Beoordelingen over Best Inn Hotel 2-sterren

6,2

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Not so clean even dirty
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het kan en zou veel schoner moeten, sommige plekken zijn in geen jaar gedaan. De en-suite is de naam niet waard, zo smalle douche dat ik de gedeelde faciliteiten heb gebruikt, die ook nog eens beter werkte. Ook de tuin, die een aanwinst zou moeten zijn, zou een keer moeten worden opgeruimd, ook al is de rotzooi door gasten veroorzaakt. Het ontbijt zou op tijd moeten worden geserveerd, elke dag veel te laat, en te weinig tafels.

Relaxte sfeer, ik ga weer, ik weet wat ik betaal en wat ik dan kan verwachten, niet teveel.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Het weekend was goed maar hygiëne viel ons tegen..
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hygiëne trok op niks.. ben zelf poetsvrouw en als ik dat zo moet doen ben ik gebuisd. Overal haren in de douche en lavabo van een ander. Heel veel kalk en versleten zoals wc douche bijna geen water uit de douchekop.. Geen zuivere handdoeken moest je zelf vragen en die oude handdoeken gewoon laten liggen( mss wasmand plaatsen) stofzuigen of dweilen hebben ze denk ook niet gedaan overal stof en vuil tussen de hoekjes, verwarming enz.. afgeknipte gordijnen,tapijt kapot, oude kasten versleten. Vooral de wc vond ik vies zoals wc bril en daarachter te poetsen.. sorry voor mij geen twee sterren.

Het ontbijt was lekker!! Het bed was ook super!! Ligt lekker en zacht. Ze waren heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

CoasyButShabby
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het lijkt me een kleine moeite om met wat verf en kringloopmeubels de gehele uitstraling wat toe te laten nemen, en ook het comfort.

Breakast Staff are very kind and helpfull, the view of the garden from the breakfast room is great. Especially the visiting cat from the neighbours trying to catch birds who are fed bij the cook. Is the man walking in the garden living in one of the sheds??

De lokatie van de hotel

Het bed

De lokatie van de hotel

Zeer terleustellend en zou het iedereen afraden!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het personeel, ontbijt was uitermate slecht. Douches werkte niet, alle 5 niet, door het gehele hotel. Zeer stoffig en vies hotel.

Niets'

• Beoordeeld op: 28 september 2015

De kamer was net schoon gemaakt.

De kamer was net schoon gemaakt... We hebben het eerste half uur de longen uit ons lijf gehoest doordat de schoonmaker de hele bus luchtverfrisser had leeggespoten. En een uur later begrepen we ook waarom hij dit deed, de geur van een kadaver kwam door de luchtverfrisser heen. De matrassen zakken tot de lattenbodem, de wc spoelt continu door, de kraan lekt, het stinkt, het is een huis omgebouwd tot hotel met tapijt van 100 jaar oud.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Alles de foto's op booking.com waren niet de beelden die ik zag toen ik daar aankwam. Het was afschuwelijk alles stonk en was vies.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Inn Hotel