Beoordelingen over The Belgrove Hotel

1-3 Belgrove St, Nr Kings Cross, Camden, Londen, WC1H 8AB, Verenigd Koninkrijk

#882 van de 977 hotels in Londen

Mijn verblijf buiten het hotel was uitstekend.

Er was geen wastafel, slechts een fonteintje in het toilet. Geen zitje bij het kleine bureau. De douchecel in inderdaad de betekenis van cel, niets om neer te zetten of op te hangen. De vloer helde.

Het bed.

Tussen sfeervol en aftands
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het is nogal krap bemeten, looproute kamer is minimaal; wc, douche idem. Neem geen grote koffer mee, want die kan de kamer niet in ;-)

Kleinschalig, persoonlijke touch, locatie, Engels ontbijt, goed matras

Volgende keer toch maat bi een echt hotel boeken en iets meer betalen.

Dat men voor een dergelijk hok een dergelijke prijs durft te vragen en voor het ontbijt moet men nog dieper het gebouw indalen.

Dat men voor mijn mijn bagage naar boven bracht en de volgende dag weer naar beneden, had hem wel beloond met vijf pond maar dat was he mijn wel waard om de meerdere trappen op te lopen.

Belgrove hotel is een comfortabele schoon en onderhouden hotel en het personeel is vriendelijk.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Dit is de derde keer dat ik daar heb gelogeerd. Ondanks gedeelde douche en toilet schoon zijn vond ik het de laatste keer in de douche naar urine ruiken. Het is eenmalig. Dat is maar 1 keer ervaren.

De kamer is schoon en goed onderhouden en het is vlakbij het station Kings Cross. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Belgrove hotel niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was zeer minimaal. helemaal niet vers en zeer weinig keuze. Je moet snel zijn want ze kon niet volgen. Koffie degoutant. Russische dame van de ontbijtruimte was uiterst onvriendelijk en na de uren werd er gerookt in die ruimte. Ruimte was al klein en vochtig. Verschrikkelijk. Tweede dag zijn we elders gaan ontbijten. Bed voor 2 zeer klein. Douche in de kamer vuil en klein.

Plaats zeer interessant. leuke buurt. Voor die prijs kan je niet meer verwachten maar een deftig ontbijt voor die prijs wel.

Londen was top, hotel veel te duur.

Waterkoker was kapot, douche was koud, moest je eerst de hete kraan van de wastafel aan zetten toen werd de douche na 10 min warm, maar dat werd ons niet verteld bij aankomst. Voor 103 euro per nacht vond ik het veel te duur. Ontbijt was ook zeer karig, alleen toast met bonen en een gebakken ei en worst.

Het schone bed

Goede ligging voor Eurostar reizen, maar het kamertje was claustrofobisch en ontbijt slecht

Het ontbijt liet zwaar te wensen over - geen fruit, vettige voeding en harde toast. Het kamertje was het kleinste waar ik ooit in gelogeerd heb - zeer onhandige badkamer met slechte verlichting. Een hard bed.

De locatie is perfect als je met Eurostar aankomt.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ik heb werkelijk geen oog dicht gedaan gedurende de twee langste nachten van m’n leven.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het bed Geluid van naburige kamers Geen frisse lucht (het raam kan open, maar dan zit je in de stank van de Burger King) Verwarming op standje cremeren en niet uit kunnen zetten Veel dingen stuk Bed was stuk en tijdens de tweede nacht uiteindelijk op de grond geslapen door een bed te maken van m’n deken, kleding aan en jas als deken gebruikt. Verschrikkelijk

Met dit hotel wil je echt geen zaken doen. Ik heb op Google een review achtergelaten die er niet om liegt. Er is anders dan de locatie werkelijk niets positiefs te melden over deze uitbuiters.

Oke

De verwarming stond gewoon aan en wad bloedheet in de kamer. Airco doet niet goed. Ontbijt was matig. Geen broodjes niks. Drinken was niet lekker.

De locatie was echt top! En de douche was heerlijk!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima budget hotel voor kort verblijf, zeer centraal gelegen.

Kamer is klein en heel basic, met krappe badkamer (wel privé). Vriendelijk personeel, maar niet al te professioneel (luidruchtig in de avond, druk met eigen mobieltje bezig). Matig ontbijt.

Locatie, zeer centraal gelegen aan King's Cross en metro.

jammer dat we hier kort hebben kunnen verblijven

misschien dat ze de haken voor kleding in badkamer kunnen verplaatsen, het is daar wel krap je moet de deur open houden om geen claustrofobie te krijgen. Het was jammer dat we maar kort hier konden verblijven, een deel hebben we moeten door brengen in het European Hotel was ook uitstekend verblijven was, enige min punt hier was de wc en douche te krap en we konden de verwarming niet uit krijgen het was snikheet iedere keer op de kamer.

Ontbijt was goed

Als je puur en alleen een dak zoekt en geen al te hoge eisen aan de ruimte stelt is het prima.

Iets ruimere badkamer had fijn geweest. De kamer is vermoedelijk ingericht door een lilliputter. Voor iedereen groter dan 1.60 en zwaarder dan 60 kilo is het allemaal erg krapjes

Ontbijt prima en erg Engels, dus toast, full English breakfast en jam. Kamers heel erg klein en doucheruimte waarin je letterlijk je kont niet kunt keren. En erg warm. Locatie is fantastisch. Vanaf Kings Cross is elk deel van Londen goed te bereiken. Dat maakt veel goed.

We hadden een schoon bed en een warme douche. De rest moet je buiten de deur zoeken

het comfort van de hotelkamers die echt klein waren een bed tegen de muur zodat je over je partner heen moet klimmen via een doolhof van gangetjes te bereiken een weinig smakelijk ontbijt

de locatie tegenover station St Pancras

Boven verwachting en te kort!

Voor mij persoonlijk eigenlijk niks, maar ik ben van nature geen klager...

Het zeg maar English breakfast buffet was gewoon heel erg goed. Scrambled eggs, bacon, worstjes, bonen, toast, koffie, sjus, alles om de dag goed te beginnen. Verder was de kamer klein, maar van alles voorzien. Het bed was inderdaad een twijfelaar in plaats van een echt tweepersoonsbed, maar dat was geen enkel probleem. Het bed was gewoon goed. De badkamer was klein, maar de douche was gewoon goed, oké het duurde even voor het water warm werd en ik (1,84m) moet een beetje schuin op de wc zitten , maar een kniesoor die op dit soort kleine futiliteiten let. Dus heerlijk geslapen, heerlijk gedoucht en heerlijk ontbeten en voor de rest ben je toch altijd buiten de de deur dus dat is prima. De wifi was goed genoeg, alleen voor een video of foto versturen schakelde ik af en toe over op 4G, maar wifi was wel gratis. En ja, wij zaten aan de binnenzijde en het was af en toe gehorig, maar dat weet je als je in een grote stad verblijft. De verwarming stond wel bijna altijd aan en daar leek je zelf geen invloed op te hebben, maar dan deden we gewoon het raam iets verder open. Het was nooit te koud of te warm, maar altijd behaaglijk, dus dat was fijn. Eerder zaten we altijd in veel duurdere hotels, maar dan heb je wel meer ruimte, maar voor de meeste zaken, zoals wifi en ontbijt moet je gewoon bijbetalen. Als je een beetje normaal in London gaat ontbijten ben je al gauw 10-20 pond pp kwijt. Ik weet niet of het ontbijt bij alle kamers inbegrepen is. Je wint in ieder geval een hoop tijd als je de deur uit gaat en al lekker ontbeten hebt. Verder kan je de deur uit links gelijk onder Euston road doorsteken naar de metro waarvandaan je alle kanten op kan. Of je wandelt gelijk de andere kant op richting Russell square waar het mooie voormalige Russell hotel aan ligt en verder door naar het Brits Museum of naar Covent garden. Of langs King's cross naar boven richting Regent's Canal, waarlangs je heerlijk kan wandelen. Opties te over.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Niet heengaan tenzij je voor nood een overnachting nodig hebt
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We sliepen in de kelder in een ieniemienie kamer met een bed en 1 kast en je kon nauwelijks lopen. Geen daglicht aanwezig. Haren op de kussens. Een vieze wc op de gang en idem dito douche. Het rook er muf en naar schimmel :-(

De locatie bij St. Pancras International station was ideaal met maar 2 minuutjes lopen

ik zou het aanraden om te boeken

de wc en douche waren echt erg klein en oud

voor deze prijs is de kamer top wij waren er al om 10 uur in de ochtend,konden we gelijk de kamer in want die was al klaar zonder extra kosten de bedden sliepen lekker makkelijk bereikbaar

Bescheiden maar fijn voor de reiziger die snel tevreden is.

Het is niet dat het mij persoonlijk tegenviel, want ik weet wat ik boek en in wat voor type hotel ik terecht kom. Het schijnt veel van de andere reizigers te storen als ik het zo eens lees allemaal. Maar ben je wat ouder of slecht ter been of kort-ademig: er is geen lift en je moet zelf je koffer naar boven dragen op een smalle trap met aardig wat wendingen (altijd weer een avontuur naar de 2e verdieping haha). Als je weet wat voor soort hotel je boekt in welk gebied dan valt het niet tegen. En je moet vooral niet klagen over rumoer, dat moet je in hartje Amsterdam ook niet doen of om het even welke wereldstad.

Het hotel is vlakbij St. Pancras Station. Ik heb vaker in deze buurt in hotels gelogeerd dus ken de buurt aardig goed. Ik moest 2 avonden in het Shaw Theatre zijn, dus de keuze om weer een hotel in dit gebied te zoeken was snel gemaakt. Voor het eerst ook met de trein gereisd. Bij aankomst is het een kwestie van Euston Road oversteken en je bent er. Mijn kamer was klein maar fijn en ik vind het altijd prettig om een eigen badkamer met toilet te hebben (let daar dus op bij het boeken of je kamer dat heeft of dat er het zinnetje "met gedeelde badkamer" bij staat, dan hoef je daar achteraf ook niet over te zeuren...). Voor mij hoeft het niet luxe te zijn. Eigen badkamer, gratis wifi en ontbijt inbegrepen is alles wat ik nodig heb. De mensen die hier klagen over het hotel en negatief zijn heb ik een tip: in de buurt staan een aantal hotels met meer en luxere faciliteiten. Je bent dan per nacht wel 3, 4 of zelfs 5 keer meer kwijt dan wat je voor je verblijf in Belgrove betaalt. En in sommige van die luxe hotels moet je apart betalen voor je ontbijt. Just saying... Het ontbijt is bescheiden maar erg lekker en wordt de hele tijd aangevuld. En wat een ontzettend lekkere koffie!!! Het bed was ook prima en ik heb heerlijk kunnen slapen. Het kussen was wel erg plat en ik kreeg een extra kussen toen ik daarom vroeg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is verder voorzien van een kleine hangkast, koffie- en theezetfaciliteiten en een tv. Mijn kamer had ook een laminaatvloer. En ja, je kan klagen over de rumoerigheid natuurlijk, maar je zit op een A-locatie, het is daar nou eenmaal enorm druk. Ik reis altijd met mijn oordopjes mee, dus ik heb zelfs met het raam open kunnen slapen. In de buurt is er voor elk budget een gelegenheid te vinden om te eten en te drinken. De koffieketens Costa en Pret a Manger voorzien naast zalige koffie ook in heerlijke sandwiches, hartige taartjes en lekkere verse soep.

ideaal voor een kort verblijf.

geen minpunten waargenomen

ideaal voor een kort verblijf. Vriendelijk personeel , Geen ontbijt genomen wegens vroege trein. Ligt juist aan het station en de metro

zeer slecht

Het hotel beviel totaal niet. Kleine kamer, smerige douche, armetierig wastafeltje, wc die niet doorspoelde, kamer zeer klein voor 3 personen. Ontbijt slecht, totaal geen variatie, oud taai brood, vieze sap en smerige koffie.

Niets is ons bevallen aan dit hotel

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Simpel en oud, maar goed genoeg
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer was heel erg klein en ongezellig. De wc en douche oud en versleten. Geloof niet dat het ooit gezellig en mooi is geweest.

de locatie. Echt tegenover St.Pancras. Het ontbijt was ook goed. Eenvoudig, maar goed. En het was schoon. De mensen aan de receptie waren heel vriendelijk en behulpzaam.

100m van Picadilly lijn om alle bezienswaardigheden te...

Grote van de kamer. Geen losse bedden. Twijfelaar van 1,20 breed is niet breed om te delen met een zoon van 22. Ontbijt, typisch Engels. Nog wel jam.

100m van Picadilly lijn om alle bezienswaardigheden te bekijken. 200m van Panchras station om naar de luchthaven te gaan.

Geweldige ligging bij station. Je moet het zien als plek om alleen te slapen, meer niet.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel heeft geen lobby of gemeenschappelijke ruimte om bijvoorbeeld aan het eind van de dag nog even met reisgenoten te zitten of tussendoor een plan te maken om dingen te zien. Je moet dan ergens een terras pakken en daarmee extra kosten maken om dat te doen. De buurt is wel wat achter gesteld.

De locatie is fantastisch. Het ligt gelijk aan een groot trein / metro station. De meeste bezienswaardigheden zijn via de metro snel te bereiken. Daarnaast zijn er op Kings Cross voldoende restaurants en lunch rooms.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

hotel is geen aanrader voor een gezin, als je voor een stapweekend en gaat dan heb je toch nergens e

het hotel is oud alles gedateerd , wc, douche, vloer versleten , 2 verschillende gordijnen voor t raam. de wasbak was veel te laag. de keuken viel bijna t plafon naar beneden wat samen gehouden werd door kranten papier. eten is slecht , drijft in water of vet, op aanmaak jus d'orange , de koffie is wel ok.

locatie perfect recht tegen over king's cross.

Goed verblijf voor een goede prijs.

We hadden een hele kleine kamer in de kelder met een kleine doucheruimte, het internet was prima. Voor een paar nachten is het te doen en het is schoon. Maar als je van luxe houdt moet je hier niet zijn. Het ontbijt was niet bijzonder.

Tegenover het treinstation St. Pancras waar de treinen en metro's rijden. In de directe omgeving veel restaurants en wat winkels. Het personeel is heel vriendelijke vooral de nachtportier had veel tips over vervoer en om dingen te zien. De mensen in Londen zijn heel behulpzaam bij de metro.

Voor kort bezoek aan Londen prima maar ik had er net iets meer van verwacht.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was echt inieminieklein, de sigarettenlucht zat overal in, muren, kast, bed etc. Dag en nacht het raam open deed de lucht niet verdwijnen. De douche was een hok met alleen een afzuiging erin, akelig.

De ligging is perfect. Op steenworpafstand van St. Pancras station. Elke dag bed opgemaakt en schone handdoeken.

Centraal in Londen

Het is in de douche en wc ruimte wat krap, maar daar is de prijs ook naar. Dus niet zeuren. Je kunt het beste aan de niet-straatkant liggen, scheelt in de herrie

Vlakbij Kingscross station heb je de perfecte locatie om London te bezoeken, op loopafstand van de metro en trein. Prima ontbijt ! Paar leuke pubs dichtbij.

Zeer eenvoudig maar wel vriendelijk hotel, ideaal gelegen nabij station en underground

De douchekamer (badkamer mag het niet heten) had geen wastafels en maar één haakje aan de deur. Geen spiegel niets. Als wastafel moest je het kleine fonteintje uit het toilet gebruiken

De ligging van het hotel ten opzichte van het ST Pancras station. iedere dag schone handdoeken en opgeruimde kamer.

Kleine kamer, goede prijs, uitstekende locatie.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De twee voornaamste minpunten vond ik dat ik geen vrij stopcontact had om mijn telefoon en laptop op te laden. Om dit toch te doen moest ik de stekker van een lamp eruit trekken. En jammer dat er geen lift is om je bagage mee te nemen naar de derde verdieping. Dat was dus sjouwen en zweten in het nauwe trappenhuis.

Hele goede prijs voor een nachtje slapen op een ideale locatie! Ideaal omdat ik 's middags arriveerde op Kings Cross, en de volgende ochtend moest ik vanuit St. Pancras station weer naar huis. Beide liggen aan de overkant van de straat. En vanuit het hotel loop je ook zo het metrostation binnen, en kun je ook makkelijk een taxi pakken. Meer dan een bed en een plek om je spullen te bewaren had ik eigenlijk niet nodig. Het ontbijt was standaard Engels, wel lekker.

De locatie is ideaal om via metro stad te bereiken

Kamer is klein en warm, geen zeep of shampoo. Heel veel lawaai en slecht ontbijt

De locatie is ideaal om via metro stad te bereiken Mochten vroeger op de kamer dan inchecktijd

Locatie top, hotel matig.

Om eerlijk te zijn viel het hotel tegen. Ik had geen luxe verwacht, maar deze kamer was wel echt minimaal. De kamers zijn onwijs klein. Bij ons was het toilet verstopt en de douche kapot. Weliswaar werd dit wel verholpen, het personeel is aardig. Verwacht ook niets van het ontbijt, dat was een aanfluiting en maakte een onhygiënische indruk. Wij zijn in het hotel ernaast gaan ontbijten, dat was top.

Het hotel ligt midden in het centrum en op loopafstand van de metro. Ideaal dus voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

kamer qua prijs verhouding matig

het ontbijt viel tegen de eieren waren sappig en ze konden niks voor me maken, de douche was zo klein dat ik me er bijna niet in kon draaien. tv deed het niet, verder waren er gewoon dingen kapot in de kamer waardoor het er gewoon triest uitzag. er was geen goed gordijn zodat de kamer om 5 uur in de ochtend al helemaal in het dag ligt stond.

de ligging was goed naast het station,

Ik zou een beter hotel kiezen iets verder uit het centrum. Je moet toch met de metro

De kamer, touletruimte en het ontbijt. Het was wel schoon.

Matig ontbijt. Hotel erg basic. Ik was met mijn kleindochter en zelfs zij vond het maar matig en dat voor € 100,- per nacht.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

De locatie .

Het was proper maar de accommodatie moet dringend gerenoveerd worden . Zeer kleine kamer maar dit stoorde ons niet omdat we er toch maar enkel waren om te slapen . Ontbijt zeer miniem maar er zijn plaatsen genoeg om te ontbijten

De locatie . Top ligging

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Betaalbare basic accomodatie op slechts paar minuten lopen van Kings Cross en St. Pancras station
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Mijn 1pk op de bovenste verdieping zag er minder nieuw en kleiner uit dan de foto's deden vermoeden. NB Hoofdplaatje is niet van hotel maar van de kerk op de hoek van de straat! 1 van de balie medewerkers keek me niet aan terwijl ik met haar praatte (maar bleef in haar papieren rommelen). Wist al dat er geen lift was maar is toch sjouwen met je bagage over die trappen. Het toilet was zo klein dat je eerst om de deur heen moest stappen voor je die dicht kon doen (corpulente mensen passen er denk ik nauwelijks in) Kamer was erg gehorig, dacht eerst dat het geborrel afkomstig was van lucht in CV leidingen, maar er bleek nog een algemene douche naast mijn kamer te zijn en hoorde de halve nacht 'gorgelend en stromend water'

Locatie: Echt maar 3 minuten lopen vanaf Kings Cross en St. Pancras (aankomst/vertrek Euroline). Ik kwam ca 2 uur te vroeg en kamer was nog niet klaar, maar toch kreeg ik al sleutel mee zodat ik mijn spullen kon droppen. Engels ontbijt was goed. Schoonmaak personeel was opvallend vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk. De kamers zijn klein, maar knus. Het zijn verbouwde herenhuizen, maar onze kamers hadden een eigen douche. Alles is aanwezig, zelfs een waterkoker. Het hotel ligt centraal in Londen en op valafstand van de metro. Ideale startplaats om Londen te verkennen.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Gehorig maar schoon

Het is heel erg gehorig, zeker als je een kamer aan de voorzijde hebt. Neem dus oordoppen mee.

Schoon bed en handdoeken. De afstand tot treinstation en metro.

goeie prijs/kwaliteit

Hotel en de faciliteiten zijn een beetje afgeleefd, en de kamer erg klein.

Ontbijt was elke dag hetzelfde, beetje variatie zou goed zijn. Locatie was ideaal, prijs/kwaliteit ook goed. Badkamer is heel klein, maar alles werkte wel.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Het is niet vreselijk goed, maar ook niet slecht en het is zeer gunstig gelegen.

Als je een continentaal ontbijt of een meer Oost-Europees ontbijt wilt, kom je van een koude kermis thuis. Het ontbijt bestond uit: koffie, thee, sap, melk, cornflakes, gebakken ei, roerei, bacon, sausage, witte bonen in tomatensaus, champignons in tomatensaus, toast met boter en jams. Dat is het, niets meer en niets minder. Het staat gereed in bakken die men au bain marie probeert warm te houden, wat niet helemaal lukt. Eieren, bacon en toast worden steeds aangevuld. Hoeveel beter zou het meeste niet zijn als het op bestelling wordt geserveerd. Bijvoorbeeld knapperige toast in plaats van toast die au bain marie slap is geworden. Mijn eenpersoonskamer is zeer klein, evenals het bed. Ik ben niet groot, maar korter had het bed echt niet mogen zijn. De schoonmaakploeg vernielt de transformatorstekker van de tv, maar zorgt niet voor vervanging. Een badmat ontbreekt.

Engels ontbijt, als je zo'n ontbijt wilt. Het hotel is zeer praktisch gelegen tegenover St Pancras International Station (waar treinen aankomen van Luton Airport en Gatwick Airport) en Kings Cross Station. Het metrostation geeft toegang tot zes lijnen en er zijn veel bussen die hier over Euston Road langskomen. Er zijn veel (eenvoudige) restaurants in de buurt. Er staat een waterkoker met spulletjes om koffie of thee te zetten. De receptie is vriendelijk en behulpzaam.

eens maar nooit meer

kamers worden mooier weergegeven als de werkelijkheid is.

het ontbijt was matig,thee vanwege lang in de kan te sterk.+Brood wordt van te voren geroosterde en wordt te taai.Ik heb bepaalde adviezen gegeven,of zij er wat mee doen betwijfel ik.Alleen oosteuropees personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Ontbijt was goed, het personeel was vriendelijk
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Goed opletten welke kamer je boekt! De kamer was klein (net groter dan een bezemkast), de kastdeur waar ik mijn pak en mijn jas op kon hangen zat de kamerdeur in de weg. En ik vind het toch niet ideaal als de WC op de gang is en je 's nachts de sleutel van je kamer mee moet nemen.

Ontbijt was goed, het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Verwachtte niets meer naar Londonse normen.

Zeer kleine kamer, geen bewegingsruimte, douche en toilet "verstopt" in wat een ingebouwde kast lijkt. TV werkte, maar geen verbinding met zenders.

Zeer net, op hygiene niets aan te merken.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Klein en gehorig

Kamer was klein,niet erg schoon, vervallen, en erg gehorig: schrok regelmatig wakker in de nacht van mensen die op de gang liepen en het leek alsof ze in de kamer stonden!

Vriendelijk personeel en ontbijt kon eerder dan aangegeven

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Redelijk goed voor een weekend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het ontbijd was lekker, maar de dranken vielen enorm tegen. De koffie was smakeloos en het fruitsap leek meer op een oplosbare medicatie.

De ligging van het hotel was ideaal om de underground te nemen. Je moest nooit ver wandelen. De kamer was groot genoeg voor twee personen. De gemeenschappelijke badkamer was zeer proper.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Te doen voor deze prijs.

Wel, voor 60 pond is dit ongeveer het beste wat je in Londen kunt verwachten, vrees ik. De kamer was heel klein, wat op zich OK is, maar het bed was heel slecht - het was smal en wankel.

Hele goede ligging; goed onderhouden en schoon hotel. Betaalbaar.

Kamer klein, maar prima en schoon. Ontbijt echt zeer matig. Locatie top!

Het ontbijt. Personeel niet onvriendelijk, maar zeker niet open en benaderbaar. Erg stug.

Ontbijt was echt zeer matig. Typisch Engels ontbijt. Alleen ei, bonen, tomatensaus met toast. Verder geen keuze, vrij simpel.

Prima hotel voor deze prijs, op steenworp afstand van het...

Prima hotel voor deze prijs, op steenworp afstand van het treinstation en verschillende metrolijnen, waardoor eigenlijk alles in Londen makkelijk te bereiken is.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

voldoet aan hoogst nodige behoeftes

Het bed, beter het bedje, was verschrikkelijk. veren in je rug, super klein (1 persoons). Het bed lag half uit elkaar. Met een handdoek konden we voorkomen dat we door de muur van de kamer heen gingen. De badkamer mag geen badkamer genoemd worden, dit was een hok gemaakt van gipsplaten, met recht de kleinste badkamer ooit! Het stopcontact heeft "gezellig" geknetterd en gevonkt tijdens onze aanwezigheid. qua beleving zou ik niet meer kiezen voor dit "hotel" je kunt er slapen en douchen en daar is alles mee gezegd. Je hebt een dak boven je hoofd, hebt iets wat op een bed lijkt, kunt douchen en naar de wc en je krijgt ontbijt. Verwacht geen luxe, comfort of een leuke hotelkamer

de kamer was keurig schoongemaakt, hier geen klachten over ontbijt was echt een echt Engels ontbijt, je moet ervan houden maar was netjes verzorgd als je genoegen neemt met het minimale. waterkoker en koffie/ thee op de kamer, netjes verzorgd

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Perfecte locatie, geen luxe, wel privékamer en douche+toilet

Weinig stopcontacten op de kamer, geen schemerlampen en het vervelendste was dat we tot onze enkels in het water stonden tijdens het douchen omdat het water niet goed weg liep. Hier wel melding van gemaakt, maar daar werd niets mee gedaan. En uiteindelijk wen je aan bijna alles, gelukkig was het maar voor 4 nachten. Wij verwachten meestal ook niet veel van de hotelkamers in Londen, dan kan het alleen maar meevallen.

De lokatie was perfect, dichtbij internationaal treinstation St.Pancras en dichtbij metrostation Kings Cross. Ook was het fijn dat onze kamer op de begane grond was en dichtbij de ontbijtruimte. Personeel was vriendelijk en ontbijt was oké. Ook was de prijs heel acceptabel voor Londense begrippen.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

heel goede prijs-kwaliteit en super ligging !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

het was heel heet in de kamer en we kregen de verwarming niet minder geregeld.

de locatie is super ! vlakbij metrostation. personeel hielp ons uit de nood met de stekkers (die we in België vergeten waren) !

• Beoordeeld op: 3 november 2016

London oktober 2016

Te weinig plek bij het ontbijt, en (vooral op woensdag) slecht gehumeurd personeel.Moesten elke dag vragen om aanvulling.Het tweepersoonsbed bleek een kleine twijfelaar te zijn...

De locatie was perfect! Bijna tegenover St.Pancras/King's Cross. Het receptiepersoneel was uiterst vriendelijk. We hebben, ondanks het erg kleine bed, prima geslapen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Had beter gekund.

Kamers waren te klein vooral de douche was veel te klein 80x80 cm is veel te klein. Er was geen lobby om even te zitten als je op elkaar moet wachten of anders voor recreatie.

Personeel heel voorkomend en behulpzaam. Tussenstekkers voor elektriciteit waren aanwezig of werden snel gebracht. Is het misschien een idee te vermelden dat in Londen andere stekker formaten zijn?

• Beoordeeld op: 28 september 2016

erg basic maar schoon

berghok koffers letterlijk naast deur van mijn kamer en niet achter slot en grendel (veel onrust door gerommel de hele dag door), raam van kamer op begane grond kon niet goed dicht (ouderwetse schuifraam met een soort schroef om raam op zijn plek te houden), ontbijt erg basic, oploskoffie, keukenpersoneel onvriendelijk en vooral met zichzelf bezig. gasten die vanwege een misverstand net iets te laat kwamen werden aangeblaft en buffet letterlijk onder hun neus leeggehaald.

vlakbij tube (ook voor connectie met Heathrow), schoon, personeel receptie over het algemeen vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

eenvoudig maar netjes, wel geen goede prijs/kwaliteit, basisvoorzieningen onder peil (cfr. handdoek)

veel te weinig ruimte; je kon geen 2 deuren tegelijk openen (douche, toilet), en moest slaapkamerdeur openzetten om goed in toilet te geraken; geen deksel op spoelbak, zodat er enkele druppels overspatten bij grote flush; maar 1 handdoek en 1 klein zeepblokje per dag; moest vaak mijn handen drogen aan laken na wc-bezoek

eenvoudig maar lekker ontbijt; zeer dicht bij St-Pancras en Kings Cross; vriendelijk personeel; oud maar netjes

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima plek met perfecte ligging.

Niet echt negatief, maar het is jammer dat alles zo verouderd is.

Perfecte ligging tegenover het Kings Cross/St. Pancras station. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Een heerlijke stad, maar een zeer eenvoudig hotel.

Het ontbijt was vooral vet en zeer weinig variatie. Alleen toast, geen andere broodsoorten of crackers. De kamers zijn erg klein, net zoals de bedden. Ons tweepersoonsbed was 1,20 bij 1,90 m. De bedden zijn ook niet erg comfortabel. Een redelijk verblijf voor iemand die niet te veel geld uit wil geven, maar je moet geen enkele luxe verwachten.

Locatie is goed, het hotel ligt vlakbij een metrostation waar diverse lijnen langs komen. De kamer was schoon en werd iedere dag schoongemaakt. We werden zeer vriendelijk ontvangen en op de laatste vakantiedag konden we - na het uitchecken - de koffers in een speciale ruimte stallen tot ons vertrek.

Prijs kwaliteit goed

Comfort

Personeel en lokatie

Kleine maar superpropere kamer en vriendelijk personeel, prima prijs/kwaliteit.

Vriendelijk personeel en propere kamer

• Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

ruimte, personeel, comfort, alles (maar wat verwacht je voor die prijs? :))

Prijs/kwaliteit verhouding en de locatie zijn super

ok

ontbijt was zeer matig

personeel tamelijk vriendelijk. de locatie was prima

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Locatie is perfect al je met de trein naar Londen reist

Kamer was verouderd en aan een opknapbeurt toe.

Ontspannend

Ontbijt We hoorden elk geluid van de andere kamers in die van ons

De service De ligging

Goed voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine kamers en beperkt ontbijt

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

De ligging, lekker ontbijt.

Kleine kamers

De ligging, lekker ontbijt.

Geslaagd

Erg warm

voor een stedentrip prima te doen

ontbijt; wanneer je niet van engels ontbijt houdt dan is het een karig ontbijt (toast met jam)

ligging afstand tot metro; restaurants

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Omdat het moest.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De bedden en het slaapcomfore.

De locatie was prima. Dicht bij het ov.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Slecht hotel

Kamer,eten enz...

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima accommodatie voor ons verblijf van 2 nachten

Kamer was krap

De accommodatie lag op loopafstand van het treinstation.

Het was wat gehorig

Het vriendelijke personeel

Prijs kwaliteit net aan te doen

Ontbijt beetje griezelig.

De mevr die de kamer schoonmaakte was heel vriendelijk. De locatie is super handig.

Londen zelf prima,

Toilet, ruimte hotelkamer en ontbijt werd slecht aangevuld

Vlak bij pancras station - top ligging

kleine kamer maar dit is niet ongewoon voor Londen. bijzonder slechte geluidsisolatie (geen) tussen de kamers

Vlak bij pancras station - top ligging

Klein oud hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De grootte van de kamer en geen eigen douche toilet

Dicht bij st Pancras station

Niet voor herhaling vatbaar

Het beperkte ontbijt en de kleine kamers; veel te heet en geen airco. Veel lawaai!

Voor een paar dagen en voor Londonse begrippen prima.

Ons bed was hooguit 1.20m breed. Krappe kamer, met name de douchehoek.

Locatie, schoon

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Belgrove Hotel