Beoordelingen over The Roundhouse

#74 van de 79 hotels in Bournemouth

6,1

5,9

6,2

Vreselijk, dacht dat het een romantische nacht zou worden en nu was er alleen ergernis. Echt jammer!

De mooie kamer op de foto bleek een heel kleine kamer te zijn zonder ramen. Ook in de badkamer was geen raam. Wat mij opviel dat het kamernummer 413 was en dat voor een kamer op de begane grond. En op mijn klacht per mail verstuurd wordt niet eens gereageerd!!!!! Echt opgelicht!!!!

Wij zijn opgelicht. Kamer geboekt op booking.com met 60 % korting, dit noemden ze een super deal. Maar het hotel was overboekt en wij moesten naar een ander hotel met zogenaamd gelijkwaardig kamers. Er waren geen ramen in deze te kleine kamer en badkamer, alleen een dakluik. Helaas had ik van te voren betaald voordat ik de kamer had gezien. Conclusie: oplichters

De kamer was comfortabel genoeg, maar het hield niet over.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is vergane glorie. Laden van kastjes vielen uit elkaar, samengeraapt meubilair Het duurde twee dagen en drie keer vragen voor de haardroger op de kamer aankwam Restaurant ongezellig en ouderwets. We hebben er een blik op geworpen en zijn elders gaan eten. Flikkerende gekleurde buitenverlichting die de hele nacht doorgaat en ondanks de gordijnen hinderlijk de kamer in schijnt.

Loopafstand van het station en trein naar Southampton airport

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ben er 1 nacht geweest en het was voor mij prima.

Badkamer wat verouderd.

Geen ontbijt gehad.....iets ouder hotel dat wel...maar voor Engelse begrippen grote kamer. Verder netjes en prima

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Slecht

Hotelkamers waren verschrikkelijk

Locatie was perfect

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

locatie hotel

badkamer, hygiene, tegels kwamen los, lagen stuk op de vloer, toilet loopt slecht door bedden schots en scheef staand in de kamer alleen wifi in the lounge

locatie hotel parking

• Beoordeeld op: 8 september 2015