Beoordelingen over The California 3-sterren

4-8 Belgrove St, Camden, Londen, WC1H 8AB, Verenigd Koninkrijk

#443 van de 977 hotels in Londen

Zeer hete nacht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeer heet. Bijna niet geslapen vanwege de hitte. Overdag stond de brandende zon pal op de kamer. Het had beter geweest als het rolgordijn overdag naar beneden was gedaan. Helaas geen airco

Mooie kamers, wel wat klein. Dichtbij metro/trein. Behulpzaam personeel

Het was een proper hotel met een leuke inrichting en toffe...
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het ontbijt viel een beetje tegen en de éénpersoonskamer was vrij klein.

Het was een proper hotel met een leuke inrichting en toffe bar. Een geweldige regendouche.

Zorgeloos verblijf dankzij vriendelijk en behulpzaam personeel

Ontbijt ietwat magertjes.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, van receptionist over keukenmensen tot dames die de kamers poetsen. Goede lichting aan metro station met diverse lijnen.

Veel te duur voor het gebodene.
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamers zijn extreem klein, slecht bed. Gehorige kamer en de badkamer EXTREEM klein. Je kunt niet fatsoenlijk op het toilet zitten. Geen plaats zelfs voor een WC rol hanger, lag op de wastafel.

Alleen de locatie

Ideale bestemming voor kort verblijf.
    • Grote Tweepersoonskamer

Wat lawaaihinder 's nachts , maar da's blijkbaar normaal in Londen...

Gezellig hotelletje en supervriendelijke mensen. Topligging , op 50m van station, ideale uitvalsbasis.

Fijne locatie dichtbij het station.
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamers hadden misschien iets geluidsdichter kunnen zijn, maar hé, Londen is nu ook geen stille stad :)

Fijne locatie dichtbij het station. Heel vriendelijk personeel: we kwamen naar Londen om de 65ste verjaardag van mijn vader te vieren en kregen een gratis drankje aangeboden! Moderne, propere kamer met een zwevend bed (niet alle kamers zijn zo). Voldoende keuze tijdens het ontbijt.

Volledig tevreden
    • Grote Familiekamer

Spijtig genoeg geen broodjes bij het ontbijt, is echt Engels met te toasten brood. Er was echter voldoende keuze uit warme en koude gerechten.

De kamer was meer dan ruim genoeg, alle dagen propere badkamer artikels en zeepjes.

Zeer goed gelegen voor korte trips naar Londen met de trein
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt mocht wat meer variatie hebben en betere kwaliteit bieden (bv. geen expresso-machine). Er is geen lift en de trap is zeer smal.

De ligging. De kamer is zeer klein maar er is wel alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

De locatie is ideaal, dicht bij station en fietsen om te...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had echt meer van het hotel verwacht toen ik boekte, vind het een belachelijke prijs voor wat ik gekregen heb. De kamer was echt piepklein, oké dat wist ik dan wel van te voren. We hadden kamer 104, direct voorbij de deuren van de hal bij entree en naast de trap. Er is geen lift dus iedereen die er verblijft moet over deze trap. De ligging van deze kamer gag dus enorm veel geluidsoverlast. Daarnaast waren er gasten die erg luid waren midden in de nacht. Ook voelde je de metro onder de grond voorbij komen als je s nachts in bed lag, dit gaat af en aan met 2 van die grote stations naast de deur. Allemaal logisch en te verklaren, maar ik ga hier niet meer heen. Ik zou het dus ook niet aanraden. Ontbijt was oke, maar erg karig. Prijs kwaliteit dus echt niet in orde. Dan leg ik liever wat meer geld neer voor een hotel met meer fasciliteiten.

De locatie is ideaal, dicht bij station en fietsen om te huren voor de deur.

Prima hotel, heerlijk als je met trein reist. Tassen mogen blijven staan op dag van vertrek.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen slot aan de binnenzijde van de kamer

Geweldige locatie. Vriendelijk personeel. Schone kleine kamer, bedden en sanitair prima. Gereisd met zoon van 9.

heel vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie art deco...
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamers zijn een beetje gehorig dus best oordopjes meebrengen. Ook ivm straatlawaai.

heel vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie art deco aankleding van de bar, mag doorgetrokken worden naar de ontbijtzaal die wat kil en zakelijk overkomt.

Niet om met een baby te zitten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niet geweldig om met een baby te zitten -> piepkleine kamer, vrij lawaaierig en de kamer was niet duister genoeg overdag. Geen lift

Geweldige locatie vlakbij het station. Heel vriendelijk personeel. Gezellige buurt. Gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer.

Smaakt naar meer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Uitstekende ligging om Londen te bezoeken: het station en de metro op wandelafstand. Een degelijke kamer met zeer goed bed en een kraaknette badkamer. Het ontbijt is prima! Gezellige bar. Zeer vriendelijke medewerkers die zorgen voor een professioneel onthaal en contact.

Kleine kamers op een goede locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was heel erg klein en de staat van de kamer was ook niet geweldig. De muren waren erg dun waardoor de kamers erg gehorig waren. Omdat het een al wat ouder pand is waren de vloeren ongelijk.

Het personeel was vriendelijk en de locatie is uitstekend. Prettig dat er overal in het hotel goede wifi was, en het ontbijt was ook prima.

Ontzettend genoten buiten de B & B omdat het mooi weer was en OV voor de deur ligt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Benauwde, krappe kamer beneden straatniveau. Schimmel op plafond en op de tegels. Er was geen ventilatie/ontluchting. Ontbijt summier. Niet in verhouding met de prijs voor deze kamer/B & B

De locatie ligt een paar honderd meter van St.Pancras International Station.

Lawaai maar goede ligging t.o.v. Eurostar en metro.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kregen kamer in souterrain naast de ontbijtzaal. Het gedaver van de treinen in de ondergrond is voelbaar. We hadden straatlawaai, hoorden constant voetstappen van de receptie boven ons, iedereen passeerde onze kamer voor het ontbijt en bleef voor onze kamer praten. De geur van aangebrande toast kwam de kamer binnen zonder de deur te openen! We zijn dan ook elders gaan ontbijten.

Ideale uitvalsbasis voor een weekendje London.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was basic, maar wel lekker. Er zijn geen stopcontacten in de badkamer, dus scheren met een apparaat is lastig.

De kamer was klein, maar functioneel ingericht. Het was fijn dat je 's avonds nog iets kon drinken buiten op het terras. Fantastisch dat het op 2 minuten wandelen van St-Pancras ligt.

- vlakbij station en metro
    • Grote Familiekamer

- kleine kamer voor een "grote familiekamer" te zijn - veel lawaai van de straat waardoor geen ramen open konden staan 's nachts - geen airco op de kamer - geen lift

- vlakbij station en metro - metro heeft verschillende lijnen zodat alles vlot bereikbaar is - veel Engelse stopcontacten op de kamer, gelukkig ook één gewoon en veel USB aansluitingen waardoor toch telefoon en tablet opgeladen konden worden

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Originele aspecten (meest originele hotelkamer die ik ooit...
    • Grote Tweepersoonskamer

Spijtig dat ik geen mini-ontbijtje kon krijgen kwartier voor normale opening van breakfast omdat ik een trein te halen had. Een yoghurtje was voldoende geweest. Internet: gratis wifi maar niet heel stabiel.

Originele aspecten (meest originele hotelkamer die ik ooit had). Wie had al ooit een lift-bed tot aan het plafond? Of je kamernummer als schaduw?

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

De ligging is perfect als je met de Eurostar trein komt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het raam sloot niet goed af

De ligging is perfect als je met de Eurostar trein komt. Het ontbijt is niet zo uitgebreid maar wel heel verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk en correct. Het personeel achter de balie was heel behulpzaam. Er is geen lift aanwezig maar het personeel help met veel plezier.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Door de goede locatie van het hotel zeker aan te raden

Herrie op straat 's nachts

De kamers ( eenpersoonskamer) erg klein maar functioneel. Schone nieuwe comfortabele badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Super verblijf!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ontbijt was sober maar van goede kwaliteit. Jammer dat er geen vers fruit was.

Centraal gelegen prima hotel, beetje lawaaierig op straat met uitgaande jongelui. Prima prijs-kwaliteitsverhouding, een persoonskamer met nette douche en lekker bed. Raam kan open, erg fijn! Uitstekende metro verbindingen, op loopafstand van metrostation King's Cross St. Pancras. Leuke bar met zeer vriendelijk personeel. Ook de kok en de huishouding, erg behulpzaam en vriendelijk.

de interessante ligging, in de directe omgeving van St.
    • Grote Tweepersoonskamer

de interessante ligging, in de directe omgeving van St. Pancras International is een +punt en goed vertrekpunt om London te ontdekken. Vriendelijke ontvangst, heel behulpzaam, propere kamers, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Erg attent personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer gelegen in benedenverdieping. Reftersfeer in ontbijtruimte door slechte akoestiek.

Erg vriendelijk en gedienstig personeel. Goede ligging. Prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

ontbijt: Engelse eenvoudige burgerkeuken

twin bedden in room 104 erg smal

ontbijt: Engelse eenvoudige burgerkeuken bijzonder vriendelijk en gedienstig personeel kamer en badkamer alle dagen heel goed onderhouden

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Heerlijk, rustig hotel met erg vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gasten in de kamer boven ons, hebben de vering van hun bed flink uitgeprobeerd, dat is niet uit te leggen aan een achtjarige...

Het ontbijt viel ons in positieve zin op, we verwachtten toast en thee, maar kregen een ontbijtbuffet! Fijne bedden, heel vriendelijk personeel, leuke rustige bar.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Op steenworp van Kings Cross, maar toch aan een zeer rustige...
    • Grote Familiekamer

Het matras van het 2persoonsbed lag minder prettig. Ik voelde de binnenvering. 1persoonsmatrassen lagen veel prettiger.

Op steenworp van Kings Cross, maar toch aan een zeer rustige straat gelegen. Wij kregen kamer 102 toegewezen, direct achter de receptie. Ideaal, want geen trap en grote kamer. Passen zelfs 6 personen met gemak in. Prima en uitgebreid ontbijt. Receptie denkt met je mee. Altijd zeer vriendelijk ontvangen, ook laat op de avond voor een borreltje nadat de kinderen sliepen. Een volgende keer zou ik zo hierheen teruggaan!

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

mooi hotel jammer van de niet voorziene kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamer was niet zoals voorzien op site door overboeking voetbal match aa gent tottenham, geen 2 aparte bedden op de kamer zeer klein 1 klein bed op kamer voor 2 volwassen personen

vriendelijk personeel, lekker eten, proper

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Personeel was vriendelijk, locatie zeer centraal bij...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed was erg smal én kort (twijfelaar). Het opknapwerk (schilderen) had logistiek beter gepland kunnen worden zodat de gasten er minder van merken. De douche werkte niet goed, dat kon niet meteen worden opgelost. We hadden een andere kamer moeten krijgen, maar dit was niet geregeld door het personeel. Uiteindelijk zonder discussie een refund gekregen, dus al met al netjes opgelost.

Personeel was vriendelijk, locatie zeer centraal bij King's Cross St Pancras station.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mooie uitvalsbasis voor bezoekje London
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het matras in onze eerste kamer was te slecht voor woorden (afkomstig uit London Dungeons?). Gelukkig kregen we zonder morren een andere kamer met een goed bed toegewezen.

Personeel was zeer behulpzaam. Prima ontbijt, goede ligging ten opzichte van St Pancras/Kings Cross en Kings Cross Theatre (Lazarus) op 5 minuten lopen. Veel restaurants en dergelijke in de buurt. Aanrader Dishoom (Indiaas)

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prima accomodatie bij ov knooppunt

Het ontbijt viel wat tegen. Had wat meer keuze gewenst in het hartig beleg en/of variatie per dag.

Ligging voor ons doel van de reis, stedentrip, was ideaal. Bij 1 van de grootste metro knooppunten van Londen, Kings Cross.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Zeer aangenaam verblijf, perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

douche was een beetje te spaarzaam, leek eerder een lekkende kraan (met een beetje overdrijving)

kamer, ontbijt, personeel, ligging, verse handoeken elke dag, proper,...

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Basic B&B tegenover St Pancras.
    • Grote Familiekamer

Ontbijt valt te mager uit. Ramen houden straatlawaai nauwelijks buiten. Bedden toch van minderwaardige kwaliteit. Grootte van de badkamer is hilarisch te noemen, letterlijk 1 m² groot.

De locatie letterlijk tegenover St Pancras is ideaal. Het ontbijt was mager, de kamer proper. De badkamer zeer klein, er past met moeite 1 persoon in. Zeer eenvoudig bed. Luidruchtige buurt dus oorstoppen nodig om te slapen. De foto's op de website tonen de lobby, waar veel aandacht aan de inrichting werd besteed, maar geven geen beeld van de kamers of ontbijtruimte - die doen eerder aan eenvoudige B&B denken.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Top locatie voor een weekendje Londen.
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund maar was zeker niet slecht. De douche zou in hoogte verstelbaar moeten zijn.

Dit hotel is op een steenworp afstand van Kings Cross / St Pancras station zodat je zowel met de bus als met de metro overal heen kunt. Wij hadden een grote twee persoonskamer. De kamer is niet groot maar omdat bij ons het bed omhoog kon konden we er heerlijk zitten. De badkamer is mooi alleen had het fijn geweest als de douche verstelbaar was. lange mensen kunnen er niet onder staan. Het ontbijt is simpel maar voldoende al had een gekookt ei en wat vleeswaren niet misstaan. Al met al een prima hotel voor een schappelijke prijs, zeker voor Londen

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

De ligging van het hotel is goed, de outillage slecht. Het ontbijt is prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De 2 pp. kamers waren klein. De douche was bijzonder klein met een minimale wastafel. Er was geen verwarming in de kamer. De matrassen waren goed maar het dekbed te klein.

Het ontbijt was heerlijk. De ligging t.o..v. station St.Pancras International is uitstekend.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Hotel bevindt zich op een rustige straat, maar twee nachten...
    • Grote Tweepersoonskamer

Hotel bevindt zich op een rustige straat, maar twee nachten achter elkaar precies onder het raam kwam een groep jongeren gewoon te kletsen, van 12 tot 4 uur (!!!) en dat was echt storend. Konden we niet goed slapen want je kon alles horen zelfs met het raam dicht.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

locatie, vriendelijk personeel

de kamer voor 2 personen was in de kelderverdieping en het raam kon niet open , airco blies in het gezicht onze 4 persoonskamer op gelijkvloers: veel beter, raam kon open , veel straatlawaai op zaterdag ( feestvierders)

locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Proper en goed bed. Ontbijt voldoende.
    • Grote Tweepersoonskamer

Kleine kamer maar voor Londen niet abnormaal. En wij hadden de grote tweepersoons kamer genomen. Horen dat het overal zo klein is. Geen kleding kast . Wel hangrek met kapstokken.foto's site kloppen niet altijd. Ontbijt sober maar voldoende. Veel straat lawaai, er was in de straat een stadsfietsen afhaalpunt. Al heel vroeg in de ochtend hadden we hier straatlawaai van.

Het was er overal heel proper en fris. Zeer goed bed,matras. Zeer vriendelijk. Mochten de laatste dag onze bagage achterlaten. Werd bewaard in een aparte ruimte. Ook de ontbijt ruimte was heel proper en fris.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

prijs-kwaliteit niet in verhouding
    • Grote Familiekamer

Foto's op booking.com kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Erg kleine familie kamer en niet gemoderniseerd, veel straat geluiden. Zeer kleine badkamer voor vier personen. Ontbijt karig. Personeel niet klantvriendelijk en straalde weinig werkvreugde uit. Prijs- kwaliteit niet in verhouding.

Locatie en hygiene waren prima. Bedden en kussens waren goed.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Duur en matig
    • Grote Familiekamer

T wordt verkocht als hotel terwijl t n bed en breakfast is. 4 persoons kamer geboekt voor 617 euro v 2 dagen en we kregen n twijfelaar om in te slapen en een kleine bed bank met n gleuf , bloedheet geen airco , eoa ventilator met timer ,piep kleine douche toilet nog geen 2 m2 zonder slot en met n doorzichtige deur , geen privacy , raam kon amper open, de prijs kwaliteit viel mij erg tegen . Voor 617 euro vond ik t echt n tegenvaller en zal dit hotel mijn kennisen niet aanraden en booking. Com geeft geen realistisch beeld.

Vlak bij t station .

Fantastisch.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen wifi op de hotelkamer.

Locatie, ontbijt, ambiance.

Gezellige en propere kamer

Gezellige en propere kamer

Was oké .

De badkamer te klein.

Ontbijt te eenvoudig .

Ik zou hier terugkomen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bar was top, super lokatie, ...kleine kamers maar alles in orde!

Prima plek, prima kamer, prima service

Prima plek, prima kamer, prima service

Goed voor een kort verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer klein maar voldoende om te slapen

Net naast het station dus zeer goed bereikbaar, en toch niet te lawaaierig

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Net hotel maar geen hoogvlieger.
    • Grote Familiekamer

Ontbijt was erg beperkt. Elke 3 minuten lawaai van de metro op de kamer.

Personeel was vriendelijk. Kamer was netjes.

Goede verhouding prijs-kwaliteit
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers zijn nogal klein, maar is vaak zo in Londen

Vriendelijk personeel, propere kamers, goed ontbijt

Slechte ervaring.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Verwarming deed het niet, platfond lekte.

Verwarming deed het niet, platfond lekte.

we hadden geselecteerd op parkeergelegenheid en die was er...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden geselecteerd op parkeergelegenheid en die was er niet we moest 30 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Hotel met vriendelijk personeel
    • Kleine Eenpersoonskamer

Geen warm water kon geen bad nemen

Onderhoud kamers

Heerlijk verblijf in centraal Londen dankzij de goede nachtrust in The California
    • Grote Tweepersoonskamer

Ijskastje op de kamer zou fijn zijn geweest

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Heerlijk!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede locatie vlakbij Kings Cross. Goed ontbijt en schone kamer!

Goed ontbijt, dicht bij station gelegen

Geen lift

Goed ontbijt, dicht bij station gelegen

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzonderlijk goed personeel, je mocht ook de sleutel achterlaten als je wegging zodat je hem niet kwijt kon spelen.

relatief duur

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding. Perfect voor citytrip niet voor hele week te overnachten.

Luidruchtige parketvloer

Geweldige locatie

Het ontbijt is erg Engels, er was niet voldoende.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is erg Engels, er was niet voldoende.

Prima,mooie kamer.

Ongezellige ontbijtruimte

Prima,mooie kamer.

Goed hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Stel dat er brand uit breekt dan hadden wij door het raam (kantelraam) naar buiten gegaan ipv door de kleine gangetjes...

Locatie vlakbij St. Pancras

Superleuk verblijf. Id buurt veel Starbucks dat maakt de slechte koffie goed 😄

Koffie was niet lekker 😕

Super vriendelijk personeel. Perfecte ligging kortbij station !! Nette propere kamers !

in/uit checken vlot en vriendelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer was miniem koffers geraakten net binnen.

in/uit checken vlot en vriendelijk

Kamer temperatuur

Loop afstand van bijna alles

we komen terug

kamer

Ligging perfect, dichtbij station en city-bikes voor de deur.

Erg kleine kamer

Ligging perfect, dichtbij station en city-bikes voor de deur.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Het personeel was vriendelijk en steeds behulpzaam.
    • Grote Familiekamer

Er was geen kast voor de kleding

Het ontbijt was goed. De bedden prima. Het was heel schoon in de kamer en douche.

Zeer fijn verblijf!

Gehorige gang.

Het vriendelijke personeel en de nette kamer.Lekker ontbijt! Dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Londen, badkamers wel een beetje verouderd.

De oude badkamers

Locatie nabij St Pancras

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

badkamer,verluchting kamer

badkamer,verluchting kamer

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Aardig.
    • Grote Tweepersoonskamer

Kamer was veel te warm . Geen ventilatie. Bed was doorgelegen.

Niets speciaals.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

Aankleding kamers, wellicht iets meer aankleding, minder sober...

Locatie, ontbijt en servicegerichtheid.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Super locatie in een wereld stad
    • Grote Tweepersoonskamer

Het bed, rumoerigheid en warm

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

is zeker aan te bevelen voor vrienden

de grote van de kamer

het ontbijt was uitstekend en de bediening wos OK . zeer vriendelijk personeel!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The California