Beoordelingen over Bailbrook Lodge 4-sterren

35-37 London Road West, Bath, BA1 7HZ, Verenigd Koninkrijk

#61 van de 76 B&B's en herbergen in Bath

Gebaseerd op 489 beoordelingen over deze B&B

We hebben ons prima vermaakt met sight seeing en golven, gelukkig goed weer.

Kleine kamer met erg weinig bergruimte de kast was gevuld met de televisie en strijkplank. Ook de wastafel in de kamer en een kleine douche / toilet ruimte

Erg goed ontbijt, zowel koud als to to order cooked warm ontbijt

Prima adres voor twee nachten Bath.
    • Superior Kamer met Hemelbed

Het was erg warm toen we er waren, daarom slaapkamerraam open. Dan is er wel veel verkeerslawaai.

Mooi authentiek huis, in stijl ingericht, klassieke muziek op begane grond, bus naar centrum op 150 meter (enkele reis ca € 2,50 pp), taxi terug naar hotel € 7, heerlijk keuzeontbijt vers klaargemaakt, kleinschalig, vriendelijk personeel, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Zeer prettig verblijf

Prima kamer op de 1e etage, aan de achterkant van het hotel, dus heerlijk rustig. De kamer en douchecabine waren wel wat aan de kleine kant, maar superschoon. Het ontbijt was uitstekend, erg uitgebreid met champagne, yoghurt met cereals, diverse eiergerechten (ook met zalm!), croissants, chocoladebroodjes en fruit. We hebben ervan genoten!! Van een van de medewerkers kregen we een goede tip: maak een mooie wandeling langs de Avon van Bath naar Bradford (ca. 3,5 uur), goede paden langs het water, met de vele kanaalboten en pubs waar je heerlijk koffie / bier kunt drinken! Terug naar Bath kun je met de trein (ca. 15 min.).

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Sfeervol
    • Superior Kamer met Hemelbed

De badkamer met een eenvoudige douche was wat beperkt De afstand tot de stad. Je hebt een auto nodig om het centrum te bereiken.

We hadden een wat luxere kamer met uitzicht op de tuin. Hierbij hadden we echt het gevoel of dat we in een Engelse serie stapten. Heel sfeervol en de bediening hebben wij als top ervaren.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goede uitvalsbasis voor Bath

Tuin is lawaaiig. Vlakbij de weg. Buren draaien muziek. Kamers zijn klein. Erg warm.

Hotel lag voor ons gunstig omdat we fietsen meehadden en we dus 2 mile naar het centrum konden fietsen. Er ging ook een bus. Prachtig gebouw. Zalig ontbijt. Sommige personeel was heel vriendelijk, ander wat nors.

Prijs kwaliteit negatief

Prijs kwaliteit negatief

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

dichtbij Bath, bushalte aan ingang verblijf , ontbijt was ok...

kleine douche en toilet in minuscul plaatsje , wastafel in slaapkamer wat wel beperkingen heeft in verband met privacy

dichtbij Bath, bushalte aan ingang verblijf , ontbijt was ok althans naar engelse normen

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

Ruime familiekamer!

Het was ons niet bekend dat er extra (46 pond) betaald diende te worden voor het vijfde bed. Dat stond niet vermeld bij booking.com

Ruime familiekamer! Prima faciliteiten

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Zeer schoon prachtige locatie en vriendelijk persone

Zeer schoon prachtige locatie en vriendelijk persone

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Heel vriendelijk

Kleine bed. Kamer klein met koffers erbij

Heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

ontbijt

vervelend dat je niet staand kan douchen

ontbijt