Beoordelingen over Hampstead Britannia 3-sterren

6,1

5,7

5,5

6,4

Locatie was goed, Starbucks om de hoek en relatief dichtbij...

De kamer in z'n algemeen, slechte hygiëne, wc werkte niet, beginnende schimmel in de douche en benauwd zonder mogelijkheid tot doortochting

Locatie was goed, Starbucks om de hoek en relatief dichtbij de binnenstad

Nooit meer !

Feitelijk vrijwel alles. Het personeel is zeer onvriendelijk, inchecken kostte een half uur omdat ze schijnbaar hun eigen systeem niet kennen. Hotel is gewoon smerig, zowel buiten het terras van het hotel als de kamers. Iedere dag weer vragen of je een extra handdoek kunt krijgen,. We verblijven met zijn tweeen en iedere dag weer maar 1 handdoek. Ook standaard dat iedere dag weer de toegangskaart voor de hotelkamer deur weer niet werktte. Dus weer naar beneden om de kaart weer te activeren. Nog erger is het personeel. Ik had op een moment met hoogste speod medische hulp nodig. Mijn partner alarmnummer gebeld en ambulance was er snel. Personeel wigerde echter ambulance personeel naar de kamer te laten gaan want mijn partner had eerst het personeel in moeten lichten en die zouden dan een rapoort invullen en dan de hulpdiensten bellen. Daar was geen tijd voor, een noodsituatie. Uiteindelijk zijn de ambulance broeders gewoon doorgelopen ondanks dat nen alles in het werk stelde de medici tegen te houden en de toegang te ontzeggen. Dit had dus mijn dood kunnen betekenen. Geen woord excuus van het personeel hierover. Na terugkomst bleek ook nogeens dat het hotel ten onrechte ruim 400 euro van mijn creditcard heeft afgeschreven. Ik heb nl. Nooit getekend en nooit een pincode ingetoetst op mijn kaart. Men heeft enkel het nummer van de kaart genoteerd. Hierover loopt een klacht bij de cc company. Ik kan u echt aanraden om dit hotel te mijden. Je verwacht toch echt iets anders voor die prijs!

Eigenlijk beviel mij helemaal niets aan dit hotel, nooit zo'n slecht hotel gehad!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Kamers waren prima.

Afstand tot metro viel toch een beetje tegen. Toch gauw 10/15 min lopen en dan effe wat ophalen en weer terug. Uber is hiervoor perfect geschikt. Voor een paar pond scheelt het een hoop tijd.

Kamers waren prima. 2 aparte bedden, perfect voor met een vriend of vriendin.

matig tot slecht

Hampstead Britannia is vergane glorie, algemene indruk is sleets en gedateerd. de ramen vh restaurant zijn smerig, de keuken is beperkt en matig v kwaliteit. Hotelkamers in de kelder zijn zo wieso geen aanrader. gang staat vol met waskarren, buitenterras niet schoon of onderhouden. Een bak met friet als ontbijt? Nee bedankt! Dit hotel heeft een flinke opknapbeurt nodig, of een nieuwe eigenaar.

het personeel is vriendelijk maar weinig spraakzaam en moeilijk verstaanbaar.

Het ergste hotel ooit!

Alles, het was te erg. Zie foto's

Wij kregen een verschrikkelijke kamer. Na klagen kregen we een andere, dat was beter. Het hotel is slecht onderhouden, ziet er vies uit, zo ook het personeel. We hebben er niet gegeten of gedronken.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Vrij ruime kamer, met bureau en salontafeltje.

Er was maar één lampje naast het bed, waardoor een van ons beiden eigenlijk niet in bed kon lezen. Een grote lamp aan het plafond was er ook niet. Het hotel rook sterk naar wiet en de kamer rook naar tabak.

Vrij ruime kamer, met bureau en salontafeltje. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prima plek: schoon en efficient

WiFi in kamer van 20 minuten is wel erg weinig. Geen warm water op eerste dag....das jammer maar met n waterkoker en wat geduld kon er toch gebadderd. Aan de buitenkant ziet t hotel er niet zo best uit. Valt binnen echter reuze mee.

Locatie is top, vlakbij Primrose Hill, St. Johns Wood en underground. Personeel heel vriendelijk. Prijs is voor zo'n centrale plek echt scherp.

Ontgoocheling
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

- Kamers : ducktape aan vensters om kou en tocht tegen de houden - geen chauffage enkel een klein elektrisch verwarmingstoestel. Onfris en verouderd. - Ontbijt : alle dagen praktisch hetzelfde Engels ontbijt. Niets Europees. Geen chocomelk, geen kaas of ander beleg. Idem dito diner. - parking : 12 pond per dag voor kleine krappe parking. Bij vertrek stond onze wagen geblokkeerd door een hotelklant die op geen parkeerplaats stond. Hulp gevraagd aan balie om auto te laten verplaatsen maar geen gehoor. Na half uur in gietende regen proberen te vertrekken terug binnen gegaan en hotelklant heeft auto verplaatst. Daardoor te laat op onze shuttle en moeten bijbetalen voor ander tijdstip. Onze hond mocht in hotel maar we (ik mijn vriend en dochters) moesten in shifts eten daar hond niet in restaurant mocht. Denk dat hij properder was dan sommige hotelgasten ... We kunnen zo verder doorgaan .....

Niets. Misschien enkel de locatie. Redelijk rustig en dichtbij metro.

's ochtends buiten de deur ontbeten en pas 's avonds laat terug, voor dit gebruik was het te doen.

Aardige meisjes, die niet van origine engels praten, zijn dus gelimiteerd in communicatie. Moesten om extra handdoeken vragen. Eén nacht ging brandalarm af, omdat dronken engelse jongens om 4 uur 's ochtends op hun kamer gingen roken wat verboden is. Er waren sowieso veel rokers onder de gasten.

Het feit dat één dame de moeite nam om cappucino te maken ondanks dat machine niet helemaal goed functioneerde en ik de enige leek te zijn dit cappucine 's ochtends wilde.

Goed genoeg om alleen te slapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Wifi werkte niet naar behoren. Kamer was zeer benauwd desondanks je een ventilator had. Er kon best wel een mini koelkast in de kamer geplaatst worden. Bed was hard.

Ruime kamer, strijk mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Vermijd dit hotel

Alles...Het is zoooo niet het geld waard. Bijbetalen voor vroeg check in, ontbijt niet inclusief (voor dat prijs had het wel gemogen) en alleen gratis wifi in de lounge. Kamers zijn ouderwets, versleten en net schoon. Echt heel slecht prijs/kwaliteit verhouding.

Alleen de locatie.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Kamer was erg warm en er was geen frisse lucht. Bed was hard. Rolstoel toegankelijke kamer had stroeve vloerbedekking op de grond, erg lastig om op te rollen met rolstoel.

Kamer was erg schoon. Personeel erg behulpzaam. Badkamer groot en toegankelijk. Bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Bushalte voor de deur en redelijk dicht bij metrostation...

Oude kamers. Het tochtte een beetje in de kamer ivm niet goed sluiten van het raam waardoor het lawaaierig was. Ramen niet dubbelzijdig. Slechts 20 min WiFi op de kamer. Het sanitair is oud en oogt daardoor niet schoon. De handdoeken waren niet altijd vlekvrij.

Bushalte voor de deur en redelijk dicht bij metrostation (circa 800m lopen)

• Beoordeeld op: 28 november 2016

slecht en veel te duur voor deze prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

De prijs kwaliteit verhouding slaat compleet de plank mis. Het hotel is sterk veroudert en van comfort is geen sprake, bad lekte er was veel lawaai van buiten verkeer voor deze kamer zou niet meer dan € 70,00 per nacht berekend mogen worden te weinig hand doeken geen toiletpapier

Niet super

Niet echt proper. Tapijt in de kamer is aan vervanging toe. Slecht bed.

Ontbijtmogelijkheden nabij. Bus dichtbij en metro op 600 meter.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed ontbijt, super prijs-kwaliteit verhouding, goede ligging

Goed ontbijt, super prijs-kwaliteit verhouding, goede ligging

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Vies, niet comfortabel

Vies, niet comfortabel

Dicht bij underground

Kamers hebben heeel lang geleden laatste opknapbeurt gehad.

Dicht bij underground

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Minder dan ik verwacht had,

Hygiëne van de kamers.

Redelijk ontbijt, vriendelijk personeel, redelijke prijs voor Londen

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Zeker niet 3 steren hotel

Zeker niet 3 steren hotel

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Londen leuk, hotel erg slecht

Ouderwets, al jaren niks meer aan gedaan

Oke
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Hotel is lastig bereikbaar. Metro afstand is zeker 15min als het niet langer is. Staat minder aangegeven op de site

Bedden liggen goed.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Gedateerd hotel, maar je kunt er prima slapen, douchen en ontbijten.

ligging

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Nee

Nee

• Beoordeeld op: 29 december 2016

De locatie is perfect!

Het bed was vrij smal en heel erg hard. Ook lagen er niet genoeg handdoeken in de badkamer.

De locatie is perfect!

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Bedden waren comfortabel, het hotel ligt op een rustige...

Als een 1.87 meter persoon waren de douches teleurstellend. Het scheelde geen 5 centimeter of ik zat tegen het plafond.

Bedden waren comfortabel, het hotel ligt op een rustige locatie.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Vriendelijk ,behulpzame dame bij de receptie

Kleine ongezellige kamer met teveel meubels. Keihard bed met veel te dunne kussens en de verwarming loeiheet wat niet bij te stellen was. Veel te kleine parkeerplaats, altijd vol dus 2 km. verderop parkeren in parkeergarage. Dat stond niet op de website vermeld. Bij het uit checken was niemand bij de receptie dus de sleutel maar neergelegd.

Vriendelijk ,behulpzame dame bij de receptie

• Beoordeeld op: 21 november 2015

Ruime familie kamer, uitgebreid engels ontbijt.

Oude badkamer. Geen goede ventilatie, een niet goed in te stellen lauwe douche, dunne zachte straal water.

Ruime familie kamer, uitgebreid engels ontbijt. goede ligging in een fijne rustige wijk in de buurt van camden town. 10 minuten lopen van metro station chalk farm

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Personeel is vriendelijk.

Het hotel is duidelijk aan groot onderhoud toe: vale vloerbedekking, en het geheel geeft een matig verzorgde indruk. Ontbijt daarentegen goed, voor wie van Engels (cooked) breakfast houdt.

Personeel is vriendelijk. Locatie was goed, dicht bij metro en bus voor de deur.

• Beoordeeld op: 13 februari 2015

Normaal zijn wij kleine kamers gewend, nu ruime kamer, bad,...

volgens mij wel gehorig als je verkeerde buren hebt.Schoonmaak niet optimaal.hotel heeft opknapbeurt nodig. zeker de badkamer.

Normaal zijn wij kleine kamers gewend, nu ruime kamer, bad, Locatie top!!! Vlakbij primrose/regent park en wijk camden super leuk!!

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

De hotel opzich was goed met de ligging zelf

Veeeeeel lawaai in de gangen, jonge gasten die zuipen en lawaai maken roepen , zingen etc, gaan zeggen maar geen reactie

De hotel opzich was goed met de ligging zelf

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Afstand van de metro, faciliteiten in de kamer

Afstand van de metro, faciliteiten in de kamer

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Relatief duur hotel, niet waard gezien gedateerd

Relatief duur hotel, niet waard gezien gedateerd

• Beoordeeld op: 24 november 2015

het krijgen van een nieuwe goede kamer;

1e kamer was heel slecht, oude zooi;nieuwe kamer was prima. laatste keer niet schoongemaakt

het krijgen van een nieuwe goede kamer; ontbijt, locatie

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

internet, ligging, prijs

Comfort en hygiëne. Versleten vloeren, slecht bed, en heel erg oud

internet, ligging, prijs

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Onvriendelijk personeel - versleten accomodatie

Onvriendelijk personeel - versleten accomodatie

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Vernieuwde badkamer

Gedateerd hotel Schimmel in gordijnen en op muren bij raam Elke dag hetzelfde ontbijt

Vernieuwde badkamer

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Slecht stonk en wij ging vroeg weg wij hebben voor 3 nachten...

Slecht stonk en wij ging vroeg weg wij hebben voor 3 nachten gereserveerd maar kon niet blijven vies douche vies wc

• Beoordeeld op: 11 april 2015

Betaalbaar

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel mocht beter.

Betaalbaar

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Geen opzetstekker voor elektra aanwezig bij de receptie.

Geen opzetstekker voor elektra aanwezig bij de receptie.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Mooie locatie in mooie buurt vlakbij Camden.

Mooie locatie in mooie buurt vlakbij Camden. Goed met auto te bereiken en parking bij het hotel.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Toplocatie, nette kamer en vriendelijk personeel.

Het hotel ziet er wat oubollig uit, maar voor de rest niets op aan te merken.

Toplocatie, nette kamer en vriendelijk personeel.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hampstead Britannia