Beoordelingen over Boars Head Hotel 3-sterren

120 Lammas Street, Carmarthen, SA31 3AE, Verenigd Koninkrijk

#10 van de 14 hotels in Carmarthen

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Mooie kamer en prachtige badkamer.

Kreeg ' s morgens bij het ontbijt een lepel waar de chocolade van de avond ervoor nog aan zat

Mooie kamer en prachtige badkamer. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er goed dineren. Prima eten voor een aangename prijs.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Wij kwamen snachts aan per ferry in Rosslare en we konden...

De enige tip die we hebben is om de wificode op de kamer te leggen.

Wij kwamen snachts aan per ferry in Rosslare en we konden toch nog terecht. Even een telefoontje ter bevestiging en het bleek dat men het inderdaad wist en op ons wachtte. het was 2 uur dat we arriveerden en de ontvangst was echt hartelijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten was uitstekend...

De (deels) houten wand tussen onze kamer en de naastgelegen kamer, waardoor het geluid van de TV en de gesprekken van de buren erg doordrongen. Vloerbedekking op slaapkamer en douchecabine zijn aan vervanging toe.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten was uitstekend, zowel het uitgebreide ontbijt als de avondmaaltijden in het pubrestaurant. De tijden voor het ontbijt waren erg prettig. Ontspannen sfeer.

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Locatie goed, Goed eten.