ei.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Nieuwe kamer, keurige badkamer.

Nieuwe kamer, keurige badkamer. Fijne plek vlak bij park.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Locatie, nieuwe badkamer en bedden.

Ontbijt zeer beperkt, erg gehorig en vieze handdoeken.

Locatie, nieuwe badkamer en bedden.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zeker de moeite waard

Niet alle personeel was vriendelijk

Simpel ontbijt. Dicht bij metro. Wifi apart betalen. Prijs/kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Londen Alexandra

Goeie lokatie, goede p/k verhouding

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Ligging goed maar verwacht niet teveel van dit hotel en ga lekker buiten de deur ontbijten!

Het ontbijt en het personeel bij het ontbijt vond ik slecht.

De ligging van het hotel was goed!

Ok

Ontbijt en de oude kamers

Erg weinig keus kwa ontbijt

Geen WiFi

• Beoordeeld op: 8 november 2016

slecht voor dit geld

ontbijt was vreselijk, jus was water met een kleurtje,brood was taai

eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Een goede locatie en basis hotel, qua prijs-kwaliteit is dit OK. Ontbijt is basic.

buurtlawaai, en ontbijt

locatie is goed en personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Alexandra is prima opgeknapt in een leuke omgeving Paddington.

Keurige kamer, goed ontbijt. Aardige mensen. Prima lokatie!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Alexandra