Beoordelingen over Cave Castle Hotel & Country Club 3-sterren

Church Hill, South Cave, HU15 2EU, Verenigd Koninkrijk

#2 van de 3 hotels in South Cave

prachtige afsluiter van onze vakantie.

Kamers in het hoofdgebouw zijn enkel via trap te bereiken. ( was voor ons geen probleem, maar minder mobiele mensen moeten hiervan op de hoogte zijn.) Avondmaal in het restaurant is aan de dure kant, maar het eten is wel verzorgd en lekker. Fitness ligt net boven de sauna waardoor de lopers op de loopbanden goed hoorbaar zijn in de sauna.

Prima ligging op minder dan een half uur rijden van de veerboten. Rustige locatie naast golfterrein, mooi oud gebouw met prachtige inkomhal en majestueuze trap. Heerlijk uitgebreid Engels ontbijtbuffet met lekkere taartjes als extra. Prachtig groot zwembad met prima sauna en fitness, allen met heel ruime openingsuren en heel netjes gehouden.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ons verblijf was goed

Het eten in het restaurant viel wat tegen. De vis was goed maar te veel groente, het vlees was niet mals ( roast beef ) en dan kwam er nog een enorme schaal met drie groentes. De groentes op het bord waren meer dan voldoende. Voor ons te weing feeling in de keuken

Ontbijt was uitstekend,zeer vrolijke en vakkundig personeel

We hadden beter verwacht...

Ontbijt kon naar onze mening wat beter, alsook was het uitzicht uit de kamer helemaal niet prettig... We keken uit op een aantal afvalcontainers... Het verblijf was naar mijn mening ook niet in het kasteeltje zelf, maar in een aanpalend gebouw verbonden met het kasteeltje. Dit vonden wij wel jammer.

De sfeer is super! Fraaie inkom en prachtig zwembad. Maar ja....

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Aanbevolen.

Locatie. Goed ontbijt.

Alles perfect , inclusief heerlijk zwembad !

Alles perfect , inclusief heerlijk zwembad !

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Mooie ruime kamers met een kingsize bed.

badkamer had schoner gekund. schimmel op de muren.

Mooie ruime kamers met een kingsize bed.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Goed ontbijt echt Engels,

verblijf niet in het kasteel zelf maar in een bijgebouw. dus moesten altijd via buiten langs.

Goed ontbijt echt Engels, kamer zeer uitstekend en comfortabel. Locatie was iets moeilijk te vinden maar dit had de oorzaak geen Navigatie in de auto aanwezig. en route beschrijving van Google was niet juist. verder was alles oké