Beoordelingen over Avni Kensington Hotel 3-sterren

40-44, Harrington Gardens, Kensington and Chelsea, Londen, SW7 4LT, Verenigd Koninkrijk

#718 van de 977 hotels in Londen

6,4

Hoewel slechts voor de 4 overnachtingen, hier komen we niet meer terug
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

WiFi werkte niet, 2 keer bij de receptie aangegeven en er zou 'iemand' komen, helaas alle 4 dagen op de kamer geen/niet werkende WiFi. Voordat we uitcheckten dit nogmaals aanhangig gemaakt, de receptionist kwam naar de kamer, deed erg geïrriteerd liet ons niet uitpraten, liep boos weg. Slechte beurt, we moesten maar een email naar het management sturen.

Het ontbijt was oké, kamers ruim genoeg, elke dag schone handdoeken etc

Kwaliteit van service is onder de maat en zorgt voor veel ergernissen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit van service is onder de maat. Het personeel is erg onvriendelijk en rond uit bot. Vooral in deze chique buurt verwacht je toch een zeker niveau van service en gastvrijheid. Dit viel ons erg tegen! Je wordt niet gewaardeerd als gast in dit hotel, er is zoveel ruimte voor verbetering op dit gebied. Je wordt bijv. niet begroet wanneer je de accommodatie betreedt, dat is het minste wat je kan verwachten van een receptie. Ander voorbeeld: Omdat strijkplank en strijkijzer niet aanwezig zijn in de kamer, hebben we dat opgehaald bij de receptie. Baliemedewerkers denken niet met je mee, we moesten zelf de strijkplank naar onze kamer slepen en werden bij het uitlenen direct gevraagd of wij het zo snel mogelijk konden terugbrengen na gebruik. Naast de slechte kwaliteit van service, viel onze kamer ook erg tegen. We werden geplaatst in de kelder/basement. Een kleine sobere kamer zonder uitzicht. Draagt niet bij aan een vakantie-gevoel. Dit hotel heeft geen visie voor gastvrijheid, dat is erg jammer en een groot gemis en levert veel ergernis op tijdens het verblijf. Om deze reden zou ik dit hotel niet aanraden.

De locatie van het hotel is het enige wat beviel. Letterlijk 2 straten verder is het metrostation dat in zone 1 ligt, in een paar minuten ben je in de binnenstad. Toplocatie.

Goed hotel nette kamers
    • Standaard Driepersoonskamer

Goede locatie goed hotel zeker voor deze prijs. We waren met zijn drieën. Kamer was niet groot maar wel schoon en viel niets tegen. Personeel was erg vriendelijk. We hadden flinke vertraging waardoor we in de nacht aankwamen. Maar zelfs dit was geen probleem. Hotel is op loop afstand van de metro in echt een nette buurt dus je kan er met een gerust hart snachts over straat. Echte aanrader wij komen hier zeker nog een keer terug

Schone kamer en elke dag nieuwe handdoeken.

Schone kamer en elke dag nieuwe handdoeken. Prima ontbijt, vriendelijk personeel die open stond voor vragen en hielp met bijvoorbeeld het regelen van een taxi. Vooral de locatie van het hotel is top! Een rustige straat, nog geen 5 minuten lopen van het dichtsbijzijnde metrostation. En 1 straat verder zijn alle restaurantjes, bars en supermarkten.

Geen aanrader voor een langer verblijf

De staat van de kamer en de hygiëne viel ons heel erg tegen. Tegels en voegwerk zat los. Grote vlekken en kapotte muren. De badkamer had te veel schimmel in de hoeken en ook op het plafon. Dit hoort niet in deze prijsklasse. De ontbijtruimte in de kelder is erg ongezellig en doet aan een schoolkantine denken. Alleen de basis is aanwezig.

Het hotel ligt op een rustige locatie en heeft behulpzaam personeel. Het metrostation met directe verbindingen naar het centrum zit op loopafstand. Ook restaurants en supermarkten zitten op 500 meter, waardoor je makkelijk in de avond kan eten.

ligging
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

geen airco en was vermeld op site, slechts enkele kamers hadden airco en onze SUPERIOR kamer niet en was heel warm. Raam in de kamer ging zeer moeilijk open. Enkel mijn man kon dit oprnen. Ontbijt : very basic zonder vers brood, ook geen lekker charcuterie. De dame die ons stond op te wachten, sliep staande tegen de muur. Het is absoluut geen 3 sterren waard.

ligging

Prima gelegenheid om te slapen, als je verder geen andere verwachtingen van een hotel hebt.

Een uiterst kleine kamer, met een klein raam in de nok van het gebouw. Receptie was nors en moeilijk aanspreekbaar. Men wilde ons laten betalen, terwijl vooraf betaald was. Ontbijt was niet inbegrepen. Vooral ook niet daar nuttigen, in de omgeving heb je hele leuke andere opties.

Het was een schone lichte kamer, met koffie en thee mogelijkheid. In een hele mooie centraal gelegen buurt.

Locatie: rustige buurt
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het schrijnwerk van de ramen was net geschilderd met lakverf. De kamer stonk uren in de wind. Uiteindelijk een andere kamer gekregen. Maar die kamer had nooit verhuurd mogen worden

Locatie: rustige buurt

Met een paar simpele aanpassingen van de kamers zou Avni een betere uitraling hebben.

Bedden krap en vloerbedekking op de kamer ronduit smerig! Kamers krap en erg warm. TV was defect. Ontbijt simpel maar kwaliteit een voldoende.

Locatie is perfect. Vlakbij Gloucester underground. Rustige buurt.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Gewoon even er tussenuit. Sted

De kamer op zich was goed. Had alleen wel een opknapbeurt mogen hebben qua likje verf. De kast was niet eenmaal van al te beste kwaliteit. ( toonde gebreken) Er lagen haren op het bed bij aankomst op het kleinste bed in de kamer. Het grootste bed was in orde.

De kamer voor de deze prijs was okay. De voorzieningen waren aanwezig zoals een waterkoker en een tv.

Erg slecht

De kamer was oud en vies. De verf bladderde van de ramen en de ramen waren ook vies. Schimmel in de voegen. Bed erg doorgezakt, vieze kussen; er lag zelfs een haar op en urinevlekken. Ontbijt erg slecht, weinig keuze, niet naar verwachtingen.

Prima hotel voor een stedentrip!

Dit hotel heeft mijn verwachtingen overtroffen. De kamer was erg ruim en beschikte over nette sanitaire voorzieningen, inclusief een goede, moderne douche (wat ik zelf altijd erg belangrijk vind). Het personeel was vriendelijk en wij vonden het fijn dat wij konden gebruikmaken van de bagageopslag. De buurt waarin dit hotel ligt is heel aangenaam - prachtige huizen en goede bereikbaarheid.

Ligging was goed en de buurt ook netjes en rustig

De kamer was een stuk kleiner dan verwacht en het bed lag vreselijk met harde veren. Ontbijt was oké maar wel erg basic (ham, kaas, kipfilet en toast)

Ligging was goed en de buurt ook netjes en rustig

Prima hotel voor een citytrip door Londen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel voor een citytrip door Londen. Goede locatie, vriendelijk personeel. Kamer is wat simpel en klein maar wel netjes en schoon. Prima voor als je er s'avonds alleen neerploft om te slapen.

Goede ligging! Kamer klein maar ok voor enkele dagen.

Het bed had groter gemogen met een betere matras, ook hebben wij een 2de deken gevraagd omdat het iets te koud was voor ons. Dit was hetgene ons het meest stoorde. Voor de rest waren er nog kleine zaken die beter kunnen. De douche sloot niet goed af; ik kreeg droge handen van de handzeep; reizigers met lange benen moeten ofwel anders gaan zitten op het toilet ofwel met de deur open hun behoefte doen.

Het ontbijt was ok (wij hadden maar 3 dagen geboekt, als je langer gaat kan ik mij wel voorstellen dat het eentonig wordt). De kamer is klein maar normaalgezien moet je er enkel zijn om te slapen dus ok. De ligging vond ik super! Het is rustig gelegen, een 5-tal minuten wandelen vanaf de underground. Over deze underground zijn verschillende eetgelegenheden. Wij zijn in de pub geweest en ik het libaneese restaurant, heel lekker!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

prettig hotel dicht bij de metro
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de ligging in een mooie buurt was prima, zeker ten opzichte van de metro het ontbijt was prima verzorgd. de persoonlijke benadering in het hotel was erg prettig. wij zouden een volgende keer zeker weer dit hotel boeken

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De locatie was perfect.

Een laken als dekbed vonden wij wat aan de koude kant. Ook was de douche wat aan de kleine kant.

De locatie was perfect. Dichtbij metro lijn vanuit waar je overal naartoe kan. De buurt was erg prettig, rustig en netjes. De kamer was ietwat aan de kleine kant, maar schoon en modern.

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Service, hygiëne, slaap comfort. Was een vieze stoffige kamer, personeel niet gemotiveerd en behulpzaam. Bedden kapot of liggen voor geen meter.

Dat ik er maar een nachtje hoefde te slapen.

Gastvrij personeel met ruime kamer.

Even verven en een nieuw tapijtje zou nog beter zijn.

Goede service van het personeel, zelfs onverwachts een extra nachtje bijgeboekt. In dezelfde kamer mogen blijven. Erg gastvrij! Fijne douche en zeer ruime kamer!

Enorme kleine bedden, te kleine kamer, goede locatie.

Ontbijtzaal leek net een gestucte kelder zonder daglicht. Voor 20 Pond pp verwacht ik meer dan dit. Elders gaan ontbijten waar wel sfeer was. Darnaast zijn de kamers ZEER klein met enkel bedden van 140cm breed! Kortom een drama. 14m2 kamer is eigenlijk echt te klein. Om deze reden ook niet meer terug hier. Booking.com laat op de fotos een andere indruk achter dan je aantreft!

Goede locatie

Prima prijs/kwaliteitverhouding
    • Executive Tweepersoonskamer

Badkamer wat aan de kleine kant. Dagelijkse verschoning handdoeken is natuurlijk super klantvriendelijk, maar was niet nodig.

Prima lokatie voor verkenning van de stad en bezoek Olympia Horse Show.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het tapijt was smoezelig, de douche erg krap,en vieze...

Krappe douche

Het tapijt was smoezelig, de douche erg krap,en vieze kitranden. Receptie personeel heel aardig en hulpvaardig . Ontbijt was eenvoudig .

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Muren kunnen wel een nieuw laagje verf gebruiken voor een frisse uitstraling.

Locatie ten opzichte van openbaar vervoer. 24h receptie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Rustige kamer in een mooie buurt met heel vlotte verbinding naar alle kanten van Londen

Bij het ontbijt was er enkel toastbrood. Dat kan wellicht niet owv de kostprijs, maar een stokbrood of zo erbij zou geapprecieerd worden.

We hadden een upgrade gekregen van de kamer, wat een aangename verrassing was! Er was thee en koffie op de kamer, heel fijn na een paar uurtjes trein.

Goed maar niet top

Slechte en veel te kleine matras. Te warm op de kamer, zelf met het raam open was het nog té warm. Zwak ontbijtbuffet.

Locatie, 3 minuten stappen van metrohalte Gloucester. Vriendelijk personeel aan de receptie.

Het personaal was erg vriendelijk en behulpzaam!

Hoge prijs voor wat je krijgt. Kleine kamer maar vooral vergeleken met de foto's viel het tegen. Kleine dingen waren gewoon net niet goed genoeg maar het meeste wat tegenviel was het beddengoed waar in de hoeslaken twee scheuren zaten en zwarte vlekken/strepen en op de kussen stukjes haar.

Het personaal was erg vriendelijk en behulpzaam!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Het is redelijk normaal in Londen, maar de kamer was erg klein. Verder was het ontijt minimaal en had je dus niet heel veel keus.

De kamer was erg schoon. Ook was het personeel erg behulpzaam en probeerde ons met alles te helpen. Qua locatie ligt het hotel in een mooie rustige buurt redelijk dichtbij station Gloucester Road.

Prima, rustig en goed bereikbaar verblijf.

Ontbijt was een beetje karig. geen complimentory flesje water. Badkamer mag gerenoveerd worden

Locatie was geweldig en goed bereikbaar. Rustige buurt en weinig verkeerslawaai.

Het was opzich prima.

De kamer was ontzettend warm, de warmte ging er ook niet uit. De douch lekte de hele vakantie door. De lift maakte een vervelend geluid wanneer deze werd gebruikt. Het ontbijt was minimaal.

De ligging was super. Heel dichtbij de metro en een leuke buurt.

Gedateerd hotel, vergane glorie, ontbijt zeer karig, jammer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De zeer kleine douche, en de wc die stuk was. Sliepen in kamer 505. Triple bed. Prijs-kwaliteitsverhouding is niet in balans Zeer gedateerd hotel, vergane glorie. Buitenkant ziet er prachtig uit, binnenkant is sfeerloos en kil Ontbijtzaal lijkt net kantine, met zeer felle TL-verlichting. Sfeerloos. Ontbijten kan tot 9.30 uur. Daarna niet meer mogelijk. Weinig sortering. Beter is om alleen logies te boeken. Om de hoek diverse mogelijkheden om voor weinig geld heerlijk te ontbijten, bij één van de leuke tentjes. Zal er niet nogmaals kamer boeken. Ligging van het hotel is wel prima, wijk Kensington

De ligging van het hotel is een perfecte uitvalsbasis

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima locatie, sober hotel.

Het continentaal ontbijt is sober in een erg rumoerige eetzaal. Engels ontbijt zou grote verbetering zijn.

Locatie is uitstekend. Kamers voor deze locatie goed.

Top verblijf!

De wifi werkte niet. Wij kregen een wifi code en die werkte bij beide van ons niet. Verder heb ik er niks op aan te merken.

Het personeel was heel erg vriendelijk. Daarnaast had je ook veel keuze uit eten bij het ontbijt. Dus er was voor iedereen wel wat. Het ligt in een heel mooie buurt met veel restaurants en een metro op nog geen 5 min lopen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prettige verblijf in (hartje) London

Nettere afwerking van alles wat geverfd is. De verf zat op lampjes (een lampje zat niet goed in het plafon vast), er zat verf op het 'bakje' waar je het kaartje (sleutel) in moet doen, etc.

Het meest beviel me de vriendelijkheid van het personeel en de 'kleinheid' van het hotel. Niet grootschalig, niet onpersoonlijk, niet onvriendelijk. Door de kleinheid is het persoonlijker en gezelliger.

Fijne locatie, geen comfort

Het ontbijt was echt slecht, weinig keus; kaas, ham, tomaat, jam of een ei die helemaal blauw gekookt was. en we aten het hele weekend van hetzelfde wat daar stond. Op het begin was het brood vers. Laatste dag droog en oud. Het was erg warm dus er stond een airco op de kamer. Met een slang door het raam naar buiten, daardoor kon het raam niet dicht en het slangetje waar het vocht uit liep lag op de grond, dus de hele grond werd zeiknat als je de airco aanzette. Kussens van het bed waren klein en dun, dus we hadden beide erg last van ons nek.

De locatie was perfect, personeel was vriendelijk.

Wij vonden het een beetje tegenvallen.

Het bed was erg klein (1.40m), evenals de wc, waar je als persoon met lengte (1.83m) schuin op moet zitten. Het ontbijt was in een kil zaaltje, met klef brood dat in broodroosters moest die het niet goed deden. Ook de koffie was niet lekker.

De douche was heerlijk! Klein, maar een goede waterstraal en lekker warm! Ook de locatie was prima.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Stedentrip Londen, overnachting in een hele mooie wijk

Hele kleine slaapkamer en badkamer. Beperkt ontbijt. Wifi deed het slecht (nauwelijks bereik).

Vriendelijk personeel, goed bereikbaar met de metro, lag in een hele mooie (dure) wijk en de kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Prima hotel, goede locatie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was ruim. Badkamer klein maar voldoende. Wifi ontvangst bij aankomst slecht, werd gelijk verholpen. Ontbijt was goed. Niet heel veel keus, maar genoeg om de dag goed te starten.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Verblijf in Avni Kensington
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer nogal oud. Verwarming van kamer wordt elke morgen maximaal hoog gezet (25 graden), om te slapen niet fijn. Beddegoed: alleen schone lakens om matras. Verder alleen (schone?) nylon deken, geen lakens om onder te liggen.

Personeel zeer vriendelijk. Locatie hotel prima. Ontbijt goed. Douche schoon.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Never coming back

De kamer had enkele beglazing, dus alle helikopters, auto's, vrachtwagens e.d. hoorde je langs razen. Daarenboven was de douche kapot, werkte de televisie niet (niet dat het zo belangrijk is, maar je betaalt er toch voor). Bovendien was het onthaal enorm slecht: wij hadden de boeking betaald met de mastercard van één van onze ouders en hadden die dus niet bij. Daarop vroeg de manager of de eigenaar van de kaart een foto kon doorsturen in een mail met een korte toelichting erbij dat ik de kaart wel degelijk mocht gebruiken. Als we dat niet deden, zou er een extra 'surcharge' worden aangerekend. Echt ongehoord! Het gaat hier uiteindelijk om gevoelige gegevens, waarvan men misbruik zou kunnen maken. Zulke gegevens mag je normaal gezien niet doorgeven. Voor een boeking met de mastercard, heb je enkel de gegevens nodig die je op die kaart kan terugvinden.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

• Executive Tweepersoonskamer

Koude kamer, klein, druppelende douchekop, dun laken op het bed, het ontbijt was mager en vies, tochtig raam, de kamer kwam niet overeen met de foto's op booking.com

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Schone en centraal gelegen hotel,goede ligging t.o.v Royal marsden en brompton hospital

Sommige dingen in de kaner wat gedateerd maar voor de prijs wel ok

Ligging ten opzichte van het Royal Marsden ziekenhuis(waar ik bij iemand op visite ging)en de grootte van de badkamer.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor dit geld kan het echt heel veel beter!

Geen extra deken die gewassen wordt, maar een kleedje, bah. Ontbijt was super karig! Alleen sneetjes brood en een rij van 10 voor het broodrooster.

Het was een schone kamer met een prima badkamer

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Good hotel but terrible staff
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het was bijna winter, maar hadden alleen een laken en een fleecedeken op het bed. Super koud. Doordat het een oud gebouw is, tocht het door de ramen. Normaal niet erg, maar omdat de kamers zo klein zijn staat je bed half onder het raam, waardoor het niet fijn sliep. Extra deken gevraagd, maar was ook weer een fleecedeken. Wij hadden superior room maar het was niet zoals de foto's qua grootte. Maar goed, je bent toch bijna niet in de kamer. Het personeel was echt verschrikkelijk. Kon geen glimlach vanaf. Zelfs toen we vertrokken geen vraag of we t goed hadden gehad of iets dergelijks. Sacherijnen. Terwijl wij elke keer vriendelijk bleven. Jammer. Moet je niet in een hotel werken vind ik!!

Good location, 10 min walk to gloucester road undergroundstation.

Vanuit een prettige uitvalsbasis in een mooie wijk hebben wij genoten van onze citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matige ontbijt wordt geserveerd in een ongezellige ruimte in de kelder. Verder viel het comfort van onze hotelkamer tegen. In de wastafel ontbrak de afvoerplug zodat het water alle kanten opspatte. En op de bedden lag slechts 1 dun fleece dekentje terwijl 1 van de 2 radiatoren kapot was. Ondanks een extra dekentje waar we om vroegen, werden we 's nachts wakker van de kou. De laatste (3e) dag van ons verblijf toch maar gemeld bij de receptie. Onmiddellijk kwam een klusjesman van het hotel die de radiator voluit opendraaide met een moersleutel. Het werd lekker warm ;-) en dat bleef het ook omdat de thermostaatknop ontbrak... Tja, waarschijnlijk een gevalletje van pech.

Aardig baliepersoneel en een hardwerkend team in de ontbijtruimte. De ligging van het hotel is prima; in een prachtige wijk vlakbij het metrostation (Gloucester) met winkels en horeca in de buurt en op loopafstand van musea. Wij sliepen op de begane grond aan de achterkant en hadden totaal geen geluidsoverlast van buiten. We hebben lekker gegeten bij Ask Italian op Cromwell Road, een ontbijtje gedaan bij Pret a manger en elke avond een afzakkertje bij een typisch Engelse pub tegenover het Gloucester Station.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

We hadden er iets meer verwacht

De service, hebben vanaf dag 1 aangegeven dat de douchdeur kapot was en de kitranden schimmel bevatten. Hier is zelfs na dagelijks herhalen niets mee gedaan.

De locatie, dicht bij harods en fijn om te lopen savonds. Ook op loopafstand van een leuk plein met allerlei restaurants.

Matig onderhouden hotel voor een veel te dure prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onderhoud kamers (kapotte gordijnen, tv zonder geluid, raam wou niet sluiten,). Ontbijt (beperkte keuze).

Locatie t.o.v. metro. Gratis wifi. Waterkoker op kamer.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Schone kamer, oke voor een nachtje. Mooie wijk en vlak bij metro stations en bezienswaardigheden.

Kleine kamer, deur van de badkamer kon maar half open. Bloed heet op de kamer en in het hotel. Gelukkig kon op de kamer een deur naar het balkon een stukje open. Ontbijt was ronduit treurig! Prijs kwaliteit verhouden was niet echt optimaal. Dames achter de balie echt aardig, rest van het personeel sprak amper Engels. Had er eerlijk gezegd meer van verwacht.

De ligging was prima. Mooie wijk en vlak bij metro stations. Bed op zich ook goed. Hoewel er wel grote knopen in het topdek zaten, toch goed geslapen. Badkamertje klein maar functioneel en schoon. Lekkere douche.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

goed hotel

toch wel klein.geen zitje.douchecabine op zich net groot genoeg maar door de plaats van douchekop sta je bijna met je neus tegen de deur.

Het personeel aan de balie was erg aardig en behulpzaam.goede ligging ,op loopafstand van de ondergrondse en een paar leuke restaurantjes.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Nooit meer, veelste duur ten opzichte van wat je krijgt.

Het ontbijt was matig (cereals en toast), geen wifi op de 3e etage. Vloerbedekking, erg onhygiënisch. Geen deken, alleen een ongewassen katoendeken. Personeel sprak slecht Engels, niet behulpzaam.

De locatie was prima.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goede locatie, matige bedden

Bed was niet echt comfortabel, de ijzeren veren in het matras maakten geluid wanneer je je omdraait..

Prima locatie op loopafstand van de metro en genoeg horeca en winkels in de omgeving

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goed concept, maar slechts matig uitgevoerd.

De receptioniste die ons incheckte was niet vriendelijk en niet hulpvaardig. De matras was in slechte staat. Nadat we ze zelf omgedraaid hadden, was het slaapcomfort beter. Op de kamer stond een onveilige stoel met een poot los en de gordijnen waren te smal om goed te verduisteren. De badkamer was net vernieuwd, echter slecht afgewerkt, waardoor er al wat zichtbare schade was.

De ligging was erg goed, slechts enkele minuten stappen naar de metro. Het ontbijt viel beter mee dan verwacht, er werd zelf vers fruit van goede kwaliteit aangeboden. Het personeel van de ontbijtzaal was vriendelijk en heel vlijtig om alles aan te vullen.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Top locatie maar slechte bedden

Het licht op een top locatie maar de bedden zijn erg klein (1.40) voor een 2 persoonsbed en ze lagen echt verschrikkelijk de veren steekten in je rug. Het ontbijt was niet engels maar wel prima. Als ze de bedden zouden veranderen zou het super zijn omdat het overal zo dicht bij light.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Kleinschalig hotel met prima ligging

Het ontbijt was zeer summier, alleen wit of bruin brood. Geen broodjes; croissants waren te koop bij receptie. Op de kamer was slaapplek voor 3 personen, maar voor een persoon vond ik het net groot genoeg. Er hing een groot spinnenweb aan het plafond.

De ligging was goed.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Te duur, zelfs voor London

Voor 200 euro per nacht en niet hartje centrum echt veel te duur (6 maanden van tevoren geboekt). Geen airco, kleine douche, krap... niet nog een keer. Veel geluid door personeel of gehorige vloeren. Ontbijt al om 9.30 afgelopen in het weekend en erg karig.

Niks in het bijzonder

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Goede locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen nachtkastjes, schimmel in de badkamer, douchedeur sluit niet goed, dekens ipv dekbedden. Wel een lift maar kamer 205 ligt in de mezzanine waarvoor je een trap afmoet. De vloerbedekking is wat smoezelig.

De locatie is heel goed, dichtbij Gloucester road station. Het hotel ligt in een mooie straat/goede buurt. Personeel is behulpzaam, we kregen meteen een extra deken en ze regelen snel de hop-on hop-off bus. Waterkoker op de kamer. Krachtige douchestraal. Redelijke bedden.

Goed hotel, voordelig, vriendelijk personeel, summier ontbijt, geen airco

Ontbijt (weinig broodkeuze) Geen airco

Locatie, vriendelijk personeel, prijs

De locatie!

Verouderd interieur Weinig aandacht voor afwerking (onderhoud van de kamer)

De locatie!!!

Tevreden !

Tevreden ! Alles was prima, fijne locatie.

Goed hotel voor weekendje London
    • Executive Tweepersoonskamer

Douche was erg klein en hotel is gehorig.

Goede locatie en erg schoon, staat niet vermeld in de beschrijving maar kamer had airco!

Locatie prima.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Jammer, geen airco op de kamer. Maar temperatuur was aangenaam,

Locatie prima. Medewerkers vriendelijk. Gewoon een goed hotel.

Leuk, simpel lekker bed voor een paar daagjes is dit zeker een leuke kamer. Helaas geen ontbijt

Prijs

Lekker bed

Het personeel was zeer vriendelijk en het was proper.

De kamer was zeer klein! Niet hetgeen dat we op de foto's hebben gezien...

Het personeel was zeer vriendelijk en het was proper.

Prima plek voor een weejendje weg.

Prima plek voor een weejendje weg. Goede ligging tov metrro en musea

prima hotel .prijs kwaliteit prima. receptie 24 uur en ontbijt goed
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer en bed prima en goede hygiëne.Prima ontbijt. Receptie 24 uur aanwezig. Goede locatie

Afstand hotel-metro

Afstand hotel-metro

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

De ligging.
    • Executive Tweepersoonskamer

Badkamer klein. Ontbijt beperkt; alleen toast.

De ligging. Rustige wijk, op loopafstand van Metro.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Goede ligging, goede verbinding, eetgelegenheden in nabijheid, dicht tegen metrostation
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Matig ontbijt, wit en bruin brood dat te roosteren valt. Hygiëne in de badkamer (voegen).

Locatie was top, midden in de wijk Kensington.

De bedden waren heel slecht en kon je moeilijk op slapen.

Locatie was top, midden in de wijk Kensington.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

De WiFi in de kamer

Het ontbijt viel echt heel erg tegen

De locatie en de medewerkers

Heel erg verouderd, heeft nodig een opknapbeurt nodig!

Locatie super!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Het was net voldoende.

Vies, dingen kapot, klein bed

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

het was ok

harde bedden, ontbijt was niet zo uitgebreid

goede locatie, vlak bij een metrostation

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De locatie was dicht bij de metro.

De kamer was kleiner dan verwacht.

De locatie was dicht bij de metro.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Het was wel heel gehorig