Beoordelingen over Beaconsfield Hotel 2-sterren

#283 van de 356 B&B's en herbergen in Londen

6,1

5,7

5,6

Het was prima waarvoor het moest dienen: enkel te slapen en wassen.

Het hotel is echt een pub dus er is altijd leven in de brouwerij met de biihorende mensen.

De locatie van het hotel is prima. Vlakbij de Piccadilly line die direct naar het centrum rijdt. Verder is het in de Turkse straat gelegen waar je heerlijk lan eten!

Zeer slecht

Slechte bedden, schimmels douche, geen kleding hanger , stoel of tafel en het ontbijt staat op je kamer granen met houdbare melk alles was gewoon zijn geld niet waard.

De kamers zijn nogal compact!

De kamers zijn nogal compact! De een persoonsbedden mochten ook wat groter!! Voor de rest was alles echt top! Gastvriendelijke mensen! Goeie connectie met openbaar vervoer , lekker dichtbij de supermarkt!

voetbalreis

oud hotel, koffie en ontbijtgranen op de kamer, doch geen mogelijkheid tot ontbijt, ging wel rechttegenover bij mcdonalds

We kwamen voor de voetbal en hotel is op wandelafstand van arsenal en tottenham, gezellige oude pub.

Shabby hotel - slechte prijs-kwaliteit!

Tja, wat viel niet tegen...de snelheid van inchecken en vooraf betalen. 't Was maar voor 1 nacht, echter een unfaire prijs-kwaliteit verhouding (kon mijn kont amper keren of stond in de badkamer of omgekeerd in het kamertje, losse kraan op wastafel, tv kijken vanuit bed...zonder nekhernia prima te doen)! Gewoon slonzige kamer! Slechte uitleg qua uitchecken, moest zelf e.e.a. uitvogelen en via de brandtrap het hotel verlaten, daar de pub (hoofdingang) dicht zet. Ben wel wat gewend, maar nooit meer dit hotel! Foto's site geven een zwaar vertekend beeld!

Metro op 5-10 min.afstand lopen, zodat ik snel weg kon komen van dit shabby hotel!

Geen luxe hotel maar voor twee of drie nachtjes goed te doen voor iemand die niet te veeleisend is.

We hadden de vierpersoonskamer geboekt op de bovenste verdieping maar die was niet beschikbaar bij aankomst. In plaats daarvan kregen we twee kamers met elk drie slaapplaatsen op de tweede. De badkamers zijn best wel krap. Er is wat renovatie werk verricht maar dit is niet overal af of niet netjes uitgevoerd, jammer want het is een mooi authentiek gebouw. Inrichting van de kamers is erg summier, in de kamers die wij hadden waren geen bedlampjes of zoiets maar alleen een lamp aan het plafond. Schoonmaak zou wat verbeterd kunnen worden. Geen lekkage omdat we geen regen hadden maar wel vochtplekken op het plafond in een van de kamers. Geen normale gordijnen maar een rolgordijn waar in een kamer een stuk onderaan geplakt was. Ruikt een beetje muf in de gangen en kamers.

De kamers waren best wel ruim. Beetje zachte maar verder prima bedden. Prima te bereiken met openbaar vervoer, de bus rijdt langs het hotel en stopt op minder dan 100 meter van het hotel evenals de London Overground trein. Er is een klein koelkastje met pakjes melk voor ontbijt en flesjes appelsap. Er zijn pakjes cornflakes en zakjes oploskoffie.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Vies, Smerig, lekkages, Trillen in bed bij iedere bus die voorbij komt. Geluidsoverlast.

Sterk verouderd! Ronduit smerig! De vele vlekken in het matras schenen door het witte overtrek! Vlekken op de deuren en muren. Vies tapijt. Scheur in de vloer van de douchecabine waardoor het water uit het plafond een verdieping lager sijpelde.

boven pub

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

NO NO NO .. Don't go sleep there!!

Vieze kamer, lekkage, water stroomde s,nachts uit het plafond. Hete kamer, veel lawaai van de drukke weg. Parkeren tegen tarief van 7 pond langs de straat. Niet heen gaan!

Pub beneden is oke.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

vies

Het was vies, overal schimmel, oud en vies beddengoed, douche werkte niet, koelkast was warm

Waardeloos hotel

Kamers, entree, douche en locatie

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Oud/ cafelucht

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Als de ontvangst vriendelijk was geweest was het best ok.

Onvriendelijke ontvangst. Ontbijt stelde niets voor (twee pakjes corn-flakes met wat melk).

Kamer en badkamer waren netjes.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

een hotel met kleine kamers en die zijn gedateerd.

de ruimte van de kamers. de bedden.

de ligging qua openbaar vervoer was goed. je kunt wel goed met het openbaar vervoer reizen vanuit het hotel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Ruime kamer

De foto's op de website komen absoluut niet overeen met de werkelijkheid. De foto's zijn prachtig, glanzend en blinkend schoon. Maar de werkelijkheid was het tegenovergestelde. De kamer was niet schoon, de vloerbedekking zat vol met vlekken, en er misten stukken vloerbedekking. Onder de bedden lag nog rotzooi (wc rol, rietjes, cola fles en vijf pond). Je slaapt boven de pub (alsof je bed in de kroeg staat), de voorkant is zeer lawaaiig door de drukke weg! De douche was echt vies, de spiegel vet etc. Het ontbijt bestond uit een pakje capri sun, een pakje melk (in een koelkastje) en een pakje cornflakes. Dat is zelfs niet onder de noemer 'eenvoudig ontbijt' te plaatsen. Ik voel me absoluut genept door de foto's op de website. Ook de tekst deed het rooskleuriger voorkomen. Je besodemietert willens en wetens mensen. Ik was hier met mijn zoontje van tien, maar dat voelde niet okay.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Heerlijke warme douche met harde straal.

Ondanks de hele dikke dubbele beglazing was het erg lawaaierig qua verkeer, vlak tegenover is er een Mac Donalds die 24 uur open is en tot 2x aan toe werd er om een uur of 3 's nachts een tijdje heel hard geclaxoneerd. En de koelkast maakt veel herrie op de kamer, ik heb 2x 's nachts de stecker eruit gehaald. (Ik was er 2 nachten). Ik kreeg niet de kamer die ik had geboekt. Door een computerstoring was mijn kamer dubbel geboekt en omdat ik alleen was, kreeg ik voor een lagere prijs een eenpersoonskamer. Het werd dus wel opgelost.

Heerlijke warme douche met harde straal. Alles zag er schoon uit. Heel dichtbij een busstation, ik kon zo heel gemakkelijk naar mijn bestemming.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

lekker boven een cafe

slechte onhygienische kleine kamer

lekker boven een cafe

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Hotel direct in contact met ondergelegen cafe.

Geen ontbijtmogelijkheden.

Hotel direct in contact met ondergelegen cafe.