Beoordelingen over Brambletye Hotel 3-sterren

The Square, Forest Row, RH18 5EZ, Verenigd Koninkrijk

#3 van de 4 hotels in Forest Row

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goed ontbijt en diner, rustige locatie in het centrum van...

Goed ontbijt en diner, rustige locatie in het centrum van het stadje, goede parkeergelegenheid. Uitstekend hotel als men niet gesteld is op extreme luxe.

Een grote tegenvaller!

De hygiëne in de kamer was verschrikkelijk. Het douchegordijn echt smerig in maanden niet gewassen. De kamer vloerbedekking was op sommige plaatsen nat en er hing een vieze zure lucht. De douchekraan was zonder beschermdopjes en werkte maar half. De deur naar de ontbijtruimte was op slot! En dit is notabene een nooduitgang.

Het ontbijt was prima verzorgd.

Qua prijs/kwaliteit hebben we in Engeland betere ervaringen met B&B.

Het personeel was niet bepaald professioneel/vriendelijk naar klanten toe. Ontbijt: middelmatig wat betreft versheid (vooral het opgewarmd, onfris omelet...)

De kamer was ruim, zij het enigszins gedateerd. We hadden via Booking.com een rustige kamer gevraagd omdat het hotel live activiteiten organiseert op zaterdagavond. Die hebben we gekregen. Goed bed en bad.

matig

Wij sliepen op kamer 20 en deze was erg warm, niet goed te verklaren waarom.

Hotel midden in een dorp. Wij waren daar op zaterdagavond. Veel gezellig rumoer buiten, maar uiteindelijk viel de overlast mee. Wij hadden laat geboekt, onderweg naar Dover.

De ligging van het hotel was wel ok met het oog op ons doel van de vakantie - tuinen bezoeken.

Er kon alleen maar een bovenlicht open. Douchen in het bad is voor oudere mensen haast niet te doen. Toen we vroegen om een opstapje of zo, was er niets en hebben we uiteindelijk een stoel van het terras buiten klem gezet tussen het toilet en het bad zodat we een beetje op die leuning konden steunen. Bovendien is een douchegordijn dat smerig is niet erg aantrekkelijk. Als er dan toch een douchegordijn moet hangen, zorg dan dat het schoon is. De randen van het bad waren verroest en op het plafond zate een grote vieze plek. Alles was behoorlijk gedateerd.

De bedden waren prima en het was fijn om elke dag schone handdoeken te hebben.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heel goed ontbijt, trouwens ook heel goed avondeten.

De koffie bij het ontbijt, kwam uit een thermos en koelde snel af. Op zich was de koffie goed van smaak, ik heb hem toch liefst op temperatuur.

Heel goed ontbijt, trouwens ook heel goed avondeten. kamers waren goed, heel goede bedden. Rustig. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Helemaal Engelse stijl: vloerbedekking, behang, gordijnen!

Geluidsoverlast van gasten uit de kamer naast ons, tot diep in de nacht, en op zaterdagavond livemuziek in de bar onder de hotelkamers.

Helemaal Engelse stijl: vloerbedekking, behang, gordijnen!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

1x niet weer

Personeel bij ontbijt en desk bij uitchecken. Rauwe eieren binnenin ommelet wordt beantwoord "well, everybody his preferences" (?! bij ommelet?) en bediening smijt met bestek en weigert koffiekopje bij schotel of oor te pakken. Bij uitchecken MOET ik mijn kaart afgeven. Als ik meld dat dat niet gebruikelijk is: "we have more trust here in England". Eigenwijs personeel zonder manieren

Liging

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Gezllig genieten van de natuur met het hele gezin.

Een heel gezellig typisch Engels hotel met een naar Britse normen grote kamer. Interconnecting rooms ideaal voor een gezin met lagere schoolkinderen. Het hotel heeft ook een restaurant met een verzorgde kaart en ook het ontbijt is verzorgd! Het hotel vormt een ideale uitvalsbasis voor het verkennen van de natuur in de nabije omgeving.

Prima voor een weekend. Druk verkeer aan de voorzijde.

Wat dingetjes stuk in badkamer. Plaffonierrekap ontbrak en lampen die het niet deden.

Personeel vriendelijk en netjes. Ontbijt prima.

Goede prijs kwaliteit

Voor de prijs die je betaald is dit hotel meer dan voldoende. Hier en daar wat kleine verbeterpunten maar zeker niet hinderlijk.

Ontbijt was goed.

Er was die avond live muziek tot in de nachtelijke uren en dat drong door tot op de kamer.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

rustig en uitstekend.

verder alles goed.

ontbijt was goed. diner was goed, behalve die op zondagavond.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Vorig jaar een 9 nu een 5,4

Badkamer is verouderd en nodigt niet uit om daar gebruik van te maken.

Uitstekende bedden en gezellige kamer.

leuke sfeer en vriendelijk personeel

leuke sfeer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Heerlijke uitstap tijdens de herfst

Aankleding van het hotel/ eetzaal.

De familie kamer waren twee aparte slaapkamers met een deur ertussen. Dit was erg fijn voor de avonduren.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

De locatie, middenin het dorpje.

Bij het ontbijt was het onduidelijk wat de bedoeling was, personeel liep er maar af en toe rond.

De locatie, middenin het dorpje. De kamer was erg schoon en fris, tevens vrij ruim.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

'

's Morgens was het toch iets anders. Sandwiches waren er niet, die werden toch nog gemaakt (2 sneden brood, zonder boter, wat ham en kaas er op gekwakt), we kregen geen koffie of thee en toen we aan de toast met marmelade zaten, kregen we van de chef, een bullebak van een vent, te horen: dat gaan we jullie in rekening brengen. Waardeloos!

's Avonds heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij moesten de boot halen en daardoor vroeg ontbijten. Geen probleem, we konden nemen van het buffet (cereals, toast, kofiie/thee) en in plaats van het Engels ontbijt zouden er een paar sandwiches verzorgd worden. Prima.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Prachtige omgeving.

Muziek (kennelijk elke zaterdag): live band in het hotel tot 1 uur 's nachts. Pas ná het boeken kregen we bij de bevestiging de opmerking ".. Dat er af en toe een bruiloft kon zijn met live muziek tot 1 uur..." Dit is kennelijk elke zaterdag.

Prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

-Ideale ligging voor Ashdown Forest en Pooh Country.

-Ideale ligging voor Ashdown Forest en Pooh Country. Klassieke kamer. Zeer vriendelijke bediening, verschillende soorten warm ontbijt, en lekkere gerechten bij diner & lunch. Parking achter het hotel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Het ontbijt was fantastisch en uitstekende centrale ligging...

Geen airco

Het ontbijt was fantastisch en uitstekende centrale ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

goede parkingsmogelijkheid, zeer vriendelijk personeel

drukke baan

goede parkingsmogelijkheid, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Personeel vriendelijk en open en het ontbijt was zeer goed...

Eigenlijk niks prijs kwaliteit zeer gied

Personeel vriendelijk en open en het ontbijt was zeer goed en geheel niet duur