Beoordelingen over Ardenlee Guest House 3-sterren

9 Eyre Place, Edinburgh, EH3 5ES, Verenigd Koninkrijk

#132 van de 185 B&B's en herbergen in Edinburgh

Comfort bestaat uit kleine dingen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Douche: afvoer verstopt, douchekop kon niet in positie blijven staan. WC: watertoevoer naar reservoir duurde eindeloos. Doortrekken lukte soms.... soms ook niet ! TV: weergave met veel storing. TV-kabel en elektra: Loshangende draden, binnen en buiten. Bed: Lakens en deken aan de korte kant; dekens niet 100% fris. Parkeren: (In hele regio rond Guesthouse, blijkbaar) Maximaal 4 uur parkeren toegestaan - Sch.Pond 2,50 per uur alleen te betalen met munten, ook max. 4 uur. Dus toch een bekeuring gekregen (60 Pond). Algemeen: gehorig, weinig kastruimte en geen zitcomfort.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam.
    • Grote Familiekamer met Eigen badkamer

Ik miste wifi op de kamer. Verder was alles nogal gedateerd en kon het hotel best een opfrisbeurt gebruiken.

Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Goed bed, ruime kamer met eigen badkamertje en koffie en thee op de kamer. De douche was een puzzel in gebruik en het douchegordijn kan wel een wasbeurt gebriken. Wifi vind ik belangrijk, die was er wel maar geen bereik op de kamer (wij zaten helemaal bovenin). Ontbijt vond ik zeer middelmatig. Er was (gelukkig) wel vers fruit en warme dingen als eieren met spek werden op verzoek klaargemaakt. De keuze bij het ontbijt vond ik redelijk beperkt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prima guest house met goede prijs-kwaliteitsverhouding.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

De kamer lag aan straatzijde en er was behoorlijk wat overlast van verkeer.

Zeer ruime kamer met eigen badkamer (mooi, nieuw en schoon sanitair). Mooi kleurenpalet voor de kamer. Uitstekend (vers bereid) ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Op redelijke loopafstand van het centrum gelegen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

IN eerste instantie een 2 persoonskamer met 2 aparte bedden. Daar was het erg stoffig, vieze vloerbedekking.Erg klein en geen ruimte om ook maar iets van je spullen weg te kunnen zetten, geen plancet boven de wasbak en geen tafeltje om je horloge of iets dergelijks op te kunnen leggen. De koudwaterkraan van de wastafel deed het niet. Ik heb daar een melding van gemaakt en daarna werd ons een andere kamer aangeboden. De andere kamer was wel redelijk schoon en stofvrij en daar deed de kraan het ook. In het hele gebouw kan wel e.e.a. opgeknapt worden. Ramen gingen heel slecht open. Deuren die niet in de deurpost paste waardoor je het licht van de gang in je kamer zag schijnen.

Ontbijt was redelijk tot goed. Locatie ook prima.

Prima ontbijt.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Bedden matig. Zeer kleine badkamer.

Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

hert was niet schoon en het comfort was zeer matig met...
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

hert was niet schoon en het comfort was zeer matig met uitzondering van het ontbijt. de kamer was outdated,gehorig en koud

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Fantastisch verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het had iets schoner gemogen, maar dat waren maar kleine puntjes

Heel vriendelijk personeel. Mooie kamer en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Zeer goede locatie.

Zeer goede locatie. Kleine wandeling en je staat zo in het centrum. Vriendelijk en gastvrij ontvangst door Kay en Kenny. We hadden een zeer ruime kamer, heerlijk zacht bed. Koffie, thee, water, fruit, chocomel, waterkoker, koekjes op kamer. Ook tv, handdoeken en zeepjes. Ontbijt uitstekend en ruim (Schots en Continentaal), je bestelt en het wordt vers voor je bereid en aan tafel opgediend. Bagage kon je voor inchecken al afleveren en na uitchecken nog even laten staan. Op laatste dag was het warm water stuk, maar we konden in het andere gebouw (er zijn 2 gebouwen naast elkaar) warm douchen. En daarna nog korting gekregen op ons verblijf! Guest House Ardenlee is een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prima Schots ontbijt, uitstekende service

De doucheruimte is niet groot maar voldoet

Prima Schots ontbijt, uitstekende service

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Mooi onderhouden kamer met 2 eenpersoonsbedden en 1...

Tweepersoonsbed aan de smalle kant.

Mooi onderhouden kamer met 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoonsbed.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

de ligging - het personeel