Beoordelingen over Balmore Guest House 3-sterren

34, Gilmore Place, Edinburgh, EH3 9NQ, Verenigd Koninkrijk

#162 van de 185 B&B's en herbergen in Edinburgh

Het ligt op loopafstand van het centrum/kasteel van...

Een beetje sjabby kamertje. Kleine overvolle ontbijtruimte. De meisjes liepen zo hard ze konden maar hadden het duidelijk te druk. Ze hebben duidelijk zoveel mogelijik kamers verhuurd en de ruimte optimaal benut. Daardoor is er geen tijd voor aandacht voor hun gasten.

Het ligt op loopafstand van het centrum/kasteel van Edinburgh. Verder een duidelijke B&B en geen hotel. Douche was oké. Auto konden we parkeren voor de deur. Dat is zeker een pluspunt in het drukke edinburgh

Niet wat je ervan verwacht...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het teleurstellende ontbijt: de wafels met banaan waren letterlijk gekochte koude eierwafels met wat ahornsiroop op gegoten en een gepelde banaan..., de parking (daar moet je geluk hebben), de kamer (in die van onze vrienden waren ze de badhanddoeken vergeten), de minimale badkamer (goed voor 1 nacht, maar niet bij langer verblijf), erbarmelijke wifi,...

De locatie, de B&B is goed gelegen op wandelafstand van the Old Town of Edinborough

We waren de 2e dag vergeten door te geven welk ontbijt we...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

In de badkamer was iets aan de deur gemonteerd om wat aan op te hangen. Dat hing daar echt heel onhandig.

We waren de 2e dag vergeten door te geven welk ontbijt we wilden, dat werd netjes opgelost.

Het heeft veel weg van een goedkoop hotel.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het heeft veel weg van een goedkoop hotel. Niks mis mee op zich want alles klopte. En ze zitten op een perfecte locatie! Hun aller sterkste punt. Alles op loopafstand goed te doen.

Lekker dicht bij het centrum

Tijdens het douchen stroomde het water langzaam weg waardoor er tijdens het douchen cm's water in stond. Niet echt fris.

De kamer waar wij in zaten was in een ander pand schuin tegenover aan de andere kant van de straat. De kamer ziet er netjes uit en was schoon. Verder voorzien van alle gemakken. Kamer lag aan de achterkant dus ook lekker rustig. Vriendelijk personeel en behulpzaam bij het ontbijt. Voor het ontbijt moet je de vorige dag aangeven wat je wilt hebben aan 'warm' ontbijt. Hierbij kun je kiezen uit een aantal opties. Ik vind dat goed geregeld. Daarnaast is er ook 'koud' ontbijt dat je gewoon kunt pakken. Wifi was redelijk tot goed. En dichtbij het centrum gelegen waardoor je makkelijk erheen kunt lopen en de auto kan laten staan.

Wel goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Personeel was niet erg behulpzaam. Er was een dag geen warm water en men ging om 21.00 uur gewoon weg. Pas de volgende ochtend was er weer warm water. Gelegen aan straat met heel veel auto- en busverkeer. Ging de hele nacht door.

Wel goede locatie.

We zouden er niet meer naar terug gaan
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Haren in de douche, deuren niet schoon, oud, bed was klein, verder geen ruimte op de kamer, geen stoelen/tafel, personeel onpersoonlijk, veen welkom gevoel

Auto voor de deur kunnen parkeren op eigen terrein

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Aardig personeel, prima kamer met 5 meiden voor een...
    • Grote Familiekamer

Aardig personeel, prima kamer met 5 meiden voor een vriendinnenweekend. Ontbijt was goed geregeld, niks speciaals maar gewoon goed. Prijs kwaliteitsverhouding was top!

Prijs kwaliteit verhouding was prima, de kamer was op zolder...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De badkamer had schoner gekund. Het personeel amper gezien en het inchecken ging wat gehaast. Het uitchecken was doormiddel van de sleutel achterlaten in de kamer

Prijs kwaliteit verhouding was prima, de kamer was op zolder en liep een beetje schuin waardoor er kans was op uit bed rollen. Het ontbijt was prima, de eieren waren goed de toast een beetje droog. De locatie was geweldig, midden in het centrum met alles op loop afstand

De ligging op loopafstand van het centrum van Edinburgh.

In de kamer was geen stoel of bank om te zitten. Er stonden alleen drie bedden. Ruimte voor meer was er overigens ook niet.

De ligging op loopafstand van het centrum van Edinburgh.

Geweldige locatie, prima ontbijt en personeel, maar niet zo schoon
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Het was niet echt schoon. Tissues onder bed en een klont haar aan de deur vd badkamer vast (!) maar wc, wastafel en bed waren wel schoon.

Locatie is heel goed, kamer comfortabel, warm en alhoewel basic, heeft alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Geen minpunten

Ruime kamer met kleine badkamer maar voor een weekendje prima. Wij hadden een familiekamer voor 4 met 2x een 2-persoonsbed en een 1 persoonsbed. Ontbijt eenvoudig maar goed en voldoende. Personeel is vriendelijk. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Hier en daar wat verouderd en aan vervanging toe maar niet storend tenslotte slaap je er alleen maar.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Fijne ontvangst!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kan misschien een klein beetje onderhoud gebruiken, maar alles was prima in orde! En een beetje te warm.

Fijne ontvangst! Goed ontbijt, hele aardige mensen. Ligt midden in het centrum, maar toch erg stil!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Voor 4 sterren betalen en voor veel minder krijgen!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen tafel of stoel, douchestang stuk, radiator lek, planchet boven wastafel stuk, lawaai wegens slaande deuren (puur door hoe ze waren, niet perse de mensen) Zelfs na klacht indienen over douche, niet echt wat gedaan om op te lossen. (Duidelijk geen 4 sterren en duidelijk anders dan het voorgestelde plaatje)

Niet te ver lopen van openbaar vervoer

Simpele Accomodatie daar is ook de prijs naar.

Het was een kleine kamer met 2x een tweepersoons bed, verder geen ruimte om te zitten. Ontbijten moet voor 9.00 uur, keuze een dag tevoren doorgeven. Keuze beperkt maar oké, servies verloopt ongeorganiseerd, geen van de 3 dagen kwam het ontbijt tegelijk en was er iemand met een koud ontbijt. Het hotel heeft naastgelegen dependances, het is erg gehorig, veel lawaai ‘s nachts van gasten die laat terugkomen omdat we op de begane grond onze kamer hadden.

Acc goed bereikbaar met ov en redelijk dicht bij het centrum

Alleen voor locatie wel oké maar ik zou verder kijken!!

Ik heb het zelf niet gemerkt maar mijn beide reismaatjes hebben apart van elkaar beestjes zien lopen in en over het bed. Brr. Kamer was klein, badkamer echt héél klein. Ontbijt was oké.

De locatie ten opzichte van Edinburgh centrum is top. 15-20 minuten lopen (simpele route) en je staat in het centrum

Niet geweldig

Communicatie . Tweemaal mail gestuurd met vraag over ontbijttijden. Geen antwoord gekregen. Vroege terugvlucht dus geen ontbijt mogelijk. Prettig geweest als dat even gemeld was. Kamer erg warm. Twijfel of de bedden wel schoon waren! Gelukkig maar voor een nacht.

Goede plek om Edinburgh te bezoeken. Te voet zijn diverse restaurants bereikbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Wifi-verbinding werkte nauwelijks. We vonden het ook vreemd dat we bij aankomst nog 10 pond bij moesten betalen, ondanks dat we te voren het hele bedrag van de kamer al met visa-kaart hadden voldaan: oplichting, of niet??

Goede en ruime douche. Prima ontbijt.

Wel te doen voor 1 nacht maar niet voor langer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Ik kamer was klein. Bed tegen de muur zodat je over de ander moet klimmen om eruit te kunnen.

De locatie was erg goed, heel dicht bij alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Edinburgh is een mooie stad. Goed openbaar vervoer.Heerlijke restaurant zoals Jamie Italian in de Ro
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Personeel kwam gejaagd over. De serre voor het ontbijt zag er op de foto prachtig uit maar helaas we mochten er niet in omdat deze vol was. Het ontbijt werd voor ons en veel andere gasten in een andere kamer geserveerd 😧. Het ontbijt was tot 9.00 uur waardoor het erg druk was.

De bedden waren heerlijk in kamer 42. Daar was ook weinig lawaai van verkeer omdat het aan de achterkant van het huis ligt.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Teleurstellend; een grote smeerboel
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vuile en zeer oubollige kamer met flink achterstallig onderhoud. Sanitair was smerig, stuk en douchekraan lekte. Tegels kapot en douchebakrand beschimmeld. Slechte mateassen en gore, rafelige handdoeken. Kortom: geen kwaliteit maar wel hoge prijs!

Alles voel tegen

Goede locatie, maar voor de rest matig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De ontvangst bij aankomst was basic en snel, we moesten alles een beetje zelf uitzoeken, ook waar de kamer was. We hadden twee kamers voor twee besteld, deze waren in verschillende huizen (dat werd wel duidelijk gezegd). Er was ons niet op voorhand gezegd dat er verschillende panden waren, en ook niet gevraagd of we samen wilden zitten. Eén van de kamers was in orde, maar de andere was zeer klein, en de badkamer nogal afgeleefd. Eén van de handdoeken hadden we op de grond achtergelaten om te vervangen, deze bleef gewoon liggen, hoewel de bedden wel opgemaakt werden. Behalve het warme Engelse ontbijt was er bijna niets, enkel toast met confituur, zo goed als geen vers fruit, geen yoghurt. Parkeren was mogelijk, maar er waren niet voldoende plaatsen voor de vele gasten, dus we hadden geluk dat we een plaats vonden. Daarentegen werd de parking niet aangerekend, hoewel dat op voorhand wel gezegd werd.

De locatie is goed, op wandelafstand van het centrum (15-20 min). Het warm ontbijt was zeer goed - behalve de wafels - en het personeel van het ontbijt was zeer vriendelijk en behulpzaam. We moesten niet betalen voor de parking.

een tegenvaller van formaat!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

alles: vriendelijkheid personeel, ontbijt was beneden alle peil, kamers zijn oud en onverzorgd, wc stinkt naar urine, doorspoelen wc werkt maar half, slecht bed, geen lamp in nachtlampje... Dit was de duurste en slechtste accommodatie van onze 2 weken durende trip door schotland..

de ligging

Slecht geslapen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heel gehorige kleine kamers. Je hoort dichtslaan van deuren, vloeren die kraken etc. Slechte doorgelegen bedden.

Locatie ten opzichte van kasteel Edinburgh. De wijk is 'upcoming'.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Een te dure, veel te kleine accommodatie.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Als de kamer nog kleiner was geweest had het bed niet meer gepast. Verschrikkelijk kleine kamer voor behoorlijk veel geld. Voor het ontbijt moest je naar een ander gebouw. Dat is erg vervelend wanneer het regent.

Eigenlijk beviel er niets

Voldoende, vrij prijzig maar dat hoort bij Edinburgh vermoed ik
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Ontbijt was niet zo goed, slechte kwaliteit producten. Slechtste ontbijt van de hele vakantie.

Mooie locatie, dicht bij centrum. We konden parkeren voor de deur.

Absolute tegenvaller

ontbijt was het slechtste ooit gekregen in de U.K.;Verdroogd spek, rauwe tomaat, smaakloze eieren, koffie van de dag voordien....

kamers waren net en gepast van ruimte

Accommodatie ligt op loopafstand van het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Geen veilige parkeerplek voor de motor.

Accommodatie ligt op loopafstand van het centrum. Kamer was klein maar wel voorzien van alle gemakken. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

ontvangst was vriendelijk, maar het onderhoud van het huis,...

ontvangst was vriendelijk, maar het onderhoud van het huis, kamers laat te wensen over. Ze weten dat ze een toplocatie hebben en puren dit uit. kamer 49 niet te nemen :het rechtste bed waren de latten gewoon kapot, je zag dat ze het al eens proberen te herstellen hadden, maar niet gelukt. Zet dan gewoon een andere lattoflex !!! De badkamer lekte rond het toilet, op onze vraag ging men het herstellen, wat niet onmiddellijk gebeurde. ontbijtruimte was vies... kussen met vlekken op.. kortom je kan betere B&B's vinden in Edinburgh

Personeel was aardig

Ontbijt was slecht Ontbijtkamer te klein Ambiance was ongezellig rommelig en niet hygienisch Kamers werden niet erg goed schoon gemaakt

Personeel was aardig

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Dat zo iets mag blijven gaan!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Prijs- kwaliteit verhouding was totaal mis. Het was smerig in de kamers (1 douche alleen koud water en hele erge schimmelranden, houten kamervloer was in het midden schoon, los kleed niet, randen en plinten en verder overal lag stof van jaren) Ook alles slecht onderhouden(gordijn hing nog net aan 2 haken en sloot daardoor niet, raam op een kier en niet te bewegen, deurkrukken met veel moeite te hanteren) enz, enz... Ontbijt was karig. We vonden het heel erg!!

De bezienswaardigheden waren lopende bereiken.

Goed bed.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De badkamer is veel te klein. Nogal slordige afwerking. Klink van de badkamerdeur viel er bijna af. Kamer is niet in het hoofdgebouw. Hoofdgebouw lijkt beter onderhouden dan "bijgebouwen"

Goed bed.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Stadshotelletje voor een nacht
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De accommodatie is behoorlijk sober en een soort van uitgeleefd. Zeker oubollig. Onverschillige personeelsleden en dito bediening. Maar de eigenaar (vermoedelijke eigenaar ?) was zeer vriendelijke en attent maar kan hiermee de minpunten van het overige personeel niet meer goed maken, Gehorig.

De ligging is een pluspunt en lopend is het centrum met ca 15 minuten lopend te bereiken. Rustige buurt met voldoende eetgelegenheden in de directe omgeving, Schitterende stad en vele bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Leuk guesthouse in het centrum van Edingburgh
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het guesthouse lag centraal gelegen t.o.v. de bezienswaardigheden. Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar wel lekker dus een goede start van de dag.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ontbijt wat karig.

Het was heel gehorig, je kon iedere auto voorbij horen en voelen langs rijden. Gelukkig was het s nachts rustig. Voor het ontbijt kon je inderdaad van te voren kiezen uit verschillende warme maaltijden. Echter was het niet zo veel, voor de rest kreeg je wat toast en kon je jam en boter pakken. Het was niet mogelijk om extra eitje te bestellen. Ik miste wat hartig beleg zoals kaas en worst. Verder wat cornflakes, melk en fruit uit blik. Het is allemaal wat oud en niet onderhouden, maar wellicht is dit normaal naar Schotse standaard.

We waren hier met onze twee kinderen (8 en 4 jaar) en hadden kamer aan overkant van de weg op de begaande grond. Kamer was wel ruim met grote bedden. Douche was ook heerlijk en er was WIFI. Het is niet zo ver gelegen vanaf het centrum. In de buurt heb je wat eettentjes en een afhaal snackbar (goed eten en niet duur), ze hebben zelfs versgemaakte spagheti en pizza. Als je de straat uitloopt is er aan de linkerkant een goed bakkertje met heerlijke koeken en brood.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Het personeel was vriendelijk en gastvrij.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was bijzonder klein. Je kon aan één zijde net rond het bed stappen. De badkamer was zo mogelijk nog smaller. Het toilet stond tussen twee muren zodat iemand van een normale grootte er niet tussen kan zitten. Op de luchter zat een dikke laag stof.

Het personeel was vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Perfecte ligging om Edinburgh te ontdekken na een heerlijk ontbijt

Functioneel schoon, maar daarbuiten kan een grote schoonmaak geen kwaad. Wat kleine mankementen die de het vakantieplezier niet beïnvloeden. Suggestie bij het boeken; tip reizigers om een verloopstekker mee te nemen. Daar hebben wij niet aan gedacht

Goed ontbijt en goede ligging.

Zeker een fijn verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Jammer dat ons privébadkamer niet in de kamer was.

Goede toch rustige ligging... Je mocht uit een aantal mogelijkheden kiezen voor het ontbijt 's anderendaags.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Helemaal goed!

Schoonmaak kamer, veel stof onder de bedden/nachtkastjes

Het ontbijt was heerlijk! Het personeel heel vriendelijk. De kamer ruim genoeg en heel rustig. Bedden redelijk, goed geslapen.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

leuk voor doorreis

Wij verbleven tweemaal wegens dichtbij de luchthaven te zijn; de eerste keer een superkleine kamer in Belmore het huis ernaast, in het hoofdgebouw Balmore een grotere kamer. Ze mogen wel de kamer is opfrissen. Je kamer wordt onmiddellijk van je creditcard betaald, dat wil ik zelf kunnen beslissen.

het ontbijt was lekker bij aankomst, maar bij het vertrek ( 2de maal) was het hotel overboekt en moesten we plaats maken voor andere gasten, een beetje gepushed, ook het ontbijt mag op warme borden zoals bij de andere hotels, het ontbijt koelt snel af.

Edinburgh was top!

Schoonmaken van douche en toilet was niet dagelijks, 1x in de periode van 5 dagen. De kamer werd wel elke dag schoongemaakt en de bedden goed opgedekt.

Vriendelijke mensen, zeer behulpzaam, alles geregeld volgens afspraak. Bedden sliepen prima, thee, koffie en koekjes op de kamer, elke dag ververst. Ontbijt goed. Tv en wifi werkten prima. Op loopafstand van centrum.

B&B van matige kwaliteit met erg kleine kamer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Je kunt er niet parkeren, linnengoed niet helemaal stralend, erg kleine kamer, matig ontbijt, echt een stads onderkomen, geen hotelkwaliteit.

Ligging t.a.v. onze bestemming (studerende zoon)

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prettig
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Uit onze douche kwam helaas een pisstraal, dus dat viel wat tegen, verder prima badkamer. Ontbijt was goed, alleen vrij beperkt. Dag van te voren opgeven van de ontbijtkeuze, bestaande uit 5 verschillende keuzes.

Personeel was heel vriendelijk, en bagage kon zonder problemen na uitchecken, nog een halve middag blijven staan.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

* aardige eigenaar

* constant een vieze bacon lucht in heel het huis en in onze kamer * de douche werkte niet * het was niet schoon * het deurslot ging niet open, bleek een speciaal mechanisme, wat nergens beschreven stond

* aardige eigenaar * eenvoudig, maar redelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Eenvoudig en praktisch
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hoewel de kamer voldeed, was alles erg verouderd. Het bed was niet heel comfortabel (zakte door), op de badkamer was het eea kapot en verroest en de kamer was erg gehorig.

Het personeel was erg vriendelijk! Lekker ontbijtje en het hotel ligt op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Zou beter kunnen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Douche putje liep niet door. Bij nadere inspectie zat er bijna een eeuw haar in het putje. Vuile handdoeken vorige gasten hingen nog aan de deur. Een half flesje water lag nog onder het bed. Toilet staat onlogisch waardoor je dwars op de wc moet zitten ander zit je met de knieen tegen de douchecabine.

Locatie en goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

locatie was goed, ontbijt voldoende maar weinig variatie,
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Douchecabine was erg verouderd, wastafel op 70 cm hoogte, geen plateau om iets op te zetten, WC rol onhandig, en de kamer onpraktisch ingedeeld, geen stoel op de kamer, kastdeuren konden max 45 graden open, geen raampje om open te laten dus werd het erg warm, verouderde kamer, geen gezamenlijke ruimte

locatie was goed, ontbijt voldoende maar weinig variatie,

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

personeel, was vriendelijk en aardig op een enkeling na.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Onder het bed stonden nog schoenen van de vorige bezoeker. Het was een beetje krapjes. Zaten in een ander gebouw, dan waar het ontbijt was. Beperkte tijd voor het ontbijt, geen mogelijkheid om eerder te eten, wanneer je weg gaat voor een dag.

Bushalte op korte afstand.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

vakantie edinburgh 2016
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Meer contact met de gasten vanuit de eigenaren. Ze hadden bv bezienswaardigheden kunnen aanbevelen of tours boeken.Dat die mogelijkheid er was, kwam ik de laatste dag pas achter. De info hierover was in een klein hoekje weggestopt

Ontbijt was wat aan de karige kant, er was vanuit de gastheer/vrouw weinig of geen contact met de gasten, een praatje was wel eens leuk geweest.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

verschrikkelijk duur voor wat het is, een afrader en afknapper
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

- ontbijt :was het enige logement van onze 10 boekingen die geen glutenvrij brood had, brakke koffie, 1 onnozele kersttomaat. De wafels waren niet zelf gebakken en gewoon opgewarmd. - electriticeit : zeker niet brandveilig; vloer werd heet - badkamer : min of meer proper maar toch al schimmel - kamer : stofnetten en vloer plakte, zeker niet aangewezen om op blote voeten te lopen - bij aankomst ontvangen door iemand die zeer snel sprak en op onze vraag om trager te spreken niet inging. Gewoon zijn tekst aframmelde

locatie dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Een leuk, rustig en gezellig familiehotel op enige afstand van het centrum.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was warm, erg warm. Je kreeg het gevoel alsof de verwarming de hele dag aanstond (wat niet zo was). Omdat we een kamer op de begane grond hadden konden we de buitendeur niet openzetten overdag.

Een gezellig familiehotel, met oog voor de klanten en goede service.

Zeer lage kwaliteit van de kamer

Zeer lage kwaliteit van de kamer

prijs kwaliteit goed

niet echt iets... ontbijt mag iets uitgebreider

de ligging was goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Rommelige ontvangst. Personeel vriendelijk maar (nog) niet professioneel.

Leuke, ruime kamer en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed ontbijt.

Goed ontbijt. Vriendelijk

Goede locatie om een nacht in Edinburgh te verblijven,
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Hele kleine badkamer en een bed dat kraakte bij elke beweging.

De sfeer van het huis; een mooie kamer met een hoog plafond

Pepper and salt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Schimmel in de douche en kleine lage wasbak. Kuil in bed. Wifi werkte niet.

Sfeer van de kamer en veel keuzes voor ontbijt.

Geweldig ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Kamer was aan de andere kant van de straat.

Geweldig ontbijt.

De kamers zijn meer dan uitstekend

Het ontbijt was matig

De kamers zijn meer dan uitstekend

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prijs/kwaliteit en douche

Prijs/kwaliteit en douche

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Een eenvoudige accommodatie, gunstig gelegen met vriendelijk personeel en een super ontbijt!

Kamer was vrij klein.

Prijs-kwaliteit is in verhouding. Ontbijt is super. Goed sanitair.

Geen

Goed ontbijt, prima kamer voor de prijs

Preis en ligging

Dat de verwarming uit gaat om 2200 tot 8.00 gewoon te koud om een douche te nemen.

Preis en ligging

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ontbijt was goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Late check in kosten is a-relaxed

Ontbijt was goed

De kamer is prima, als je geen hoge eisen stelt.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was redelijk, de tafels, stoelen en servies waren vies.

De kamer is prima, als je geen hoge eisen stelt.

Prima voor een paar nachten
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wij zaten in een heel heel heel klein kamertje.... voor €130 per nacht.

Ontbijt was op zich prima. Pittoreske B&B

Ligging.

Netheid kamer. Afval van vorige gebruikers onder bed. Loshangend stuk plafond door vochtproblemen.

Ligging. Vriendelijk personeel.

Weekendje weg naar rugbywedstrijd
    • Grote Familiekamer

Geen enkele zitmogelijkheid; niet op kamer, geen lounge

Prima simpel guesthouse, grote familiekamer met prima matrassen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Slecht guesthouse

Slecht verblijg

Vies

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Bezoek aan Edinburgh festival was groot succes
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen warm water in douche en veel schimmel in sanitaire ruimte Badkamer erg klein

De kamers zijn gehorig

De kamers zijn gehorig

Basis ingericht, maar alle noodzakelijke zaken zijn aanwezig
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hygiëne was middelmatig. nog haren te vinden in lavabo en douche

Basis ingericht, maar alle noodzakelijke zaken zijn aanwezig

verder relaxed historisch gezellig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

badkamer toilet mag vervangen worden

heerlijk ontbijt