Beoordelingen over Blue Inn Hotel Birmingham Redditch 2-sterren

Far Moor Lane, Winyates Green, Redditch, B98 0SD, Verenigd Koninkrijk

#6 van de 7 hotels in Redditch

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prijs kwaliteit is in orde!
    • Kamer met Kingsize Bed

Helaas was de kamer niet helemaal schoon. Niet storend maar dit kan echt beter.

Goed bed en een gunstige ligging voor mij reisdoel. Goed ontbijt in de ochtend. Prijs kwaliteit is oké.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

nette kamers en honden welkom maar check zeker dat je vraag voor ontbijt wordt genoteerd of noppes !
    • Kamer met Kingsize Bed

wij hadden 's avonds gevraagd om de volgende morgen te ontbijten, en toen bleek dat men vergeten was te noteren, konden wij onder géén voorwaarde een engels ontbijt krijgen. De manager weigerde af te wijken van "de regels" en het was absoluut onmogelijk om een eitje te bakken.

goed verzorgde kamers en rustige ligging en toch vlakbij oprit autostrade

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Eenvoudige maar doelmatige accomodatie.

Overdag behoorlijk veel lawaai van de naastgelegen hoofdweg. 's Nachts viel dat wel behoorlijk mee! Eigenlijk meer een Motel constructie.

De lange receptie openingstijden! Eenvoudige no-nonsense accommodatie. Zeer goede prijsstelling voor Engelse begrippen. Eenvoudig Engels ontbijt dat ter plekke wordt bereid!

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

het ontbijt de eerste dag was prima alleen op zondag konden...

Het bed viel tegen, het matras is hoognodig aan vervanging toe, helemaal doorgezakt.

het ontbijt de eerste dag was prima alleen op zondag konden we alleen een typisch engels ontbijt krijgen. De ligging voor ons doel was uitstekend en ook genoeg groen om met de honde te wandelen.