Beoordelingen over Britannia International Hotel Canary Wharf 4-sterren

163 Marsh Wall, Docklands,, Tower Hamlets, Londen, E14 9SJ, Verenigd Koninkrijk

#753 van de 977 hotels in Londen

4,1

de badkamer was echt in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hoort niet de dag van vandaag dat er geen gratis wifi op de kamer is en dat er naar de lobby moet gegaan worden voor constante gratis wifi maar die dan maar matig te gebruiken is. liften waar veel te lang moet op gewacht worden omdat die vrij vlot "blokkeren". geen airco die werkte op de kamer en al helemaal geen uitleg over hoe die zou moeten aangezet worden, moest ze gewerkt hebben.

de badkamer was echt in orde ontbijt was gevarieerd en voor iedereen wel iets.

Zeker weer terug en hoop ooit de guys van Manchester United te ontmoeten samen met mijn kleinzoon!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Die oudere barman was minder vriendelijk, maar voor de rest top

Complimenten aan de chefkok en zijn staf voor de variatie van het ontbijt. Alles werd supersnel aangevuld. Ook de concierge en de receptie zijn erg hulpvaardig en denken met je mee. Al met al tophotel in het hart van het financiele centrum van Londen

gunstige locatie

hygiene laat te wensen over: muizen in lobby gesignaleerd. voor internet toegang moet na 20 minuten duur worden betaald. Ongepast bij een beetje up to date hotel. trage liftvoorzieningen.

gunstige locatie

4,0
    Niet voor herhaling vatbaar

Airconditioning deed het niet Kamers waren verouderd Lift bleef hangen / stond vast Fitnessruimte was erg vroeg dicht, overdag was ik aan het werk en toen ik 's avonds wilde fitnessen was de ruimte al gesloten Ontbijt had weinig smaak

Erg basic

Het Novotel aan de overkant lijkt een betere optie.

De veren van de bedden komen door het matras heen, het behang komt van de muur, de wifi, de gym en het zwembad zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn niet proper, het persoon geeft weinig uitleg/service uit zichzelf. Eigenlijk is het hele hotel en alles in het aan renovatie toe.

De ligging van het hotel is goed en de kamers waren schoon.

we hebben genoten van onze korte verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 medewerker aan de balie was niet vriendelijk en behulpzaam. Vanaf mijn eerste dag klachten doorgegeven waar ze niets aan hebben gedaan

Reizen met de underground is heel goed

Dicht in de beurt van Canary Wharf

Heel erg warm op de kamer. Heb geprobeerd het koeler te krijgen maar helaas is dit niet gelukt. Verder zijn de kamers erg oud en gedateerd, deze zijn echt nodig aan renovatie toe.

Dicht in de beurt van Canary Wharf

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Matig, maar met koeling en zonder geluid een prima plek

Klimaat. Continu 23 graden. Koeling deed niets. Ramen waren dichtgeschroefd en konden niet open. Airco of koeling maakte een zeer iritant piepend geluid. Hierdoor regelmatig wakker. Daarom verplaatst naar andere kamer, verdieping lager. Waardoor geluid minimaal was. Andere gasten op 11 e eb 12 e vedieping moeten hier ook last van gehad hebben. Gehele interieur behoorlijk uitgeleefd en versleten. Vergane glorie.

Ligging, vriendelijk personeel. Receptie is behulpzaam. Snel omgeboekt naar andere kamer.

Ruim voldoende!
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Bedden waren erg hard(je voelde de veren). Temperatuur op de kamer was bij aankomst 27 graden!

Hygiëne was goed. Weinig geluids overlast. Behalve de twee min punten beviel alles goed!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Tegenvallend

Personeel reinheid en diskundigheid

Ik ben hier een paar jaar geleden geweest en ervaarde het als een goed hotel. Nu vier jaar later is het flink achteruit gegaan. Slecht Engels sprekend personeel. Weten niet wat ze doen. Zwembad sauna bubbelbad vies en smoezelig. Sportschool ok maar alle toestellen bovenop elkaar weinig ruimte. Kamers stoffig en schimmel in de badkamer. Ga hier niet meer terug

Al in al, mijn beleving is matig.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

1. er is geen gratis wifi in de kamers 2. er wordt gerookt in het restaurant tijdens ontbijt

Locatie is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Ik heb een gratis upgrade gehad naar een kamer met raam.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Ontbijt was goed.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Jammer dat je voor de faciliteiten die het hotel biedt extra moet betalen. Mijn bad was niet schoon gemaakt en er zaten bloedvlekken in een van de bedden. Er is geen Wifi op de kamers en er stond savonds een vreemde man aan mijn deur. Ik wil hier niet opnieuw naartoe.

Ontbijt was goed.

prima voor kort betaalbaar zakelijk verblijf.
    • Standaard Eenpersoonskamer

kamer redellijk gedateerd en badkamer kan wel een goede schoonmaak beurt gebruiken (veel kalk).

goede locatie, door werkzaamheden wel lastiger te bereiken te voet vanaf canary wharf station.

Niet aan te raden; meerdere hotels in de buurt. Kies daarvoor!
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Ontbijt was redelijk maar t personeel verschrikkelijk. Die hadden er totaal geen zin in; zowel bij t ontbijt, de bar als het in en uitchecken kon er geen vriendelijkheid vanaf. De enigen die het wel begrepen waren de conciërges. Op de kamer was t bijna 30 graden, er kwam water onder de badkamervloer uit en een aantal stopcontacten deden t niet. Klacht werd de eerste keer niets mee gedaan; tweede keer resulteerde in een andere kamer.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

eenmaal maar nooit meer Britannia
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

1. restaurant 1 indisch zwaar teleurgesteld, totaal geen uitstraling restaurant, doods ! personeel vroeg niet of we wat wilde drinken en liet ons 15 minuten zitten, we zijn toen weg gelopen 2. Op naar restaurant 2, de pizza afdeling, traag, druk met ijsblokjes, servetjes en andere zaken, daarna verliep alles vlotter, eten goed 3. we moesten onverwacht vroeg uitchecken (5.00) ivm cancelen vlucht vorige dag en onverwachte boeking trein en konden dus helaas geen geboekt ontbijt gebruiken, werd echter gewoon gerekend, klantonvriendelijkheid 0,0 dus !!! Daarnaast zou de rekening binnen 30 minuten gestuurd worden omdat de pc schijnbaar aan het herstarten was, dit gebeurde totaal niet. Uiteraard 2x nogmaals verzocht per email waarna nog steeds geen reactie, toen maar gebeld en naar de manager gevraagd, ineens had de mevrouw in de gaten dat het om die email ging en stond het binnen het gesprek op mijn email. tips; - ben klantvriendelijker en kom de gast tegemoet, ook als het hen wat tegenzit - zorg dat je actieve mensen in de restaurants hebt. - kleed de boel wat moderner in de restaurants en in een leuke sfeer, dat doet al veel, stond niet in verhouding met het hotel en de kamer succes

De snelheid van inchecken, mooi hotel, speciale uitstraling

prijs/kwaliteit was het hotel wel in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

het ontbijt: geen verse producten , confituur lag er in hopen bij het brood was ook niet zo fameus 1 toaster voor een gans hotel..

prijs/kwaliteit was het hotel wel in orde. rustige buurt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

De luxe beviel mij het meest.

De receptie vroeg of wij (twee jongens, stel) wel wisten dat er een tweepersoonsbed in de kamer stond, en of we niet liever twee aparte bedden wilden. Beetje vervelend.

De luxe beviel mij het meest. We hadden een enorme kamer met bubbelbad en mooi uitzicht op de Docklands.

Een benauwende kamer. Kort en teleurgesteld

De kamer en het eten

Het ontbijt was teleurstellend. Brood dat uit de vriezer komt met ijs om vervolgens op het tosti apparaat te zetten. Weinig variaties. De slaapkamer; Airconditioning slecht. Blaast alleen maar warme lucht en er kan geen raam opengezet worden. Kamer personeel geef geen antwoord wanneer er gegroet wordt. Taxi gevraagd aan de balie op om naar het luchthaven gebracht te worden. Bleek het een taxi van een Pakistaan te zijn met een lage auto . Hebt 95 pond betaalt dat is €115,56

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Goed maar wat gedateerd hotel in fijne buurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Ontbijt ter plaatse bij geboekt. Kwaliteit viel tegen. Aangelengde sinaasappelsap, niets bijzonders voor de 10 pond p.p.

Goed hotel. Wel gedateerd, heeft een wat verlopen indruk. Hygiëne wel op peil.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rondom het hotel wordt flink gebouwd; dat is hoor en zichtbaar. Hotel staat in een zakelijke omgeving ( financiële instellingen), dus niet "echt, typisch engels"

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooie wandelingen langs de Theems te maken. Dicht bij Canary Wharff station

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heel erge tegenvaller

Verouderd hotel, geen gratis wi-fi (het is een 4-sterren hotel, dit zou je wel verwachten?), luidruchtig, niet heel schoon

De ligging. Dat is het enige positieve aan het hotel.

Matig. Eten bij de pizzeria was wel lekker. Klein zwembad. Mag geen viersterren hotel genoemd worden

Onze handdoeken roken niet fris en zagen er ook niet schoon uit. Geen haarfohn op de kamer. Bad was glad. De deksel van de badputje ging niet open dus we konden niet douchen. Bij de receptie zeiden dat er iemand kwam maar er kwam niemand. Volgende dag weer gezegd.

Ik vond het ontbijt echt niet lekker. Geen verse komkommer of tomaat. Veel ongezond eten. Soms geen bruin brood. Elke dag hetzelfde eten.

Redelijke slaapplaats voor een weekend londen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was wisselend. Niet altijd vriendelijk en gehaast. De bedden waren erg hard. Door verbouwingen in de buurt veel lawaai. Ramen waren niet zelf te openen en te sluiten

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Engels ontbijt. Vlakbij groot overdekt winkelcentrum

Niet geschikt voor de wat meer-eisende zakelijke reiziger.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Wifi is slechts 20 minuten gratis, daarna is het betalen. Kamers en hotel an sich is gedateerd en kan een goede opfrisbeurt gebruiken. Locatie ligt op 10 minuten lopen van station, lastig bereikbaar als je vanaf London City Airport komt met de DLR.

Kamers is ruim genoeg

Zie boven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was niet vriendelijk bij de balie. Schoonmakers waren wel vriendelijk. Kamer was benauwd, airco deed het niet en er kon geen raam open in de kamer. Wi-Fi niet in kamers, dat is niet meer van deze tijd. 7 pond betalen per dag per apparaat is belachelijk.

Schone kamer

De eerste kamer die ik kreeg was erg klein.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het was tijdens het ontbijt vreselijk druk.

De eerste kamer die ik kreeg was erg klein. Gelukkig kon ik direct een andere kamer krijgen. dat was een goede service

Personeel ontbijt en fitness was heel aardig
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Wifi was gratis voor 30 min = te kort voor zakenreis Fitness koste 4 pond en was smoezelig Kamer was te warm Bar was vaak onbemand Rij bij ontbijt was te lang en ontbijttafel is onhandig opgesyeld- geen aparte tafel warm en koud

Personeel ontbijt en fitness was heel aardig

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het geld niet waard
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel zag er redelijk luxueus uit van de buitenkant, maar eens binnen kwam ik terecht in een oude kleine kamer (plaaster kwam van de muur bvb.) met enkel de basisvoorzieningen, alle extra's (zoals een adapter lenen, ongelimiteerd internet,...) waren bij te betalen. Ik verwachtte heel wat meer voor de prijs van 175 euro per nacht!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ik ga niet meer terug
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Een veroudert hotel aan een te hoge prijs. 250€ betaald voor een nacht. dit hotel is 100€ waard. Rechtover is er een Novotel rond dezelfde prijsklasse, modern, mooi, en top. bij het aankomen werd mij gezged dat de kamer zonder venster was. Uiteindelijk habben ze één met venster zonder meerprijs maar met zicht op de vuilbakken.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Droevigmakend
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel ademt Engeland in de jaren '80. Alles is oud, lelijk en vies. Geen stromend water op de kamer, het kozijn zat met een los boutje in de sponning en als je het wilde openen viel het kozijn naar buiten; badkamer met vies gordijntje; oude, kleine, harde bedden; deur klerenkast liep uit de rail; uitzicht op een vies dak; het ontbijt is droevig; er is geen service in de lobby; het is er bedompt en donker; er is geen kantoorruimte; tot italiaans restaurant omgetoverde snackbar met de meest smakeloze ceasar-salad van het westelijk halfrond.

Niks.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Overnachtingen voor city trip
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Het matras was niet geweldig, verder niets op aan te merken.

Goede prijs kwaliteit verhouding, metro/dlr op loopafstand. Goede faciliteiten in het hotel. Ruime een schone kamer.

Aangepaste kamers voor mindervaliden op centrale locatie...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pas na drie keer melden werd de defecte waterkoker vervangen.

Aangepaste kamers voor mindervaliden op centrale locatie voor redelijke prijs. Lobby met uitzicht op het water. Dichtbij metrostation.

Superslecht
    • Executive Tweepersoonskamer

Bed was bijna een eenpersoonsbed.veren maakte geluid. Nauwelijks geslapen

Wel betaald voor ontbijt, maar niet gehad en ook geen compensatie. Was niet open om 5:45 uur

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Oostblokland hotel in London, personeel dus ook.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

ontbijt was Oostblokland, m.a.w. zeer matig. Bedden van voor de oorlog, de ijzeren veren staken in m'n rug. Stikkoud op de kamer. Sauna en zwembad smerig. Het hotel zag er hier en daar OK uit, maar voor de rest uitgeleefd.

Eigenlijk niets,

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Muizen, geen ventilatie
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Er liepen muizen in de kamer, in het pizzarestaurant (waar we alleen takeaway mochten halen), personeel leek gebrekkig Engels te spreken en je niet echt te begrijpen, geen ventilatie in kamers, bij het verschonen van de kamer werd geen nieuw wc-papier geplaatst. Ook had de kamer de spiegels en dergelijke erg laag hangen, waarbij iemand van 1,67m moest bukken om erin te kunnen kijken.

We kregen gelukkig een gratis upgrade naar een kamer met raam, want die zonder raam was ontzettend muf, klam en warm. Toch gratis wifi 24/7 ondanks dat deze 20-minuten sessies zouden zijn per dag - wellicht omdat we een kamer vlak boven de lobby hadden.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Be aware airconditioning doesn't work at night!

Kamer prijzen waren aanzienlijk hoger dan via booking.com aangeboden. Verder kost internet op je kamer £7 per 24 uur,het zwembad bad £ 4 per persoon en moet je extra voor een handdoek betalen. Nauwelijks geslapen doordat de temperatuur in de kamers 28 graden was. De airconditioning werkt snachts niet en op de 8st verdieping kunnen de ramen niet open.

Ruime kamers en gezellig lounge.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Bovenmodaal hotel, gunstig gelegen bij ondergronds...
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Vloerbedekking in de kamer vernieuwen.

Bovenmodaal hotel, gunstig gelegen bij ondergronds winkelcentrum en de underground en Dockland Lightrail (DLR). Daardoor is het reizen naar en van het centrum van Londen (> 10 Km) en naar de London City Airport vrij eenvoudig en snel. De vloerbedekking van de kamer was sleets en vlekkerig. Voor gebruik van het zwembad moest 4 pond worden betaald, geen beste service. De prijs prestatie verhouding was prima. Om een nachtje te overbruggen een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Niet eerlijk geweest

Had ik verwacht om mijn eerlijk behandelen en bieden mee wat ik voor heb betaald en dat is niet gebeurd.

Ik vind het erg jammer en ook vervelend dat ik moet voor de ontbijt betalen en deze niet kan krijgen door de hote. Ik heb heb de kamer reserveerd met ontbijt en daar moet ik een bedrag van £93.00 in Euro was 117.00 bij de hotel betalen. Ik heb ook met de manager gesproken ( Ik heb de naam van de manager ook ) maar hij vertelde mee dat fout is geweest bij de Booking.com. Wij, ik en mijn vrouw moisten wij dan vertreken van het hotel zonder ontbijt en wij hebben de kosten inc ontbijt betaald. Ik zie vandaag de prijs inc ontbijt is nog goedkoper is dan van 13 April 2017. Ik beschouw dit als een klacht en ik wil deze behandeld worden en mee laten weten over de uitkomst. MVG Familie Rustam

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Mooie oude glorie: met wat extra aandacht overleeft die pracht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming op de kamer kon niet hoger, en was dus maar nét genoeg. En er zijn 3 restaurants. Maar slechts 1 was open, de Pizzeria. En daar was het koud! Prachtig hotel maar wellicht wat financiële problemen? Verdient en nieuwe kans! Voor er weer appartementen van gemaakt worden...

De prachtige grandioze stijl van dit hotel! Garage onder het hotel: handig! Overal prachtige grote bronzen beelden.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Kamers en services in orde, huisdier onvriendelijkheid, restaurant en bar.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Huisdier onvriendelijkheid, restaurant en bar niet toegankelijk met huisdier (chiwawa) zelfs niet in afgesloten tas. Tegenvaller.

Ontbijt prima kamers geweldig, fijne service.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Hotel op prima locatie, wat verouderd maar schoon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was extreem heet 28+ graden in de kamer. Airco functioneerde niet, door een raam open te zetten (kan alleen met speciale sleutel) werd het pas na 3 dagen 20 graden. verder heeft het interieur zijn beste tijd gehad, in de gangen versleten tapijt en butsen in de muur

Goede ligging niet ver van metro en shoppingmall. Kamers van alle gemakken voorzien, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2016

geen vier sterren waardig - te duur voor wat je krijgt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

haardrogersnoer veel te kort, versleten tapijt, versleten deurposten zonder verf. De lounge en ontbijtzaal waren koud, vreselijk lomp ontbijt met grote schalen jam, friten en weinig gezonds te eten. bediening niet erg attent. Altijd lange rij om uit te checken. De taxi die werd gebeld had geen creditcardfaciliteit. Dat moet bij een hotel altijd gecheckt worden.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Tijd voor een renovatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Zeer verouderd en vern versleten tapijten. Echt tijd voor renovatie. Luchtbehandling in kamer krijgt kamer termperatuur niet lager dan 26 gr. en is luidruchtig. Wordt volop gebouwd rondom dit hotel.

Dichtbij Metro en DLR

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prijs-kwaliteitverhouding was niet in balans
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Herfstvakantie: toen we aankwamen was de temperatuur in de kamer 29,5 graden. Veel te warm! Als oplossing werd het geblokkeerde raam op een kier gezet. Temperatuur is daardoor iets gedaald, maar we hadden wel de herrie van het nabijgelegen bouwterrein en de DLR halte. En er was geen koelkastje op de kamer. Dat ben ik in veel minder luxe hotels wel gewend.

Het was een mooie kamer, goede badkamer en fijn bed (wel een beetje smal).

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Zeer slecht
    • Standaard Eenpersoonskamer

In een kamer gepropt, na 'upgrade', zonder raam, verwarmjng stond de hele nacht te loeien, elke stap van buren en bovenburen duidelijk hoorbaar. Ontbijtrij van hier tot Tokio. Tokkie verzamelplaats in de lobby. Nooit meer.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

aangenaam hotel vlakbij metro/DLR
    • Standaard Eenpersoonskamer

wifi op de kamer is slechts 20 minuten gratis; daarna moet je betalen of naar de lobby, waar wifi steeds gratis is. Tijdens inchecken werd mij tegen 20 pond per nacht een upgrade aangeboden. Toen ik dat aanbod afsloeg, kreeg ik de upgrade later toch, maar nu gratis. Mooi, maar in feite probeerde men me te laten betalen voor het feit dat ze de gereserveerde kamer helemaal niet hadden

mooie kamer, schone en goede faciliteiten, locatie vlak bij metro/DLR. Gemakkelijk te bereiken vanaf city airport en centrum

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Deze locatie is me zeer bevallen : een ruime kamer met zicht...
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Deze locatie is me zeer bevallen : een ruime kamer met zicht op het water, (momenteel ook op straatwerken), een interieurinrichting die art nouveau sfeer ademt, een uitgebreide keuze voor ontbijt ... voor mij was het luxe tegen een betaalbare prijs.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

kan me niet voorstellen dat Booking.com dit hotel nog wil blijven aanbieden.

ontbijt eenzijdig en niet veel keuze alleen wit/bruin brood en beleg kaas/ham/ei voor € 16 pp wel heel erg duur. Kon dit niet meer annuleren bij de receptie. Hotel is 4 sterren niet waard 2 sterren komt eerst. Prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit en niet meer van deze tijd en veel achterstallig onderhoud. Bed te hard, ramen kunnen niet open Wi-Fi alleen per dag 20 min vrij op de kamer en geheel vrij in de lobby, is heel lastig. Zal dit hotel niet meer boeken en aan anderen aanbevelen. Voordelige prijs is een lokker van Booking.com, met een mooi aangezicht van het hotel, wat niet overeenkomt met wat je binnen aantreft.

de ligging t.o.v. de metro

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Indien wij teruggaan naar Londen, nemen wij hetzelfde hotel en dezelfde kamernummer. :-)
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Ontbijt mocht iets gevarieerder zijn maar wij blijven er niet voor weg!

Het ontbijt was een goed standaard ontbijt. De kamer, zoals geboekt en geweten, zonder ramen viel 100% mee.

Airco werkte niet goed

Prima hotel iets gedateerd qua interieur maar verder schoon en netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets te ver uit centrum Londen

Prima schone kamers/hotel.

De prijs

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Geen wifi, onvriendelijk personeel, trage liften, slechte locatie

Veel te warm, 26 graden op de kamer, konden ze niks aan doen

Veel te warm, 26 graden op de kamer, konden ze niks aan doen

Londen-liefhebber

Geen gratis WiFi in de kamer. Geen koelkastje.

Ruime ksmer en prima locatie

Eten was slecht zowel ontbijt als pizzeria

Eten was slecht zowel ontbijt als pizzeria

Nls koppel

Geen wifi in de kamer

We kregen een erg mooie kamer, een mooie upgrade, perfect afgestemd op onze voorkeur!

Heel slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Alles.het zwembad was vuil.kamers oud, harde bed. Geen wifi. Extra betalen voor wifi.niet proper, de liften. Er waren muizen in bar.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Het onderhoud van hotel, heeft een restauratie nodig. Er word nog veel gebouwd in de omgeving.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Soso
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betalen wifi, airco blies warme lucht

Ligging LCY

Promotie prijs altijds moet opletten ervan. Deze keer heb ik een les geleerd

Niet meer 2de keer

Onbijt elkedag dezelfde en de ruimte van de kamer is klein en zeer warm in de kamer. Ongelooflijke

Ligging ten opzichte van het centrum

Temperatuur in de kamer 27graden met ramen open buiten 10 graden druilerig weer

Ligging ten opzichte van het centrum

• Beoordeeld op: 6 april 2018

niet voor herhaling
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was echt walgelijk aleen vettige producten het avond eten was goed koper en dit was echt heel goed heel raar

de stilte en de ligging

Armoedig hotel op een rijke locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Ontbijt met klef brood en vieze koffie. Te korte bedden. Personeel loopt je omver in de haast om hun werk te doen.

De prijs is ok

Bed was niet fijn, douche is heel heet en heel koud zonder dat je de instelling wijzigd

De prijs is ok

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Gedateerd hotel

Ontzettend duur voor gedateerd hotel

Kamer

goedkope optie voor 1 nacht. Stel je er niet te veel van voor. Wel top-locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Is dit een 4-sterren hotel? Alles oogt oud. Het behang laat los, alle meubilair heeft sporen van jarenlang gebruik.

Geweldige prijs (goedkoop)

Een vakantie om niet te vergeten in een prachtige hotel!!

alles was perfect

Personeel was super vriendelijk en behulpzaam een zeer schoon hotel !!!! Just loved it !!!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Aardig personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Kamer was erg warm en niet koeler te krijgen

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Voldoende

Bed en lage douche in een bad

alles oud maar schoon Bed lag niet lekker. Veel ruimte in lobby. Prima prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Heel teleurstellend !!!
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was heel erg klein en oud, dus heel erg dringend aan renovatie toe.

Kost effectief Nieuwjaar in Londen

Interieur Opdringen van veranderen van kamer Vuile ramen

Tijdig vervangen van handdoeken en room service

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Aardig te doen voor een korte trip
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Kamers op de eerste verdieping zijn zonder ramen

Ruime kamer voor een goede prijs

• Beoordeeld op: 5 december 2017

mooi verblijf in een mooie zakelijke omgeving. kortom een aanrader.

De bedden!

de ontvangstruimte was in orde. De bedden waren helaas wat minder.