Beoordelingen over Apex Haymarket Hotel 3-sterren

90 Haymarket Terrace, Edinburgh, EH12 5LQ, Verenigd Koninkrijk

#68 van de 138 hotels in Edinburgh

Zeer mooie locatie aan de grass market en ons bezoek heeft aan alle onze verwachtingen voldaan.
    • Tweepersoons Stadskamer - 2 aparte bedden

In de avonduren is er te weinig personeel beschikbaar voor het dinner en de service aan de bar.

We hadden een all inclusive ontbijt dat was echt super en een aanrader. Je wordt netjes ontvangen bij de entree en naar de tafel gebracht. Je maakt een keuze uit de kaart en uiteraard is het buffet ook gewoon beschikbaar.

Voortkomt verblijf prima.
    • Tweepersoons Stadskamer - 2 aparte bedden

De kamer was op het oog schoon, echter als je nader gaat bekijken zie je vieze vlekken op de deuren van kasten en deurposten. De ramen waren ook smerig. De randen bij de muren op het tapijt vies. Ik schoof even het bed opzij omdat er wat achter het bed was gevallen en zag veel vuiligheid onder het bed. De kamer is aardig qua afmeting, echter de badkamer is krap. De wastafel hangt op kabouter hoogte en is niet handig als je lang bent. Ook zag je schimmel op de vloertegels in de douche.

De airlink vanaf het vliegveld is top. Dit is een lichtblauwe bus nummer 100 die je op circa 50 meter, links bij de uitgang van vliegveld vindt. Retour ticket kost 7,50. De ligging hotel tov de binnenstad is prima te doen. Bus 31 voor de deur die naar Princes Street rijdt. Koop een dagticket a 4 pond en je kunt de hele dag rond rijden met elke Lothian bus. Zorg wel voor contant geld. Supermarktje vlakbij. Je kunt ook dineren in het hotel, maar dat hebben wij niet gedaan. Dus daar kan ik niets over zeggen. Ontbijt was prima, voor iedereen wat wils. Verse broodjes. Koffie is niet best. Kastruimte redelijk. Waterkoker aanwezig. Je kunt ook ontbijt op bed krijgen, deze service kost dacht ik 2,50 extra. Er is 24 uur service! Hoe top is dat? Als je in de nacht wil eten, dan kan dat gewoon. Het bed is hard, maar wij vonden dat uitstekend. Wel heb je vederen gevulde hoofdkussens. Ik heb voor synthetisch gevraagd en mijn wens werd direct geregeld.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Heerlijk verbleven in een goed hotel.
    • Tweepersoons Stadskamer - 2 aparte bedden

In de badkamer hing een schimmel-lucht. Dat was het enige nadeel.

Luxe ontbijt, mooie kamer, goeie douche en fijne bedden. De locatie was perfect, omdat je niet alleen vlakbij het station zit of in 20 minuten naar het centrum loopt, maar aan de achterkant zo naar de water of leith walkway loopt.

Fijn hotel in een heerlijke stad
    • Tweepersoons Stadskamer - 2 aparte bedden

Prima kamers, ligging van het hotel , vriendelijk personeel. Bus 100 naar de luchthaven stopt vlakbij.

Fijn Hotel geweldig ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geweldig ontbijt a la carte menu. Zeer goed restaurant.

• Kleine Tweepersoonskamer

Keukengeuren via open raam.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

De bedden sliepen heerlijk en de locatie ten opzichte van...

De prijs is ten opzichte van de mogelijkheden iets aan de te hoge kant

De bedden sliepen heerlijk en de locatie ten opzichte van het centrum wa uitstekend

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Geweldig hotel, schoon, goede bedden, grote tv, schone...

Ontbijt weinig keus voor dat geld (10 pond)

Geweldig hotel, schoon, goede bedden, grote tv, schone badkamer. Busverbinding is perfect ook in de nacht.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Vriendelijk personeel.

Lift dringend aan grote onderhoudsbeurt toe. Vertrouwde dit niet zo erg

Vriendelijk personeel. Mooie kamers die zeer proper zijn

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Voortreffelijk ontbijt, meerdere keuzes mogelijk!

Voortreffelijk ontbijt, meerdere keuzes mogelijk!!kamers keurig en schoon. Badkamer was zeer ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Alles waar een hotel aan moet voldoen was aanwezig

Alles waar een hotel aan moet voldoen was aanwezig

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Geweldig ontbijt en een heerlijke douche!

Geweldig ontbijt en een heerlijke douche!