Beoordelingen over Artist Residence Brighton 3-sterren

33 Regency Square, Brighton & Hove, BN1 2GG, Verenigd Koninkrijk

#8 van de 60 hotels in Brighton & Hove

Niet verder zoeken. Dit is hét hotel waar je wilt zijn als je in Brighton bent.
    • Comfortabele Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Helemaal niets.

De sfeer in dit hotel is met niets te vergelijken. Past helemaal bij de vibe van Brighton. Creatief, open en vriendelijk. Helemaal geweldig! De kamers zijn ongelooflijk gaaf ingericht. En we hebben ook nog eens waanzinnig lekker gegeten in het trendy restaurant dat beneden in het hotel zit. Echt het einde!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Tussen de 'hipsters' aan het strand
    • Suite

De industriële sfeer gaf eerder een aftands gevoel dan dat het nu zo vooruitstrevend was. Het is eerder 'has been' dan avant garde. Ook ruikt het overal in het hotel naar 'natte handdoek.' Onze kamer – de grootste van het hotel, in de kelder – was bedompt en, eerlijk gezegd, voor die prijs gewoon te goedkoop afgewerkt.

Heerlijk ontbijt en verrukkelijke cocktails in de shack! Het lijkt alsof het hotel wordt gerund door een stelletje mensen\vrienden onder de 25 jaar oud. Zelfs de schoonmaakster zag eruit als een 'hipster.' Kortom, de sfeer is lekker informeel. Ook de minibar en hapjes op de kamer zijn uitmuntend! De locatie is ook meer dan prima.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prachtig gerenoveerd pand en dito kamers.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen eigen parking maar er is wel een publieke ondergrondse parking aan de overkant van de straat. Voor het hotel is een tijdelijke parkeerstrook die we gebruikten bij aankomst/inchecken maar blijkbaar was die enkel voor vergunningshouders zagen we later. Tijdens het inchecken en het uitladen van de bagage hadden we al een boete te pakken.

Prachtig gerenoveerd pand en dito kamers. De sfeer zit goed, vriendelijk personeel en centraal gelegen. Hou er wel rekening mee dat het ontbijt niet inbegrepen is. (ik dacht 10£/pp extra)

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Na drukke Londen bijkomen in relaxte sfeer
    • Suite

Zondagavond restaurant gesloten

Inrichting en sfeer van het hotel, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Super bediening!

Super bediening!!

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

superaardig personeel

superaardig personeel leuke cocktailbar perfecte ligging wifi erg goed