Beoordelingen over Bakers Hotel - B&B 2-sterren

5,6

5,3

6,2

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Eenvoudig klein, maar netjes hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het ontbijt was te eenvoudig, geen typisch engelse producten zoals je wel verwacht

De kamer was klein maar keurig, alles stond strak in de verf en was schoon. Dit verwachtte je niet toen je nog in de gang liep, want die was gewoon oud. Maar volgens mij waren ze nog bezig met opknappen

Het was een oke locatie om Londen te verkennen.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was magertjes. De waterkoker en föhn deden het niet. De ventilatie op de toilet was niet optimaal. Er was schimmel op het plafond in de douche. De gemeenschappelijke ruimte was erg klein.

De ligging van de accommodatie was goed. Dichtbij station victoria. Een prima uitvalsbasis om Londen te verkennen. Het oogde schoon uit. Het personeel was vriendelijk. De wifi was goed.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

kamer met kapotte lavabo die we niet mochten gebruiken, we...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

kamer met kapotte lavabo die we niet mochten gebruiken, we konden ook niet op 1 kamer verblijven, we werden verplaatst de volgende dag. Ontbijt was zeer beperkt.

Eens maar nooit weer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was erg klein, het sanitair was klein, de wc bril lag los, de wc lekte, de douche werd niet warm. Het ontbijt was schamel, toast en thee...Er was geen verwarming in de kamer.

Kies een andere locatie!
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Parkeren duur en lastig, kamer klein en matig niets was schoon, de 2e dag kwamen we terug en was er niets gebeurd op de kamer, vuile kopjes stonden er nog, geen aanvulling koffie thee suiker etc. Bij het ontbijt was er voor velen geen zitplek, geen schone glazen etc. Er werd snel wat afgespoeld en drooggemaakt met een kussensloop. Personeel spreekt bijna geen engels. Alles onder de maat

Eigenlijk niets

Prijs kwaliteit, ligging( 10 min lopen vanaf/naar...

nvt

Prijs kwaliteit, ligging( 10 min lopen vanaf/naar Victoria Station), voldoet volkomen aan de verwachting, in ieder geval de kamer(s) met een eigen douche/toilet

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Een goed hotel/B&B, zeer goede locatie, zeer leuke prijs/kwaliteit verhouding!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Door een lekkage van 3 weken geleden, kon onze deur nauwelijks open of dicht... overmacht, maar wel zeer vervelend!

De locatie, op loopafstand van Victoria Coach Station en zo in het centrum van Londen. Verder aan een rustige straat, weinig lawaai van buiten!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Prima hotel voor paar dagen Londen.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Stofzuigen onder de bedden, als je de kamer uitloopt zonder sleutel valt de deur dicht en gaat niet meer open, en dan om tien uur s'avonds is er niemand meer aanwezig en hebben we ingebroken in onze eigen kamer😁 Alleen WiFi in de ontbijtruimte😟

Geweldige ligging vlakbij Victoria station , we hadden de familiekamer beneden naast de ontbijtruimte met prima badcel en goede bedden genoeg handdoeken en badschuim in de douche verwacht geen ruime kamer het is allemaal wat krap maar voor deze prijs en alleen om te slapen is het een prima hotel, ontbijt ruime voldoende,toast en koffie en thee met jam ,chocopasta , pindakaas of cornflakes met melk en vruchtensapje. De eigenaren mogen inderdaad wel wat vriendelijker en hartelijker overkomen, maargoed voor ons geen reden om niet meer hier te boeken.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Geweldige b&b op een toplokatie!!
    • Deze driepersoonskamer heeft een eigen badkamer.

Miste een ei bij het ontbijt en babybeddengoed

Perfecte lokatie en ook ontzettend vriendelijk personeel. Bedden sliepen erg lekker en de douche was echt heerlijk

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Zonder verwachtingen valt het misschien mee
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen handdoeken bij aankomst, dit heeft 1.5 dag geduurd om te regelen. Douchewater was pas na 5 min lauw-warm. Doucheputje liep niet weg. Ontbijt mag geen naam hebben. Enige wat het acceptabel maakt is de ligging in combinatie met een heel kort verblijf!

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Baker's hotel is geen aanrader!!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt ronduit slecht (geen kaas of vlees... alleen jam enzo), Douche verstopt, 1 handdoek voor 2 personen (dag later wel 2, waarvan 1 nog steeds de oude van een dag eerder). Op het behang stond geschreven 'FUCK'.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

• Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Jammer dat we geen eigen wc op de kamer hadden.

De locatie is top ! Wij hadden de Fam.room we waren met 2 volwassene en 2 kids de kamer was erg klein maar dat maakte voor ons niks uit. We Kwamen uiteraard niet voor de kamer maar voor London. Bedden waren prima en ontbijt was idd erg kaal, maar ook dat deed de pret niet bedrukken. We hebben erg genoten en ondanks alle negatieve reactie op dit hotel zou ik het de volgende keer gewoon weer boeken. Hecht jij veel waarde aan hoe mooi je kamer is of hoe groot dan moet je dit hotel niet boeken. Maar kom jij voor London en wil je een goed bed en goede locatie ... dan zeg ik BOEKEN!!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Locatie en WiFi op de kamer prima.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Receptie niet aanwezig, wc kapot, douche in de kamer koud water en ontbijten in een blokhut waar het koud was en alleen toast en jam en pasta uit een grote pot.

Locatie en WiFi op de kamer prima.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Eens maar nooit meer
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

- Geen Engels sprekend personeel - Personeel is altijd afwezig ("will be back in 20 minutes" hangt altijd aan de deur van de receptie) - Karig ontbijtje in een blokhot zonder licht, het is geen camping.. - Wc die niet doortrekt - Wastafel zonder koud water, lekker tandenpoetsen.. - Douche zonder warm water, heerlijk - Afzuiging in de douche werkt niet - Nachtkastjes die van de muur vallen - Gevaarlijke waterkoker de in elkaar stort zodra je hem aanraakt - Kamerdeur die moeilijk open en opslot gaat - Geen wifi op de kamer alleen in de keuken - Schone handoeken en toiletpapier moet je zelf vragen anders krijg je het niet - Gehorige kamers, je kunt zo de bovenburen horen

Bedden Locatie

• Beoordeeld op: 7 november 2016

SLECHT!!!
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

Dat wij(gezin met 2 kinderen) savonds om 19 uur voor een dichte deur stonden in de kou en regen (ruim 45 min) en we uiteindelijk door een medehotelgast zijn binnen gelaten! Het receptiepersoneel was vaak afwezig!! Het ontbijt bestond uit toast met jam of pasta, erg karig!Een engels ontbijt kennen ze hier niet.Dus wij gaan hier nooit meer naar toe en zal het ook niemand aanraden. De receptiemedewerker hebben wij op dag van vertrek helemaal niet meer gezien dus hebben wij de sleutel maar aan de keukenhulp gegeven. Slecht!!! Ik heb nog nooit de behoefte gehad om een recensie achter te laten maar hier vond ik dat wel nodig.

De bedden.

Best een goede keuze
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Vrij gehorig, krakende vloeren.

Bedden waren prima, nette kamer en goede prijs.

De douche in onze kamer deed het niet terwijl wij hier wel...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche in onze kamer deed het niet terwijl wij hier wel voor hadden betaald. Vervolgens werd dit slecht tot bijna niet verholpen.

Voor een B&B was het niet verkeerd, zeker als je de prijs weet,

Hygiëne (schimmel badkamer - loszittende tegels). Een bed viel uit elkaar

Prima locatie tov bezienswaardigheden

Matig hotel maar wel op goede locatie
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Smal bed, tegels wasbak op de vloer, vloerbedekking smerig,

Douche was ok

Perfect voor studenten en gezinnen met kinderen.
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Niets. Was prima allemaal.

Anders dan gewend, maar niet slecht.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Bedden waren zeer goed en schoon .
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Voor die prijs , tevreden

Bedden waren zeer goed en schoon .

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Goede bedden.

Kleine kamer voor een driepersoons. Het ontbijt bestond uit twee boterhammen en alleen maar zoet beleg. We aten in een blokhut in de tuin, zittend op een wiebelige barkruk.

Goede bedden.

• Beoordeeld op: 20 november 2015

Goede locatie.

Kleine kamer, gedeelde douche en toilet. Slechts 1 douche/toilet voor 4 kamers. Onbehulpzame medewerkers. Op mijn vraag waar we konden parkeren, konden ze gen antwoord geven. Geen idee. Het bleek 1 straat verderop te zijn.

Goede locatie. Bedden waren goed. Toilet en douche waren schoon

• Beoordeeld op: 21 oktober 2015

De locatie.

Het ontbijt is werkelijk dramatisch: 2 sneetjes toast met boter of jam. Daarnaast is vooral de dame te beroerd om goedemorgen te zeggen. Tevens kwamen we om 13.15 uur aan. We mochten pas om 14.00 uur inchecken. Geen enkele flexibiliteit, ondanks de rust die er was.

De locatie.

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

De ligging van het hotel is ideaal!

De gedeelde douches. Het douche putje zat vol met haren en het was niet erg schoon. Er staat gratis wifi, maar die is alleen beneden in de kelder te vinden...Het ontbijt was erg karig.

De ligging van het hotel is ideaal! Het ligt niet ver van Victoria Station waardoor je in een mum van tijd overal in Londen kan zijn.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

De kamer en badkamer waren heel netjes!

Het bed was te klein (twijfelaar) en zakte door met rugpijn als gevolg. Op de kamer is geen kast. Er was geen ruimte voor. Enkel ruimte voor het bed. Binnenkomen is dus op het bed gaan zitten. De ontbijtruimte is veel te krap!! Het ontbijt zelf is niets speciaal (brood uit de Aldi). Om te drinken: oploskoffie, oploschocolademelk.

De kamer en badkamer waren heel netjes!

• Beoordeeld op: 14 april 2015

het hotel ligt in een prima buurt, dicht bij Buckingham...

Hele kleine familiekamer. 3 slechte bedden, je voelt de spiralen zitten. Op zondag was het slot van de kamerdeur opeens vervangen?!? Van het ontbijt hebben we vanwege de kleine ruimte maar geen gebruik gemaakt.

het hotel ligt in een prima buurt, dicht bij Buckingham Palace. Vanaf vrijdagavond 18.30 uur tot maandagmorgen vrij parkeren.

• Beoordeeld op: 27 februari 2015

De locatie is perfect, op loopafstand van Victoria Station.

Het bed was klein en had een soort trampoline effect (veel springveren). Als de één bewoog, ging de ander heen en weer. Hierdoor werden we constant wakker en dit was dus niet heel fijn slapen.

De locatie is perfect, op loopafstand van Victoria Station. Prima kamer, klein, maar schoon en met eigen badkamer. Meer kan je niet verwachten voor de prijs en locatie.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Schoonmaken van de badkamers kan echt beter!

Schoonmaken van de badkamers kan echt beter!

• Beoordeeld op: 8 november 2015

- onvriendelijk personeel (behoudens één persoon)

- onvriendelijk personeel (behoudens één persoon) - enorm lawaaierige kamers aan de straatzijde (drukke straat en enkel glas)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Mooie nette badkamer ondanks dat die gedeeld was.

Ontbijt erg karig, weinig keus

Mooie nette badkamer ondanks dat die gedeeld was. Zeer modern ook

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bakers Hotel - B&B