Beoordelingen over Brook Red Lion Hotel 3-sterren

High Street, Colchester, CO1 1DJ, Verenigd Koninkrijk

#8 van de 9 B&B's en herbergen in Colchester

Was dicht bij Harwich, maar volgende keer toch wat anders als het weer warm dreigt te worden.

Parkeren was lastig, de kamer was bloedheet, maar het was dan ook 30 graden die dag en daar zijn ze duidelijk niet op ingesteld in Engeland. Badkamer kan wat renovatie gebruiken.

Het was een historisch pand, echt heel oud. Maar dat had op zicht wel zijn charme. Ontbijt was redelijk goed.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed.

Ontbijt was goed, een normaal lopend buffet en je kan engels ontbijt met alles er op en er aan bij bestellen zonder extra kosten, je betaald immers vooraf voor het ontbijt. Het is een heel oud hotel en de kamers zijn daar ook naar, alles is een beetje scheef maar het is er er redelijk schoon. ik zeg redelijk omdat er op plaatsen best wel wat stof ligt. De badkamer is oud en scheef maar schoon. Aardige mensen, wij hadden twee kamers naast elkaar en daar zat een tussendeur die op slot zat. we hebben gevraagd of die open kon en dat kon. Hierdoor hadden we met onze twee zoons een gezelliger en groter onderkomen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Historisch hotel, comfortable kamers, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Voor een 1-persoons was het een zeer ruime kamer, rustig gelegen en weinig geluid. Hospitality tray met ook nog een flesje water, goed bed, comfortabel warm en fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een deceptie in een typisch Engels hotel in een stijl uit midden vorige eeuw

Boeking was voor een 2 persoons kamer maar er was uitsluitend nog een 1 persoons kamer ter beschikking. Dat was dus krap liggen met z'n 2en in een 1 persoons bed Er was behalve de receptioniste geen personeel in het hotel aanwezig dus geen oplossingen voor klachten zoals daar waren: - er lag nog een gebruikte handdoek in de badkamer - de douche gaf uitsluitend heel heet, super heet en ultra heet water (de kraan thermostaat werkte duidelijk niet meer), douchen derhalve onmogelijk - de afvoer van de wastafel was verstopt en het duurde minimaal 10 minuten om de wastafel leeg te laten lopen... - desondanks het feit dat we de avond ervoor aankwamen konden we geen ontbijt krijgen tegen het tarief vermeld op de website, alleen ontbijt als we p.p. bijna 2x zoveel wilde betalen. - Parkeer mogelijkheid is slecht te noemen en lastig te bereiken door eindeloos 1 richting verkeer en slechte bewegwijzering daarvan. Ondanks de klachten al hierboven genoemd geen reductie in prijs.

Het vertrek uit het hotel.

Decoratief hotel, rommelig geheel, geen aanrader

Sanitair dramatisch: koude kraan dichtgekalkt, lekkende wc kreeg na een dag schoon doekje onder de lekkage...wastafel zonder mengkraan

Prachtig oud gebouw, zeer achterstallig onderhoud. Ontbijtzaal het mooist

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Mooie omgeving, maar hotel zelf kon beter

Kamers waren snikheet - slechts kleine mobiele ventilators die onmiddellijk oververhit raakten. Mogelijks n.a.v. elektriciteitsprobleem, want ook het nachtlampje werkte niet. Ontbijt werd een half uur voor de vermelde eindtijd reeds afgeruimd terwijl we nog volop aan het ontbijten waren. Er werd niet aangevuld; bv. bij de vraag naar appelsiensap krijgen we als antwoord dat dit op was en er pas 's avonds terug zou worden geleverd. (dit terwijl er een supermarkt aan de overzijde van de straat was) Er kon op enige afstand van het hotel geparkeerd worden in een openbare parking. Hiervoor kregen we reductiekaarten. De reductiekaarten hadden een vervaldag, zijnde 31/12/2016. Dit werd naderhand wel rechtgezet. Niet ideaal met kinderen omwille van trappen in het hotel en omwille van discotheek aan de overzijde van straat. Tevens werd de straat dagelijks tussen 4u en 6u s nachts gereinigd, hetgeen ook het nodige lawaai met zich meebracht.

Midden in het centrum en dus dicht bij alles. historisch pand - rustiek.

Genoten van ons verblijf.

Het prachtige historisch gebouw, vriendelijk en gastvrije personeel.

De opgang is leuk en is wat je verwacht in een Engels Hotel

De Kamer was vreselijk oud en de badkamer was te ranzig voor woorden !!

De opgang is leuk en is wat je verwacht in een Engels Hotel

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Vriendelijk personeel, maar matige faciliteiten.

Kamers zeer krap. Matige staat van onderhoud. Veel lawaai vanaf de straat.

Het gebouw is meer dan 500 jaar oud en heeft een authentieke uitstraling.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Vriendelijk personeel, mooie lokatie, heerlijke diners

Vriendelijk personeel, mooie lokatie, heerlijke diners

• Beoordeeld op: 24 november 2015

hele vriendelijk personeel die je echt met alles wilden...

het is een heel oud hotel, dat vinden wij heel mooi. maar de afwerking is ook oud en dat hoeft niet volgens ons. versleten meubels, gordijnen die nodig in de was moesten.afwerking van elektrisch en in de badkamer niet netjes, dat is niet nodig volgens ons. Dat kan je in ieder geval allemaal netjes maken/houden. Ook viel tegen dat ik de ene dag op de site een prijs opvraag en dan een bedrag moet betalen, en dan de volgende dag als ik weer kijk moet ik voor het zelfde ineens veel meer betalen. dat is jammer.

hele vriendelijk personeel die je echt met alles wilden helpen en altijd voor je klaar stond.voor hun een tien hoor.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

oude ambinace, maar daar is niet al te veel mee gedaan

doet een beetje groezelig aan. De rekening was hoger dan de afspraak op booking.com er ging ook veel mis met betalen.

oude ambinace, maar daar is niet al te veel mee gedaan

• Beoordeeld op: 3 september 2015

De ligging en het karakter van het hotel

Bad vies, versleten, geoxideerd, kraan nauwelijks water, oververhitte verwarming. Slecht bed. MUIZEN of RATTEN ! Toegangsgat voor ongedierte gestopt met glaswol. Kast kapot, kapotte lampen. Kamer 24!

De ligging en het karakter van het hotel

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Mooi historisch pand op uitstekende locatie.

Sanitair is aan vernieuwing toe, nagenoeg geen straal uit de douche. Wij hadden last van geluidsoverlast van mensen in de steeg. Veel trappen.

Mooi historisch pand op uitstekende locatie. Zeer behulpzaam personeel. Er werd binnen ruimte gemaakt om onze 4 fietsen te stallen

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Dat het een prachtig oud pand is en het personeel achter de...

Dat er sinds mijn bezoek in 2002 aan het onderhoud en sanitair niets gedaan is. Alles wat los zat in de badkamer is vastgekit ipv vervangen. Ook werd er geen English breakfast meer aangeboden.

Dat het een prachtig oud pand is en het personeel achter de receptie heel vriendelijk en hulpvaardig zijn.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Prachtig oud gebouw.

zeer krappe kamer met een tweepersoonsbed terwijl een kamer met losse bedden was geboekt. Het oude gebouw heeft ook de bijbehorende ongemakken.

Prachtig oud gebouw. 8 stopcontacten op de kamer!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

mooie authentieke uitstraling en dat heeft enkele logische...

mooie authentieke uitstraling en dat heeft enkele logische gevolgen voor comfort veilige opbergruimte voor onze fietsen, waarmee we op reis waren

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Brook Red Lion Hotel