Beoordelingen over The Ascott 4-sterren

6 Half Edge Lane, Ellesmere Park, Eccles, Salford, Manchester, M30 9GJ, Verenigd Koninkrijk

#3 van de 27 B&B's en herbergen in Manchester

Locatie, prima kamer

Bijbetalen voor gekookt ontbijt, parkeerplaats was vol en heb de auto verder moeten parkeren, erg warm op de kamer, krappe douche. Wifi erg instabiel, viel af en toe uit

Locatie, prima kamer

lekker nostalgisch ingericht, warm hotel, lekker verblijf

We hebben ons wat verkeken op de afstand richting Manchester city, maar met de taxi was dit voor 12 pond prima te doen. Handig dat je vanuit hotel rechtstreeks taxibedrijf kunt benaderen.

Het ontbijt was prima, lekker bed, goede douche, leuk personeel

Ik verbleef in de meest schattige eenpersoonskamer met alles...
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik verbleef in de meest schattige eenpersoonskamer met alles wat je maar nodig zou kunnen hebben en een bed dat absoluut geweldig sliep. Het is niet op loopafstand van het centrum, maar het heeft wel een hele goede verbinding er naartoe! Het personeel was ook heel aardig en het ontbijt was (in mijn geval) simpel, maar wel heel erg lekker. Absoluut een aanrader!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Aanrader

Eigenlijk viel niets tegen. Maar het ontbijt wat super is, is wel erg vroeg vooral in de week. Maar dan heb je wel wat aan je dag

Mooie luxe schone kamers met koffie/thee faciliteiten. Ontzettend vriendelijk aardig personeel/eigenaars. Openbaar vervoer richting centrum Manchester is op korte loopafstand.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Heerlijke dagen gehad. Leuk hotel, vriendelijke mensen met een prima ontbijt.

Wij sliepen aan de voorkant van het hotel. De kamer was erg warm en wanneer je het raam voor wat frisse lucht open deed had je erg veel last van de drukke weg.

De sfeer welke er in het hotel hing vond ik geweldig. Echt de Engelse/victoriaanse stijle.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Voor een doorreis een fantastische plek

Ontbijt was super, ook een warm welkom van de eigenaar gekregen.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Engelser kan niet
    • Budget Tweepersoonskamer

Een beetje verouderd maar met een zekere charme

Rustig gelegen en niet te ver

• Beoordeeld op: 8 september 2016

op 10 min loopafstand heb je restaurantjes en winkels

geen avondeten s'avonds kon je niets te drinken krijgen, (geen bar dus)

ontbijt was prima bedden prima

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Heel leuk karakterustiek huis, mooie slaapkamer met prima...

Heel leuk karakterustiek huis, mooie slaapkamer met prima bedden. Alles schoon en netjes. Gastvrij personeel. Ontbijt( a la carte) is geweldig. Goed bereikbaar met trein en auto.

• Beoordeeld op: 14 november 2015

* Behulpzaam, aardig personeel.

Wifi deed het niet toen ik aan kwam in het hotel. Veel gehannes, verwarring met inlog gegevens en verschillende codes. Mij werd verteld dat het aan mijn I-path lag. Ik werd naar de computerwinkel gestuurd. Het bleek dat het niet aan mijn I-path lag. Volgens de computer winkel moest het aan het wifi systeem van het hotel liggen. Bij terug komst in het hotel heeft het hotel personeel het nog eens geprobeerd om mijn I-path aan te sluiten op het wifi systeem van het hotel. Dit keer met de goede inlog gegevens en code en toen lukte de verbinding wel en had ik internet op mijn i-path. * Er is vlak in de omgeving maar één goed restaurant te vinden, dat ook vegetarische maaltijden serveert en niet duur is. * Het ontbijt stelt niet veel voor. Je krijgt een traditioneel Engels ontbijt (traditioneel Engels voedsel vind ik niet lekker en niet gezond). Kaas zit niet bij het ontbijt.

* Behulpzaam, aardig personeel. * Alles is heel schoon in het hotel. * Het was heel stil in mijn slaapkamer (alleen van het verkeer hoorde je geluid). * Er is een goede tram verbinding met het hotel en City-center. * Best een gezellig hotel. * Het bed ligt heerlijk.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Eigenaar was erg hulpbereid en attent

Eigenaar was erg hulpbereid en attent

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Het personeel en de omgang met de gasten beviel ons goed.

Het personeel en de omgang met de gasten beviel ons goed. Zeer prettige en vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 16 december 2015

schoon vriendelijk

schoon vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Nice place to stay, relaxed small hotel

Breakfast was a bit early

Nice place to stay, relaxed small hotel