Beoordelingen over Ambassadors Hotel 3-sterren

16 Collingham Road, Earls Court, Kensington and Chelsea, Londen, SW5 0LX, Verenigd Koninkrijk

#860 van de 977 hotels in Londen

5,9

5,9

6,4

De afstand tot de metro en het stadscentrum.

Geen airconditioning, dat terwijl het buiten 30 graden C was. Matras van bed ontzettend hard, daardoor weinig geslapen. Muffe lucht in de hotelkamer. Ramen kunnen maar op een kier, niet helemaal open. Hierdoor bleef de warme lucht ook ‘s nachts in de kamer hangen.

De afstand tot de metro en het stadscentrum. Waterkoker en theezakjes op de kamer.

goed gelegen hotel met onaangename kamers.

wij sliepen op 5de verdieping en daar was er geen druk op het leidingwater , douchen was bijna onmogelijk. Kamers waren heel klein , geen plaats om kleding weg te leggen en de temperatuur op de kamer was om en bij de 30°C. Veel te weinig verluchting.

een eenvoudig maar lekker ontbijt

Het was een prima locatie voor een trip.De prijs was redelijk, maar ik verwacht meer vriendelijkheid

De Staff was niet echt vriendelijk. Op hun goede momenten waren ze correct. De kamer was bijzonder klein( tja in London voor die prijsklasse begrijpelijk). Maar dit was erg klein. Geen airco, wel een hele kleine ventilator

de locatie van het hotel. Mooie buurt en dicht bij Earl Court station

Geen airco, bijzonder kleine douche, ongeïnteresseerd personeel, “kofferopslag” is gewoon de lounge waar je de koffer maar moet achterlaten (kost dan ook nog 1£)

Ambassadors

Kamer was redelijk van grootte. Stopcontacten waren niet te vinden in badkamer. Zeer kleine badkamer waarvan de douche niet deftig werkte en afgebladderde verf + zwarte spikkels in douche. Sliepen op min 1 (!!) Waardoor we om 7u altijd wakker waren door lawaai

Redelijk hotel in een prima omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer, met twee aparte smalle bedden. Je kon elkaar niet passeren. Faciliteiten waren prima. Badkamer redelijk gedateerd en niet echt schoon.

Personeel was aardig. Ligging super, dichtbij een metrostation. Ontbijt was best goed.

Was een malig!

Belachelijke Kleine kamers, niet eens nachtkastjes naast het bed, 30 cm tussen raam en bed en bed achterkant! Badkamer gewoon vies, ouwe meuk.

Prima locatie, en aardig personeel

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De hotel kamers vielen erg tegen. Op de foto's bij Booking.com staan prachtige kamers, maar die krijg je echt niet. Wij hebben twee nachten in dit Hotel geslapen. 1e nacht in een kamer in de basement. Vreselijke kamer. Uitzicht: een muur, deur van de badkamer kon niet helemaal open, komt tegen het bed aan, badkamer oud en smerig en heeeel klein. 2e nacht een andere kamer op de 5e etage gekregen, deze was veel beter maar voldoet niet aan de foto's die getoond worden.

Hotel ligt tussen twee metro stations in. Prima ligging in een mooie wijk.

Goed hotel voor een citytrip.

Prijs/kwaliteit was het goed, maar zoals overal in Londen toch vrij duur. De bedden waren ok, maar niet gemaakt om dicht tegen elkaar aan te liggen, doordat er een harde rand van de matras te voelen was. De badkamer is wat aan de kleine kant.

Het ontbijt was een goed begin van de dag. De metro ligt niet ver en er is een winkeltje in de buurt. Het personeel is vriendelijk en altijd bereid te helpen. Het brandalarm werkt, altijd een bonus. Goed hotel.

Goede locatie t.o.v. metrostation
    • Deluxe Driepersoonskamer

De foto van de kamer was mooier dan de werkelijkheid. De kamer was zeer klein en oud. Vochtvlekken op de muren, oude badkamer. Ondanks dat was het wel schoon. Het ontbijt was simpel. Op grond van de foto's en beschrijvingen hadden we er meer van verwacht.

De locatie was prima, 5 minuten lopen van het metrostation

Prima verblijf voor een stedentrip

Het ontbijt was simpel maar prima. Het viel tegen dat er geen bacon was terwijl je dat wel verwacht bij een Engels ontbijt. Nog een puntje is dat het hotel erg gehorig is.

Het hotel ligt op een fijne locatie. Vanaf metro station Gloucester Road kan je op alle plekken van de stad erg makkelijk en snel komen! De kamers waren klein maar verder wel schoon. De bedden liggen ook erg fijn.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik koos voor 2 aparte bedden. Dat klopte ook. Jammer dat het dekbed wel 1 groot dekbed was.

Ontbijt Locatie; op loopafstand van bus en diverse metrolijnen.

Op zich prima, maar geen comfortabele locatie.

De kamer was nogal erg verouderd, klein en slecht onderhouden. Schoon weliswaar, maar in de douche kon ik letterlijk 'mijn kont niet keren'. Het ontbijt was ook niet super aangevuld.

De locatie was prima, goed bereikbaar (metrostation op korte loopafstand) en dichtbij supermarkten en een aantal restaurants. Ook het natuurhistorisch museum en het Albert and Victoria-museum waren op loopafstand (ongeveer 25 minuten lopen). De kamer was op zich schoon en werd dagelijks ook goed schoongemaakt. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Bij aankomt moeten wij opeens een bedrag van 50 pond per...
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Bij aankomt moeten wij opeens een bedrag van 50 pond per persoon betalen als borg. Dit was vooraf nergens vermeld. Daarnaast accepteerde het hotel geen mastercard/debitcard. Wij hebben het uiteindelijk niet hoeven betalen.

Basis hotel om te slapen, zonder verwachtingen!

Hotel: - Inchecken niet mogelijk voor 15:00. - Inchecken is erg chaotisch. - Borg: Wij moesten ondanks de kamer vooraf te hebben voldaan borg betalen voor de kamer.(Dit stond nergens vermeld op de website of boeking) *Cash borg - Je kon cash borg betalen en dit direct na uitchecken terug ontvangen. (Bij uitchecken moet je hier wel zelf om vragen.) *PIN - Je kon de borg pinnen en drie dagen na je verblijf als ze geen mankementen hebben geconstateerd word het bedrag -minus transactie en koers teruggestort. - Key hotelkamer werkte niet. (Bekend probleem in het hotel meerdere gasten hadden dit probleem) -Badkamer vies, Hier lagen diverse haren in en schimmel, ook na schoongemaakt was de schimmel nog aanwezig. - Geen Engels ontbijt - Kamers lijkt niets op de getoonde foto's op de website. - Kamer gereserveerd met 2 eenpersoonsbedden en kregen een tweepersoonsbed. - Tegen betaling je koffer tijdelijk bewaren voor inchecken en na uitchecken.

Makkelijk bereikbaar openbaar vervoer makkelijk bereikbaar. - Metro Glouchester Road ligt op 10 minuten lopen van het hotel. - Bushalte ligt op 2 minuten lopen van het hotel. Hotel: - kamer klein, klein bed en badkamer. - Ontbijt is goed en vergelijkbaar met andere hotels.

Goede locatie slechte kamers. Misleidend van booking.com
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer ten opzichte van de foto's op booking.com De hygiene op de badkamer was slecht. We zijn eerst van kamer gewijzigd. Dit was iets minder slecht. Personeel is slecht op dr hoogte van het ov.

De locatie vlakbij metro en het hydepark

Het ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De organisatie rondom de kamerverdeling was rommelig. We hadden een tweepersoonkamer geboekt en twee eenpersoonkamers gekregen.

Het ontbijt was prima. We hadden, in tegenstelling tot onze boeking, twee eenpersoonskamers gekregen. De badkamers hier waren zeer klein. Verder was het verblijf prima. Mooie wijk en de metro, restaurants en winkeltjes op loopafstand.

Bij aankomst bleken wij niet in het systeem van het hotel te...

Bij aankomst bleken wij niet in het systeem van het hotel te staan. De boeking via booking.com was niet aangekomen. Het bleek, dat dit bij meerdere gasten het geval was. Omdat het hotel totaal vol zat, was dit een onaangename verrassing. Na een uur wachten werden we naar een zusterhotel gebracht waar we een van de drie nachten moesten doorbrengen. Uiteindelijk heeft het personeel het goed opgelost, maar deze boeking via booking.com heeft ons wel aan het denken gezet. Voor ons was niet duidelijk of het probleem bij booking.com zat (ik had een bevesting met bevestigingscode en al) of bij het Ambassador hotel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Redelijk hotel op goede locatie in de stad, met goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was in de kelder, dus we hadden geen raam. Het was erg warm op de kamer, maar dat konden we oplossen door de airco aan te doen. Vervolgens sliepen we de hele nacht met de airco aan. Om bij de kamer te komen moesten we via een erg smal gangetje, waarvan de vloerbedekking verre van schoon was.

De ligging in de stad was perfect. Goede uitvalsbasis voor de paar dagen. Dichtbij de underground, op loopafstand van diverse leuke eetgelegenheden en in de buurt van een supermarkt, wat ook erg handig bleek. Ook de Thames bleek te voet bereikbaar, een mooie avondwandeling.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer viel beetje tegen: lekkende kraan wastafel, wc liep door. Handdoek en zeep mee genomen maar niet vervangen

Ontvangst was prima en behulpzaamheid medewerkers

Goed gelegen hotel, prijs kwaliteit ok, best boeken zonder ontbijt

Ontbijt is tegengevallen, kamer zeer klein

Mooie buurt, bad in badkamer, vriendelijke bediening, hotel goed voor citytrip van enkele dagen, voor langer verblijf is kamer te klein, ligging hotel ideaal,

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Ambassadors Hotel? Eens een nooit weer!

Ik reisde alleen, en kreeg een kamer met vier bedden (!!) maar wel in de kelder. Dus er was niet eens een raam. Wel een airco, maar die werkte niet, terwijl het nogal benauwd was op die kamer. Ik heb bij de receptie geklaagd, en gevraagd om een kamer waar ik in elk geval een raam kon openzetten. Ik kreeg een andere kamer, maar dat was een ongelooflijk kleine eenpersoonskamer, met een raam dat slechts een paar centimeter open kon, terwijl de zon vol naar binnen scheen. En daar was GEEN airco. Ik had geen zin om weer te klagen, omdat het verblijf maar voor een nacht was. Maar wel heel slecht geslapen. De volgende ochtend een douche genomen, maar die ruimte was zo klein dat je je nauwelijks kon bewegen. Ik wilde mijn haar wassen, maar dat lukte helemaal niet vanwege die beperkte ruimte.

Het enige dat redelijk goed was, was het ontbijt. Ook de locatie was, voor mijn doel, redelijk goed.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Goed voor max. 1 nacht.

Wij kregen een kamer in het souterrain, vieze vloerbedekking in de gang. Kamer was erg klein en rook muf. Voor 1 nacht is het te doen. Ontbijt is goed maar niet meer dan dat.

De ligging van het hotel is perfect.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Citytrip

Kamer was aan de kleine kant, uitzicht op een muur, maar je bent er nauwelijks dus niet als vervelend ervaren. Wel jammer dat het dekbed te klein was voor het bed, waardoor je een heel groot bed hebt, maar deze kun je niet volledig benutten omdat je samen onder het dekbed moet blijven. Verwarming en airco deden het niet, was niet nodig, door de juiste temperatuur.

Aardig personeel, voor koffers opbergen voor en na het uit checken moeten ze eigenlijk ponden rekenen, dit deden ze niet. Ook de WiFi werd niet doorberekend. Centrale ligging. Rustige ligging, geen herrie van de straat.

Goed hotel op goede locatie met zeer vriendelijk personeel

Jammer dat Wi-Fi betalend was aan £5/24h. Aangezien je enkel 's ochtends en 's avonds in het hotel bent, redelijk duur. Zou minstens in de openbare ruimte gratis moeten zijn. Jammer dat bagage bijhouden tijdens dag van uitchecken ook £5/dag is.

Ontbijt was zeer goed. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Simpel, prima, geen problemen

Kleine wastafel.

Prima hotel. SImpel, prima kamer. Ruime, lekkere douche. Kamer had geen raam, maar dat was eigenlijk geen probleem. Lekker bed. Prima ontbijt.

Ontbijt en ontvangst wifi en tv, meerdere zenders konden niet worden ontvangen. Engels ontbijt zonder gebakken spek en geen vleeswaren. Geen gezellige bar of zit ruimte aanwezig in lobby.

Locatie en hulpvaardig en vriendelijk personeel, oplossing denkend.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

londen is fantastisch

de bedden, je voelde de vering door het matras en de schimmel in de badkamer

dat het redelijk dicht bij de metro gelegen is. en dat er een supermarkt in de buut is

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Matig hotel

Het ontbijt vond ik redelijk beperkt en de dingen die er waren zagen eruit alsof ze er al een dag lagen. Daarnaast was er ook weinig zitruimte in de ontbijtzaal waardoor je moest wachten op een plekje.

Ik vond de bedden op de kamer erg lekker liggen, heb goed geslapen.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

3,5
    bed bugs!!!!

bed bugs!!!! problem was downplayed by management not prepared to do anything about it new guests must be the victim by now moest betalen voor internet, dat vervolgens niet of nauwelijks werkte

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Erg vriendelijk personeel en de kamwr was schoon.

Kleine kamer en te druk s'ochtends voor het ontbijt.Elke ochtend een rij om op een tafeltje te wachten.

Erg vriendelijk personeel en de kamwr was schoon.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Ontbijt was ok en Adrian ontving ons vriendelijk en met een...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gratis WiFi in lobby werkte niet?!? Kamer dat we toegewezen kregen was niet de kamer die ik boekte .. douche deed raar.

Ontbijt was ok en Adrian ontving ons vriendelijk en met een grapje dat kon je van het ander personeel niet zeggen.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Een fijne plek om even "Thuis" te komen.

De lakens kwamen net aan tot mijn borstkast, ik moest dus opgerold gaan liggen om helemaal onder de dekens te liggen. Dit was niet helemaal fijn.

Het was makkelijk, geen enkele overlast en het was redelijk goed schoon.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Fijn klein hotel

Personeel had meer uitleg kunnen geven bij ontvangst Het ontbijt; er kwam veel uit blik, niet veel smaak aan het warme eten. Croissant lekker:)

Locatie; dichtbij metro en in een mooie rustige wijk maar wel een pub in de buurt

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Als je niet veel verwacht is het prima om alleen te slapen

Geboekt op basis van de foto's. Er zou een kleine bar zijn.Deze was nergens te bekennen. Ook de kamer was erg klein en benauwd. Veel vergane glorie.

Het hotel was redelijk in de buurt van de metro.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Naar ons zin gehad .

De kamer. Oud , heel klein en vies tapijt op de vloer. Bed was redelijk, maar erg smal. De tv was op een plank bevestigt in een open kast, dus half weggestopt en dus eigenlijk niet bruikbaar.Douche erg klein, klein wasbakje, maar een goede douchebak met goede waterstraal. Het was wel schoon. Zeker de ontbijtruimte. Als je het hotel binnenkomt denk je : wauw!! Maar wat de rest betreft, niet echt. Service en vriendelijkheid van personeel is uitstekend. Bij het ontbijt wordt je zelfs met een glimlach verwelkomt door Adrian. Het hotel ligt gunstig om erop uit te gaan, fijne buurt, wel aan een redelijk drukke straat. Met Winter Wonderland, Regentstreet, Oxfordstreet, Harrods en de Underground in de buurt, een prima locatie. Ook voor supermarkt en gezellige eettentjes.

Het personeel en de ontbijtruimte. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Zeer slechte Wifi waar ik wel 5 pond voor heb betaald voor...

Zeer slechte Wifi waar ik wel 5 pond voor heb betaald voor 24u. De Wifi kun je absoluut niet gebruiken in de kamer. Dit viel mij heel erg slecht tegen.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Een goed verblijf voor maximum 2 nachten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wifi tegen betaling De valiezen in bewaring eveneens te betalen. Dat hebben we nog nooit in vele andere hotels hoeven te doen

Het ontbijt was zeker oké

Echt basic hotel, personeel is wel vriendelijk

Kleine kamers, klein 2-persoonsbed, heel kleine wasbak. Het ontbijt was pover: geen vers fruit, geen charcuterie en aanschuiven voor het ontbijt

Niet echt iets om over te stoefen

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Perfect hotel voor een paar dagen Londen

Zeer comfortabel bed, fijne douche, korte loopafstand tot metrohalte waar je heel gemakkelijk een rechtstreekse metro naar verschillende bezienswaardigheden kan nemen, prachtige en rustige wijk & prima ontbijt

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Matig hotel op perfecte locatie!

Klein raam dat niet open kon, nauwelijks daglicht, warme kamer. Vriendelijk personeel dat graag service wilde verlenen maar een hoteleigenaar heeft die snel geld wil verdienen. Geen vleesbeleg bij ontbijt. Enkel kaas en jam. Karig!

Locatie was super en toen de airco het uiteindelijk wél deed werd de temperatuur acceptabel. Hotel volgeboekt, dus geen andere kamer gekregen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

De locatie is perfect in een mooie wijk, vlakbij diverse...

De kamers waren HEEL KLEIN en HEEL oud. De badkamer met toilet ook oud en heel klein. Een 2 pers kamer geboekt, die haf met een heel klein 1,5 persoonsbed. Veel te klein voor 2 volwassenen! Ook het ontbijt was vrij beperkt. Geen beleg, jam op, al met al teleurstellend

De locatie is perfect in een mooie wijk, vlakbij diverse metro stations en Big Bus tour halte

Voldoende

Betaling Lift

Ontbijt ok Hygiene ok

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Lokatie

Erg kleine kamer

Lokatie

Overdag vertoefden wij elders dan het hotel.

Eigenlijk teveel om op te noemen. Personeel was niet vriendelijk. Kamers niet hygiënisch schoon en een goede renovatie is erg wenselijk.

Goed hotel voor deze prijs

Erg gedateerd, hier en daar verveloos , vuile vloerbedekking.

Ontbijt was goed, kamers elke dag schoongemaakt. Mankementen snel verholpen.

Betaalbare plek in Londen

Kleine kamer. Warm en geen airco, raam kon beperkt open.

Mooie locatie, moderne badkamer en prima ontbijt.

Gemiddeld hotel met een matig ontbijt op een prima locatie
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het ontbijt Zeer kleine tv op de kamer

Prima locatie

Meer dan prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Goed, uitgebreid ontbijt!

Goede locatie, maar de rest was ver onder verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Werkelijkheid zag er heel anders uit dan de foto’s op de website/app. Veel kleiner, ouder, slechter onderhouden.

Goede lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer (klein, sanitair matig)

Goede lokatie

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Oké voor kort verblijf, maar tweepersoonskamer is niet geschikt voor twee personen.

Kleine kamer

Locatie, bereikbaarheid.

Prijs was goed rest niet

Onrbijtregeling trok op niks, files en eerst nog gaan betalen aan receptie ganse rompslomp

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Erg Jammer dat het kinderbed niet op de kamer stond bij inchecken bij ruim van tevoren aangeven.

Bed was hard, douche was ook niet goed met een paar straaltjes

De locatie en prijs van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt en de matrassen

De locatie en prijs van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Hygiene

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prijs en kwaliteit goed in verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tv is te grote van een tablet. ventilatie in het hotel mag beter

Goed ontbijt netjes alles steeds aangevuld

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Het onderhoud in het algemeen zou iets beter kunnen.

Prima bereikbaar vanuit centrum Londen, dichtbij een metro station.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

prijs-kwaliteit OK

matrassen hard. ramen niet geluiddicht.

ontbijt voldoende.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Goed bed, prima badkamer

Het ontbijt was echt een lachertje en de kamer (de luxe) was echt heel klein.

Goed bed, prima badkamer

geweldig ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

wat kleine kamers Onaangekondigd moest er 50 pond waarborg gegeven worden voor de kamer

geweldig ontbijt!!!

Leuk hotel in super leuke stad

Kamer wat klein voor 2 nachten prima

Ontbijt prima Personeel hulpvaardig en vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Slaapkamer is simpel maar oké
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Uitzicht vanuit het raam was op een binnenplaats.

Slaapkamer is simpel maar oké

Geen geluidsoverlast op de kamer en het bed sliep heerlijk.
    • Standaard Driepersoonskamer

Geen geluidsoverlast op de kamer en het bed sliep heerlijk. Een van de weinige hotels waar ik zonder rugpijn wakker ben geworden

• Beoordeeld op: 4 november 2017

matig

kamer was veel te klein? Ontbijt was niet meer dan basis en steeds het zelfde? geen variatie. Verouderde kamer.

leuk hotel,ideaal voor museumbezoek
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

personeel vriendelijk,proper maar kleine kamer

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Wachttijden ontbijt en kwaliteit ontbijt

Locatie t.o.v. centrum, ligging t.o.v. Underground

Ontbijt was erg karig
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt was erg karig

Matig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel is onpersoonlijk. Kleine kamers. Zeer basic ontbijt. Geen goede nooduitgangen.

Prima hotel voor mooie prijs

Redelijk goede matrassen.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

De locatie is perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn erg gehorig.

De locatie is perfect. Ik was daar ivm Notting Hill Carnival en het hotel is op loopafstand. Ontbijt was goed.

Teleurgesteld
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kleine kamer in kelder. Smalle bedden. Ontbijt zonder vers fruit. Veel eten uit blik.

Ligging was ok, hygiene ook.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

ideaal voor een citytrip

Eén trage lift, lastig als je op een hogere verdieping zit.

Hotel lekker dicht bij centrum en niet duur!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima uitvalsbasis voor een toerisch bezoek aan Londen.

De badkamer was aan de kleine kant. Een spiegel op ooghoogte in de kamer was wel prettig geweest.

Dichtbij ondergrondse station.

Ontbijtzaal te klein; vaak een wachtrij.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Ambassadors Hotel