Beoordelingen over Bournemouth Highcliff Marriott Hotel 4-sterren

St. Michaels Road, West Cliff, Bournemouth, BH2 5DU, Verenigd Koninkrijk

#34 van de 79 hotels in Bournemouth

Waardeloos, Het heeft er toe geleid dat wij door deze ervaring ons volgende hotel hebben geannuleerd
    • Superior Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zeezicht

Er wordt onvoldoende aandacht geschonken aan de naleving van niet parkeren van auto's bij de ingang. Dit veroorzaakt veel overlast bij de kamers vlak bij de ingang. Dit van s'morgens vroeg tot zelf na middernacht. Tevens veel overlast van lallende en rokende personen vlak bij de ingang. Veel overlast als je een kamer daar vlak bij hebt. De foto's geven niet aan dat er aan de voorkant een weg loopt. Je denkt dat het terras overloopt in de glooiing naar het strand. Dus beslist niet de prijs waard die je er voor moet betalen.

Het ontbijt was prima met veel extra's. Als je de juiste kamer kreeg,(na eerst een kamer te krijgen die niet overeen kwam met de foto's), dan was deze ok.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

rommelige indeling van hotel, het was niet helemaal duidelijke vooraf of er voor parkeren moest worden betaald of niet

het hotel was prima, verder goede uitvalsbasis voor rondreizen in de buurt locatie is fantastisch

een fijn weekend gehad , op naar de volgende
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hotel geeft een verouderde indruk , betalen voor parking is vergezocht , en automatisch een tip bijrekenen in de rekening van de bar is ongehoord , mede daar de prijzen al redelijk hoog liggen tegenover een vergelijkende bar in het stadscentrum .

ontbijt was prijs/kwaliteitsverhouding meer dan goed ,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , ruime kamers , mooie ontspanningsruimten en zwembad ,,,,

Zon en strand in England.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor wifi moest worden betaald. Maar dit bleek aan het einde toch gratis te zijn. Hadden we graag eerder geweten.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel met plezier in het werk. Goede service en parkeer gelegenheid. We waren veel te vroeg maar kregen gelijk een kamer. Prettig dat de ramen open konden op de kamer.

matig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niet gerenoveerde kamer met tabakgeur

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

nadat we gemeld hadden dat het 2 pers bed erg slecht lag...

nadat we gemeld hadden dat het 2 pers bed erg slecht lag kregen we een andere kamer met prima bedden

• Beoordeeld op: 28 april 2015

mooi uitzicht op zee en behulpzaam personeel.

mooi uitzicht op zee en behulpzaam personeel. restaurant zeer goed en fijn binnen- en buitenzwembad met ruime openingstijden