Beoordelingen over B&B Weymouth 3-sterren

Gebaseerd op 878 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren wel wat oude vlekken die beter weggewerkt hadden kunnen worden. Bijvoorbeeld op het rolgordijn. Dichtstbijzijnde parkeerterrein lag op 5 minuutjes lopen maar je moest zorgen dat je om 8 uur smorgens de parkeermeter ging vullen.

Uitstekende locatie. Direct aan het voetgangers winkelgebied en de zee voor je neus. Honden welkom behalve in de ontbijtzaal. Uitgebreide ontbijtkeuze.

Service van gemeenschappelijke ruimte

Matras was zeer matig. Kamer en gang was warm en muffig ondanks dat buiten temperatuur max 21 graden was. Schimmel in de badkamer.

Service van gemeenschappelijke ruimte

Het is toch een aanrader

Het was een beetje gedateerd Geen parkeerplaats zij geven wel advies waar wel parkeren

De service en ontbijt en locatie

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vele trappen met zware valiezen tot 2/3 verdiep. Wel hulp gekregen. Geen plaats voor de deur om te losse/ laden. Verre parking.

Prachtige ligging, prima ontbijt, heel de dag door gratis...

Erg vuil, niet hygiënisch

Prachtige ligging, prima ontbijt, heel de dag door gratis koffie thee, water, koekjes

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Goede locatie en parkeerplaats is geregeld!

Rekenen af met de pinpas in Euro's zonder te vragen tegen een zeer ongunstige wisselkoers.....niet netjes, zag ik pas toen ik al betaald had!

Goede locatie en parkeerplaats is geregeld!

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

De locatie is prima.

Op de foto's van Booking.com ziet het er beter uit dan dat het in werkelijkheid is. Voor ons geen vier sterren waard. Parkeren is lastig, gelukkig wel (beperkt aantal) parkeervergunning beschikbaar. Maar plekje vinden blijft lastig en een stukje met de tassen moeten lopen. Receptie een rommelig hokje, maar wel een erg aardige receptioniste. We hadden kamer 23 waarvoor we vier trappen op moesten. Kamer klein, niet heel erg schoon, een scheef zelf op maat geknipt rolgordijn met schimmel. Badkamer spinnenwebben, schimmel en roest. Afwerking slecht, scheuren in muur en een een lik verf kan het zeker gebruiken. Bij harde wind klapperen de ramen in het kozijn. Nogal wat lawaai buiten door mensen die uit zijn en vrachtwagens die erg vroeg lossen. Hierdoor niet lekker kunnen (uit)slapen. Ook de TV op de kamer naast ons konden we duidelijk horen. Eigen TV vanuit bed kijken lastig, TV zou hoger aan de muur bevestigd moeten worden. Tweede ochtend geen tafel vrij in ontbijtruimte, moesten drie keer vragen voordat we bestek hadden en het bestelde gekookte ei was er nog niet toen we eigenlijk al klaar waren met ontbijten. Op het tafelblad van de kinderstoel lagen nog de brood- en jamresten van de vorige ochtend.

De locatie is prima. Je stapt de deur uit en direct aan de boulevard, strand, winkels en restaurants. Ontbijt zelf is goed. Deels buffet en deels op bestelling wat in dezelfde ruimte wordt gemaakt. Vriendelijk personeel. WiFi overal in gebouw prima.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

kamer en de ligging

matige parkeermogelijkheden maar goed opgelost

kamer en de ligging