Beoordelingen over Berjaya Eden Park London Hotel 3-sterren

#835 van de 977 hotels in Londen

5,9

5,7

6,2

De ligging was echt perfect, grenzend aan Hyde Park en op...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit was echt onder de maat. Kleine (beetje viezige) oude kamer met vieze vlekken. Op zich geen probleem dat de kamer klein is want je bent er nauwelijks maar zorg dan dat de kamer iig schoon en fris is. Badkamer met schimmel, bed was vreselijk (oud en doorgezakt waardoor je de veren van het matras in je rug voelde prikken) en er was geen verkoeling op de kamer. Normaal in Londen ook geen prio maar tijdens deze hittegolf was het dat prettig geweest (net al een minibar om je water te koelen gezien we het water uit de kraan mochten drinken, maar die was er ook niet).

De ligging was echt perfect, grenzend aan Hyde Park en op nog geen 5 minuten lopen van de metro. Perfect

Als de kamer al klein was, de badkamer was zo mogelijk nog...
    • Classic Eenpersoonskamer

Als de kamer al klein was, de badkamer was zo mogelijk nog kleiner, waarbij het niet mogelijk was om niet de ergens tegen aan te lopen of te zitten. Daarnaast was sanitair matige kwaliteit. Dit moet echt toch anders kunnen voor meer dan Euro 150.

Goede lokatie t.o.v. het centrum van London.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is oud en wat gedateerd en de kamer is klein +/- 3 bij 4 meter. Ook de badkamer met toilet is krap. De bedden waren voor ons wat aan de harde kant. Ook de houten vloer(en) kraakte. De ramen zijn van enkelvoudig glas dus wat gehorig daar de kamer aan de straatkant zich bevond. Er is maar een lift voor 2-personen voor 4 verdiepingen.

De locatie van het hotel, dicht bij tube stations Queensway en Bayswater en Kensington/Hyde Park. Ook zijn er verschillende goede restaurants in de buurt.

Prima hotel, dichtbij metrostation
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was erg klein, maar voldeed wel. Geen drinkwater, maar wel waterkoker en koffie/thee aanwezig.

Kamer was netjes en schoon. Elke dag worden baddoeken vervangen en bedden opgemaakt. Ook positief is de ligging vlakbij metrostations Bayswater en Queensway. Ontbijt prima. Buffet met voor ieder wat wils: toast met eieren, worstjes, bonen in tomatensaus, muesli, muffins, fruit, maar ook rijst en soep.

De locatie is prima, om de hoek is de metro en veel lekkere...

Het ontbijt is speciaal voor Maleisische mensen en niet Europeaans, er zitten heerlijke ontbijtgelegenheden in de buurt!

De locatie is prima, om de hoek is de metro en veel lekkere restaurantjes in de winkelstraat!

Qua ligging en lage prijs een goed hotel en meer dan dat is het niet.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lift deed het niet. Alle hotelgasten moesten met de trap naar boven/beneden. Niet handig als je kamer een x aantal verdiepingen hoog zit. Gammele raam in de kamer dat moeilijk dicht ging en (koude) lucht binnenliet. Deur van kamer liet licht van de gang naar binnen. Krakende (houten) vloeren als je in je kamer of op de gang loopt. In hotel was ook duidelijke vochtschade te zien op de muren (in de gang). Ik ben verbaasd dat Booking dit hotel bestempelt als 3-sterren.

Locatie/ligging van het hotel is perfect. Loopafstand naar de metro (Bayswater) waarna alle bezienswaardigheden eenvoudig bereikbaar zijn.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Het ontbijt. Wij vonden het een niet volledig continentaal ontbijt. Koffie en thee werd pas aangeboden als het ontbijt al op was. De vleeswaren en kaas zagen er niet vers uit. De kaas was op sommige plaatsen nat en de vleeswaren waren aan de uiteinden verkleurd. Het brood was ook vaak op en moesten dan lang wachten totdat er nieuwe werd gebracht.

Wij hebben een heel leuk verblijf in London gehad maar niet dankzij Berjaya.

Bij de toilettafel stond aangegeven dat het water niet voor consumptie was. Ik zou als service een complimentary fles water neer gezet hebben. Een couple van ons gezelschap kon deze 2 dagen niet onder de douche omdat de thermostaatkraan niet te regelen was. Bloedheet water. Bij de receptie gemeld en technische man zou het verhelpen. Maar zonder echt resultaat. Weer gemeld bij de receptie en daar werd als "oplossing " meegedeeld dat de technische man mee kon gaan naar de kamer om uit te leggen hoe of het e.e.a werkt. Dit was op de dag van ons vertrek. Ik zou als oplossing al eerder tijdens ons verblijf een andere kamer gegeven hebben. Dame aan de balie dacht nou niet bepaald klantgericht. Bovendien is dit probleem al eerder door gasten gemeld (zie andere beoordelingen)en is dus structureel. Ook een grote tegenvaller dat de bar gesloten is. Dit was o.a de reden dat we dit hotel kozen. Wij hadden een kamer in het sousterrain met onverwijderbare ijzeren tralies voor de ramen. Ik moet er niet aan denken als er brand uitbreekt op de gang want dan zit je echt als een rat in de val. In de kamer mag de vloerbedekking wel vernieuwd worden. Zo ook in de ontbijtruimte. Ik had zelf een stoel met vlekken en heb er maar een tissue opgelegd. Er is duidelijk achterstallig onderhoud. Jammer van dit hotel dat zo een gunstige ligging heeft. Als bovenstaande punten verbeterd zijn komen wel weer eens terug.

Ontbijt was o.k. Ligging van het hotel uitstekend.

Londen was prachtig, maar in dit hotel komen we nooit meer.
    • Classic Tweepersoonskamer

De aankomst in de kamer viel erg tegen. Het water in de badkamer mocht je niet drinken (oude leidingen?), het antwoord hierop van de receptioniste was weinig verhelderend. En er stonden geen flessen water om dit te ondervangen, dus waren we best druk met een watervoorraad bijhouden in de kamer. De badkamer was verschrikkelijk. Helemaal niet zoals op de foto; geel, oud, vies, het bad was nog nat, er zat roest in het putje, de wc spoelde niet goed door. Ik kon daar absoluut niet douchen, en met dat verhaal gingen we ook naar de receptioniste. Zij bracht ons vervolgens naar een kamer waarin de badkamer was gerenoveerd, nog steeds niet geweldig maar in ieder geval schoon en netjes. De hotelkamers zijn érg gehorig. Je hoort andere kamers praten, lopen, en noem maar op. En je wordt iedere ochtend om 7.00 wakker gehouden door de kamermeisjes. Ze kletsen/ schreeuwen met en respectievelijk naar elkaar door de gangen en via walky-talky's en je kunt de gesprekken woord voor woord volgen. Dit gaat door tot 14.00 's middags. Je durft zelf geen kick te geven, want zij kunnen jou ook horen praten. Vrij ongemakkelijk allemaal.

Het bed lag lekker en was schoon. Het personeel was vriendelijk en toegankelijk. Het hotel is gelegen in Paddington, vlakbij een prachtig park. Mooie locatie en in tien minuutjes ben je via de Metro in het centrum.

goede ligging - matig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lawaaierige omgeving 's nachts - kleine kamer - kleine badkamer - géén alcohol, alhoewel er een grote en gezellige -gesloten- bar voorhanden was (wij zijn niet tegen halal hotels maar willen daar wel graag op voorhand van verwittigd worden)

het personeel was vriendelijk

• Classic Eenpersoonskamer

Dat ze dus nu kostenloos hebben geupgrade naar een 2 opersoonskamet zonder dat ik daarom had gevraagd

het upgraden naar een 2persoonskamer terwijl ik alleen reisde.De vorige keer was heel slecht. Ern 1 persoonskamer van zeer slechte kwaliteit in januari van dit jaar

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Geen airco, geen raam dat open kon, oude vieze kamer op leuke locatie
    • Classic Eenpersoonskamer

de kamer was vies, oud en ver ondermaats. het was er 40 graden, en het raam kon- op een klein luikje na- niet open. Airco was er niet. Ik heb nauwelijks kunnen slapen. De badkamer en muren waren oud en slecht onderhouden. Ik weet niet waar ze de foto hebben gemaakt die op booking staat maar in mijn kamer was het zeker niet. Maar hey, het is Londen, en ik heb hier al erger gehad!

De locatie was top, een leuk wijkje dichtbij Bayswater metro station. Je hebt er supermarktjes, pubs en eetgelegenheden binnen handbereik en bent zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Ondermaats
    • Classic Eenpersoonskamer

Hygiene ondermaats! Schimmel in de badkamer douche kraan die niet werkte al hebben ze wel direct iemand gestuurd om een tijdelijke oplossing te zoeken. Koude koffie bij het ontbijt en dit om zeven uur in de ochtend ... hinderlijke geur in de gangen en kamer...

Bed

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ok
    • Classic Tweepersoonskamer

Boutique hotel, dus veel kruip door- sluip door kleine gangetjes en trapjes van slechts een paar treden. Niet heel handig met een zware koffer.

Mooie kamer, beperkt maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Dit hotel nooit meer!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel weinig kennis van de buurt. Kamertemparatuur veel te hoog. Raam kapot. Wifi ronduit slecht en badkamer wil ik het niet eens over hebben...

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Connectie met openbaar vervoer was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamerdeur liet wel wat geluid door, maar hier hebben we 's nachts geen last van gehad.

Connectie met openbaar vervoer was goed. Dichtbij Hyde Park, gezellig voor een wandeling. Op aanvaardbare wandelafstand tot Paddington station voor Heathrow Express verbinding

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Verhouding prijs-kwaliteit was zeker niet in evenwicht!
    • Classic Driepersoonskamer

Het ontbijt was zeer pover! Het wifisignaal viel continue weg. Het personeel sprak zelf niet altijd goed Engels, bij het inchecken werd er geen informatie gegeven buiten het vermelden van het kamernummer, bij het uitchecken werd niets gezegd. Zelfs nog niet een bedankje of tot ziens!

De locatie was goed gezien het hotel vlakbij 2 metrostations van waaruit alles makkelijk te bereiken was. Rustige straat.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Goedkoop verblijf voor mensen die het comfort van een hotel niet nodig hebben.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Los behangpapier Hoe hoger je kamer, hoe minder water door de kraan We vertrokken om 6 u 30 smorgens en ontbijtzaal gaat pas om 7 u open. We vroegen de dag voordien een 2-tal koeken om mee te nemen, maar dit ging blijkbaar niet.

Het idee dat the Adams family hier kon opgenomen zijn :)

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ideale locatie, zeer centraal en dicht bij de metro.

De 1 persoonskamer viel zwaar tegen. Ook was de Wi-Fi verbinding niet op alle kamers goed.

Ideale locatie, zeer centraal en dicht bij de metro. Ook was het personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam maar kamers hebben ee facelift nodig
    • Classic Eenpersoonskamer

De kamer was niet het geld waard

Nee de kamers waren matig.zoeel de timmerman als de plummer en een ekwctricien moesten er aan te pas komen 3 x geruild van kamer

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Echt een engels hotel, maximaal 2 sterren
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was heel erg stoffig, ik werd er astmatisch van, behang op diverse plekken van de muur, badkamer was erg krap, we hadden geen warm water bij het douchen (beide nachten/dagen).

Locatie, daar was namelijk op gezocht

• Beoordeeld op: 16 december 2016

prima locatie, dichtbij metrostation, hotel absoluut geen aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badkamer was een drama. totaal anders dan op de foto's. een fontijntje als wastafel, water dat niet wegstroomde, het douchewater was heet, onmogelijk om te douchen, onmogelijk om kouder te maken.

de bedden waren ok

• Beoordeeld op: 3 november 2016

kamer voor 4 personen gekregen ipv 2 personen, personeel was...
    • Classic Tweepersoonskamer

Slechte en niet goed onderhouden douche, geen boter te verkrijgen tijdens het ontbijt. Kamer heeft nood aan wat opfrissing

kamer voor 4 personen gekregen ipv 2 personen, personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Hotel is halal, voor sommige bezoekers belangrijk
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De algemene bouwkundige kwaliteit en afwerking van de kamer. Die heeft een ingrijpende 'refreshment' nodig.

Locatie is prima, dicht bij Paddington (Heathrow express), Hyde Park op 3 minuten.

kleine, donkere kamers.

kleine, donkere kamers. vuile badkamer.

Nee
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco, kleine kamer, mini lift

Location

5,5
    had er meer van verwacht
    • Classic Driepersoonskamer

ontbijt, hygiëne

Goed hotel centraal gelegen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel was ietsje gedateerd, maar was niet erg.

Goede bedden en uitstekende ligging tov metro en restaurants

Never again
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gewoon ondermaatse kamers (406) hotel voldoet niet aan kwaliteit die de gemiddelde toerist voorziet.

De ligging aan metro queensway en bayswater

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Super locatie

Verouderde sanitaire voorzieningen

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Badkamer is duidelijk aan renovatie.
    • Classic Eenpersoonskamer

Badkamer is duidelijk aan renovatie. Bad/ douche zijn ondermaats. Jammer.

Prima. Een aanrader.

Goede service, prettige kamer. Goede ligging hotel mbt openbaar vervoer.

Goede locatie maar matige kamer
    • Classic Eenpersoonskamer

De badkamer was super klein en de temperatuur van het water was niet te verstellen.

In een woord SCHANDALIG
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles schandalig dat dit bij jullie kan boeken Heb me al die tijd ellendig gevoeld in die bunker

helemaal NIKS

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Worst hotel ever
    • Classic Eenpersoonskamer

Ook niks, heb nog nooit zon slecht hotel meegemaakt

Niks complete armoede

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Speciaal
    • Classic Eenpersoonskamer

het rook zoals bij de bomma

het gezelschap van mijn huisdier

• Beoordeeld op: 6 april 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze vrienden gaven aan in de kelder te slapen daar rook het muf en was het uitzicht triest

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer aan de kleine kant

prima personeel, perfecte ligging

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Douche deed het niet, toilet spoelde niet door, veel te duur...
    • Classic Eenpersoonskamer

Douche deed het niet, toilet spoelde niet door, veel te duur voor de slechte kwaliteit van het hotel

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Goede locatie, klein bed maar vriendelijke bediening!

Het bed was te klein!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Top locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluiden op de kamer maar ik ben wel een lichte slaper.

De ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goed gelegen verblijf

Ontvangst WiFi slecht

Locatie, goed centraal tov 2 verschillende metrolijnen

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ruimte

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

perfect voor een korte city trip
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche was de warmte lastig vast te zetten, lift was wel heel klein.

ligging, prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

Leuk hotel op een geweldige locatie.

Hotel is prima, maar het kan zoveel beter. Wij hadden deluxe kamer en die zou wel een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken. Het hotel heeft de potentie om zoveel beter te worden, maar de kansen worden niet benut.

Leuk hotel op een geweldige locatie. Leuke buurt met veel restaurants en dichtbij metrostation. Hotel is gezellig ingericht.

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Locatie van dit hotel is perfect;

Kamer was ruim genoeg, maar de badkamer was klein. Wifi traag.

Locatie van dit hotel is perfect; vlakbij twee metrostations en diverse buslijnen. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 december 2015

De kamer en de koffie/thee faciliteit op de kamer.

Schimmel aan het plafond in de douche en hoe het personeel deed over dat ik maar 1 nacht bij hun verbleef.

De kamer en de koffie/thee faciliteit op de kamer. En het ligbad :-)

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Top locatie en de deluxe kamer heeft mooi sanitair en...

De deluxe kamer is dan wel mooi met nieuwe inrichting, maar wel érg klein (20m2) en we zaten helaas in het souterrain/de kelder. Personeel is niet persoonlijk en niet heel vriendelijk.

Top locatie en de deluxe kamer heeft mooi sanitair en meubilair. Je bent zo bij de metro halte en in Hyde Park, verder alle winkels om de hoek.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

leuke buurt aardige hotel lobby medewerkers

zwaar gedateerde kamer (Kamer 410 ) gebarsten sanitair ouwe rotzooi bedden klein en veel gebruikt kamer moet nodig geverfd etc. worden er hing een vochtige zompige benauwde etens lucht in de gang op de slaapkamer etage.

leuke buurt aardige hotel lobby medewerkers

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De ligging is perfect.

Inkomhal was nog ok. Kamer heel oud. Vieze vlekken en scheuren op plafond. Kleine badkamer. Met een oud bad. Zwarte randen van het vocht op de badranden en het email volledig afgebladderd. Douchekraan bleef lekken en de temperatuur was moeilijk in te stellen omdat de kraan te stroef was. Een lift die slechts plaats biedt aan 2(twee) personen en dan nog vaak gebruikt wordt door de poetsvrouwen is helemaal niet praktisch!!!

De ligging is perfect. Dicht bij metro en vele restaurants. Ontbijt is goed .

• Beoordeeld op: 18 februari 2015

Het ontbijt was heel goed verzorgt

In de badkamer bladerde de verf van bad en muur. Het was wel schoon.

Het ontbijt was heel goed verzorgt De goede ligging ten opzichte van de metrostations.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Eenvoudig, doch goed en prijselijk als je niet de normale...

Eenvoudig, doch goed en prijselijk als je niet de normale prijs dient te betalen. Minder dan 100 € is haalbaar want de ligging is goed.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Dat bij annulering, zonder compassie voor de oorzaak, de...

Dat bij annulering, zonder compassie voor de oorzaak, de totale kosten in rekening wordt gebracht.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Hygiëne comfort

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Ligging, vriendelijk personeel

Ontbijt te eentonig (alle dagen zelfde aanbod)

Ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Locatie Uitstraling hotel

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

locatie

kamer en ontbijt (zeer sober en niet vers)

locatie

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Kamer is erg oud. Niet netjes afgemaakt. prijs klopte totaal niet met wat je er voor terug kreeg. Geen Engels ontbijt in het buffet.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

Ontbijt was goed en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

De badkamer

Ontbijt was goed en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 17 december 2015

ligging

ontbijt zonder warm buffet ,geen spek en eieren,mits meer betalen

ligging

• Beoordeeld op: 1 december 2015

De locatie en de bedden.

We hadden twee eenpersoonskamers. Een ervan was een omgebouwde bezemkast. Te krappe douche, kapot raam, niet geweldig dus.

De locatie en de bedden.

• Beoordeeld op: 30 november 2015

heel centraal, vlak bij metro, gezellige sfeer in hotel

nvt

heel centraal, vlak bij metro, gezellige sfeer in hotel

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Goede locatie

Bed was smal ondanks dat we een deluxe kamer hadden

Goede locatie

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Lokatie, personeel en service

Temperatuur op de kamer

Lokatie, personeel en service

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Lokatie

Te kleine wasbak en bad liep langzaam leeg...

Lokatie

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

ligging, ontbijt, werd goed schoongemaakt

kleine badkamer, minder goed bed, slechte wifi (wel gratis), slecht onderhoud kamers

ligging, ontbijt, werd goed schoongemaakt

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

De lokatie en het prima verzorgde ontbijt

Pand moet wat achterstallig onderhoud inhalen. Ramen sponningen hier en daar verrot.

De lokatie en het prima verzorgde ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2015

de menselijke maat der dingen

de lift was klein, dus je moest wel eens wachten

de menselijke maat der dingen

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

super locatie, vriendelijk personeel

wifi haperde regelmatig op kamer.

super locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Personeel wat onverschillig

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

locatie / ligging

Kamer niet echt comfortabel

locatie / ligging

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

oud afgeleefd hotel. WC defect ondanks melding eerste dag!

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Helpfull staff after I forgot an item.

Really small bathroom

Helpfull staff after I forgot an item.

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Het onderhoud

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.