Beoordelingen over North Stafford Hotel 3-sterren

Winton Square, Station Road, Stoke, Stoke on Trent, ST4 2AE, Verenigd Koninkrijk

#16 van de 21 hotels in Stoke on Trent

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Such a bad experience never again. Gelukkig vertrok de bus naar Alton Towers voor de deur.

Het hele hotel. We kregen de eerste dag een afgeleefde kamer op de derde verdieping (kamer 320), dit bleek dan ook nog een rokerskamer te zijn terwijl wij steeds specifiek om een niet-rokerskamer hadden gevraagd. In deze kamer werd ook nog uitgebreid gerookt. De hele kamer plakte vol vettige teer- en nicotineresten door het veelvuldige kettingroken van vorige gasten. Van kamer wisselen kon niet, want het hotel zat vol. Ik had 's ochtends het gevoel dat ik in een gore pub had geslapen: ik had keelpijn, ik voelde mij vies etc... Welk hotel in een beschaafd land als het VK biedt anno 2018 nog rokerskamers aan? Ik heb nadien in een ander hotel gelezen dat dat volgens Britse wetgeving zelfs niet meer mag... We bleven in totaal drie nachten en ik heb 's ochtends voor het eerste ontbijt al expliciet, maar beleefd, om een andere kamer gevraagd. Die kregen we gelukkig onmiddellijk. Kamer 116 op de eerste verdieping kwam gelukkig al dichter in de buurt van de eisen voor een hotel in de 21ste eeuw. Voor de vriendelijkheid van de vrouwelijke onthaalbediende van 50+ moet je het ook al niet doen. Toen we haar bedankten voor de nieuwe kamer, kon er zelfs geen vriendelijk woord, noch een glimlach af, wel een blik van "laat me nu godverdomme gerust". Er is een Brits ontbijt bij de prijs inbegrepen. Het valt te eten, maar meer dan dat kan ik er niet van zeggen: droog uitgebakken spek (het leek wel leder), vette worsten, geen vers fruit, geen yoghurt. Gelukkig kon je zelf toast maken in zo'n oude toaster en er wat jam uit een plastic bakje opdoen. Let op: de koffie is écht niet te zuipen, bespaar je de moeite. Neem gewoon een exta glas fruitsap: het is van een supermarktmerk, maar het smaakt nog naar iets lekkers in tegenstelling tot de koffie. Wij willen nog een keer terug naar Alton Towers, maar gaan andere mogelijkheden zoeken in de buurt van het busstation verder in de stad: such a bad experience, never again!!!

We hadden dit hotel gekozen omwille van slechts één argument: we gingen twee dagen naar Alton Towers en de enige bus die daar naartoe rijdt vertrekt om 9:30 vlak voor dit hotel. Dit was de makkelijkste oplossing om deze bus zeker te halen. Gelukkig hebben we dankzij deze bus 2 mooie dagen in Alton Towers gehad. Er zit enkele straten verderop (richting centrum in Church Street) een Indisch restaurant waar we heerlijk hebben gegeten (all you can eat).

Hotel alleen gekozen voor het gemak. Locatie vlakbij waar onze zoon voor zijn studie tijdelijk woont

M.n. Het ontbijt. Geen brood, koffiemachine niet optijd bijgevuld. Daarbij tradt het aanwezige personeel, 2 jonge meisjes niet op tegen 2 jonge hotel gasten, die zo uit hun bed gestapt waren om te komen ontbijten. Hij met ontbloot bovenlijf en zij in haar pyjama en op bloten voeten. Te gek voor woorden. Geen fatsoen, maar ook geen strakke regels vanuit het hotel.

De kamer was licht, voldoende groot

Prima, echter zonder water erg lastig/onhandig!

Op de dag van vertrek was er geen water in het hotel. Dus geen douche-/wasgelegenheid. Flinke tegenvaller!

Kamer was prima evenals de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Het was een ontzettend onaagenaam verblijf, mijn advies: niet boeken!!

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad. Tijd voor een grondige renovatie. Alles is oud en versleten, badkamers zitten in elkaar gekit. Overal schimmel. Bedden slecht, had de volgende dag last van rug. Lopend buffet was heel magertjes en slecht, ontbijt om te huilen, de bar heel ongezellig en chagerijnige bediening bij de bar

Personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig hotel op een perfekte locatie vlak bij alle leuke dinging in Stoke en Hadley

Het ontbijt was magertjes. Voldoende om wat te vinden, maar de huidige hotels hebben vrijwel allemaal meer dan hier.

De kamer. Die was overweldigend mooi.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

dreadfull

alles viel tegen, ongelooflijk kleine kamer, geen bureau om aan te werken, geen plaats om een valies neer te zetten, veel lawaai, erg slecht ontbijt (koffie was ondrinkbaar, geen vers fruit, geen vers brood)

• Beoordeeld op: 26 september 2016

matig hotel

Het hotel ligt in een mindere buurt.De toegangsdeur naar onze kamer was super smal! heel vervelend. De douche was groot maar oud en de wastafel heel erg laag.Vieze kit randen in bad/douche. Heel veel kalkaanslag op de kranen geeft een vieze indruk. Bij uitchecken nam de dame niet de moeite iets tegen ons te zeggen dat vonden we (zachtjes uitgedrukt) wel heel vreemd.Het was maar voor 1 nachtje en dan is het wel te doen maar langer zouden wij er niet graag verblijven.Er is geen uitzicht er is geen groen geen mogelijkheid tot buiten zitten.

We waren op doorreis het lag op onze route. Het ontbijt en diner(buffet) was goed. Trappenhuis en gangen zijn ruim en netjes.

Neutral, green luxe

Alles is versleten

Oud gebouw

Vergane glorie in wat ooit heel mooi geweest moet zijn.

Erg oud allemaal en versleten.

Locatie en ontbijt waren prima.

de kamer kwam niet overeen met de prachtige foto's.

de kamer kwam niet overeen met de prachtige foto's.

er was s nachts veel geluidoverlast van andere gasten

er was s nachts veel geluidoverlast van andere gasten verder was het hotel aan een renovatie toe....

De locatie bij het station is prima.

De locatie bij het station is prima.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Locatie perfect, al tegenover het station.

Gedateerd, achterstallig onderhoud en gehorig.

Locatie perfect, al tegenover het station.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Zeer dicht bij het station gelegen en ruime kamers.

De badkamer kan frisser. Er is weinig licht in de kamer, doordat er maar 1 raam is. Het kozijn hiervan is kapot.

Zeer dicht bij het station gelegen en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Kamer was schoon en werd iedere dag goed bijgehouden.

De kamer was gedateerd en vrij gehorig. Op zaterdagavond was er op de benedenverdieping een feest en daar konden wij op de tweede verdieping goed van meegenieten.

Kamer was schoon en werd iedere dag goed bijgehouden. Verder vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Ruime kamer, ruime lobby, eenvoudige maar lekkere douche,...

Beetje gedateerd hotel zoals allemaal in Stoke maar wel de meest relaxte die ik ken. Voor zaken prima maar niet voor een weekeindtrip met je geliefde

Ruime kamer, ruime lobby, eenvoudige maar lekkere douche, pal tegenover station waar ze bij gourmet super lekkere koffie hebben en toffe bediening (ipv sjofel ontbijt in hotel)

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

Afstand vanaf het station naar de accommodatie.

Voor hetzelfde geld per kamer per verblijf, zaten er hele grote verschillen tussen de kamers onderling.

Afstand vanaf het station naar de accommodatie. Kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Recht tegenover het treinstation, dus prima bereikbaar.

Voegen van badkamer waren donker en zagen er vies uit. Algemene toiletruimte in de kelder was ook oud en vergaan. Een likje verf, schonere vloeren, etc zou geen overbodige luxe zijn.

Recht tegenover het treinstation, dus prima bereikbaar. Beschikt over parkeerplaatsen met redelijke tarieven.

• Beoordeeld op: 6 april 2016

hygiene kamers (vooral badkamer) liet te wensen over.

hygiene kamers (vooral badkamer) liet te wensen over..

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Kamer was prima, de ligging tegenover het station is een...

het eten s'avonds was niet geweldig, ik hou niet van buffetten

Kamer was prima, de ligging tegenover het station is een groot pluspunt

• Beoordeeld op: 22 november 2015

De ruime kamers, het goedkope traditionele engels ontbijt en...

De ruime kamers, het goedkope traditionele engels ontbijt en de locatie (tegenover station en naast staffordshire university.