Beoordelingen over Pullman London St Pancras 4-sterren

100 - 110 Euston Road, Camden, Londen, NW1 2AJ, Verenigd Koninkrijk

#118 van de 977 hotels in Londen

eenmalig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bad ipv douche , lawaai snachts van dronken mensen ,dus slechte isolatie ,en als ik toekwam op mijn verdiep overdreven jointsgeur

personeel was vriendelijk

Perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen.
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen. Ook zeer goed gelegen voor wie reist met de Eurostar. Uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aangenaam
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Het was een vroegboekkorting. Het enige nadeel is dat je een kamer hebt waar je geen uitzicht hebt. Geblinddeerde venster. En je kan de venster niet opendoen. Frisse lucht binnenlaten vind ik aangenaam . Het geeft een benauwend gevoel als venster volledig dicht is. Er staat een constante airco op die niet in kamer kan uitgezet worden. Spijtig.

Het ontbijt is altijd feest. Enorm buffet aar alles netjes gepresenteerd wordt. Veeeeel keuze.

prima hotel, goede service

niets!

Prima hotel! Ruime, comfortabele en nette kamers.Heerlijk bed. Uitgebreid, goed verzorgd ontbijtbuffet. Ligt op 5 minuutjes stappen van St Pancras/Kings Cross met vlotte, frequente bus- en metroverbindingen naar overal in Londen. Ik kom hier nu toch al enkele jaren om de zoveel maanden en elke keer weer is de service zowat perfect op alle vlakken.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en rijkelijk.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is zeer uitgebreid en rijkelijk. Het personeel is uiterst vriendelijk. De kamers zijn ruim en verzorgd. De locatie nabij St Pancras station en diverse metrohaltes is geweldig.

Top en nog eens top
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De zoveelste keer op rij dat ik hier kom en nog altijd super! Het ontbijt is waanzinnig lekker. En de ligging is buitengewoon goed....als je met de Eurostar gaat en prima verbinding met bus of metro naar hartje Londen. In november ben ik hier terug....

Globaal ok , wordt wel erg druk . Personeel zeer goed.

Beschikbaarheid van mogelijkheid om te printen . Ontbreekt :personeel zoekt een oplossing , maar kan alleen in zwart /wit afdrukken. Niet op peil voor wat toch voor een flink deel een zakenhotel is.

vriendelijke bediening ; correcte prijs-kwaliteit
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Snelle en bijzonder vriendelijke bediening aan de inkombalie. Gevraagd om te kunnen gebruik maken van 'early check-in'. Werd ons niet gegarandeerd, maar toch in orde gebracht. Uit-checken verloopt ook bijzonder vlot. Lekker en gevarieerd ontbijt !

• Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Het zou super zijn als de oyster kaart voor het OV ook in het hotel verkrijgbaar zou zijn.

Geweldig ontbijt met veel keuze. Bedden waren erg goed en dagelijks opgemaakt. Gratis beschikking over een mobiel toestel voor de routes in London

Niet de luxe en het comfort die ik voor deze prijs had verwacht.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kamer gedateerd (bijv. geen USB poort), geen toiletborstel. Toilet verstopt. Knipperend badkamerlicht. Slecht uitzicht.

Locatie, goed bereikbaar, naast St.Pancras. Goed restaurant, gezellige bar en mooie lobby.

De kamer fantastisch.
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Onze kamer was ge-upgrade naar een luxe kamer. dit was een kamer die niet zo geschikt was voor een gezin met 2 kinderen, maar met een bijgeplaatst bed en een beetje flexibiliteit lukte het wel.

De kamer fantastisch. Schitterend zicht over Londen, prachtige badkamer, enz. Voor de rest zal ons vooral het voortreffelijke uitgebreide ontbijt bijblijven. De ligging van het hotel was uitstekend voor ons. op 200m van King's Cross en van daaruit is gans londen vlot te bereiken.

Zoals de vorige keren uiterst tevreden over een aangenaam verblijf. (Ondanks brandalarm)
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De muziek tijdens het eten op vrijdagavond. Eigenlijk geen muziek maar een dreunende beat. Was echt niet nodig, eerder storend.

De ligging van het hotel. Het vriendelijke personeel. Het uitgebreide ontbijt.

Al met al een zeer fijne beleving.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Bedden waren iets aan de harde kant.

Attent en vriendelijk personeel. Ik was op pad met een mindervalide persoon. De kamers en faciliteiten waren rolstoelvriendelijk.

Heel fijne kamer voor 2 personen, met kinderen niet doen!
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Het bedbankje voor de kinderen was vreselijk. De kinderen rolden tegen elkaar aan in het diepe midden. In de nachtelijke ellende ben ik maar in het bedje gaan liggen, het leek wel een spijkerbed. Uiteindelijk hebben we met z’n vieren in het Kingsizebed geslapen. De airco werkte niet, waardoor de temperatuur op 24 graden bleef steken. Het raam moest in de vrieskou open om wat verkoeling te krijgen. Op onze klachten kregen we een vriendelijk/ neutrale glimlach met de mededeling dat we misschien 2 kamers hadden moeten boeken, zodat onze kinderen ook goed hadden kunnen slapen en ze sprak de hoop voor ons uit dat een volgende keer (!) de airco wel zou werken. Wat een service voor een flink bedrag van €220,- voor 1 nacht! Nooit meer voor ons.

Het kingsize bed en de regendouche waren heerlijk.

Beste ontbijt dat wij tot hiertoe hebben gehad, met een zeer...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Eerder smal bed met zeer zachte matras.

Beste ontbijt dat wij tot hiertoe hebben gehad, met een zeer goede barrista die onovertroffen cappuccino kon maken. Vlakbij Eurostar-station, vlakbij metrostation. De buurt zelf is in opmars maar nog niet meteen het grootste aanbod aan restaurants edm. Bed was goed, maar naar onze normen vrij smal en ook zéér zachte matras, wat voor mijn man niet zo aangenaam was. Zeker niet het goedkoopste hotel maar naar Londense normen goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

mooi hotel, prima gelegen om Londen te bezoeken
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

te harde matras wel ruime keuze aan kussens

mooie kamers, persoonlijk voor mij te harde matras, super ontbijt, heel vriendelijk personeel, prima ligging

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ideale uitvalsbasis aan st Pancras station wanneer je met de...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Er is niets interresant te zien in de beurt van het hotel ... dit hotel is enkel uiterst interssant als slaap en uitvalsbasis hotel

Ideale uitvalsbasis aan st Pancras station wanneer je met de Eurostar naar Londen reist . Geen gesleur in de drukke metro met reiskoffer en vanuit st Pancras stations veel metrolijnen die je vlug naar hartje Londen brengen ...uitstekend bed en ontbijt

Perfecte locatie voor reizigers met de Eurostar aangezien...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte locatie voor reizigers met de Eurostar aangezien het hotel op 3 min lopen van Kings Cross St. Pancras station ligt. Van hieruit goede metro-aansluitingen naar de rest van Londen

Ons verblijf was prettig en op een goede locatie. Geen geluidoverlast.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we een kamer hadden met gescheiden bedden.

De kamer was heel goed, schoon en netjes. De badkamer goed. Het ontbijt was goed. met een vlotte en adequaate bediening. Het restaurant was goede en het eten en de bar op niveau.

Zalig hotel op een zeer makkelijk bereikbare locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitchecken ging een beetje rommelig omdat we in de rij voor de balie werden gevraagd of we quick check out wilden maar we waren sneller geweest als we gewoon aan de balie geholpen waren. Was niet erg, maar dat zorgde voor wat onduidelijkheid.

De kamer was ruim en schoon met fijne bedden en een moderne badkamer. Room service was snel en het eten heel goed. Het metrostation is rechtstreeks vanaf Heathrow te bereiken en dan nog twee minuutjes lopen naar het hotel.

ontbijt was niet iedere dag optimaal - beperkte keuze in...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

de geluidsdichtheid van de kamer was niet optimaal - gesprek van de buren was goed te horen

ontbijt was niet iedere dag optimaal - beperkte keuze in charcuterie kamer was ruim en comfortabel

Heerlijk hotel, vlakbij alle OV faciliteiten
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeeg goed ontbijt. Lekkere douche. Misschien wat zachte matrassen. Vlak naast Kings Cross, dus alle metrolijnen. Vlak naast Euston, dus alle treinverbindingen. Vlak naast St Pancras, dus de Eurostar.

Stijlvol hotel met ruime kamers en prima ligging
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Klein minpuntje: bij aankomt geen portier om de bagage mee de trappen op te dragen. Mag wel voor een hotel van die klasse.

Uitzonderlijk ruime kamer en groot 2-persoonsbed naar Londense normen. Fantastisch ontbijt met ook veel gezonde keuzemogelijkheden (frambozen, blauwe bessen, noten,...). Gratis water op de kamer (plat en bruis). Gezellige bar en lekker restaurant. Prima ligging naast Eurostarterminal. Stijlvol hotel.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Comfortabel hotel met supervriendelijk personeel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Room service. Terwijl het restaurant meer dan oké is, was de kwaliteit van de room service ondermaats. Ach, misschien gewoon een slecht moment in de keuken, want voor de rest is de service in dit hotel top

Druk en buzzing hotel, maar heerlijk rustig op de kamerverdiepingen. Ruime, comfortabele kamers. Nespresso apparaat en gratis mineraalwater zijn leuke extra's. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Het personeel is altijd even vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. De ligging vlakbij St Pancras en Kings Cross maakt dat je vanuit het hotel heel Londen vlot kan bereiken met openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Al 6x geweest en zal niet de laatste keer zijn!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is zoals altijd mega-lekker. Vraag altijd een kamer aan de achterzijde van het gebouw! Is véél rustiger op te slapen qua geluid auto's en ambulance sirene.

Het ligt dicht bij de ondergrondse
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is een drama lange wachtrijen en veel lege schalen brood en lege bakken met fruit en de yoghurt is ook op. Bovendien word er geld van je creditcard gehaald voor iets wat een ander heeft gebruikt erg slecht!!!!!!!

Het ligt dicht bij de ondergrondse

• Beoordeeld op: 28 september 2017

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Lawaai van buiten (slechts op de laatste nacht gezien dat er een venster openstond)

Heerlijk ontbijt - engels ontbijt klaargemaakt te plaatse (eventueel een beetje wachten) - vriendelijk en behulpzaam personeel - zeer nette kamer en sanitair

geweldig.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Mooie en rustige kamers. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging is ideaal ( vlakbij King's Cross en Pancras ) dus makkelijk voor het nemen van de metro. In King's cross kan men elke ondergrondse metro lijn nemen.

Goede kamer , personeel aan het onthaal zeer vriendelijk
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Organisatie personeel aan het ontbijt , waten met zes personen , konden nooit samen zitten . Koffie kwam meestal aan het einde van het ontbijt en dan vaak nog na verschillende aansporingen

Goede kamer , personeel aan het onthaal zeer vriendelijk

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Wij misten een aansluiting voor stekkers uit Nederland. Voor zo'n mooi zakenhotel hadden we dat eigenlijk wel verwacht. Maar gelukkig hadden we een adapter mee!

Het vriendelijke personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet en de ruime, schone kamers. Ook de gunstige ligging bij St Pancras is ideaal

Superweekendje Londen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtig hotel , mooie kamers , heerlijk ontbijt en supervriendelijk personeel en dit alles op amper 2 min wandelen van St Pancras international . Ideaal hotel om Londen te ontdekken .

Comfortabel hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel is in principe fantastisch, alleen is Euston Road wel één van de drukste wegen in Londen. En doordat er ook een ziekenhuis gelegen is, krijg je dag en nacht krijsende sirenes. Je raam openzetten kan je vergeten.

Het personeel was heel vriendelijk. Ze maken graag een praatje en geven tips over verborgen plekjes in Londen. De bedden waren ook heel comfortabel, geen probleem om in slaap te vallen en een heerlijke nachtrust. In plaats van de tube, hebben we deze keer gebruik gemaakt van het busnet. Met een bushalte tegenover het hotel was dit wel zo praktisch én je krijgt een stuk meer te zien.

Goed verblijf in zakelijk hotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Informatie onvolledig, klimaat in het hotel slecht. In de lounge was het gewoon koud en waaide het (airco), de slaapkamers waren te warm.

Ontbijt prima, dichtbij station

Degelijk en comfortabel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Kwaliteit van roomservice is ondermaats, terwijl het restaurant best goed is.

Comfortabel en degelijk hotel. Goed gelegen vlakbij Eurostar/St Pancras. Heerlijk ontbijtbuffet.

Zeer keurig hotel op perfecte locatie i.v.m. diverse metrolijnen die erlangs gaan.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

was leuk geweest als het hotel ook een zwembad of sauna heeft ter ontspanning. Ik vond de bar niet heel uitnodigend om daar even iets te gaan drinken, ga dan toch sneller de buurt in.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd constant aangevuld. Verder een keurige en ruime lobby, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

ideale uitvalsbasis voor een vakantie in Londen
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Kamers waren zeer schoon, volledig ingericht en het bed was qua formaat en kwaliteit matras erg goed.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Zeer goed hotel op loopafstand van metro's, uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is zeer goed. Kamers en het hele hotel zijn zeer schoon en zuiver. Bedden zijn prima en er is keuze uit meerdere kussens zodat iedereen prettig kan slapen. Afstand tot St Pancras en Euston

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Het ontbijt was erg duur ( we hebben het niet gebruikt, maar ) er zijn tal van mogelijkheden in de buurt. Iets te vriendelijk personeel

De stilte - we sliepen in en kamer achteraan, het was er super stil. De kamer was best ruim, naar de normen in Londen. ( Superior room) Super ligging Iets te vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Heerlijke luxe tijdens stedentrip
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Matras aan de harde kant, maar dat is wellicht persoonlijk. Het was zeker geen steen, maar persoonlijk hou ik van iets zachters.

Ontbijt uitgebreid en lekker. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles netjes onderhouden en schoon.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Je stapt het hotel binnen en je ervaart een heerlijk gevoel van luxe en comfort!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was wel wat klein, er was maar 1 stoel, na flink aandringen kon er pas een 2e stoel worden bijgeplaatst.

Het ontbijt was werkelijk grandioos, grote sortering, veel fruit, sappen, alles werd steeds bijgevuld, heerlijke stoelen, ook diner is aan te bevelen. Kamer was mooi van kleur en verlichting en badkamer ook prima ingedeeld, met fijne douche en doucheprodukten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Zeer aangename hotelervaring. Prima ligging bij het station en uitstekend ontbijt!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel. Perfecte ontvangst en snelle check-in. Het ontbijt was uitstekend! Goed gelegen vlakbij het internationale station Saint Pancras

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Geweldig ontbijt en propere kamer en luxe groot bed met...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Warmere badkamer en ontbreken van toiletborstel. Straatlawaai toch duidelijk hoorbaar😢

Geweldig ontbijt en propere kamer en luxe groot bed met uitstekende matras ☺

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Om meteen over te doen !
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De muziek tijdens het eten was niet de gepaste keuze van muziek voor een stemmig diner en de muziek stond naar ons gevoel ook té luid

Supervriendelijke ontvangst - geweldig ontbijt - lekker eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Super weekend londen

Helemaal niets

Ontbijt was overheerlijk. Met veel te veel keuze. Super badkamer!!!!! Geweldig bed!!! Wij zullen trouw blijven aan dit hotel voor onze weekends naar Londen

Modern hotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ontbijtruimte is te klein. Gevolg: lange wachtrij en personeel dat om je heen vliegt om zo snel mogelijk tafels te herdekken. Dit gaat ten koste van rustige ontbijtsfeer. Midden in nacht ging brandalarm af (pluspunt: alarm is zodanig luid dat je zeker wakker wordt!) en moest het hotel geëvacueerd worden. Na een half uurtje op straat (velen gasten in pyjama) werd het gebouw terug vrijgegeven. Echter nooit feedback gekregen over wat er aan de hand was, noch enige verontschuldigingen voor het ongemak.

Zeer mooie en moderne kamer. Zeer lekker ontbijt met uitgebreid buffet.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Een aanrader voor alle citytrippers naar London!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

we waren er maar 2 nachten maar indien je er langer verblijft, heb je wel nood aan wat meer opbergruimte. Ook de badkamer is relatief klein. De bediening in de bar 's avonds verloopt chaotisch! Er is een taalbarrière! Meisjes die moeilijk Engels praten..... Het bar is gekend voor zijn uitgebreide collectie whisky maar het meisje die onze bestelling opnam wist niet waarover we spraken...... Heel lang wachten op je bestelling!! Maar desalniettemin is iedereen er supervriendelijk!

Supervriendelijke ontvangst door zowel de portier als de dame aan de receptie! De dame aan de receptie informeert ons duidelijk over de kamer: kamer vooraan is prachtig zicht maar wel wat rumoer, achteraan zijn de kamers heel rustig! Mooie, nette kamer! Fantastisch ontbijtbuffet!! Wat een keuze!! Top!! 5 soorten verse fruit- en groentensappen! Supervriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Goed hotel met een perfecte ligging.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Borden werden te snel afgeruimd tijdens het ontbijt.

Ontbijt was perfect. De kamers waren schoon. En de ligging van het hotel is perfect, dichtbij metro King's Cross.

De aardige doorman

De aardige doorman

Locatie, fijn dicht bij Eurostar!
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Locatie, fijn dicht bij Eurostar!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Uitstekende locatie, prima ontbijt

Uitstekende locatie, prima ontbijt

Super lekker ontbijt, goede service en zeer lekkere bedden...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super lekker ontbijt, goede service en zeer lekkere bedden om in te slapen

Toplocatie,lekker ontbijt,vriendelijk onthaal

Toplocatie,lekker ontbijt,vriendelijk onthaal

Verblijf was aangenaam
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Problemen tijdens het inchecken en personeel was toen niet echt hulpvaardig. Na aandringen van ons is het dan toch in orde gekomen..

Verzorgd ontbijt

stap de eurostar af en onmiddellijk in je hotel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

trendy en levendig hotel vlakbij eurostar station

Een fijn rustig hotel dichtbij de metro en trein station.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een heerlijk en uitgebreid ontbijt .

Ontbijt + airco op kamer

Badkamer: erg klein

Ontbijt + airco op kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Uitgebreid ontbijt, lekker eten in restaurant met...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Uitgebreid ontbijt, lekker eten in restaurant met vriendelijke bediening, prima locatie, mooi uitzicht, ...

Voor herhaling vatbaar.

Service en vriendelijkheid personeel en de ligging bij Eurostar station

Super lekker vers uitgebreid ontbijt!

slaapcomfort kan beter

Super lekker vers uitgebreid ontbijt! :p)

• Classic Kamer met Kingsize Bed

Kleine maar zeer nette kamer met alle faciliteiten, zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Nette kamer, top ontbijt, zeer goeie ligging tov Eurostar...
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Nette kamer, top ontbijt, zeer goeie ligging tov Eurostar trein, snelle verbindingen met bus en metro naar de stad.

Heel uitgebreid ontbijt.

Kon soms heel druk zijn aan het ontbijt

Heel uitgebreid ontbijt. Comfortabele kamers. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk, nette kamers, heerlijk ontbijt

Vriendelijk, nette kamers, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Top hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Ruime kamers, fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel

• Classic Kamer met Kingsize Bed

In de kamer was het erg warm. Dr airco deed het niet. Prijs/ kwaliteit vond ik minder.

Ontbijt was heerlijk! Personeel is zeer vriendelijk.

Aanrader

Bediening in de lounge

Pc gebruik in de lobby ; uitzicht in kamer 14e verdieping

Geweldige kamers, prachtige badkamer, centraal gelegen,...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Geweldige kamers, prachtige badkamer, centraal gelegen, vriendelijk personeel.

zoals gewoonlijk was alles prima
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

zoals gewoonlijk was alles prima wij hadden ditmaal een bijzondere kleine kamer waar dan nog een reserve bedje instond

correct

geen ligbad

totaal pakket

Ontbijt was super!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was super! Ik had keuzestress ;-)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Geweldig ontbijt.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kamer was geschakeld aan andere kamer, waardoor toch iets te veel geluiden door de deur...

Geweldig ontbijt.

Heel mooi hotel, de kamer was perfect in orde, fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel.

Graag wat meer handdoeken

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

De vakantie was de moeite , mede door het mooie hotel met een super ontbijt.
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

De wachtrijen om te ontbijten s'morgens

Heerlijk ontbijt met lekker vers fruit. Een mooie ruime kamer.

Ligging, bergruimte voor bagage

Straat lawaai