Beoordelingen over Cambridge Villa Hotel 3-sterren

20A Emscote Road, Warwick, CV34 4PP, Verenigd Koninkrijk

#11 van de 24 hotels in Warwick

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

het ontbijt was geweldig, de eigenaars ongelooflijk...

misschien de parking

het ontbijt was geweldig, de eigenaars ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam, hebben ons leuke tips gegeven$voor de tuinen in Warwick en kasteel. zeer aangenaam en huiselijk verblijf;?

Prettig verblijf

In mijn kamer waren er drie bedden. Het tweepersoonsbed was te zacht (naar mijn smaak) en het eenpersoons was stevig maar kraakte nogal. De verwarming kon helaas niet uit (althans ik kon het niet vinden) waardoor ik mijn raam open moest zetten om de kamer koeler te krijgen.

Kleinschalig hotel wat mij zeer bevalt dat geleid wordt door moeder en zoon. Ontvangst is hartelijk en vriendelijk. Kamer (nr 10) was oke maar verdient wel een opknapbeurt. Ontbijt is engels georienteerd. Wil je geen gebakken worst enzo dan er is er toast, jam, fruit en yoghurt. Mijn kamer was aan de achterkant en heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Erg vriendelijk, net hotel.

Bij aankomst wat het even zoeken naar het hotel en de parkeerplaats

Erg vriendelijk, net hotel.