Beoordelingen over Arran House Hotel 3-sterren

#829 van de 977 hotels in Londen

6,2

6,1

Eenmalig

Badkamer was piepklein. Uit de douchesproeier kwam bijna geen water, zelf op een morgen geen water gehad. Een enorm kabaal rees uit de badkamer wanneer er gedoucht werd. De wc bleef doorgaans lopen. Werd gemeld maar niet echt iets aan gedaan. De verwarming was aangezet door het personeel blijkbaar en piepte toen we 's avonds toekwamen (eerst wisten we niet vanwaar dat gepiep kwam).

Voor een kort verblijf een leuk adresje

Kwaliteit van de 1 persoons bedden. Indien aan de straatkant, veel geluid van het verkeer. Geen airco, dus de ramen open bij warm weer. Kleine ruimte van badkamer, de douche was 50cm/90cm.

Vriendelijke eigenaar Alle dagen wisseling van handdoeken Ruime keuze van het ontbijt

Superligging!

De badkamer was erg klein met weinig waterdruk.

Eenvoudig hotel op ongeveer 1 km afstand van het centrum. Metrostation dichtbij. Ideaal voor een paar dagen Londen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

goed voor een nacht...

Het onbijt en de kamers zijn dringend aan renovatie toe. Een hotel dient een betere standaard te behouden.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam Grote ruimte heeft ruimte voor het gezin

Prima als je veel op pad bent

De locatie is zo goed geïsoleerd dat het er letterlijk bloedheet was in de winter (ook als je de verwarming uit doet). Verder was het ontbijt simpel maar ook niet volledig, omdat sommige producten niet meer aangevuld konden worden (bijvoorbeeld yoghurt). Bij het ontbijt was het personeel ook ongelofelijk star en dat was heel jammer.

De locatie was top! Maar 5 minuten lopen naar het metro station en 10 minuten lopen naar Oxford street! In de grote woonkamer liggen veel boekjes en kortingsbonnen en als je een late vlucht hebt, kun je je koffer hier ook kwijt.

Ik heb prima geslapen in een heel stille kamer voor een goeie prijs.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We moesten door de keuken heen lopen naar onze kamer, de keuken was niet zo schoon. De douche en toilet waren in een smerige ruimte waar ze ook aan het verbouwen waren.

Kamer prima (stil en ik heb goed geslapen) en ontbijt ok. Man bij de receptie overdag en de dame die de kamer schoonmaakte waren heel vriendelijk! Prima omgeving.

Uitstekend. Zou er zo weer naartoe gaan.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was warm, omdat het buiten behoorlijk warm was. Er waren wel ventilatoren. We hebben alleen onder de lakens geslapen, dekbedden waren te warm voor ons.

De kamer was lekker ruim en lag aan de achterkant: lekker rustig. Het ontbijt was heerlijk en prima verzorgd. De ligging van het hotel is super. Het hotel is klein en gezellig, personeel zeer vriendelijk. Er tegenover is een geweldige boekhandel met koffiedrinkgelegenheid. Hotel ligt vlakbij int. station St Pancras

Heerlijke uitvalsbasis voor een intensief weekend Londen.

Personeel is niet erg zorgvuldig, soms wel, soms geen roomboter of ketchup bij het ontbijt, ze vergeten de thee-koffiefaciliteiten of shampoo aan te vullen op de kamer en de tuin is slecht onderhouden.

De ligging van het hotel is perfect. Midden in het centrum, De bus stopt aan de overkant, de metro om de hoek. Het bed was heel goed en de extra kussens erg fijn. Eenvoudig hotel maar de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.

always look on the bright side of life

Zeer krappe kelderkamer ,bed nam bijna alle ruimte in, mini douche & lavabo, kleerkast kan niet dicht als je er kleren in hangt, tenzij "diagonaal", koelkast op commode naast het hoofdkussen ,dus niet te gebruiken want "gezoem" tijdens nachtrust.

De ligging ,rustige buurt met aantrekkelijke parken en goede verbindingen naar het centrum

Acceptabel

Kamer is een beetje smoezelig en gedateerd. Eén van de bedden liep helemaal af, waardoor je er bijna uitrolt. Douche met wc in een soort kast in de kamer. Koelkast en prullenbak waren niet geleegd van vorige gast en wc papier wordt niet in de kamer gebracht.

Goede ligging en prima ontbijt.

Verouderd hotel met goede ligging

De kamers zijn heel klein. De badkamers zijn vuil en verouderd. Het douchegordijn was goor. Het hele hotel is aan vernieuwing toe. De receptie is heel achteraan het hotel, het is niet duidelijk dat dit de receptie is. De kamers liggen heel ingewikkeld. Het zijn twee huisjes naast elkaar en de nummers liggen onlogisch verspreid.

De locatie is goed. 20 minuten wandelen naar de Thames, 20 minuten naar Oxford Street, 20 minuten naar St. Pancras station en 20 minuten naar Camden Town en 5 minuten van British Museum. Een personeelslid was vrij vriendelijk, de andere onverstaanbaar en vrij droog. Je mag je bagage laten staan als je te vroeg bent om in te checken of te vroeg om naar het station te gaan. Er is English breakfast maar wij als vegetariërs hebben dit niet genomen. Verder kan je kiezen tussen toast, ontbijtgranen, fruit en thee en koffie. De koffie wordt echter in te weinige hoeveelheden gemaakt en is dadelijk op en wordt te laat bijgevuld. Het tafelkleed waar het ontbijt op staat is niet hygiënisch. Ik miste ontbijtkoeken. De kamer had een televisie en het bed was comfortabel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Te doen voor enkele dagen als je je ogen kunt sluiten voor de minpunten.

De grootte en de staat van de kamer, de hygiëne en hoe het geheel er uit zag. Verveloos, smoezelig en rommelig. Bovendien door de ligging aan een zeer drukke straat nogal lawaaiig. In de tuin lagen allemaal oude matrassen en andere zaken.

De ligging van het hotel op loopafstand van West End en diverse bezienswaardigheden was prima. Het ontbijt was oké, maar de ruimte waarin niet. Receptie vriendelijk. Ik zou het hotel niet aan anderen durven aanbevelen.

Voor de kamerprijs valt niet veel luxe te verwachten en dat was er ook niet.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Tweepersoonsbed was erg smal. Reparaties waren allemaal wat provisorisch gedaan en ruimtes zagen er niet echt heel schoon uit. Tegen het weekend werd het ontbijt wel wat uitgebreider, maar voor de kamerprijs valt ook niet veel luxe te verwachten.

De wifi werkte prima, er stond een waterkoker met theezakjes, ligging in een redelijk rustige straat tegen het centrum van Londen. Bus stopt vlakbij en metro en trein klein stukje lopen.

Smerig

Het hotel is oud en erg vies. De kamers zijn qua oppervlakte ok, maar erg vies. De badkamer is dramatisch klein en ronduit smerig. De ontbijtruimte is te klein voor alle gasten en ook hier wordt nooit schoongemaakt. Het keukenpersoneel loopt rond met chagerijnige gezichten en in mouwloze topjes. Het ontbijt is heel summier. Eigenlijk viel alles tegen behalve de locatie.....

De locatie was goed. Busstop praktisch voor de deur en de metro vlakbij.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Gedateerd hotel

Gedateerd hotel. Faciliteiten net voldoende, Wifi zwak. Zoek je luxe ben je aan 't verkeerde adres maar als je slechts een slaapplaats zoekt waar je je kunt opfrissen, s'morgens "iets" kunt eten en op enkele minuten lopen van de tube, ben je op de juiste plek.

Prijs v/s ligging

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer die we toegewezen kregen, was amper een kamer te noemen. De foto's die we zagen, gaven de werkelijke kamer echt niet weer. Wij kregen een lange, smalle kamer met twee bedden achter elkaar. Dan was er een 'gang' van 50 cm en dat was het dan. De kamer was heel klein en echt niet praktisch.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

bevredigend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

hygiëne: veel oud en vuil stof, vuile gordijnen, vuile vensters, licht in de toiletten werkt niet

goed bed en linnen vriendelijk personeel schitterende locatie

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

matig hotel op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het betreft een oud pand en onderhoud er van lijkt lastig. Kamer word netjes verzorgt en is op zich schoon maar het achterstallig onderhoud valt toch op. We hadden helaas ook gasten in de vorm van een muis. Hier was rekening mee gehouden blijkbaar want een lokdoosje was aanwezig op de kamer. Buiten dat de muis had mee gesnoept van de chocola hebben we er verder geen last van gehad. Toilet en douche was zeer klein. Er is ook een gedeelde toilet/douche op de gang. Spiraal van matras voelbaar en aan vervanging toe. Ontbijt typisch Engels en karig. Wij vonden de prijs te hoog in verhouding tot de kwaliteit maar voor een weekend London ala.

De locatie van dit verouderde hotel is goed. Metro op enkele honderde meters.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

vies!

De kamer was vies. Schimmel, veel stof en 's nachts zaten er muizen! Hierdoor weinig nachtrust gehad! De snoepen van mijn vriendin waren volledig aangevreten tegen de morgen. Bij melding werd ons wel een andere kamer aangeboden, maar we hoorden uit verschillende kamers klachten, dus hebben we dit geweigerd! Gelukkig waren we er maar 2 nachten, anders waren we zeker vertrokken!

Prijs kwaliteit: zoals verwacht een verouderd hotel

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Nooit meer!

Bij aankomst bleek dat het licht het niet deed in de kamer, er was een afstandsbediening verdwenen. Het personeel zou het nakijken en een oplossing bedenken, na een uur moesten wij hier zelf weer om vragen en we hebben uiteindelijk een bedlamp extra gekregen. Daar moesten we het maar mee doen. Ook was de douche in niks vergeleken met de foto's. Sterker nog, we hadden geen eens een cabine, er hing een douchekop vlak naast de wc. Het leek wel een mobiele cabine die je in een camper of iets tegen komt. Tot over maat van ramp, bleken we dus ook een muis of iets dergelijks te hebben, ik dacht al de hele tijd dat ik wat hoorde, maar zag niks. De volgende dag pakte ik mijn zakje nootjes en die was aangevreten, dus er heeft zeker iets gezeten in kamer 17. Bij het uitchecken wilde ik dit allemaal vertellen maar hij vroeg niet hoe het was. Toen ik dat ook vroeg: wilt u weten hoe wij het gevonden hebben, zei bij: nee hoor het is goed zo.. Dus zeker niet voor herhaling vatbaar en ik weet dat er ook andere mensen op zoek zijn gegaan na 1 nacht naar een ander hotel.

Het enige wat redelijk was, is de locatie.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Kerst in Londen

Geen daglicht in de kamer. We werden in het souterrain gezet.Was bijna een straf.

Ontbijt was het hoogtepunt, desondanks matig.Keukenpersoneel werkte hard.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Hitte en badkamer Zaten op de bovenste verdieping was erg warm weer, relatief klein schuifraam ondanks dat die openstond alle nachten de losse ventilator de gehele nacht op full speed laten draaien erg kleine eugen badkamer

Erg leuk!
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Top lokatie, ( dichtbij 3 metro station)lekker ontbijt. Goed voor de prijs dat wij hebben betaald

Ligging, prima kamer

Vriendelijkheid van staf

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Matig bezoek
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeer matige faciliteiten en hoop trappen als je moet douchen en ontbijten

Mooie locatie maar superkleine kamer en ontbijt uit kuipjes

Prima plek en prijs/kwaliteitverhouding

Ontbijt redelijk uitgebreid voor deze prijs. Prima bedden

Oké, voor een weekend Londen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kamer qua ruimte en indeling. Ontbijtruimte was tochtig en krap

Ontbijt, vriendelijkheid personeel

Gemeenschapelijke badkamer en een zeer hard en klein bed

Gemeenschapelijke badkamer en een zeer hard en klein bed

heerlijk

Sanitair zou vernieuwd moeten worden.

Goed ontbijt, prima personeel, verouderd interieur maar brandschoon!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Matig, zeer verouderd hotel, ligging prima!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ontvangst zeer matig en kamer zeer verouderd

De ligging en het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Vriendelijke en behulpzame personeelsleden

Een kwastje latex e.d. is geen overbodige luxe Kitranden niet schoon

Vriendelijke en behulpzame personeelsleden

Vrriendelijk geholpen
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Slecht onderhoud sanitair, lawaai straat, klein bed

Vrriendelijk geholpen

Onze eigen badkamer was prima!

Hele harde bedden en personeel dat heel gebrekkig Engels spreekt

Onze eigen badkamer was prima!

Goed bereikbaar, nette slaapplaatsen.

Veel trappen

Ontbijt was voldoende

Had beter gekund maar wel goede locatie

Ontbijt en hygiene

Schone handdoeken vriendelijk

Badkamer

Badkamer Toilet werkte niet. Stopcontacten te weinig en niet veilig.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

De privé badkamer was veel te klein en niet goed gepoetst

De privé badkamer was veel te klein en niet goed gepoetst

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

bedden zijn zeer goed

te kleine ruimte in de kelder voor ontbijt; geen plaats voor de gasten.

bedden zijn zeer goed

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Het verblijf in Londen was prima. De kwaliteit van het hotel was slecht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamers waren piepklein. Je kon er niet in bewegen. Het sanitair was op de gang en van zeer matige kwaliteit.

Het ontbijt was prima.

matig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

slecht onderhouden, geen eigen wc/badkamer.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

oude accommodatie!

oude accommodatie! Heel basic. Ontbijt aan de povere kant. Douche/wc op kamer vrij krap! afgeleefd

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Goed voor een kort verblijf

De douche cabine en het ontbijt

De locatie vlakbij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Goede bedden

Geen proper hotel.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Uitstekende 4 dagen gehad!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Misschien net iets te weinig badkamers

Goed ontvangst!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Redelijjk hotel op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het hotel heeft vast betere tijden gehad maar door het gebrek aan onderhoud / vernieuwing merk je de aftakeling.

Ligging dicht bij metrostation.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

De ligging van het hotel

De kamer en het hele hotel was niet proper.

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ik was tevreden over het ontbijt en de witte boterhammen...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De sanitaire voorzieningen waren niet wat ik dacht. Het zag er vies uit.

Ik was tevreden over het ontbijt en de witte boterhammen waren echt heerlijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Goede locatie
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamers zijn erg klein. Daarnaast ziet het er smoezelig uit. Het onbijt is niet heel uitgebreid maar het is voldoende.

De locatie is prima.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Gezelligheid

Het was erg warm in het hotel!

Hotel ligt aan de rand maar door dichtbijzijnde metro's/underground ben je heel snel in de stad zelf!!

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Ontbijt was ok en personeel heel vriendelijk.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was redelijk afgeleefd en het bed had duidelijk zijn beste tijd gehad.

Ontbijt was ok en personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Goede locatie

Verouderd en niet schoon

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Goeie locatie en personeel, verder geen aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine kamer en badkamer, 8 trappen omhoog. Ontbijt karig en ei en bacon koud.

Goeie locatie, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Nooit meer terug

Hygiëne

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Op de kamer ontbrak een goede stoel en er was te weinig...

Op de kamer ontbrak een goede stoel en er was te weinig ruimte ( haken ) om dingen op te hangen. Zelfs handdoeken konden nergens hangen.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima eenvoudige kamer met goede bedden.

?niets

Schoon prettig liggend bed. Vriendelijk personeel. Super locatie. Meer is niet nodigvoor een stedentrip.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

ontbijt okay
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

kleine kamer met muggen, die mij vervelend hebben gestoken veel verkeerslawaai

ontbijt okay

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Vriendelijk ontvangst, erg leuke buurt.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Vriendelijk ontvangst, erg leuke buurt.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Ik had een mooie kamer met een deur die leidde naar de tuin.

Het hotel is vrij duur, maar in vergelijking met andere hotels in London een van de goedkopere.

Ik had een mooie kamer met een deur die leidde naar de tuin. Een pluspunt waren de wilde vosjes in de tuin, hoe leuk om te zien! (Niet voor lichte slapers want ze maken wel wat lawaai.) Ook het ontbijt was lekker en uitgebreid. Ten slote uitstekende locatie aan metrostation Euston Square, geode verbindingen.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Eerste nacht ging de kamer niet op slot, een andere kamer...

Eerste nacht ging de kamer niet op slot, een andere kamer regelen lukte niet. Ontbijt was ondermaats en er heerste tocht doorheen de hele ruimte. Een van ons moest door de keuken wandelen om naar haar kamer te gaan.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Ontbijt was zeer lekker en uitgebreid

Kamer was niet super verzorgd, niet veel opbergruimte, matrassen & kussens tamelijk hard, personeel is niet vriendelijk

Ontbijt was zeer lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Prijsverhouding viel erg tegen. Oud gebouw met een super kleine badkamer. Wij hadden wel een eigen badkamer gelukkig, de rest moet het delen met de hele verdieping. Geen ventilatie, ramen kunnen moeilijk open. Ontbijt viel ook erg tegen, niet veel keus. Aan een drukke straat.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Locatie: dichtbij British Museum, geweldige boekwinkel...

De erg benauwde 2-pers. kamer lag aan de straatkant en de nachtrust werd vaak verstoord door gillende sirenes van ambulances op weg naar het ziekenhuis.Gower St is ook overdag een drukke verkeersweg.

Locatie: dichtbij British Museum, geweldige boekwinkel Waterstones, diverse Tube stations, bushaltes, restaurants, winkels. Niet ver van St Pancras International Station. Ontspannen sfeer, behulpzame staf,

• Beoordeeld op: 8 december 2015

de vriendelijk van het personeel, de locatie was ook goed.

over het algemeen de stof dat overal lag in de kamers, wel wifi maar slecht internet verbinding

de vriendelijk van het personeel, de locatie was ook goed.

de hygiene, sfeer en ontvangstruimte met thee en koffie

we moesten s morgens vroeg vertrekken en er was geen ontbijtpakket geregeld zoals we hadden afgesproken

de hygiene, sfeer en ontvangstruimte met thee en koffie

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

De ligging, en het personeel was vriendelijk

Voor de prijs zeer matig: een kleine ingebouwde douche die ook nog eens verstopt was; een zeer oud en slecht onderhouden pand; alles was oud en kraakte.

De ligging, en het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

het gemak van de manager, er kan veel, is relaxed en...

Geluidsoverlast als gevolg van deurdrangers die deur laten dichtslaan, de dunne muren. Veel stof in de kamers, er wordt niet echt schoongemaakt, alleen het oppervlakkige. De onverwachte extra betaling bij binnenkomst, voor kosten waar ik geen ja tegen heb gezegd.

het gemak van de manager, er kan veel, is relaxed en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

zeer vriendelijk personeel, helpt je verder met een lach.

het water van de douche was niet heel warm en de straal was heel flauw. het eerste zicht was alles proper, maar kleine details zoals de hoekjes en niet gemakkelijk bereikbare stukjes van de kamer lag soms nog wat vuil.

zeer vriendelijk personeel, helpt je verder met een lach. bed werd altijd netjes opgemaakt en er was steeds voldoende eten bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

De man van het onthaal was enorm vriendelijk en aangenaam.

Het bed in de eerste kamer in de kelder ligt vlak tegen het raam waar je de koude zo doorheen voelt komen. De gordijnhaken in de mini douche van de 2de kamer op de zolderverdieping zijn volledig verroest.

De man van het onthaal was enorm vriendelijk en aangenaam.

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

centraal gelegen, dichtbij British Museum, dichtbij metro.

Kamer op derde verdieping, lastig voor 65+. Piepkleine badkamer.

centraal gelegen, dichtbij British Museum, dichtbij metro. Zeer vriendelijke ontvangst en personeel. Goede verhouding prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 31 januari 2015

Echt english breakfast met ei, spek en bonen, super gelegen,...

Kleine kamers werden zo goed als mogelijk benut om 2 bedden in te krijgen dus weinig bewegingsruimte. Vloer helt af dus bedden ook, matrassen niet meer zo stevig in het midden.

Echt english breakfast met ei, spek en bonen, super gelegen, vriendelijk personeel, bagage achterlaten voor check-in en na check-out was geen enkel probleem. Gedeelde badkamer was een volwaardige ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Vee kapotte lampen, slechte service

Vee kapotte lampen, slechte service

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Vriendelijk personeel schone kamers prima wifi

Een kleine kamer en het wastafel kastje was vies...

Vriendelijk personeel schone kamers prima wifi

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Arran House Hotel