Beoordelingen over Best Western Banbury House Hotel 3-sterren

Oxford Road,, Banbury, OX16 9AH, Verenigd Koninkrijk

#15 van de 23 hotels in Banbury

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Zeer prettig verblijf

Onder het bedienend personeel zaten niet-Engelsen. Ze deden hun werk wel goed maar het leek alsof ze het niet van harte deden. Het kan een taalprobleem zijn, maar het is volgens mij een cultuurverschil. Jammer, want ik zou ondanks de wat norse bediening toch weer naar dit hotel teruggaan. De dinerkaart kan o.i. beter. Teveel standaard wat je in ieder restaurant op de kaart ziet staan.

Het hotel ligt in een klein plaatsje, Wroxton, even buiten Banbury en is een goede uitvalsplaats voor veel bezienswaardigheden in de buurt. Je kunt echt in alle windrichtingen goede dagbestedingen vinden op 20 - 30 mile afstand. Wil je winkelen, dan heeft Banbury een mooi nieuw overdekt winkelcentrum met een Marks&Spencer en een grote Debbenham's. Het hotel ligt heel landelijk. Het plaatsje Wroxton zouden wij in het Nederlands een gehucht noemen, maar het heeft wel een kerk (Church of England) en tegenover het hotel een klein katholiek kapelletje. Natuurlijk ook een pub, maar die hebben we niet bezocht. Het hotel is een familiebedrijf en dat merk je aan de aandacht die de gasten krijgen. Aan de receptie waren de mensen zéér behulpzaam. Complimenten op zijn plaats. Gezellige lounche met goede stoelen en banken, en bar. Onze kamer had zeer comfortabele bedden, een zitje met twee stoelen en een tafeltje, een bureau, tv, gratis wifi. De badkamer werd iedere dag ook goed schoongemaakt. Zeer ruime parkeerplaats. Aanvankelijk 3 nachten geboekt, later nog 2 nachten bijgeboekt.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Zeer sfeervol in de stijl van het land;

Zeer sfeervol in de stijl van het land; zeer hartelijke bejegening door het personeel (in de stijl van het land!)