Beoordelingen over Bonningtons Stansted B&B 3-sterren

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen Engels ontbijt

Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Aardige mensen, mw bracht ons zelfs nog een keer naar het...

Bij het ontbijt misten wij wel een eitje of waar de Engelsen zo bekend mee zijn, roerei met bacon e.d het was verder goed verzorgd!

Aardige mensen, mw bracht ons zelfs nog een keer naar het dichtbijzijnde station met eigen auto! Super :-)

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Hoewel het continentale ontbijt de vorige avond al was klaar...

Slapen is onmogelijk door de vele vliegtuigen. Het tweepersoonsbed is heel erg small. De Wi-Fi werkt niet goed. We hebben enkel iemand gezien bij de ontvangst, tijdens het ontbijt en ons vertrek was er niemand aanwezig. De douchekraan was zeer slecht regelbaar.

Hoewel het continentale ontbijt de vorige avond al was klaar gezet en de meeste zaken voorverpakt zijn, heeft het ons toch gesmaakt. De kamer was zeer klein, maar was ingericht met veel oog voor detail. De pub aan de overkant is charmant en het eten verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Persoonlijk ontvangst eigenaars.

Kamers zijn net maar nogal krap voor drie personen. Geluidshinder daar B&B in aanvliegroute van stansted luchthaven ligt. Wifi wel gratis maar slecht bereik.

Persoonlijk ontvangst eigenaars. Behulpzaam en vriendelijk. Goede ligging voor bezoek cambridge, londen en omstreken. Verzorgd ontbijt ! Duxford war museum zekers een aanrader en bezoek waard.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

alles zeer goed