Beoordelingen over Arriva Hotel 2-sterren

55 Swinton Street, Camden, Londen, WC1X 9NT, Verenigd Koninkrijk

#787 van de 977 hotels in Londen

6,2

6,2

Perfecte ligging, voldoet aan prijs kwaliteit verhouding.

Ontbijt was goed, ligging perfect. Dichtbij Kingscross station. Ondanks 30 graden was het binnen goed te doen door de ventilator die aanwezig was in de kamer.

Ik had een paar mooie dagen in Londen, maar volgende keer in een ander hotel

Een wel erg kleine doucheruimte zonder handdouche. Bij het ontbijt gold: op is op. Ik heb er maar een keer ontbeten.

Het bed was redelijk, de hygiene was ok

De locatie is prima.

Heel erg smerig, kamer niet schoon. Vloer vies, gordijnen met vlekken, handdoeken en badkamer niet schoon. Ondanks klagen niet opgelost. ik begrijp niet dat Booking dit hotel nog aanbied.

De locatie is prima.

Basic hotel, dat door onze hogere verwachting wat tegenviel

- Nu is ons algemeen bekend dat het prijsniveau in Londen wat hoger is dan in Nederland, maar voor die prijs hadden we eigenlijk een wat meer comfortabeler hotel verwacht. Deze was wel erg basic. Daarnaast: - Ontbijtruimte is eigenlijk te klein voor het hotel, waardoor je in het weekend zelfs moet wachten - Ontbijtruimte zit in de kelder en is niet echt gezellig - Het 2-persoonsbed was wel erg krap

- Centrale ligging, vlakbij station St. Pancras - Vriendelijk personeel

Vlot en comfortable

Beetje klein. Maar voor de prijs was dat eigenlijk oke

Personeel was enorm vriendelijk. Sleutel mochten we afgeven als we weg ginge en er was 24u lang iemand aanwezig

kamer had iets ruimer gemogen. Geen extra stoelen en tafeltje om te zitten.

Nette eenvoudige kamers. Als je luxe wilt, dan moet je niet boeken in het hotel. Het is oveenkomstig het aantal sterren (**). Geen uitgebreid ontbijtbuffet, wel voldoende diversiteit.

Waar voor je geld op het niveau van een 2-sterren hotel

De ontbijtruimte is te klein en het aanbod eerder pover, maar zeker niet ongewoon voor dit type hotel. Om de hoek vind je een café waar je een echt full English breakfast kunt krijgen bij een zeer vriendelijke dame!

Vriendelijk onthaal en waar voor je geld. Op wandelafstand van underground. Kamers zijn ok qua grootte maar zen beetje gedateerd. Bij vertrek krijg je een attentie. Je kunt makkelijk je bagage achterlaten na check-out wat makkelijk is gezien het hotel zo dicht bij St-Pancras is.

Prima voor het slapen

Ontbijtzaal was vol en er stond een rij. Niet handig als je een planning hebt en er niemand is die je laat weten hoe lang nog te wachten. Douche was niet goed schoon, kraan viel zowat uit de muur.

Goede ligging bij het station St.Pancras, rustige buurt. Vriendelijke medewerkers.

Gedateerd,warme kleine kamers,ontbijt was karig met te weinig plaatsen...we zijn niet in de rij haan staan voor 'n tafel maar ergens anders gaan ontbijten.

Plezierig o.a, door de centrale ligging.

De ontbijtzaal is echt te klein. Je moest meestal wachten voor dat er een plek vrij was. Ik zag veel ontevreden gezichten. Iverigensgad ik verwacht dat het ontbijt inbegrepen was. Er staat nl: u kunt van een heerlijk ontbijt genieten! I eruvens was het int int prima en erg goedkoop.

Dat ik erg veel steun kreeg toe ik mijn portemonnai kwijt was, geweldig . De manager leende me zelfs geld!

O

Ontbijt was heel eenvoudig, Geen luxe. keuze was erg beperkt. Ook de ontbijtzaal was heel erg klein. Hotelbezoekers moesten op de gang wachten op een vrije tafel of aanschuiven bij andere hotelgasten. Stoelen waren of vies met vlekken of de stof was kapot. Ook zaten er grote vlekken in het beddengoed.

O

Volgende keer slaap ik elders.

Het bed was stokoud en hobbelig, er lag vieze vloerbedekking, de voegen in de douche waren geel en het ontbijtzaaltje was veel te klein en het stonk er verschrikkelijk. We hebben ergens anders ontbeten alle drie nachten.

Alleen de locatie en de prijs waren OK. Verder behoorlijk matig.

De locatie is heel goed als uitvalsbasis voor London.

Het ontbijt is teleurstellend. Boterhammen met jam, ham of kaas, eventueel je boterham roosteren. Dat is het. Het hotel is wat vervallen en idem de kamers. Alles is op het oog schoon, maar de douche is dermate verkalkt dat er vrijwel geen water uit de kraan komt.

De locatie is heel goed als uitvalsbasis voor London.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Comfortabel hotel op een perfecte locatie.

Karig ontbijt. Is niet duur, maar sus ook niet uitgebreid. Tijdens ons verblijf werd het wel goed aangevuld, maar niet echt schoon gehouden. Buffettafel was een zooitje.

Prima locatie. Dichtbij King's Cross; groot metro,trein en busstation. Vriendelijk personeel aan receptie. Geluiddichte kamer, zelfs aan de straatkant. Fijn bed.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Vriendelijkheid receptie

Geen verluchting op kamer, ramen gingen niet open en geen ventilatie. Bedden werden niet opgemaakt, handdoeken niet ververst.

Vriendelijkheid receptie

prima voor een nachtje

Ligt aan drukke straat, ontbijt is matig in een kleine ruimte, met personeel wat niet allemaal engels praat.

Vriendelijke ontvangst aan de receptie, goede loopafstand vanaf Kings Cross metrostation

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ligging, vriendelijke receptie.

Personeel keuken, kleine badkamer. Maar voor slapen en wassen genoeg.

Ligging, vriendelijke receptie.aangezien we hele dag weg zijn, en alleen komen om te slapen, alles ok...

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Erg aangenaam verblijf, zeker voor herhaling vatbaar!

Meerdere keren gevraagd om de verwarming af te zetten in onze kamer (je kan dit niet zelf) en dit is niet gebeurd. We moesten dus met de ramen open slapen, wat opmerkelijk wel niet voor lawaai zorgde! Maar wel spijtig dat ze niet af kon... Verder stond er in de intro dat er een uitgebreid ontbijt was met bijvoorbeeld vers fruit, maar dit waren perzikken uit blik bleek zo... voor de rest verschillende drankjes, 2 soorten cornflakes en brood met beleg.

De ligging van het hotel was perfect! Zeer dicht bij het station, waardoor je overal kan geraken!

Redelijk prijs maar matige kwaliteit.

Toilet bleef doorlopen (zelf gerepareerd...), Afvoer van fonteintje verstopt. Ontbijtzaal te klein (was vol, moest wachten op een plek). Ontbijt keuze zeer matig. Nergens bijvoorbeeld een (scrumbled of gekookt) ei te bekennen.

Dichtbij St Pancras. Bed was goed. Lift aanwezig, dat is prima. Redelijk rustig.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

klein en warm niet zoals op de plaatjes.

Het kamertje was net een sauna. Ik had iedere dag hoofdpijn van de warmte. De verwarming stond op tropisch en werd niet aangepast ivm andere gasten. Bed en badkamer waren ook echt onwijs klein. Het ontbijt was in een vieze kleine ruimte en zeer weinig keus wij zijn na dag 1 elders gaan eten.

Locatie is goed

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Voor de prijs die je betaald is er niks mis mee!

(voorzet) raam moet dicht ivm geluid van de auto's. Dit werkt goed maar dan is het wel gauw benauwd in de kamer. Ontbijtruimte moet echt beter of anders geregeld worden. Je moet zelf je ontbijt klaarmaken(is daardoor erg chaotisch en iedereen loopt door elkaar heen. Vaak wachten voordat je een plek hebt en dan aanschuiven bij onbekenden. Ontbijtkamer is veel te klein. Mijn zoon van 13 had hier geen probleem mee. dus ook hier weer alle waar naar zijn geld. De prijs van dit hotel in London is uitstekend dat moet je vooral zo houden. Maar het is eigenlijk een soort van youth hostel.

Locatie is prima dichtbij station en bussen. Bagage kon je gratis in locker kamer onderbrengen. Aardig personeel, iedere dag schone kamer.

Locatie was prima, verder was het hotel gelukkig alleen om er te slapen

De driepersoonskamer zoals wij op de foto's konden vinden was niet de kamer zoals wij deze hadden. Jammer het comfort in onze kamer was aanmerkelijk minder. Sanitaire voorzieningen zijn zeer matig.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Tegenover de positieve punten (personeel, gunstige ligging) staan teveel hinderlijke zaken.

In de straat van het hotel is dag en nacht verkeer. Het hotel is oud en versleten. De kamers zijn erg klein. Het matras doorgelegen. De ontbijtruimte is te klein voor alle gasten. De koffie is vies.

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is op loopafstand van het Kings Cross/St. Pancras metro/treinstation

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het is geen slechte accommodatie voor een paar nachten.

De kamer was vrij klein voor twee personen en erg warm ondanks dat de verwarming niet aanstond. Het ontbijt was elke dag het zelfde.

Gunstige locatie en leuke eetgelegenheden en pubs in de buurt. Bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De kamer was in orde, klein maar netjes.

De kamer was in orde, klein maar netjes. Ligging was perfect, vlakbij internationaal treinstation en metro. Ontbijt was verzorgd en personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Top locatie !! het hotel is wel aan vernieuwing toe.

Er kwam bijna geen water uit de douche terwijl dit met preventief onderhoud makkelijk had kunnen voorkomen worden. Het schrijnwerk van de kamer ramen is dringend aan vernieuwing toe (enkele beglazing).

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Om alleen te slapen prima.

Ontbijt & ontbijtruimte, kamer inrichting/uitrusting.

Voor een hostel zou het ok zijn, maar het staat te boek als een hotel. Dit is dus niet de juiste typering wat ons betreft. Met name op het gebied van inrichting/uitrusting kamer en ontbijt was het niet hotel ‘waardig’.

Tevreden

Interieur gedateerd, en ontbijt erg simpel .geen echt Engels ontbijt waarop we ons hadden verheugd, personeel was ook niet communicatief

Personeel bij het ontvangst, was erg vriendelijk en hulpvaardig. Hotel ligt goed bereikbaar nabij Kingscross treinstation

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Londen is prachtig.

Kleine kamers. Niets gepoetst. Ontbijt. Enkel toast met confituur, kaas en worst. Cornflakes. Geen choco of honing. Veroudert hotel. Geen dubbel beglazing.

Elke dag proper handdoeken. Heel vriendelijk personeel. Goede verbinding met alle bezienswaardigheden. Vijf min van metro en treinstation.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Ideale locatie voor een city-trip!

De ontbijtkamer was nogal krap, maar het ontbijt was lekker.

Comfortabele kamer, met alles wat je nodig hebt. Ook waterkoker en koffie en thee is voorzien! Zeer dicht bij St Pancras, zo'n 5 min wandelen, in een redelijk rustige straat.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goed doorsnee hotel met uitstekende ligging.

Werkpunt: te weinig plaats om te ontbijten! Graag tafels van 2. Graag mogelijkheid tot English breakfast!

Top: bereikbaarheid, WIFI en een goede douche! Voldoende: ontbijt

kort verblijf in Londen

Sober ontbijt, enkel toastbrood. Geen vers fruit. Lawaai van andere gasten 's nachts (tot 3 uur zitten rommelen...)

vlot onthaal, kleine kamer met extra's voor 2** (zelfs haardroger op kamer)

Als je er alleen slaapt en het is koel genoeg, dan is het te doen.

De kamer was te heet, de warmte kon niet weg, daardoor slecht geslapen in vrij smal 2-persoonsbed. Aanwezige ventilator maakte belachelijk veel lawaai, dus onbruikbaar. Na 3 nachten uitgecheckt en nw hotel gezocht en geboekt

Nabijheid van station St. Pancras

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

good location, good prices

Wat schimmel op de muur in de doucheruimte, maar aan de andere kant was het wel een heel goedkoop hotel, dus dan kan je niet al te kritisch zijn

De locatie was uitstekend.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima budget hotel

Ligging: prima, op ongeveer 7 minuten lopen van het grote King's Cross station. Hotelkamer: bedden prima, ruimte ook. Badkamer is heel erg klein. Bukken onder de douche, onhandig laag muurtje waar je steeds je hoofd of armen (als je je haar wast) aan stoot. Hele lage, kleine wastafel. en in die ruimte ook nog een toilet. Conclusie: badkamer veel te klein! Geen airco in de kamer. Met raam open geslapen, maar hotel ligt aan drukke straat, dus veel lawaai. Ontbijt: simpel, maar wel prima. Werd goed bijgevuld. Ruimte was erg warm, de boter smolt ervan. Er zijn alleen tafels voor 4 personen, dus moet je wanneer je met 2en bent bij iemand aanschuiven. Receptie: hele vriendelijke man die al snel zijn klanten herkent. Zeer hulpvaardig Wij waren er van 6-8 juni 2017. Buiten niet al te warm (20 graden), maar binnen wel. Zou het hotel niet aanbevelen in de zomermaanden. De rest van het jaar prima, als je niet te veel eisen stelt. De prijs is er ook naar.

6,0
    Locatie is prima.

Het ontbijt is erg magertjes. Alleen casino brood (wel vers) kaas ham en jam als beleg. Er was thee koffie melk en wat sapjes. De ruimte is bloedheet. En er hangt geen sfeer

Locatie is prima...klein hotelletje....personeel is vriendelijk alleen nket iedereen spreekt goed Engels

Simpel hotel vlakbij het station.

Wij sliepen aan een zeer drukke straat. Buiten was het 30 graden en omwille van het lawaai konden we geen raam open zetten. Het was snikheet!

Vlakbij het station.

slechts 10 minuten lopen van het station.

Wij verbleven in het verleden reeds in verschillende hotels in deze buurt, maar Arriva is iets meer basic. Bedden OKÉ.

slechts 10 minuten lopen van het station. Koffie/thee op de kamer.. Metro vlakbij het station Pancras.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Superlocatie, vriendelijk personeel, goede wifi maar hygiëne badkamer liet te wensen over.

De hygiëne op de badkamer was onder de maat. Daarnaast moest je vaak in de rij wachten om te ontbijten vanwege de te kleine ruimte.

De accomodatie is op een paar minuten lopen van Kings Cross: erg fijn! De bedden sliepen ok. De wifi was uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ligging perfect hotel het slechtste wat wij ooit hebben gehad.

Het ontbijt was niks, de ontbijt ruimten was veel te klein voor zo veel gasten. De kamer voor3 personen was eigenlijk voor 2 al te klein. En het 2 persoons bed was niet meer van deze tijd 130x190.

De ligging, ten opzichten van het openbaarvervoer.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

De locatie vlakbij het station St pancras

Kamer te warm, verder was de badkamer verre van geweldig. De douche was die naam niet waardig, 3 miezerige straaltjes, de wastafel liep niet goed door. En op verschillende plekken schimmel.

De locatie vlakbij het station St pancras

London, een aantrekkelijke prijs voor je overnachting.

De bedden waren redelijk smal (dit stond wel vermeld in mijn reservering, maar had ik niet goed gelezen) De badkamer is erg klein. 1m2 voor een douche, wc en wastafeltje. Het ontbijt bestaat uit geroosterd brood, boter en jam. Helaas geen Full English Breakfast.

De ligging en de prijs van het hotel zijn goed. Maar 10 minuten lopen van King's Cross St Pancras metro station. De weg ernaar toe is goed via Google Earth op te zoeken.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Basic verblijf kort bij St Pancreas Station

Kamer in de kelder waar er gans de nacht een lamp brandde voor het venster en de gordijnen verduisterden dit niet. Badkamers zeeeeeeer klein en de voorzieningen elementair. Gangen met vloerbekleding en de kleine trapjes waren moeilijk zichtbaar.

Dat er op de kamer een gsm was waar we gebruik van mochten maken. Hebben er 4 dgn gebruik van gemaakt als gps.

Matig hotel

Ontbijt bestaat uit bruin en wit brood, ham, kaas en jam. Niets meer, niets minder. Kamers en hotel zijn gedateerd en warm (we waren er begin april). Bed is redelijk, kamer en badkamer zijn heel klein.

Dichtbij station King's Cross, van waaruit je alle kanten op kan met de metro.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Matige accommodatie en slecht ontbijt, maar wel centraal gelegen.

Afwerking van de kamer is matig, weinig plek om te zitten bij het ontbijt en de kwaliteit was matig, de accommodatie is oud dus de vloeren kraken.

Het ligt dicht bij het centrum (king's cross), dekens en handdoeken werden elke dag verschoont.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Eenvoudig hotel met een prima uitgangs lokatie om londen te bezoeken

door het matras kon je de veren goed heen voelen . Het ontbijt kamertje was klein voor het aantal gasten

gratis wifi , de ligging op loop afstand van een groot metro-station ( Kings Cross ) vandaar super makkelijk/snel naar het centrum of ander wijken. Camden een echte aanrader

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

was goed,mooie stad,zeer proper,mensen zeer behulpzaam

slaapkamer langs straatkant,vrij luidruchtig,s avonds druk,geen gerucht van buren,slaapkamer was klein maar goed,badkamer was klein maar was proper ontbijt ruimte was klein en bijgevolg te druk onvoldoende plaats voor iedereen

ontbijt was goed ,maar DRUK,weinig plaats,voldoende eten,werd regelmatig aangevuld

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Wel heel erg basic en daarom nog veeeeeeel te duur.

Voor hetgeen het was, viel de prijs dan toch tegen, te duur. In onze kamer voor 3 personen was de vloer vuil en ze was erg klein. Het ontbijt trok op niks, enkel een sneetje brood, kaas, boterhamworst en confituur, verder niets :( Fruitsap was lauw, spijtig :( Ook de ontbijtzaal was zeer primitief en niet iedereen kon zitten, gasten moesten op een later tijdstip terug komen :( Dag 2 zijn we ergens anders gaan ontbijten, een real English Breakfast!

Het hotel was wel redelijk proper. Onze bagage mochten we laten staan tot aan ons vertrek. Dat was super.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Brandalarm ging 4 keer af zonder dat er brand of rook was. Kuisvrouw kwam iedere dag maar toch bleef het vuil. Foto's op site totaal niet zoals in het echt .

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

De ligging van het hotel, prijs-kwaliteit.

Het bed is beetje klein en hard.

De ligging van het hotel, prijs-kwaliteit. Voor zo'n prijs inclusief ontbijt in Londen moet je echt niet zeuren! Handy, telefoon met internet op elke kamer, om mee te nemen in de stad. Als je met vrienden bent, kun je elkaar daarmee bellen. En alle routes makkelijk uitzoeken, ook met de bus.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Voor het dure Londen was de prijs/kwaliteit zeker ok.

Het ontbijt was prijs/kwaliteit ok. Ontbijtruimte was niet zo gezellig en zat vlug vol. Maar aanschuiven bij iemand anders was geen probleem.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Een goed hotel voor een kort verblijf, als je niet op luxe gesteld bent.

De kamer was zeer klein en had nog zo'n ouderwets Engels venster dat niet goed dichtging, dus: koude tocht in de winter!

Handige locatie vlakbij St Pancras, gratis luggage-room, ontbijtbuffet in de prijs inbegrepen, absoluut geen straatlawaai (kamer achteraan)

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Heel basic kamer. Goed voor kort verblijf.

Heel basic kamer. Eerder hard bed. Soms geen warm water. Muren zijn niet echt geluidsdicht. Geen Engels ontbijt.

Dicht bij King's Cross station. Vrij rustige straat. Er werd dagelijks gekuist in de kamer.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Wij zouden opnieuw boeken bij de volgende trip naar Londen.

ontbijt telkens hetzelfde (wij overnachtten één week. matras van één bed was te oud.

centrale ligging, rustig hotel, zeer vriendelijke bediening , prijs kwaliteit zeker heel ok.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Dicht bij het centrum van Londen.

Kleine, niet-moderne kamer waarin je de buren goed kunt horen. Ontbijt was hectisch en er was weinig keuze.

Dicht bij het centrum van Londen. Dicht bij metro en trein.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding

Bed was aan de korte kant. Ben zelf 1.86m dus ik kwam ongeveer 15 cm tekort.

Voor de prijs die ik betaald heb een prima hotel met goede voorzieningen zoals badkamer en-suite en gratis WiFi. Bovendien perfect gelegen op loopafstand van Kings Cross-St. Pancras waar veel metrolijnen en treinverbindingen zijn.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Voor de doelstelling een matig hotel voor een scherpe prijs.

De kamers waren echt matig, heel erg stoffig, oud en vies. De foto's zijn erg bedrieglijk

Oke voor het feit dat de ligging goed is voor die prijs, krijgt het hotel zeker punten

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

De locatie was geweldig.

Het ontbijt was karig. De kamer is klein en van weinig comfort voorzien.

De locatie was geweldig. Dicht bij openbaar vervoer en dichtbij de vergaderlocatie.

Prima als uitvalsbasis voor leuke bezoeken in Londen.

Bescheiden ontbijt; laatste ontbijtuur extra druk in de kleine ontbijtzaal.

Op loop afstand van Kings Cross. Goede matras, koffie/thee-voorziening. Dubbele ramen hielden straatgeluiden goed tegen.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Geen aanrader

In het bed voel je de vering. Bed te klein voor twee personen. Heel gehoorig. Koude douche. Gordijnen gescheurd. Ongezellige kamer. Kamer heel klein

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 21 december 2016

2 keer verplaatst van kamer omdat de temperatuur oncontroleerbaar was (veel te heet), geen refund gekregen, ombereidwillig personeel. Erg veel omgevingsgeluid aan de wegkant.

De Locatie ten opzichten van het Eurostar Station St Pancras...

De kamers zijn klein en de bedden zijn hard en oud. Lakens zijn wel schoon. Een zeer eenvoudig ontbijt en de ontbijt ruimte is te klein als het hotel vol is.

De Locatie ten opzichten van het Eurostar Station St Pancras is wel goed.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

De ligging t.

Verwacht geen 4 sterren voor die prijs.

De ligging t.o.v. Eurostar Station en de prijs kwaliteit verhouding in hartje London. Op elke kamer een mobiel met internet/GPS om mee de stad in te nemen!

• Beoordeeld op: 15 december 2016

4,5
    Superrrrrrr slecht

Super kleine kamers en badkamer voor de wc te gebruiken moest je de deur openzetten NOOIT MEER Ontbijt altijd hetzelfde en stikkend warm in die kelderkamer waar ontbijt was echt om nooit meer terug te gaan brrrrr

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Dit hij het station

Veel lawaai in het hotel. Te kleine ontbijtruimte waardoor er lang gewacht moest worden om te kunnen ontbijten. Oude en armoedige inrichting.

Dit hij het station

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Niet voor herhaling vatbaar is de naam hotel niet waard !!!

De kamer was piep klein ! In de gangen rook het bedoefd en het ontbijt trok op niets geroosterd brood, confituur, hesp en kaas.

Niets beviel ons ! Is niet meer van deze tijd

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Matig hotel

De douchekop slechte straal. Lekkende douchecabine. Slechte kit randen. Slecht afgewerkte kamer. Ontbijt bestond letterlijk uit brood wat je kon roosteren en beleg kaas, ham of jam.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

de prijskwaliteitsverhouding was helaas niet voldoende

De hygiëne van de kamer was matig, het was meer een slaapkamer dan een woonkamer. De verwarming stond constant hoog, het ontbijt was matig

De locatie voor het openbaar vervoer was prima. Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Locatie is het enige positieve !

Zoals overal in de Engelse hotels tapijt op de vloer. Veel te warm in de het ganse hotel, ontbijt toast met voorverpakte confituur, kaas en hesp, fruitsappen uit brik, perzik uit blik, geen eitje of spek, vandaar geen enkel ontbijt genomen. Harde matras, kussen bij gevraagd en gekregen.

Het beste is de locatie op 5 min wandelen van St.Pancras - King's Cross Station.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Goedkoop,proper hotel voor een korte reis

We kozen voor een goedkoop hotel dichtbij het station en het theater waar we geboekt hadden, aangezien shoppen en de musical zien ons doel was. Vriendelijk personeel en een basis die ok was, ik zou met deze bedoeling zeker teruggaan.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

prijs kwaliteit goed

Het hotel is om te slapen goed maar redelijk verouderd prijs kwaliteit klopt wel. badkamer klein maar goed genoeg continentaal ontbijt maar dat wisten wij vooraf dus hierover geen gezeur het is heel warm in het hotel

Lokatie is goed, bus 100 meter metro 500 meter. Je krijgt een mobiel van het hotel tot je beschikking waardoor je je hele verblijf 4g internet hebt in Londen, handig om met de app city mapper die er op zit je bus en metro lijnen uit te zoeken en allerlei andere info. bedden waren goed

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prettig verblijf en vriendelijk personeel.

Het ontbijt was beperkt (bijv. geen yoghurt, geen fruit, geen ei, geen keuze in vlees- en kaaswaren).

Wc en douche waren netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken. Bed was prima.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Te duur

Foto's zijn compleet misleidend, kamer was klein, oud en het rook ontzettend muf. Helaas viel het ons erg tegen. We hebben t ontbijt overgeslagen toen we zagen in wat voor klein hokje dit buffet stond.

Prima locatie, 5 min lopen van kings cross. De badkamer en het bed waren schoon. Vlakbij Soho wat een super leuke buurt is!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Goed hotel in omgeving King's Cross. Vriendelijke personeel. Ontbijt wel elke dag hetzelfde.

Het ontbijt was elke dag hetzelfde, brood met kaas en een plakje soort van boterhamworst en jam, bakje yoghurt. Geen gekookt eitje of iets anders.

De kamers waren prima, goed bed en elke dag weer netjes opgemaakt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Kleine kamer , slechte faciliteiten, waardeloos ontbijt erg duur !!

Slechte kleine kamer in soort basement , niet schoon , verplichting werkte niet, zeer kleine douche. Geen goede deur tussen slaapkamer en douche. Erg duur voor zo'n slechte kamer. Advies haal dit adres snel van de Booking.com site

Locatie is o k vlak bij Kingscross Wifi O.K.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Arriva Hotel