Beoordelingen over Blue Bells Hotel 3-sterren

14 Pembridge Square, Notting Hill, Kensington, Kensington and Chelsea, Londen, W2 4EH, Verenigd Koninkrijk

#203 van de 433 B&B's en herbergen in Londen

Gebaseerd op 1488 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Waardeloos, niveau van een hostel had niet meer dan €60,- mogen kosten

Alles had beter gekund. Hotel in verbouwing en overal troep. Weggestopt in een kelderkamertje met de metro onder je voeten. De foto's op de booking site zijn regelrecht bedrog.

Fantastisch ondanks het hotel

Slechte staat van onderhoud en comfort kamer Geen kast/hanggelegenheid Shabby personeel in ontbijtruimte Slecht, extreem sober ontbijt

De wijk Bereikbaarheid metro en bussen Comfortabele bedden

Prima hotel voor stedentrip.

Eerste nacht in Kamer B4 (niet) geslapen hier heb je het gevoel dat de metro langs je bed scheert om de 4 min. Dit aangegeven bij de staff en deze hebben ons direct omgezet naar G1 waar wij de rest van ons verblijf hebben geslapen.

Prima hotel op mooie locatie nabij metrostation Nothing Hill Gate met op loopafstand Hyde park Ontbijt simpel maar genoeg van alles (geen Engels ontbijt)

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Goed, ontbijt matig, rustige locatie.

Het ontbijt, was zeer matig. Slaapkamer in de kelder, veel last van metro die je hoort.

De omgeving, vlakbij portobello road en hide park. Goed bereikbaar met metro.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Voor 3 dagen en 2 nachten Londen is de Blue Bell helemaal goed.

Een grote spiegel op de slaapkamer is zeer wenselijk. De watervoorziening in de doucheruimnte was minimaal.

Faciliteiten en comfort was oké maar niet super. Bedden waren wel goed. Prijs-kwaliteit verhouding is goed, alsmede de ligging van het hotel ten opzichte van de metro.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Tegenvaller

We hadden een kamer geboekt met koelkast, die was er niet. De eerste avond kwam iemand van het hotel nog kloppen op de deur toen we al in bed lagen. Er stond een klein vuurtje op onze kamer en dat kwam hij halen omdat er gasten koud hadden... Wijzelf vonden de lucht in het hotel sowieso ongezond dus hebben alle chauffages uitgezet en het raam open, de hele nacht. We kregen een kamer in de kelder van het hotel, met vreselijk oude meubelen. We hebben onze spullen de hele reis in de koffer laten zitten. Het hotel zelf was heel vuil en verouderd: oude tapijten met vuile vlekken, verschillende stukken tapijten door elkaar, ... Het ontbijt was enorm triest. Je kreeg enkel toastbrood met twee soorten confituur en smeltkaas en een soort van vlees dat zij ham noemden... Er was cornflakes en muesli. En perziken uit blik. Geen yoghurt, geen eieren en zeker geen warm Engels ontbijt. Na het ontbijt voor de gasten ging het personeel wel ontbijten in dezelfde ruimte en zijzelf hadden veel meer te eten... Op foto’s lijkt het hotel heel mooi, maar niks is minder waar. Een hostel biedt meer kwaliteit...

De ligging van het hotel is goed. Het ligt vlakbij een metrostation en je kan je dus vlot verplaatsen.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooie buurt.

Het ontbijt was zeer teleurstellend. Brood om te toasten met jam, kaas of ham. Muesli/cornflakes met melk. Jus, thee of koffie. Dat was het. Her hotel werd gerenoveerd en zal er zeker beter uit gaan zien. We hadden twee kamers, 1 prima, de tweede buitengewoon klein. De metro loopt onder het hotel en hoor en voel je goed in de kamers in het sousterrain. Wel goede bedden en vriendelijk personeel.

Mooie buurt. Dicht bij de metro.

Net voldoende

Helaas bleek bij aankomst in onze kamers dat deze nog niet waren schoongemaakt. Hoewel dit na aangeven direct werd gedaan, mag je verwachten dat de kamer bij uitgifte van de sleutel op orde is dan wel dat het hotel aangeeft dat de kamer nog niet klaar is. Faciliteiten zijn matig (deur klemt, gordijn kan niet open, toilet spoelt slecht door) Er wordt wel verbouwd, wellicht verbeterd dit de kwaliteit. Ontbijt is erg minimaal.

Mooie ligging vlak bij Portobello Road en dicht bij een metrostation. Hotel is gevestigd in een mooi pand. Nadat de kamers klaar waren gemaakt was het netjes schoon.

Sfeervol hotelletje!

Moet hier en daar nog wat opgeknapt worden, maar het was zichtbaar dat ze daar mee bezig waren. Ontbijt was heel basic (helaas geen scrambled eggs) maar de koffie was prima.

Hele goed sfeer in een mooi oud pand in een prachtige, rustige straat, vlakbij Portobello road en metrostation! Ruime familiekamer.

De locatie van het hotel was perfect.

De staat waarin de binnenzijde van het pand verkeerd is matig. Overal lijkt tegelijkertijd te worden gewerkt aan het vernieuwen van de faciliteiten. Eenmaal gereed zal dit de uitstraling van het pand zeker ten goede komen. Onze 2 persoonskamer, met aparte bedden, was zeer klein. Het uitzicht van onze kamer was teleurstellend, wij keken uit op een stenenmuur van naastgelegen pand (zie foto). Er ontbrak een lade van de tv-kast, lampenkamp, etc. waardoor het geheel een beetje een shabby uitstraling heeft. Echter vanwege de ligging en de heerlijk bedden, zou ik dit hotel nogmaals boeken!

De locatie van het hotel was perfect. Het hotel is gelegen in een wijk met schitterende statige panden en vlakbij Portobello Road. Metro en halte voor hop-on-hop-off bus zijn dichtbij (ca. 5 min. loopafstand).

Oorspronkelijk hadden we een kamer op de 4e verdieping maar...

Oorspronkelijk hadden we een kamer op de 4e verdieping maar zonder lift was dat voor ons 60plussers wel wat vermoeiend. Maar de tweede dag zijn we naar een ruimere kamer op -1 kunnen verhuizen. Dat was prima. We hadden dan ook een frigo op de kamer zodanig dat we elke dag onze pic nic konden klaarmaken. Het hotel is perfect gelegen aan Kensingtonpark en in een hele mooie buurt. Het wordt opgefrist en daar is het wel aan toe. Het ontbijt is wel sober met hesp van minderwaardige kwaliteit en oud, industrieel brood dat moest geroosterd worden om appetijtelijk te zijn. Maar we hebben zelf yohurt aangekocht. De dame die voor het ontbijt instond was vriendelijk en steeds bereid om ons te helpen. Koffie was altijd beschikbaar ook overdag en was lekker. Het onderhoud van de kamers kan echt wel beter: bedden slordig opgemaakt; gordijnen met losgetornde naden en slordig opgehangen. Besluit: sober hotel en ontbijt maar ook niet duur. Als je zelf de kamer op orde houdt en voor de rest goed je plan kunt trekken valt het goed mee. In de buurt zijn ook heel wat democratische restaurantjes te vinden. Bij de twee Italiaanse en goede restaurants krijg je op vertoon van de toeristenkaart verkrijgbaar in het hotel zelfs 20% korting.

Geen aanrader!

Het hotel ligt boven of naast een metro schacht, waardoor we dus alleen tussen 100-500 uur snachts geen lawaai hadden...... slecht geslapen hierdoor. Verder was er 1 matras zo slecht, dat we ee amper op konden slapen, hebben er maar bij toerbeurt op gelegen.......

De conciërge, zeer vriendelijke, goedlachse man!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Fantastische locatie in karakteristiek pand. Ontbijt moet echt beter.

Het ontbijt was slecht verzorgd: geen vers brood (supermarkt?) en heel weinig keuze van beleg. Het hotel was bezig met onderhoud. Onze slaapkamer had niet eens nachtkastjes en een bedlampje of enig schilderij aan de muur. Beetje ongezellig. Douchen in een ligbad: gevaarlijk en niet comfortabel.

De locatie is midden in Notting Hill, een fantastische wijk en het hotel is gevestigd in een prachtig karakteristiek Victoriaans huis. Prima uitvalsbasis voor enkele dagen Londen.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Eenvoudig hotel waar je niet teveel van moet verwachten maar wel op prima locatie.

Het ontbijt stelde niets voor, erg weinig keus. Onze kamer was klein en donker en op de eerste avond bloedheet, want de kachel wilde niet uit. De badkamer is oud, de kraan lekte, de afvoer van de wastafel een gapend gat, oud douchegordijntje, een ijzeren plaat tegen de zijkant van het bad, randen kit op het bad, echt toe aan vervanging en een opfrisbeurt.

De locatie is prima, Notting Hill is heel leuk en het hotel past aan de buitenkant prima in dit plaatje. Dichtbij de metro Notting Hill Gate en dichtbij Portobello Road.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Locatie is super.

Geheel is wel verouderd, tapijt versleten en rioleringsgeur op de gang, badkamer smoezelig.

Locatie is super. Mooi pand. Dichtbij metrostation. 5 persoonskamer aanwezig. Ontbijt simpel maar wel meer dan voldoende. Prijs/kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Degelijk hotel, jammer van het beperkte ontbijt.

Het ontbijt was zeer beperkt ! Cornflakes+melk en (getoaste) boterham/broodje met ham, kaas en confituur. Koffie of thee, sinaas- of tomatensap. Geen yoghurt, geen eitje, no English breakfast.

De 4-persoonskamer was ruim met alle faciliteiten. Geen koelkast, maar die hebben we niet gemist. Wel koffie/thee/chocomelk met waterkoker. De Wifi werkte goed. De ligging is fantastisch als je musea wil bezoeken, op wandelafstand ! Underground vlakbij met directe verbinding naar het centrum.

Prima hotel, gelegen in een hele mooie wijk in Londen. Zeer dichtbij metro: Notting Hill Gate!

We hadden de pech, dat de douche in het begin koud was, hier werd direct op gereageerd en later is het euvel verholpen.

Goede accommodatie. Vriendelijk personeel en de kamer was prima in orde.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het ontbijt was karig

Mooi hotel.

Mooi hotel. Vriendelijke medewerkers. Gunstige ligging.

Het ontvangst

Het ontbijt.

Het ontvangst

Goede ligging aan fraai, rustig plein.

Goede ligging aan fraai, rustig plein. Wel allerlei restaurants etc vlakbij. Goed bed en fijne douche, sfeervolle ontbijtkamer.

Ik zat op het 1e verdiep en mijn reisgenoot op het 3e...

Degelijk ontbijt en degelijke kamers

Prima hotel voor dat geld.

Schitterende buurt en gebouwen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goede locatie maar daar blijft het bij.

Het ontbijt was ondermaats. De kamer en badkamer waren niet echt proper..

De locatie was super! Op wandelafstand van 3 metrostations.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Lekker relaxt

Ontbijt mag uitgebreider met bv een eitje Eigenlijk alleen toast

Lekker hoog en ruim

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Helemaal goed

Miste de bacon and eggs bij het ontbijt. Dit is namelijk zo engels.

Goede bedden, prima badkamer met toiletartikelen

Ontbijt zeer basic.

Ontbijt zeer basic.

Locatie was prima.

Wifi werkt niet in kamer en ontbijt was zeer matig. Toilet trok slecht door.

Locatie was prima.

voldoende om te slapen maar weinig comfort

Er werd gerenoveerd dus verflucht. Verlichting in kamer matig. Ontbijt net voldoende.

Ligging oke

• Beoordeeld op: 23 april 2017

De rust

Schilderwerk gaf overlast, ontbijt karig en te weinig ruimte. Verzachtend hiervoor is dat hotel werd opgeknapt, dus alles was ter verbetering

De rust

6,0
    Rustig hotel maar zwak ontbijt

De werkzaamheden van de keuken=> boterham hesp en kaas of croissant, perziken in blik. Dat was het voor3 dagen

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima locatie.

3 sterren heeft minder comfort. Ontbijt was beperkt maar dat wisten we.

Prima locatie... metrostation dichtbij

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

De ligging in Notting Hill.

Veel achterstallig onderhoud. Sobere kamers. Zeer matig ontbijt.

De ligging in Notting Hill.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Het personeel was vriendelijk.

De kamer was vrij klein, en het ontbijt viel erg tegen. De kamer waren niet erg goed schoon.

Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Verschrikkelijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Locatie, fijn in Notting Hill

Onze kamer was in het souterrain waardoor je de metro ' savonds wel vrij duidelijk hoorde

Locatie, fijn in Notting Hill Rustig

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Ontbijt: 2 sneetjes toast met 2 verpakkingskjes confituur en...

Ontbijt: 2 sneetjes toast met 2 verpakkingskjes confituur en boter, cornflakes, melk en koffie.... nog nooit zo'n triestig ontbijt gezien voor gezinnen met opgroeiende kinderen,... geen eitje of spek of stuk fruit! Blue bells mag geschrapt uit jullie aanbieding. Kamer in de kelderverdieping? 380€ voor 2 nachten, met 5

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Als je zoekt naar een plaats om te slapen in London niet te...

Het ontbijt was niet zo goed georganiseerd en is echt wel standaard. Maar er was zeker voldoende al moet je soms wat geduld hebben.

Als je zoekt naar een plaats om te slapen in London niet te ver van het openbaar vervoer en in een aangename buurt is dit zeker een leuke plek. Voor ons was dit zeker tegen een aanvaardbare prijs.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Locatie en ruime kamer rustige buurt goede bakamer goede...

Ontbijt mag uitgebreider wat meer warme dingen en ontbijtpersoneel mag vriendelijker

Locatie en ruime kamer rustige buurt goede bakamer goede bedden Wordt momenteel mooi gerenoveerd

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Heerlijk rustige buurt en goede bedden, dus je kon er prima...

Kamer bovenin het hotel is zonder lift minder fijn na een dag in de stad. Douche mag iets meer druk op. Ontbijt mag iets uitgebreider (eitje erbij?).

Heerlijk rustige buurt en goede bedden, dus je kon er prima uitrusten. Kamer was groot genoeg en schoon. Vlakbij metrostation met aansluiting op diverse lijnen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

Locatie van hotel.

Kamer was direct naast de receptie. Op zich geen probleem maar de receptionist was erg rumoerig. Telefoneerde luidruchtig tot laat in de avond. Ontbijt was slecht.

Locatie van hotel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

De locatie was top.

Het ontbijt was zeer basic. Cornflakes, koffie, fruitsap en daarna toast met confituur en boter. Een stukje fruit, yoghurt of beleg had zeker gemogen.

De locatie was top. Zeer rustige buurt. Middenin Notting Hill vlakbij Portobello Road en Market. Vlakbij is er de metro ingang Nothing Hill Gate waar je in no-time in het centrum staat. De bus kan je eveneens vlakbij nemen en te voet ben je ook direct in bv Hyde Park. Wij hebben zelfs een wandeling gemaakt van Oxford Street tot Notting Hill via Hyde Park (1,5u) Wij lagen op de hoogste verdieping kamer 36 en was basic met goede bedden en proper sanitair. Prijs/kwaliteit in mijn ogen zeer goed tegenover andere prijzen en foto's die we gezien hadden op internet! Zou dit hotel zeker aanraden aangezien je tijdens je verblijf enkel hier bent om te slapen! Rustige locatie in een zéér aangename buurt buiten de drukte van Londen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Reeds in april geboekt voor 4 nachten in een triple room...

Reeds in april geboekt voor 4 nachten in een triple room (voor 1 volwassene en 2 jongere kinderen! waarbij leeftijden doorgegeven zijn) in augustus. Bij aankomst zou ik betalen. Pas na betaling werd mij verteld dat wij eerst 2 double kamers zouden krijgen, voor 1 nacht. 2e nacht moesten we in een compleet andere wijk in London een nacht in een ander hotel doorbrengen. Weliswaar konden we die nacht met z'n 3-en op 1 kamer. Maar het 3e bed mag absoluut geen bed genoemd worden. Daarop is nog niet 1 minuut op vol te houden, zo slecht. Na deze nacht in het andere hotel moesten we perse de kamer voor 11 uur verlaten!!! Schandalig! Wij hebben namelijk maanden van te voren geboekt en worden zo benadeeld. Laatste 2 nachten weer terug in het oorspronkelijke hotel. De kamer die we toen kregen, voldeed aan de verwachting. Verder was het ontbijt in beide hotels zeer slecht. Alleen jam voor op het brood. Mijn kinderen houden totaal niet van jam. Zij hebben droog brood als ontbijt gehad. Erg erg slecht.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Heerlijke ruime kamer.

Het ontbijt is ronduit saai. Geroosterd brood met jam of cornflakes met melk. De koffie smaakte overigens wel lekker.

Heerlijke ruime kamer. Goede bedden en alles heel schoon. Lekkere douche. Bereikbaarheid prima. Bij volgend bezoek boek ik dit hotel weer.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De plek (veilig, dicht bij metro, mooi)

Door de kamer loopt de riolering van alle kamers er boven waardoor je alle wc's hoort doortrekken. Het plafond kraakt waardoor je elke stap boven je hoort. Ook de metro hoor je tot s' nachts rijden. Het ontbijt kan je beter overslaan.

De plek (veilig, dicht bij metro, mooi)

• Beoordeeld op: 10 april 2016

personeel bij ontbijt

dochters hadden kamer in zijgevel, dus geen uitzicht

personeel bij ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

ontbijt zeer slecht

een ontbijt buffet ipv 2 toastjes

ontbijt zeer slecht

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Aardig personeel en ligt in een mooie buurt

Ontbijt is inderdaad simpel maar best oke.

Aardig personeel en ligt in een mooie buurt

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Locatie, prijs

Ontbijt (was vooraf bekend)

Locatie, prijs

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

De ligging.

Hotel heeft dringend opknapbeurt nodig.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Centraal gelegen, in rustige buurt

Gedateerde en versleten inrichting; slecht sluitende kamerdeur en een minimalistisch ontbijt.

Centraal gelegen, in rustige buurt

• Beoordeeld op: 12 december 2015

De lokatie, rustige buurt

lampen kapot, personeel reageerde pas na meerdere klachten. 4e etage trappen

De lokatie, rustige buurt

• Beoordeeld op: 3 december 2015

ruime kamers.

ruime kamers.koelkast. Ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Prima locatie

Mooie buitenkant, binnen verouderd, verroeste kraan, versleten vloerbedekking, niet zoals de foto's, 'dun' ontbijt

Prima locatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Eigen badkamer op kamer.

Ontbijt was zeeeeeeer slecht. Alleen toast met 2 soorten jam, meer niet!

Eigen badkamer op kamer. Daar hebben we op geselecteerd

• Beoordeeld op: 18 september 2015

2 minuten loop afstand van NottingHill market

ontbijt was waardeloos

2 minuten loop afstand van NottingHill market

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Ontbijt was karig

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Locatie is goed

Het ontbijt viel tegen. Geroosterd brood met marmelade of jam. Het echte Engelse ontbijt hebben we gemist. Erg jammer.

Locatie is goed

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

niet zo veel

ontbijt, 2 toasten oud, versleten beadkamer deur van de kast kapot niet al te vriendelijk personeel

niet zo veel bij de goedkopere

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Ontbijt toast met jam of cornflakes met melk is erg weinig...

Ontbijt toast met jam of cornflakes met melk is erg weinig ook geen keuze om iets extra te bestellen :-(

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Perfecte locatie, mooi gebouw

Het ontbijt valt iets tegen

Perfecte locatie, mooi gebouw

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Blue Bells Hotel