Beoordelingen over Harris Guest Accommodation 3-sterren

6,1

6,2

5,9

De ligging is prima.

Drukke weg. Wij hadden een kamer aan de achterkant maar ik denk dat de voorkant best rumourig is. Geen ontbijt.

De ligging is prima. Diverse restaurants en supermarkt op loopafstand. Bus voor de deur (familieticket 8,50 pond voor hele dag) brengt je in 15 minuten naar het centrum.

De kamer was redelijk leuk aangekleed.

Het was een erg warme kleine familiekamer met krappe badkamer. Ik vond de man die ons 10 minuten voor gesloten deur liet wachten ook vrij ongeïnteresseerd. Alsof het hem alleen om het geld te doen was.

De kamer was redelijk leuk aangekleed.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Nette kamer, goede parkeermogelijkheden en keurige ontvangst. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Niets viel tegen, het was geheel conform de advertentie. Prima prijs kwaliteitverhouding. De kamer was klein maar het was heel schoon, comfortabel en rustig gelegen (aan de achterkant van de straatkant).

De kamer was keurig schoon, makkelijk te vinden, goede parkeergelegenheid op eigen terrein en aardige ontvangst. Het ontbijt hebben wij niet genomen omdat wij dat bij familie hebben genuttigd die een paar straten verderop wonen. Dit was ook de reden voor ons bezoek.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Goede uitvalbasis voor een tripje Oxford

Het ontbijt zat niet inbegrepen in de totaalprijs, dit stond welliswaar ook niet op de site, maar ik verblijf vaak bij guesthouses en dit is meestal niet het geval terwijl het er dan toch bij zit. Mij is ook niet gevraagd of ik het ontbijt bij wilde boeken, gemiste kans.

De kamers waren super, fijn om weer in een echt bed te liggen. De locatie is op een half uur lopen van het centrum, dat is best ver, maar de bus stopt letterlijk voor de deur. Tip; neem eventueel een 24 uurs kaart voor 4£. Hiermee kon ik de eerste dag de bagage afzetten, terug naar t centrum, savonds weer terug naar de locatie en de volgende dag weer terug om naar het treinstation te gaan. De wifi was heel erg goed, goed genoeg om te streamen op netflix bijvoorbeeld. Mogelijkheid tot het zetten van thee en koffie in de kamers.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Goed onderkomen met prima tweepersoons bed. Zonder begeleiding.

We hebben behalve de ontvangst en het meisje voor het ontbijt en bed opmaak niemand meer gezien in het pand. Bij problemen konden we een nummer bellen.

Goede bed en breakfast in verhouding met de prijs. Prima bedden. Supermarkt in de buurt.

Goed!

Van binnen was het verrassend netjes.

Lokatie

Totaal niet gastvriendelijk!