Beoordelingen over Best Western Chiswick Palace & Suites London 3-sterren

73 Chiswick High Road, Chiswick, Londen, W4 2LS, Verenigd Koninkrijk

#373 van de 977 hotels in Londen

Sfeervol hotel in een fijne buurt :)

Knus en schoon hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Leuke buurt met genoeg keus aan restaurants, pubs, winkels, parken. Goede verbinding met openbaar vervoer.

• Executive Studio met Badkamer en Keuken

studio: ontbreken van een keukenhanddoek 4 personen: slechts voor 3 personen handdoekenset hygiënezakjes niet aangevuld

Uitgebreid ontbijt + nabijheid van metro en diverse goedkope en toch lekkere restaurantjes

Goed hotel op een goede locatie

Blij met ons verblijf in Best Western Chiswick Palace & Suites. Vriendelijk personeel, goede locatie op 5 minuten van het metrostation Turnham Green vanwaar je gemakkelijk elke locatie in Londen (en de luchthaven Londen Heathrow) kunt bereiken. Rustige locatie. Veel leuke restaurants heel dichtbij. Mooie propere en moderne kamers. Goed ontbijt.

Klein maar fijn met een zalig bed!

Geen minibar / frigo op de kamer om eigen drienk evt koud te houden

De kamer was klein maar dat wist ik al van tevoren. Maar alles was zodanig goed geplaatst dat het niet stoorde. Ik ben met mijn lief gegaan en we wouden echt gewoon een basic kamer aangezien we toch de hele tijd in het centrum van Londen gingen vertoeven. Het bed was echt zeer goed!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed ontbijt, goede ligging, prima bedden
    • Familiekamer met Badkamer

ach, de kamer had iets ruimer gekund maar goed wat wil je 2 volwassene en twee kids 16 jaar en 13 jaar, (lengte van volwassene) en dat in 1 kamer voor zo'n prijs....en we kwamen er alleen om te slapen. Bed prima, en alles top schoon. na een dag lopen is dat alleen wat je wilt :-)

Ontbijt zeer uitgebreid. Voor iedereen wat. ei, spek, worstjes, bonen, tomaatjes, fruit, muesli pakjes, jus, thee, koffie wat minder, chocolademelk, jam minipotjes, ham en kaas, croissants, vers. broodjes kortom heel goed ontbijt. let op boek dit ter plekke en niet via de site. ter plekke kost dit 7.50 GBP pp. dus gunstiger dan 11 GBP pp via site booking. Goede isolatie je hoort niets. Familiekamer met twee 1 persoonsberden en 1 tweepersoonsbed. groot raam wat open kon. tweepersoonsbed breed genoeg v twee volwassene. hygiene top.ook prima en grote wc op de gang. lopen vanaf metro 400 meter de hoek om. daar zijn ze heel behulpzaam met oysterpas boeken. bagage in apart hok en alleen het personeel komt daar binnen. restaurantjes dichtbij en allen goed. met metro, zone 2, naar stad in 30 min je bent er zo.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Centraal gelegen. Leuke en goede horeca in de directe buurt.

Niet verblijven in kelder/souterrain

Zorg dat je twee persoons kamer krijgt. Heb daar een keer daar in 1-pers geslapen. Is netveen veredeld bezemhok.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Veel waar voor het geld. Badkamer te klein.

De grootte van de badkamer was erg klein. Dat gold bij toilet en vooral bij wastafel. Ik stootte me regelmatig aan wand of douchewand.

Ontspannen sfeer Koffie en thee op de kamer met zakjes en waterkoker. Heerlijk.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Zeer goede uitvalsbasis voor West-Londen en goede prijs-kwaliteit
    • Familiekamer met Badkamer

Badkamer was smalle strook met een te grote lavabo in het midden die je voorbij moet zien te geraken op weg naar het toilet.

Zeer vriendelijk personeel, ontbijt ok. Kamer was iets minder als de vorige keer, comfort van de kamers lijkt nogal te verschillen. Parking bij hotel is in Londen zelden gratis zoals hier. Niet te ver met de metro om de westkant en het centrum van Londen te verkennen. Relatief eenvoudig te bereiken met de wagen vanuit Dover.

Super leuke suite ,heerlijk verblijf .
    • Executive Studio met Badkamer en Keuken

Eindelijk niks .als ik iets te klagen zou moeten hebben , wat niet zo is ,maar dat zou dan de badkamer is iets aan de kleine kant voor 4 personen , maar je gaat niet allemaal tergelijk naar de badkamer.

Het ontbijt was goed , alles er op en er aan Niet te luxe maar was lekker en goed , de kamer was echt heel leuk!!!,,we hadden wel een suite met zijn 4ren die moet je zeker boeken !,, goede koelkast keukentje ook goed , personeel heel aardig , we waren best heel vroeg aangekomen en ze hebben er alles aangedaan om ons eerder op onze kamer te laten. Openbaar vervoer(metro) zit vlak bij op een kleine 5 A 7 minutjes lopen . Tegenover het hotel allerlij supermarktjes zodat je boodschapjes voor op je kamer kan halen. Er zijn genoeg leuke restaurantjes in de buurt .metro naar het centrum 1 x overstappen of je pakt de bus dat is het goedkoopst en zie je nog wat van de stad .wij zijn met een taxi vanaf de Airport naar het hotel gegaan , was in de spits dus dat duurde wel ff maar goed we hadden alle tijd . Goede wifi op de kamer . Personeel is vriendelijk als je vragen hebt of wat wilt weten , leggen ze je het goed uit .We gaan hier zeker nog eens naar terug .

voor engelse begrippen erg schoon hotel met heerlijke douche. wel overactieve verwarming.

Je hebt geen invloed op de verwarming en iedereen in ons pand werd gek van de hitte. De verwarming wordt centraal geregeld en uit zetten helpt niet. Dus wij hebben met ramen open moeten slapen en dekbedden eraf gegooid. We hadden 2p kamer. Dat bed is aan de kleine kant, vooral omdat hij aan drie kanten omringd werd door muur.

veel leuke restaurantjes in de omgeving en de boel was schoon! Wij zaten in een apart gebouw op paar meter van het hotel. Badkamer was klein maar wel heerlijk schoon en goede douche. Douchegel e.d. was aanwezig in tegenstelling tot andere hotels waar we in engeland zijn geweest.

Met de juiste kamer prima verblijf.

De zolderkamer die we eerst hadden was koud en het dakraam tochte onaangenaam boven het bed. Fijn voor in de zomer, echter niet in de winter. De andere kamer was prima.

Over het algemeen vriendelijk personeel

Great!!!

Het ontbijt was lekker maar de croissants, pistolets,... waren van mindere kwaliteit Wel super lekkere eitjes!!!

Heel mooie en ruime kamer!! Heel netjes ook!!!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

• Kamer met Kingsize Bed

Bij aankomst; 'u bent geupgrade'. Uiteindelijk bleek de kamer in de kelder van het 2e gebouw. Klacht ingediend. Gratis ontbijt en transfer naar andere kamer gekregen de volgende dag. Dus wel weer netjes opgelost.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Nette kamers niet heel groot maar had alles wat er nodig was.

Nette kamers niet heel groot maar had alles wat er nodig was. Ontbijt viel tegen koffiekoekjes niet vers eitjes waren wel goed. We hadden een slecht moment gekozen om te ontbijten meer volk dan zitplaatsen bestek en glazen tekort.

Fantastisch!

wij waren blij op de eerste etage te zitten, i.v.m brandveiligheid...Op de vierde etage lijkt me dit wel een negatief puntje; kleine gangetjes b.v.

goed bereikbaar, schoon, koffie en theeservice op de kamer

- Goede prijs/kwaliteit verhouding

- Ligging is ongeveer 20-25 min met de metro naar het centrum (westminster) Voor ons was dit geen probleem maar dat kan hinderlijk zijn

- Goede prijs/kwaliteit verhouding - Goede ligging aan een straat met leuke restaurants - Hygiene goed

Goede prijs kwaliteitverhouding

Aantal kamers aan drukke straat.

Goede prijs kwaliteitverhouding, zeker voor duur Londen. 5 min lopen van underground, genoeg restaurants in de buurt als je even niet de city in wil.

Kleinschalig hotel, kleine maar keurige kamers.

Kleinschalig hotel, kleine maar keurige kamers. Prima ontbijt in leuke serre. Eindelijk eens een hotel waar het niet bloedheet is in de ontbijtzaal. Op de binnenplaats ook tafels waar je heerlijk kan zitten

Een hotel in een leuke wijk

De koffie uit de machine was niet te z****n. Ik slaap licht en s'ochtends om 7.00 uur werd ik steevast gewekt door de vliegtuigen die landen en opstegen op Heatrow wat daar (relatief)dichtbij ligt.

Schoon. Vlak bij leuke pubs en een goed indiaas restaurant(annapura)Tussen 2 metrostations in waar je,als je stevig doorwandelt,in een minuut of 8 ben. Hotel was ook goedkoop.

Buiten dat de kamer erg klein was, was het prima.

De kamer ruimte. Met 3 personen veel te weinig ruimten. We konden de koffer niet goed kwijt.

De locatie. Veel restaurantje en drink gelegenheden. De bus stop voor de deur.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

• Familiekamer met Badkamer

Geen reactie gehad op onze vraag parkeergelegenheid. Was achteraf wel aanwezig. Via JustPark is ook een goed optie.

Locatie was perfect voor citytrip. Ruime kamers, netjes, en de wijk is erg leuk. Ook metro is dichtbij.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Het was er schoon en netjes.

Het is een oud huis, dus dat heeft wel sfeer. Echter is daardoor de isolatie minder en de kamer zeer gehorig door de boven buren.

Het was er schoon en netjes. Het was een rustige omgeving. De afstand naar één van de metrostations is zeker te lopen, vooral degene waar je langs de winkels en restaurants loopt. Het personeel was aardig. Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

We hebben geen ontbijt in het hotel genomen.

We hebben geen ontbijt in het hotel genomen. Voor minder geld kan je terecht bij verschillende mooie zaakjes op wandelafstand. Kleine maar complete kamer (alle comfort, modern sanitair) in de kelderverdieping van het bijgebouw. Leek eerst negatief, maar draaide positief uit want tijdens ons verblijf was er een hittegolf, dus de kamer bleef redelijk koel. Personeel is niet engels, wat de verstaanbaarheid niet altijd ten goede komt. Maar ok, wij zijn ook toeristen. Prima uitvalsbasis om Londen te bezoeken, met bussen voor de deur en metro op loopafstand

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Mooie ruime kamer.

Het ontbijt was zeer slecht georganiseerd. Wij waren om 9u de laatste voor ontbijt. Echter was er niets meer om eten....of toch bijna niets. Zonde van geld zou dit nooit meer daar doen.. richting underground kom je veel ontbijt gelegenheid tegen....dus volgende keer zelfde hotel zonder ontbijt. .

Mooie ruime kamer. Hadden appartement. Echter wel kelderverdieping. Voor ons niet echt probleem. Was er rustig. Geen uitzicht..maar kamer was netjes en ruim

Prima hotel!

De kamer was in het souterrain, waardoor we slechts een klein raampje en weinig daglicht hadden.

De kamer was erg schoon, elke dag schone handdoeken en het bed opgemaakt. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

We zijn over het geheel tevreden

De kamer had wel wat groter gekund.

ontbijt uitstekend, kamer erg klein, maar wel schoon. badkamer uitstekend. Locatie op loopafstand van de metro en bus

Zeer goed prijs kwaliteit.

Kamers relatief klein, wel niet storend.

Leuke buurt met veel eetfaciliteiten. Niet de gewende drukte van het centrum maar bijna een landelijk gevoel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

De kamer was aan de voorkant aan een drukke weg.

De kamer was aan de voorkant aan een drukke weg. Het raam kon niet open, ditwas nu geen probleem. Inde zomerisditbeslist wel een probleem omdat de onaan deze kant ondergaat

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Alhoewel de kamer beneden was (door late boeking) was deze...

Alhoewel de kamer beneden was (door late boeking) was deze prima, schoon en van alle comfort voorzien. Beter dan je mag verwachten voor een 3 sterren hotel. Ideale ligging, in no time in het centrum (5 minuten lopen naar de tube) en ook makkelijk naar heathrow.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

We hadden een kamer aan de voorkant. Deze lag aan een erg drukke weg. Het was erg warm in de kamer, maar we konden het raam niet open laten staan vanwege de herrie van de drukke weg.

Kamer was goed, goede bedden en het was netjes.

Prima en zeer goed gelegen hotel in rustige wijk met veel winkels en restaurants

Lobby was klein en tegelijkertijd in de ochtend als ontbijtruimte in gebruik. Dit was dan best vol en rumoerig.

Kamers zeer schoon en voorzien van alle basisfaciliteiten en gemakken.

goed en prima hotel, jammer vna de kamers in de kelder

Een aantal kamers is in een kelder, wat beklemmend is. Je moet met een goederen lift naar beneden en de kamer heeft alleen een heel klein hoog raampje: zeer onaangenaam gevoel: je voelt je opgesloten en onveilig. De kamer zelf is goed.

Comfortabel, rustig en modern ingericht. De kamer was schoon en de douche lekker warm.

Het bed en de kamer waren aan de kleine kant. De foto's gaven anders aan, dat vonden we wel een beetje jammer.

Het bed lag erg goed, goede kussens ook. De douche warm, schoon en de kamer was recentelijk volledig gerenoveerd. De locatie was best rustig gelegen, vlakbij de metro. Tegenover het hotel zit een ontbijttentje (Outsider Tart) waar we bijzonder goed ontbeten hebben, leuk ingericht, goede koffie!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Helemaal goed!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligt in een leuke wijk met gezellige eetgelegenheden in de buurt. Met metro binnen 15 min in hartje London. Super!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Super 5 daags verblijf in London

Fantastisch hotel! Alles is super netjes en schoon, receptiepersoneel meer dan aardig en uitgebreid ontbijt buffet. Wij zijn net terug van 4 nachten in dit hotel en hebben een top verblijf gehad. Binnen 5 minuten lopen ben je op metrostation Turnham Green en ligt London per metro aan je voeten. TIP: koop vooraf een London Travelcard! Ook in de buurt Chiswick is veel te doen. Veel keuze aan restaurants, lunchrooms en winkeltjes.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima locatie, vriendelijk personeel, goede kwaliteit van...

Kamer was wel wat klein, de kwaliteit verder uitstekend.

Prima locatie, vriendelijk personeel, goede kwaliteit van het hotel, in eigentijdse kleurstelling "Chique" uitgevoerd.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Rustig gelegen uitvalsbasis voor West-Londen
    • Familiekamer met Badkamer

Ontbijt was lekker maar eerder basic en ei was eerder lauw en niet warm. Maar de keuze aan warme gerechten scrambled eggs, worstjes, bacon enz. was uitgebreid genoeg. Mooie ontbijtruimte en inkomhal maar de ruimte is eerder beperkt. Het duurt ong. 20 min met de metro om het centrum te bereiken en als je uit het zuiden komt (Dover- Folkestone) is het wel wat verder rijden dan vb. Greenwich.

Zeer ruime familiekamer voor Londen. Kleine maar praktische badkamer. Rustig gelegen en weinig omgevingslawaai. Parkeerplaats was te bereiken via smalle doorgang maar op de parking zelf was voldoende plaats en gratis. Uitstekende ligging om West-London te leren verkennen. Veel leuke restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Perfect voor gezinnen. Veilig en rustige buurt .
    • Familiekamer met Badkamer

Geen uitzicht naar buiten voor onze kamer. Alle elektronica had een schakelaar om deze aan en uit te zetten . We wistem in het begin niet goed welke schakelaar nou de elektriciteit aanzet en welke het apparaat

De kamers waren zeer ruim , zelfs met 3 bedden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Goed.
    • Kamer met Kingsize Bed

114 euro is wel prijzig voor in het laagseizoen, maar voor de rand van centraal Londen schijnt dat de norm te zijn.

Het ontbijt was goed, voor kinderen tot 15 jaar gratis! En het sanitair schoon en goedwerkend.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

• Familiekamer met Badkamer

De familiekamer was aan de kleine kant. We konden niet goed in en bij de kast. Daarnaast was de kamer in de basement met slechts een klein raampje, niet zo prettig qua uitzicht en heel weinig daglicht.

Schoon, netjes, prima locatie, zeer vriendelijk personeel, Fijn dat er 24/7 gratis thee, koffie etc.was

Jammer dat het ontbijt niet bij de prijs inbegrepen was

Fijn personeel, schoon en prima locatie

Redelijk wat geluid van de andere gasten.

Redelijk wat geluid van de andere gasten. Zoals de douch en de deur. Al behoorlijk vroeg in de ochtend

Zeer tevreden.
    • Familiekamer met Badkamer

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Goeie afstand tot openbaar vervoer. Redelijk dichtbij het centrum.

Prima voor deze prijs

Ontbijt, weinig keus

Kamer en ligging

Ontbijt uitstekend, gezellige familiekamer, aardig personeel.
    • Familiekamer met Badkamer

Helaas geen uitzicht vanuit kelder.

Ontbijt uitstekend, gezellige familiekamer, aardig personeel.

Heel aangename buurt en verzorgde kamers.

De driepersoonskamer is redelijk klein. Oké voor 2 vw en kind niet voor 3 vw.

Heel aangename buurt en verzorgde kamers.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Erg smal bed tegen muur aan. Niet prettig. Vond de afstand tot centrum tegenvallen.

Alleen geslapen verder geen faciliteiten gebruikt.

Kamer zeer verzorgd
    • Kamer met Kingsize Bed

Verwarming in de gang was geblokkeerd en zeer warm, voelde dat tot in kamer

Kamer zeer verzorgd

Zeer prettige accommodatie met super prijs kwaliteit verhouding

Geen zaken die ons tegenviel

Eigenlijk was alles prima aan de accommodatie. Beste was de prijs-kwaliteit verhouding. Prima omgeving ook.

Fijn hotel voor stedentrip met goede aansluiting op OV.

Bed was een beetje klein

Mooie badkamer

Kleinschalig, gezellige ontbijt serre.

Kleinschalig, gezellige ontbijt serre.

Geweldig, mooie kamer en zeer schoon.

De kamers zijn groot genoeg, zeer schoon en goed onderhouden. het hotel is gemakkelijk te bereiken met de auto, en het gratis parkeren is ideaal.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Heel vriendelijk personeel, goede locatie, schone kamer.

Heel vriendelijk personeel, goede locatie, schone kamer.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Dicht bij metro en winkels
    • Familiekamer met Badkamer

Apart los gebouw met kamers waardoor je buiten om naar receptie en ontbijt moet.

Dicht bij metro en winkels

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prijs kwaliteit verhouding prima

Klein eenpersoons bedje. Kamer ond grond

Ontbijt is ok. Koffie (hit automaat) verrassend goed

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Goed bevallen, in een buurt waar volop winkels, cafés en eetgelegenheden zijn!!
    • Familiekamer met Badkamer

De kamer was niet zo heel ruim voor 4 personen. Gelukkig zijn onze kids nog 'klein'...

De locatie. Chiswick is super!!

top, ik heb genoten
    • Executive Studio met Badkamer en Keuken

Het ontbijt was goed, de kamer geweldig

Modern hotel met zalige bedden en vriendelijk personeel

De broodjes en koffiekoeken bij het ontbijt waren niet vers

De bedden zijn zalig! Modern ingericht hotel. Goede locatie. Supervriendelijk personeel.

Interessant hotel, om zeker terug te keren.

Kamer goed in orde en zeer net. Personeel zeer gedienstig! Veel dank!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima en netjes

Niets voor ons

Alles netjes ,schoon,goede bedden en douche

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Leuk bedrijf, gastvrij en behulkpzame medewerkers.

Kamers prima!

Afstand naar London center en dat we naar buiten moesten om naar de hotelkamer te gaan

Zeer vriendelijk, fijne sfeer, lekker ontbijt

Ontbijt perfect kamers goed

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima verblijf op goede locatie, dicht bij Heathrow, metro, pubs en restaurants in de straat.

Bestek bij ontbijt is goedkoop materiaal met scherpe randen in het handvat.

Goed hotel met goede faciliteiten en voor ons bezoek een prima lokatie.

De badkamer was super net en functioneel.

Eventueel de ligging van de kamer aan de straatkant. ....

De badkamer was super net en functioneel.

Heeft niks met hotel te maken

Kamer, geen ontbijt in de prijs, lawaaierigheid kortom prijs-kwaliteit verhouding is buiten proporties slecht

Vriendelijkheid

Drukte en geen plaats meer bij het ontbijt

Schoon en netjes

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooie kamer, voldoende ruimte.

Mooie kamer, voldoende ruimte.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

top

badkamer was niet zo schoon

ontbijt lekker en kamers goed

Souterrain kamer

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ontbijt was goed,basic.

De kamer was prima in orde!

Prima verblijf!

De kamer is vrij gehorig.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ideaal voor als je een echt goed hotel zoekt met een redelijke prijs.

Kamer en de badkamer waren erg schoon. Perfect onderhouden. Rustig. En een mooie tuin.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Slapen in de kelder.

Kamer in de kelder met soort van raampje. Door gebruik van spiegels zie je nog wat daglicht. En een kleine badkamer.

Dicht bij de Metro.