Beoordelingen over Ardencaple Hotel by Good Night Inns 3-sterren

Shore Road, Rhu, G84 8LA, Verenigd Koninkrijk

#2 van de 2 hotels in Rhu

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het personeel van dit verblijf is enorm vriendelijk.

Onze kamer stond volledig scheef. Het is natuurlijk een oud gebouw, maar de achterkant van het bed was verzakt, de matras was verzakt, langs één kant van de matras was de beddenbodem verzakt en voelde je het ijzeren onderstel erdoor. Het raam sloot niet volledig dus er kwam steeds koude lucht door de ramen. De chauffage werkte in het begin ook niet, maar de dame was wel zo vriendelijk om er alles aan te doen om deze terug te laten werken. Later op de avond werkte deze wel en konden we onze dikke truien weglaten.

Het personeel van dit verblijf is enorm vriendelijk. Ze proberen je met alles verder te helpen. Wij vroegen ook een kamer met een mooi uitzicht en dit hebben we zonder problemen gekregen. De verwarming werkte in het begin van onze avond niet en de raam sloot niet goed waardoor het echt koud was op de kamer, maar de gastvrouw heeft er alles aan gedaan om zo snel mogelijk de verwarming op gang te krijgen. Onderaan het hotel is een bar en een restaurant waar je voor geen geld een hele aangename maaltijd kan krijgen.

niets in omgeving, langs drukke weg.

Alles, behalve personeel

de pub, restaurant

• Beoordeeld op: 28 september 2016

prima tussenstop

het is allemaal oud maar wel schoon en netjes

het was allemaal heel relaxed, goed ontbijt en lekker dicht bij de pub met goed eten

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Het ontbijt.

Het ontbijt. Het eten in de accommodatie. Donkere kamers

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Gastvrijheid

Kwaliteit diner en de bedden

Gastvrijheid