Beoordelingen over The Birch Hotel 3-sterren

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

voldeed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen opmerkingen

Ontbijt ruime keuze inclusief English breakfast. Advies boeken inclusief ontbijt. Standaard kamer niet ruim met uitzicht op kleine binnenplaats. Faciliteiten goed. Is opgeknapt. In de plaats een ruime keuze aan restaurants. Let op: optional tip op de rekening bij een enkel restaurant.

Slecht.................................
    • Standaard Eenpersoonskamer

De wifi (echt belangrijk voor mij) werkte 3 uur van de drie dagen dat ik er was. Na inboeken gemeld dat de WIFI op de laptop en IPhone niet werkte. De receptionist hield bij hoog en lag vol, het werkt, het ligt aan mijn telefoon/pc. Ik informeer bij drie andere gasten, ook GEEN verbinding. Als ik dat mannetje hiermee confronteer is hij zeker niet onder de indruk. Maar de man bleef eigenzinnig zeggen het werkt grrrrrrrr. Staat gewoon te liegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ook nog steeds zeggen (onvriendelijk) dat het werkt. De volgende dag via andere receptionist weer geklaagd ook hij zegt het WERKT. Ze hebben toch het systeem gereboot en zie het werkte 2 uur. Waarom doe je dit als het zogenaamd werkt. Maar denk nu niet dat ze hun excuus aan bieden. Dat het niet werkt oké maar dat ze stelselmatig staan te liegen kan je toch niet maken. Uitchecken bij de derde chagrijnige dame houdt nog steeds vol dat het werkt. Hierbij heb ik gemeld dat ik een klacht indien, ze werd er niet koud of warm van, zo van heb je dit zeurpiet weer. Ik beveel dit hotel niet aan door chagrijnige receptie en niet werkende internet. Ik zou graag willen dat u bedrijf contact opneemt met dit hotel. En zeker dat u dat plaatst op de recensie gedeelte van het hotel. Ik ga hier zeker NOOIT meer na terug. Ik heb al heel veel hotels via u bedrijf geboekt maar nimmer dit meegemaakt. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr Groet Jan Dijkstra

De kamer was oke. Maar verlang geen internet De bediening in het restaurant was onder maat.

Elke dag schone handdoeken, vond ik heerlijk.

Wij hadden 2 kamers, 1 kamer had een bad, andere niet. Het eten, je kon pas na 7 uur in de avond daar eten, best lastig met een kind van 3 jaar oud. Keuze was niet ruim, bestel je vis dat was er niet meer. Het duurde ook erg lang voordat we konden bestellen van de avond maaltijd. Dat vond ik storend.

Elke dag schone handdoeken, vond ik heerlijk.

Dat de glascontainer 's morgens vroeg geleegd wordt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de glascontainer 's morgens vroeg geleegd wordt. Echt uitslapen kun je niet als je een kamer aan de parkeerplaatszijde krijgt. Heel veel leveranciers . Het is nodig ,dat snap ik ,maar 's morgens vroeg.....?

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Niet hygiënisch genoeg

De hygiene, vlekken op de doek aan het voeteneind van het bed. Op het ontbijttafellaken zaten vuile vlekken. Het blauwe ontkalkingsmiddel was nog zichtbaar in de wasbak.

Ons beviel niets

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Ontbijt uitstekend (full English Breakfast),

Prijs maaltijden en drank exorbitant! Zeker gezien het gebodene (klein stukje witvis in beslag, theekopje met erwtjes en wat friet voor £14.50). De bar is hartstikke modern maar een akelige echoput die meer weg heeft van een indoor swimmingpool qua akoestiek! Een lift zou geen overbodige luxe zijn.

Ontbijt uitstekend (full English Breakfast), Goede parkeergelegenheid. Kamer en sanitair keurig schoon.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Steeds vriendelijk, goede kamers in een zeer Engelse setting.

Steeds vriendelijk, goede kamers in een zeer Engelse setting.Tweede bezoek en tevens de tweede keer dat er een huwelijksfeest was. En toch heb je als andere gast absoluut geen last hiervan

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

De dame die mijn koffer naar de kamer droeg en hett feit dat...

Er waren drie recepties in het hotel wat gepaard ging met veel lawaai (muziek) en personeel dat geen tijd had voor andere gasten. Wij moesten 1,5 uur wachten op twee simpele gerechten

De dame die mijn koffer naar de kamer droeg en hett feit dat we uiteindelijk, ter compensatie, niet hoefden betalen voor ontbijt en diner

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Mooi interieur, ondanks naast de straat gelegen absoluut...

Mooi interieur, ondanks naast de straat gelegen absoluut geen geluidsoverlast, comfortabele kamer