Beoordelingen over Belgrave Hotel 3-sterren

9-13 Clapham Road, Lambeth, Londen, SW9 0JD, Verenigd Koninkrijk

#839 van de 1.028 hotels in Londen

6,4

Bij een volgende bezoek toch kijken naar een ander verblijf.

De ruimte voor het ontbijt was veel te klein voor het hotel. De meubels in deze ruimte zagen er armoedig uit. Vlekken in de stoelbekleding. Geen variatie in het ontbijt. Steeds hetzelfde iedere dag.

Prima accommodatie in een rustig gedeelte van Londen, maar...

Een nacht was er luide muziek tot vijf uur in de morgen komende uit een aanpalende kamer zodat we niet konden slapen.

Prima accommodatie in een rustig gedeelte van Londen, maar heel dicht bij de metro zodat we vlot overal konden geraken.

Locatie was prima.

Ontbijt was heel minimaal, geen Engels ontbijt.

Locatie was prima. Dichtbij is een station voor het verhuur van fietsen. Fijn dat de ramen open konden in de kamer. Slaapgedeelte was groot maar badkamer iets aan de kleine kant.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Goede locatie + bereikbaarheid.

Kamers extreem gehorig en niet heel erg schoon. Bed was veel te zacht. Badkamer was wel schoon, maar enorm gedateerd en versleten.

Goede locatie + bereikbaarheid. Goedkoop.

Een eenvoudig hotel met kleine kamer, eentonig ontbijt maar dichtbij de metro.

De kamer was erg klein, de gordijnen hingen niet goed in hun rails, de wc bril was kapot, zowel aan de onder- als aan de bovenkant, het matras op het bed was zacht en zakte door en het ontbijt was erg eenvoudig.

koffiemachine bij het ontbijt was goed. Er was vers fruit. Rustige kamer aan de achterkant, waterkoker met koffie/thee zakjes. Dit hotel had een goede locatie, dichtbij underground Oval.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Voor mij ideale ligging.

Rokersbeleid. Ik stond buiten te roken en moest op straat gaan staan. Blijkbaar aan deur met deur toe niet toegelaten

Voor mij ideale ligging. Wel niet veel te zien in omgeving

Ligging dicht bij een metrostation en goede wifi

Hadden een kamer aan de straatkant waardoor er veel lawaai was. Ontbijt was gewoon, de koffiemachine was buiten dienst waardoor we ons moesten behelpen met oploskoffie.

Ligging dicht bij een metrostation en goede wifi

Dramatisch

Ontbijt was teleurstellend. Ontbijt werd aangeboden tot 09:30. Toen ik om 09:00 beneden was, was er niks meer over. Water in de kan was gewoon kraanwater. Croissantjes waren niet vers. Kamer was heel benauwd. Geen ventilatie in de kamer. Het was snikheet. Raam op een kier laten is een absolute aanrader. Geen airco aanwezig. Babybedje was smerig. Ik heb mijn baby naast mij op het bed laten slapen. Het bed stuiterde heel erg. Als je erop ging zitten stuiterde je een paar keer voordat je zat. Matras had een hele slechte vering.Als ik mijn gezicht waste vulde de gootsteen zich tot aan boven. Gootsteen was verstopt. Douche was vies en klein. De foto's die op booking staan zijn heel erg misleidend.

Niks. Heb spijt dat ik het hotel heb geboekt. Het hotel is geen 3 sterren waard.

Simpel, onhygiënisch en in verval

De hygiëne was slecht. De douche was stuk, de wc trok niet goed door, de ramen sloten niet goed af, de föhn deed het niet. Het personeel bood weinig hulp. We moesten per koffer 5 pond betalen om ze even achter in een kamertje neer te zetten bij het uitchecken, terwijl dat een kleine moeite was. Ook vroegen wij wat informatie over de stad, maar ze konden hier weinig duidelijkheid over geven.

De locatie is makkelijk te vinden en je bent zo op de toeristische plekken.

Prima hotel voor kort verblijf in Londen

Straal van de douche is keihard en niet aan te passen, ontbijt erg basic maar komt overeen met de prijs.

Schone kamer, goed bed, makkelijk te bereiken locatie

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Voor de prijs oke, maar kan echt stukken beter

Het vervelendste van onze reis was op het einde. Wij hadden een vrij late vlucht naar huis en hadden nog een hele volle dag in London. Wij hadden de dag voordat we weggingen gevraagd aan de receptie of er een mogelijkheid was om onze koffers na het uitchecken in een kamertje achter te laten zodat wij die rond 16.00 konden ophalen ( wat eigenlijk altijd wel kan bij de meeste hotels) . Er werd gezegd dat het in de receptie neergezet kan worden in de hal, zonder enkele kosten maar dus ook niet altijd zicht erop. Of wij konden 30 pond betalen voor 4 uurtjes om 2 handbagagekoffers in een kamertje te laten zetten. Ik snap dat dit hotel vrij goedkoop is maar dit was wel een hele slechte service. Het gebouw zelf ziet er vrij somber uit en de receptie is ook geen feest voor het oog. Daarnaast is het meubilair vrij oud (en kapot) dus als je dit ook geen fijn idee vind is dit geen hotel voor jou. Het ontbijt zat in de prijs maar was uiteraard wel heel erg basic. Broodje, plakje kaas, beleg en wat yoghurt. Ook de ruimte is vrij klein, dus kan gauw vol zitten en is zeker niet heel gezellig. Het bed was héél zacht en soms hoorde je de veren op en neer gaan. Ook de bedlampjes deden weinig, waren blauw-wit zwak licht, niet echt mijn idee van gezellig. Conclusie is dat als je de weg weet en geen mega toerist meer bent in london dit een uitvalbasis is voor weinig geld in zone 2. Echter wil je toch enigzins wat luxe en wil je met een knus gevoel op de kamer zitten zou ik deze zeker niet boeken. Dit hotel was voor de prijs voor ons nu prima (€130 pp totaal voor 3 nachten) maar deze sla ik met plezier de volgende keer over en betaal ik een paar tientjes meer voor iets meer service en gezelligheid.

Het hotel zit op 200 meter afstand van tube station Oval. Hier kan je de northline pakken naar camden, of overstappen op kennington naar tottenham court road. Ook rijden er genoeg bussen. Binnen word je prima vriendelijke welkom geheten. Er is een lift aanwezig voor als je zware tassen hebt en de wifi werkte oke (wij zaten op de 1e verdieping). De douche was schoon en qua grootte prima. Ook kon je elke dag nieuwe handdoeken krijgen als je dit nodig vond.

Lekker dichtbij het centrum van Londen!

Het ontbijt; helaas geen eieren met spek! Geen warme broodjes en weinig belegkeuze. Op de slaapkamer waren de bedlampjes defect. Verder was het meubilair verouderd; het leer van de poef hing er in flarden aan..

De ligging; vlakbij het centrum van London en de underground. De bedden sliepen ook heerlijk! Elke dag schone frisse handdoeken en een netjes opgedekt bed.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Goede uitvalsbasis voor citytrip door nabijheid van metrostation, weinig faciliteiten in de buurt.

Beperkt ontbijt. Beperkte TV zenders. BBC1 en 2 niet beschikbaar.

Elke dag verse handdoeken, ook al waren de vorige niet gebruikt. op korte afstand van metrostation.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Goede uitvalsbasis aan de Northern line.

Het ontbijt viel wat tegen: een continental breakfast zonder eieren. De prijs van de kamer voor een persoon is niet in verhouding. Het hotel is gelegen aan een drukke weg, dat had ik graag geweten om een rustige kamer te kunnen boeken.

De bedden waren prima. Het handige van dit hotel is dat het vlakbij Oval station aan de Northern line ligt. De mogelijkheid buiten te ontbijten is een goed idee, maar dan moet het terrein wel worden opgeknapt.

Slecht hotel, niet waard voor je geld

Kamer te warm, geen airco, personeel onvriendelijk, badkamer stinkt, smal 2-persoonsbed, ontbijtruimte te klein, eten wordt niet aangevuld, mieren in croissantsvitrine, 's-avonds veel last van verkeer

Qua locatie goed, zelf zou ik er geen ontbijt bij boeken en zie het enkel als een plek om te slapen.

Ontbijt viel tegen Kamer: gordijnen op de kamer konden niet dicht, zelf opgelost door ze dan maar schuiven te leggen en daarboven op waterflesjes gelegd. Nogal vervelend aan de straatzijde met druk verkeer. Hygiëne: Kast onder tv was slechts voor de helft schoon, duidelijk zichtbare stoflaag bij de andere helft Tegelwerk badkamer niet schoon.

Zachte bedden en afstand naar de metro.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

mijn vraag via Booking.com om een parkeerplaats van het hotel te reserveren was niet beantwoord. Gelukkig heeft men het nog kunnen regelen ter plaatse. Je moet dus zelf met hotel contact nemen om een bevestiging van reservatie te krijgen

prijs-kwaliteitsverhouding, parkeerplaats voor auto, vlak bij metro station Oval waarmee je op 15 min in The City staat

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

De lift deed het.

Schoonmaken. Er hing in de hoekjes een grauwe sluier van stof over de vloerbedekking. Het ontbijt. Het Engelse ontbijt Isis klassiek de beste maaltijd van de dag. Als je dit op hebt, hoeft je van de rest van de dag helemaal niets meer te verwachten. Tv deed het niet naar behoren. Badkamer: Irene mini douche. Als je búkt moet het schuifpaneeltje open.

De lift deed het.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ons verblijf was gewoon 'goed'

Ontbijt was voldoende, maar we hadden toch een eitje met spek verwacht op z'n Engels

De locatie was ideaal om met de metro Londen te bezoeken. Alles was aanwezig in de kamer, maar heel basic. Gewoon om te slapen was het in orde.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Redelijk hotel voor kort bezoek aan londen.

Omdat we een rolstoel bij ons hadden, hebben we hotel gezocht met lift. Lift was wel aanwezig maar om in hotel te komen te komen moet je toch een aantal trappen op. Gelukkig was dat voor ons net te doen, maar voor iemand die absoluut niet kan lopen is dat een probleem (overigens is ook het gebruik van de metro dan een probleem). TV had 2 of 3 zenders. niet bepaald veel keus.

Kamer was klein maar schoon. Badkamer was ruim en goed. Ontbijt was simpel maar voldoende. Als iets op was werd snel aangevuld, Alleen ontbijtruimte is erg klein. Op kamer kan kop koffie of thee gemaakt worden. Iets fris is in hotel niet te krijgen, maar aan overkant van de weg ligt een winkeltje waar voor een goede prijs iets gekocht kan worden. Locatie vlak bij metro station dus snel in centrum London.

Goede lokatie. Geen wifi.

Geen wifi op de kamer. De enige zender op de televisie die het deed daar liep het geluid van achter. Heel irritant. We hadden dus gewoon niets te doen op de hotelkamer. Heel vervelend, terwijl dat er wel zou moeten zijn volgens de boeking!

We hebben heerlijk rustig geslapen. Het hotel is vlak om de hoek van een underground! Het ontbijt was keurig verzorgd!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Top locatie. Slechte service, middelmatig qua prijs/kwaliteit verhouding.

Betere service vanuit de bali medewerkers en schoonmakers. De schoonmaakster kwam 2 keer binnen zonder het aan te geven. Ontbijt was karig!

Top locatie. Vanuit oval station een super verbinding met de tube naar central london.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goede uitvalbasis om Londen te bezichtigen.

Hygiene op de kamers laat wat te wensen over. (stofwebben). Als je via de receptie een taxi besteld, dan word er een neptaxi gebeld die een erg hoog tarief handteerd. (vriendendienst?)

Locatie vanaf het centrum en metrostation is goed.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Redelijke kwaliteit voor een lage prijs

Hygiëne, wel elke dag schone handdoeken en bed opgemaakt maar je ziet dat het lang niet echt grondig schoon is gemaakt.

Goede locatie, Metro en busverbindingen dichtbij het hotel. Met Google Maps route planner zijn de busverbindingen eenvoudig te gebruiken (Haltes staan met letters aangegeven) en je ziet nog eens wat.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Simpel maar prima hotel op een goede locatie.

De ontbijtzaal is te klein (wachten voordat er een tafeltje is), het bestek is bot. Een dag was de kamer niet schoongemaakt, dus ook geen nieuwe doeken. Door de portier wel keurig opgelost.

Simpel maar prima hotel op een goede locatie.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Gezinsuitje!

Ontbijt en hoge instap bad/douche.

Oud, maar schoon en nette ontvangst.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Content

Kraan douche

Kwaliteit prijs

Vriendelijk personeel.

Niet zoveel ruimte op de kamer, amper kasten. Basis ontbijt.

Vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit verhouding was goed. Elke dag verse handdoeken.

Prima locatie als het enkel om slaapplek gaat, vrouwen worden er niet gelukkig van.

Hygiene

Locatie tov metro

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

matig

Het personeel is erg erg koud

Het is schoon

Dichtbij de metro en parkeergelegenheid

Dichtbij de metro en parkeergelegenheid

Prima hotel voor deze prijs.

bed kon misschien iets beter

Afstand tot de metro, je bent overal zo prima voor paar dagen Londen

Voldoende voor drie nachten

Douche ontbijt kwaliteit

Ligging prijs sterke WiFi

London tiptop, hotel het tegenovergestelde

Hygiene een catastrofe

Metro vlakbij

Never again

Muren en vloer schandalig vies en uitchecken heel vroeg .ontbijt was ook niks waard niks vers en heel weinig variatie. ..

Bed was heel proper

Ontbijt en wc

Het bed. Heel comfortabel

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prefect voor de prijs

De bedden, de matrassen zijn versleten en de buren hoor je soms.

De ligging. Dicht tegen alles. En het ontbijt was ook goed.

hier boeken we niet meer

Letterlijk koude douche. En ontbijt was niet v goede kwaliteit. Metrolijn onder hotel...en echt te horen in kamer!

Personeel vriendelijk!

Prijs / kwaliteitverhouding.

10 pond per uur voor vroege check in.

Prijs / kwaliteitverhouding. Vlakbij metroststation oval.

Zeer eenvoudig. Wel een goed bed. Gedateerd en zonder uitstraling

Kleine kamer, niet al te schoon. Gedateerde uitstraling. Gehorig en een slecht ontbijt

De nabijheid van het metrostation

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Badkamer was ok.

Ontbijtruimte te klein

Badkamer was ok. Bed en badlinnen netjes

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Het bedlampje deed het.

De kwaliteit van het ontbijt en de afmeting van de douche.

Het bedlampje deed het.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Voldoende voor overnachtingen, niet geschikt om 's avonds in hotel te blijven (geen faciliteiten)

Parkeerplaats voor auto was erg klein.

Dicht bij metrostation Oval.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Op 2 minuten afstand van de metro. Prima kamer. Tegenover het hotel zitten een aantal 24 uurs supermarkten voor de benodigdheden

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Vriendelijk personeel.

Kamers kunnen een opfrisbeurtje gebruiken

Vriendelijk personeel. we konden de laatste dag onze koffers achter laten.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Uitstekend hotel voor deze prijsklasse

Uitstekend ontbijt keurige kamers

• Beoordeeld op: 28 december 2016

goede prijs /kwaliteit.

Ontbijten was te klein. Mensen moesten wachten tot iemand anders vertrok om een tafeltje te bemachtigen.

Basic maar ok

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Goede lawaaierige locatie.

lag langs een aanrijroute van ambulances of politie waardoor je elke nacht een paar keer wakker werd van de luide snerpende sirenes.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Redelijke bedden

Ontbijt geen ei keuze. Vieze lakens dag lang op de gang. Overal vloerbeddink onhygiënisch

Redelijke bedden

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Metro hoorbaar ondergronds en veel vliegverkeer in de omgeving, maar dat zal wel iets typisch Londens zijn.

Zeer vriendelijk personeel. Op vraag een extra verrassing voor de verjaardag van de vrouw voorzien, zonder meerkost.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

hygiene en dicht bij de metro

beperkt aanbod van continentaal ontbijt en de grote van de ontbijtzaal

hygiene en dicht bij de metro

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

rust en mogelijkheid tot parkeren.

Ontbijt was erg eenvoudig, er waren wel opknap werkzaamheden gaande aan de ontbijtruimte.

rust en mogelijkheid tot parkeren.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Belgrave Hotel