Beoordelingen over Blakemore Hyde Park 4-sterren

30 Leinster Gardens, Bayswater, Westminster, Londen, W2 3AN, Verenigd Koninkrijk

#275 van de 977 hotels in Londen

Erg leuk weekend gehad.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Er was een verbouwing gaande aan de lobby en het restaurant. Stond niet op de site, ik was daar een beetje door teleurgesteld. Kreeg een upgrade naar een suite. Kom volgende keer zeker weer terug naar dit hotel.

Heel erg vriendelijk personeel. Kamer en sanitair schoon. goed ontbijt. Locatie is erg fijn, vlakbij zijn 2 metrostations.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Ontbijt!
    • Club Tweepersoonskamer

Renovatiewerken bezig waardoor je aan een zij-ingang binnenkomt. Geeft een wat "goedkope" indruk (maar is uiteraard tijdelijk). Compensatie: normaalgezien betaal je extra voor het Engels ontbijt; was nu inbegrepen. Wilden eten in het restaurant maar kon niet door de renovatie. Stelden direct een ander restaurant voor (in een zusterhotel) met aanbod van taxi.

Ontbijt! Kamer.

Niet voor herhaling
    • Club Tweepersoonskamer

Renovatiewerken bezig aan de lobby. Hier waren we niet van verwittigd, lift werkte enkel vanaf de 1ste verdieping. Geen enkele compensatie of excuses voor het ongemak. Zeer weinig druk op het water in de badkamer, een bad nemen was onmogelijk.

Goede ligging en lekker ontbijt

Heerlijke uitvalsbasis voor een stedentrip!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ontbijt was een beetje sober, weinig keuze als je niet voor een English breakfast wilde gaan en broodjes niet helemaal vers.

Kamer, personeel en ligging geweldig!

Maakt de verwachtingen absoluut niet waar
    • Club Tweepersoonskamer

Renovatie was niet gemeld, geluidsoverlast en entree/receptie behelpen. Wifi erg langzaam. Ontbijt erg volle zaal met ceel tafels en drukte. Badkamer klein en onhandig wb badstop. Erg duur hotel (ca 200 euro per kamer, dus voor 2 kaners 2 nachten 800 euro kwijt) en hotel voldeed absoluut niet aan verwachtingen.

6,0
    Het ontbijt was prima.
    • Club Tweepersoonskamer

Er werd gewerkt in het hotel. Dat had het hotel aan ons mogen laten weten. De liften zijn erg lawaaierig. Als je kamer vlakbij ligt, kan je amper slapen. Dat moet gefixt worden.

Het ontbijt was prima. De kamers zijn ok.

De kamer op zich was mooi, maar door te weinig info vooraf voldeed ze niet aan onze verwachting.

Geen roomservice. Was niet op voorhand gemeld. De kamer was op verdieping -1 gelegen. Ik had toch een kamer verwacht met een raam waar je door kan kijken voor die prijs.

Ontbijt was goed, personeel was vriendelijk.

Goed Hotel in een mooie rustige buurt
    • Junior Driepersoonskamer

Mooie, moderne badkamer. Heel netjes. Voldoende kasten en bergruimte. Goede bedden. De twee dubbele bedden staan in twee ruimtes die door een open doorgang van elkaar gescheiden zijn, elk met eigen televisie. Rustige buurt, winkeltje op 50 meter. Vlak bij Hyde Park en Notting Hill.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Een aanrader.

Het roerei bij het ontbijt had geen smaak, de rest van het ontbijt was zeer goed.

Zeer vriendelijk personeel, propere kamers. Ontbijt was goed en gratis wegens verbouwingswerken in het hotel. De inkom, receptie en restaurant werden verbouwd. We hebben hier geen hinder van ondervonden. Rustig gelegen.

Nice location
    • Club Tweepersoonskamer

Ze waren bezig de voorkant van het hotel te renoveren en dit was niet op de website te vinden ten tijde van de boeking. Als vergoeding hebben ze gratis ontbijt aangeboden, jammer genoeg was het ontbijt erg basic en voor vegetariërs niet veel keus.

De kamer was erg fijn.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Plezier hotel, vriendelijk met goede prijs kwaliteit
    • Club Eenpersoonskamer

Er was een verbouwing gaande wat het soms wat lastig maakte goed de weg te vinden

Uitgebreid ontbijt, nette kamer, vriendelijk personeel, goede fitness

Kamer was een sauna, goede locatie van het hotel
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Kamer was erg warm, airco kon alleen op verwarmstand.. Raam kon maar een heel klein stukje open waardoor de eerste nacht geen oog dicht gedaan. Er waren geen andere kamers beschikbaar. Volgende ochtend ook nog eens alleen koud water onder de douche... Na veel gezeur uiteindelijk voor de tweede nacht een nieuwe kamer gekregen, die wel oké was. Maar als je maar twee nachten blijft en van die twee nachten geen oog dicht doet doordat het een sauna is op je kamer dan valt dat vreselijk tegen.

Locatie dichtbij verschillende metrostations. Zijstraat van Hyde park. Fijne wijk.

Goed en degelijk hotel om London te bezoeken.

Geluidsisolatie kan beter. Men hoort de buren toekomen en vertrekken. Het hotel lag in een rustige buurt. Het restaurant was gesloten wegens werken. Daarom moesten we steeds op zoek naar iets om te eten.

Het ontbijt was zeer goed naar Engelse normen. De kamers waren netjes en ruim genoeg.

Rustig hotel met prima ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Hotel wordt (maart ‘18) verbouwd. Nood ingang en nood receptie. Inchecken duurde dus lang. Kamers erg warm. Nauwelijks stopcontacten (géén stopcontacten bij de bedden). Korte bedden.

Goede locatie direct bij hyde park en heerlijk rustig overdag en ‘s nachts. Goede badkamer (met bad en fijne douche). Prima ontbijt ook.

We kregen een hotel met 2 sterren en hadden er een geboekt met 4 sterren!!
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

restaurant niet aanwezig!er waren verbouwingen bezig,lounge bar niet aanwezig,verbouwingen!!verfgeur beneden,ook geen receptie!onvriendelijk personeel!!

de kamer,hoewel geen 4 sterren waard!!!!!

Al met al viel vooral de prijs/kwaliteit verhouding erg tegen.
    • Executive Tweepersoonskamer

Restaurant was dicht wegens verbouwing. Kamer was een executive kamer maar was erg klein. Verder is een double bed een bed van 1.40m wat niet echt groot te noemen is.

Ontbijt goed en uitgebreid, snelle service.

Heerlijk verblijf in aangenaam hotel met perfecte ligging! Aanrader!
    • Club Tweepersoonskamer

Gratis up-grade gekregen naar een suite. Perfecte ligging, rustig, vlakbij Hyde Park maar toch vlakbij twee metro stations en bushalte. Mooie ruime kamers, proper, vriendelijk personeel, ontbijt was lekker. Lekkere koffie!

Wij komen zeker terug!

Niet viel mij tegen

Het hotel was zeer aangenaam, de kamer was zeer proper en gezellig, alle dagen verse handdoeken en lakens, personeel was super vriendelijk, ook alvast een dikke knuffel aan Niccoletta die ons uitleg gaf over ons ontbijt, een zeer leuke en vriendelijke dame met goed gevoel voor humor, doch heel efficiënt en beleefd!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

goed hotel met een centrale ligging
    • Club Tweepersoonskamer

betalen voor extra Engels ontbijt (5£ extra voor scrambled eggs en enkele extra's is te veel; beter zou zijn om de prijs voor het ontbijt met 2£ op te trekken en een totaal ontbijt te voorzien) - slechts 1 lift (niet zo evident als je op het 5de verdiep logeert) - taxi geregeld door het hotel valt te duur uit, heb dan zelf een taxi geregeld en kwam 10£ goedkoper uit - personeel aan receptie en in de ontbijtzaal niet allemaal vriendelijk en gedienstig - de bar is te klein om gezellig te zijn

De kamer was ruim en netjes - centrale ligging in een deftige buurt in de nabijheid van verschillende metrostations

Dubbele van wat de kamer kost van me CC afgeschreven zonder dat ik daar toestemming voor hem gegeven
    • Club Tweepersoonskamer

Helaas hebben ze het dubbele van wat de kamer kost van van mijn CC afgeschreven zonder toestemming hebben ze een totaal ander bedrag afgeschreven en wordt dit probleem maar niet opgelost inmiddels 2 weken verder nog steeds mijn geld niet terug ! op elke mail die ik ze stuur krijg ik maar geen antwoord ! dus let op als je met je cc betaald !

Helaas hebben ze het dubbele van wat de kamer kost van van mijn CC afgeschreven en wordt dit probleem maar niet opgelost inmiddels 2 weken verder nog steeds mijn geld niet terug ! op elke mail die ik ze stuur krijg ik maar geen antwoord ! dus let op als je met je cc betaald !

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Rustige omgeving.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Houten vloer onder vast tapijt in kamer. Stappen van bovenburen kraken met houten vloer. Tikkende en kloppende buizen wanneer bovenburen warm water nemen. Water van toilet dat wordt doorgespoeld is heel hoorbaar in onze kamer. Wij hadden een junior suite.

Rustige omgeving. Upgrade van executive kamer naar junior suite. Hadden rustige kamer zoals gevraagd. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Propere kamer. Jammer dat moet worden bijbetaald voor English breakfast.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

• Club Tweepersoonskamer

Het restaurant was gesloten de gehele tijd vanwege een verbouwing En dat was ons eerder niet vermeld bij bijv. Inchecken

De gehele uitstraling van het hotel Hygiene in het hotel en kamers

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goede kamers en locatie, slecht ontbijt, niet gastvrij behandeld.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ontbijt zeer karig voor 4 sterren hotel. Zelfs fors bijbetalen voor ei met bacon, er was een akela ingehuurd om dit in de gaten te houden. Schandalig en niet gastvrij. Ondanks reservering met credit card kon er niets op de kamerrekening gezet worden. Restaurant bleek gesloten voor renovatie, dit was niet bekend van tevoren. Geen roomservice mogelijk.

Goede, ruime kamers. Mooie locatie vlakbij Hyde Park en Paddington. Leuke aanbiedingen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Te warm hotel en kamer: geen airco, luidruchtige lift, lage waterdruk badkamer
    • Club Tweepersoonskamer

Het gehele hotel is veel te warm, onze kamer op de 6e verdieping was zo warm dat we niet in slaap konden raken. We hebben in de winter in London onze ramen op de kamer dag en nacht open moeten laten om de temperatuur iets dragelijker te maken. De ingebouwde verwarming / koeling is geen airco en werkt matig. Ook knipperde de led verlichting rondom het bed en maakte de lift een irritant hoog geluid, dat ook s'avonds in onze kamer te horen was. Dit was tevens ook de enige lift voor 6 verdiepingen, dit resulteerde in lange wachtrijen voor de lift. Ons laatste minpunt was de druk van het water, de douchestraal was meer gedruppel dan een daadwerkelijke douche, het vullen van een bad duurde 3 kwartier.

Prettig hotel in een goed verbouwt 100 jaar oud pand
    • Club Tweepersoonskamer

Prettig hotel in een goed verbouwt 100 jaar oud pand, in een leuke iets wat rommelige buurt. NB persoonlijk hoeft het voor mij niet, maar een Engels-ontbijt heeft een meerprijs t.o.v. een continentaal-ontbijt

Ideale uitvalsbasis om Londen te ontdekken.
    • Junior Driepersoonskamer

Jammer is dat er onderscheid wordt gemaakt tussen het Engelse en continentale ontbijt

Ideale uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Ruime kamer, prima voorzieningen

Mooie grote luxe kamer, ligging hotel vlakbij 2...
    • Executive Tweepersoonskamer

Inclusief ontbijt = continentaal ontbijt en is exclusief English breakfast, hiervoor moet apart worden betaald (5 pond per persoon). Een (duurdere) Executive Room kan kleiner zijn dan een (goedkopere) Club Room, het is een klassiek pand, geen kamer is gelijk qua grootte.

Mooie grote luxe kamer, ligging hotel vlakbij 2 metrostations en buslijn (zowel metro als bus enkele haltes van Oxford street), personeel erg vriendelijk en zeer servicegericht. Het eten is erg goed (zowel roomservice als restaurant).

Mooi hotel

Wij vonden alles inorde.

Een zeer proper, mooi hotel met vriendelijk personeel. Het eten in het hotel was zeer lekker. Leuke buurt en dichtbij de metro. De wifi verbinding was ook vrij goed.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goed.

De kamer van mijn 2 schoonzussen was niet in orde. Er was 2 single bedes gevraagd en dat was er niet. Hebben ze een ander kamer gekregen waar geen verwarming en warm water aanwezig was. S'anderdaags hebben ze dat wel in orde gemaakt maar er was veel stress en nodeloos tijd verloren gegeaan op onze korte trip.

Ontbijt was ok. Als je een "Engelse" ontbijt wou moest je 5 pond extra betalen.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Super vriendelijk personeel wat ten alle tijden voor een...
    • Club Tweepersoonskamer

Super vriendelijk personeel wat ten alle tijden voor een warm welkom zorgden. Het ontbijt was prima! Er was een fitnessruimte beschikbaar. De kamer zag er netjes uit en was erg ruim.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Keurig hotel met nette en moderne kamers, zeer verzorgd.
    • Club Tweepersoonskamer

Het ontbijt is alleen continentaal en tegen bijbetaling kun je ook bijvoorbeeld scrambled eggs krijgen, dit is voor een dergelijk hotel en tegen die prijs onwenselijk.

Keurig hotel met nette en moderne kamers, zeer verzorgd.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Grote schone kamer.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Grote schone kamer. Ontbijt (continentaal) was volop keuze. Aardig en behulpzaam personeel. Hotel is vlakbij Hyde Park, en central line (Queensway) . Met de central line sta je met 5 minuten bij Bond street, of met dezelfde lijn de andere kant op naar Shephard's Bush, waar de grote shopping mall Westfield is. Voor onze kerstshopping was dit ideaal. Alhoewel dit hotel in het centrum ligt, is het rustg gelegen. Wij komen hier zeker weer terug!

Blakemore Hyde was een mooie ervaring.
    • Club Tweepersoonskamer

Blakemore Hyde was een mooie ervaring. Zeer vriendelijk personeel, uitstekende accommodatie, zeer verzorgd en netjes. Goed ontbijt, enig minpuntje ... voor een English breakfast moest je extra betalen, wat geen echte meerwaarde was.

Perfect hotel : schitterende locatie, oase van rust en luxe !!!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Graag meer keuzemogelijkheden in de à la carte menu (die prijzen waren wat aan de hoge kant).

Prachtige suite gekregen (update omdat we 4 nachten bleven) : suite werd dagelijks volledig gepoetst, nieuwe lakens, nieuwe handdoeken, nieuwe koffie/thee faciliteiten. Mooie grote suite met drie (!!!) televisies ! Heel budgetvriendelijk menutje 's avonds (je kiest 2 gangen bv voor- en hoofdgerecht of hoofdgerecht+dessert met daarbij incl 1 glas lekkere huiswijn). De kamer was perfect geluidsdicht ! Rustig hotel (toch toen wij er waren). Ontbijtzaal is niet zo ruim en wel gehorig.

Perfecte prijs-kwaliteitverhouding, in zeer nabije omgeving...
    • Junior Driepersoonskamer

Perfecte prijs-kwaliteitverhouding, in zeer nabije omgeving niet veel te beleven maar met metrostation vlakbij zijn alle interessante plekken heel gemakkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Hotel is prima. Locatie iets minder; te ver van diverse bezienswaardigheden.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Dat het voor vrouwen toegestaan werd om met niqaab te ontbijten. Ontbijten was daardoor niet prettig. Gelukkig komt dit in andere Europese landen niet of nauwelijks voor.

Het basis ontbijt was zeker beter dan op eerdere beoordelingen te lezen was. Voor een meerprijs was de keuze nog groter.

Het vriendelijke personeel zorgde voor een aangenaam verblijf.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Dat er moest bij betaald worden voor het Engels ontbijt, dat moet in de prijs begrepen zijn, ik betaal liever iets meer om het ontbijt (in buffetvorm) zonder beperking te kunnen samen stellen, nu moesten wij eerst nog bij betalen (deden wij ) om te kunnen genieten van het aanbod, daar ergerden wij, mijn vriendin en ikzelf, ons aan.

Het super vriendelijk en hulpvaardig personeel, de hygiene, de ligging.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

• Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

De waterdruk in de kamer was niet goed. Op piektijden heel weinig water.

De locatie en kamers waren prima. Het personeel was erg vriendelijk. Het hotel was ook goed bereikbaar met openbaar vervoer en lag in een rustige wijk. Dicht bij Hydepark.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Goed hotel, goede ligging in de wijk Bayswater bij Hydepark.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Op de kamer was voor 2 personen maar één stoel aanwezig. We (60-plus) moesten om de beurt op een bed zitten. Dit is niet comfortabel. Zeker niet voor een hotel van dit niveau. Toen we er bij de receptie iets van zeiden, werd er gelukkig direct voor een tweede stoel gezorgd. Maar je zou hier niet om moeten hoeven vragen.

Goed hotel, goede ligging in de wijk Bayswater bij Hydepark.

Kamer, hotel op zich en service in orde.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Wat er te beleven valt in de buurt, winkels en restaurants van ander niveau dan centrum stad. Werken samen met privé maatschappij taxi want gewone taxi 's moet je al even wandelen om die te vinden. Miscommunicatie tussen hotel en taxibedrijf? Maar er werd ons gezegd dat we met kaart konden betalen in de wagen, eens in de taxi was dit niet mogelijk. Je moet ook bijbetalen als je met kaart wil betalen. Lang wachten op de lift, maar 1tje op het verdiep

Kamer, hotel op zich en service in orde. Gratis upgrade gekregen naar junior suite.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Centaal gelegen hotel.
    • Club Tweepersoonskamer

Centraal gelegen. Dicht bij metro Queensway en Lancaster Gate (gesloten ivm verbouwing). Vriendelijk personeel. Onze kamer op de begane grond was netjes en schoon. Ontbijt was prima. Wij hadden continental breakfast geboekt. English breakfast was ook mogelijk en kon ter plaatse geregeld worden tegen bijbetaling.

De kamer was ruim.

Het Engels ontbijt was niet in verhouding met de prijs. De airco in de ontbijtzaal was storend als je eronder moest zitten.

De kamer was ruim. De bedden zeer goed. De badkamer ruim en proper.

Mooie locatie, mooie buurt.

Het ontbijt was incluced zonder echte meerprijs maar het was zeker niet wow. De basis was wel aanwezig, echter geen vers brood. Voor alles wat warm is (ei,bacon) moet 5.5 pond bijbetalen.

Mooie locatie, mooie buurt. Proper hotel, nette en correcte kamers

Voor herhaling vatbaar.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Het continentaal ontbijt had geen eieren, dit zat bij het Engels ontbijt en hiervoor moest dan bijbetaald worden.

De accommodatie was heel centraal gelegen.

Een aanrader wie Londen wil bezoeken.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Mss een lift extra, maar dat was eigenlijk geen groot probleem. Een extra "trapje" doen is ook extra beweging :-)

Het ontbijt was prima, genoeg variatie. De kamers waren zeer proper en het personeel was zéér vriendelijk en behulpzaam.

Mooi hotel, goed bereikbaar vanuit de stad.
    • Club Tweepersoonskamer

De prijs. Die is te hoog, en de helft van het bedrag is nog eens gereserveerd op mijn creditcard, terwijl we bij aankomst het volledige bedrag hebben betaald. Vind ik vervelend.

De kamers.

kom graag nog eens terug maar dan wel in een grotere kamer
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

de kamer en badkamer waren te klein voor 2 volwassenen, nog wel extra voor betaald business edition, komen niet overeen met wat foto's op site bij boeken beloven/ aan indruk geven.

sfeervolle locatie, ov in de buurt, gezellige winkelstraten en restaurantjes in de buurt, een aantal prachtige vrouwelijke medewerkers, geweldig ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima hotel, alles in orde zoals het hoort.

Metro 3 straten verderop maar dat is onvermijdelijk.

Zeer vriendelijk personeel. Prima kamer: zeer goed groot bed, geen last van enig lawaai (5de verdieping), goede airco. Elke dag verse handdoeken.

Het hotel was uitstekend om de stad te verkennen . Rustige wijk, openbaar vervoer dichtbij.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

De afstand naar het centrum viel een beetje tegen, maar het was wel rustig.

Prima continental zowel als engels ontbijt, mooie kamer met thee en koffie apparaat, leuk ingericht. Personeel was erg vriendelijk.

Een ruime kamer met een uitstekend bed.

Ons viel niets tegen.

Een ruime kamer met een uitstekend bed. Gevarieerd en goed ontbijt. Kamers zijn niet gehorig. Hotel ligt nabij metro station en tevens op loopafstand van Hyde Park en centrum. Vriendelijk personeel. Rustige ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Vriendelijk personeel.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Ik blijf het raar vinden dat je voor een Engels ontbijt, 5 pond per persoon extra moet betalen. Dit heb ik nog nergens anders meegemaakt.

Vriendelijk personeel. Keurige kamers.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Goed hotel net naast Hyde Park.
    • Club Tweepersoonskamer

Standaard ontbijt (koud) is inbegrepen voor uitgebreid ontbijt (ook worstjes, scrambled egg etc) betaal je 5 pond extra.

Kamers waren goed gerenoveerd Heerlijk grieks restaurant op 2 min. lopen

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Zeer goed hotel om van Londen te genieten.
    • Club Tweepersoonskamer

Kamer en badkamer aan de kleine kant maar wij waren er enkel om te slapen en was dus zeker groot genoeg. De kamer van vrienden was dan wel een goed formaat. Kamers van hotels in grootsteden zijn bijna altijd klein...

Mooie nette kamers, gezellig. Aangename omgeving en geen last van lawaai. Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ik zou zeker nog teruggaan.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Aangenaam hotel vlakbij park
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Slechts 1 lift, verschil in keuzes ontbijt zou gratis moeten zijn nu moet je extra betalen voor english breakfast

Rustige straat, geen lawaai. Zeer aangenaam personeel

ontbijt was basic en ok.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Wij vonden het beneden alles dat je voor 3 nachten een uitzicht in een hoek op een muur krijgt (afstand muur 1.5 meter)?? Zeker dat je bij reservatie een duurdere kamer hebt gereserveerd.

ontbijt was basic en ok. Personeel heel behulpzaam vooral om wegwijs te maken hoe ergens te geraken met bus of metro

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

goede locatie voor kort verblijf; let erop dat je kamer niet op de hoogste verdiepingen ligt....
    • Club Tweepersoonskamer

Onze kamer bevond zich op de 6e verdieping: er kwam nauwelijks water uit de douche! De lift was kapot zodat we met onze bagage de trap op moesten. De volgende avond was de lift pas gemaakt; De föhn was 'verstopt' in de bureaula;

de ligging vlakbij Hyde Park; rustige straat; behulpzaam personeel; goede bedden; koffie- en theefaciliteiten op de kamer waren fijn; kleine maar schone badkamer met genoeg handdoeken die iedere dag werden vervangen.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Blakemore hyde park
    • Club Tweepersoonskamer

lift was defect (werd aangewerkt)

Kamer was schoon en het bed was fijn groot lekker en goed verzorgd ontbijt personeel vriendelijk alles netjes onderhouden in het hotel

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Uitstekend voor 3-daags uitstapje bezoek Londen.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Er viel niet echt iets tegen maar shuttlebus van en naar London City Airport luchthaven zou fijn zijn. En georganiseerde uitstapjes vanuit hotel zoals citytour oid zou ook een toevoeging zijn

Prima locatie als uitgangspunt om uitstapjes naar bezienswaardigheden en musea te maken. Leuke restaurants op loopafstand. Je zit hier echt centraal. Ontbijt is continental breakfast. Vrij standaard , prima maar niet echt bijzonder. Op 10 min loopafstand van metro.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Fijn hotel in een leuke wijk.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Iets gehorig. Als je de kamerdeur sluit schijnen de lichtstralen van de gang de kamer in. Er was geen genoeg plek voor het ontbijt waardoor je in een lange rij moest wachten.

Aardig personeel. Locatie was prima, er is veel in de buurt te vinden, met goede prijzen. Ruime functionele kamer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

twee nachten in Londen
    • Club Tweepersoonskamer

Er is een balkon, of een mogelijkheid om naar buiten te kunnen, maar dat mochten we niet gebruiken. Er was dus geen mogelijkheid om een raam open te zetten 's nachts of gewoon even naar buiten te gaan.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Blijf kritisch!
    • Executive Tweepersoonskamer

Aanvankelijk kregen we kamer 120. Veel lawaai uit de airco en een ijskoude badkamer. Na een nacht konden naar kamer 304, dat was prima. Krijgen de indruk, mede door ervaring van de vorige keer, dat men probeert gasten op ongunstige kamers onder te brengen er van uitgaande dat het merendeel niet protesteert. Klacht zo snel mogelijk indienen helpt, maar is niet prettig. Vervangen van kapotte lamp gaat omslachtig: kan pas volgende dag door technische dienst. Reservelampen achter de desk zou gemakkelijker zijn.

Kamers aan de achterzijde hebben geen last van straatlawaai. Als je wat hoger zit hoor je ook de metro niet.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Prila
    • Executive Tweepersoonskamer

Te warm in de kamer. Kon airco niet aanzetten om af te koelen. Gelukkig kon het raam wel open. Kwaliteit van wifi ondermaats. Connectie viel geregeld uit en internet was traag.

Mooi hotel, goed gelegen naast Kensington Gardens. Prima ontbijt. Geen last van geluid in de kamer. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Het was heerlijk
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

De snelle opruim tijdens het ontbijt. We hebben op zondag 10 min moeten wachten voordat we een tafel kregen toegewezen. Is een klein puntje.

Het ontbijt was goed. Hotelkamers waren schoon en ruim. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het vriendelijke personeel.
    • Club Tweepersoonskamer

Dat je in de ochtend in de rij moest staan voor het ontbijt en dat je voor het warme ontbijt bij moest betalen. voor de rest een prima hotel.

Het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mooi comfortabel hotel, jammer van de gewijzigde betalingspolicy

Geboekt via Booking.com, maar gezien het over 9 kamers ging, kreeg ik melding, nadat ik 1 maand later via e-mail gepolst had of boeking in orde was, dat de voorwaarden (gratis annuleren en geen voorafbetaling) niet behouden konden worden. Een deel hebben we dus vooraf moeten betalen, en bij aankomst zelfs het volledige bedrag voor het ganse verblijf. Ook kon er niet iets op de kamerrekening gezet worden, hoewel er een kredietkaart gekend was (telkens direct te betalen). Ik vermoed dat we nu rechtstreeks via hotel geboekt hebben en niet via Booking.com, gezien ik ook een e-mail ontving van Booking.com met "no-show", hoewel we er wel waren. Verder is er een bedrag geboekt op mijn Visa-kaart en ik weet niet waarvoor, gezien alles betaald is geweest. Dus dat wordt nog leuk om te recupereren.

mooie, ruime, comfortabele kamers ; wifi ; ligging

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Heel vriendelijk personeel!
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Kamer lag vlak naast de lift. Bij elke stop gaat er een belletje af welk goed te horen is in de kamer.

Heel vriendelijk personeel! Vlak bij een metrostation met goede verbinding.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prachtig hotel met ruime kamers en een goede locatie voor een kort verblijf in Londen
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Verwarming stond behoorlijk hoog in de kamers.

Ruime kamer, locatie van het hotel was uitstekend alsook de wijk. Goede faciliteiten zoals een fitness centrum.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Net hotel op goede plek
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Geluidoverlast door airco, metro die blijkbaar onder het hotel rijdt en dichtslaande deuren en rumour van andere gasten op moment dat je wil gaan slapen.

Goede service, net hotel en goede ligging.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Top, alleen ontbijt is slecht geregeld!

5£ extra p.p. te moeten betalen om een warm ei uit een gedeelte van het buffet te halen. Heeeel erg zwak. Verhoog dan de prijs van je ontbijt🤑

Prachtige kamers, top locatie.leuk hotel met veel gangetjes en deurtjesz

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ligging is goed, kamers zijn netjes.
    • Club Tweepersoonskamer

Ontbijt was niet slecht maar kon beter. Spijtig dat je moet bijbetalen voor bv. spek met eieren.

Ligging is goed, kamers zijn netjes. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Gezellige buurt, alles dichtbij
    • Club Tweepersoonskamer

Wij hadden een Kamer geschikt voor mindervaliden.Hierdoor zaten bv de wasbak en deurknop op kniehoogte.

Prima ontbijt, goeie ligging alles gemakkelijk te bereiken.zowel te voet,als ook via diverse dichtbijgelegen metro stations.Prima bedden. Gelegen in rustige (woon)buurt waar genoeg gezellige/ betaalbare pubs en restaurantjes te vinden zijn.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Het hotel vroeg me bij aankomst of ze extra geld van mijn...
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Het hotel vroeg me bij aankomst of ze extra geld van mijn creditcard mochten reserveren, voor als we iets zouden gaan gebruiken. Ze hebben een aantal dagen gewacht dit te crediteren, waardoor dit me uiteindelijk geld kostte omdat de koers ongunstiger werd.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Goede en redelijke locatie - Er zijn zeker betere mogelijkheden rond Hyde Park -
    • Club Tweepersoonskamer

Kamers zijn niet geluidsdicht. Geluiden op de gang zijn zeer storend. Er zit een gleuf onder de deur waardoor alle geluid de kamer binnenkomt. Er waren werken aan de vloer valn de balie met extreem hoge epoxygeur. Ontbijt ; warm buffet is niet inbegrepen en dat weet je maar als je de eerste maal komt ontbijten (niet echt correct).

locatie . vriendelijk personeel . ontbijt ok maar bijbetalen voor warm buffet

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Kamer was redelijk groot en comfortabel.
    • Junior Driepersoonskamer

Ontbijtzaal te klein. Airco in de kamer ging vanzelf aan (?) - ijskoude kamer elke avond (dit was november). Sommige personeelsleden minder vriendelijk.

Kamer was redelijk groot en comfortabel. Pursers waren uitstekend (vriendelijk en met veel kennis).

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima hotel aan westkant van centrum in wat rustiger wijk
    • Club Tweepersoonskamer

Rustige kamer gevraagd, drukke kamer op begane grond aangeboden, na klacht geruild met redelijk stille kamer. Ontbijtruimte is druk.

Goede ligging, redelijk rustige zijstraat vlakbij Hyde Park, Kensington Gardens en Piccadilly Station. Niet gehorig, redelijk continentaal ontbijtbuffet (voor Engels moet bijbetaald worden).

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Blakemore Hyde Park