Beoordelingen over The Chamberlain 4-sterren

130-135 Minories, City of London, Londen, EC3N 1NU, Verenigd Koninkrijk

#119 van de 977 hotels in Londen

De locatie was goed.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Blijft een prijzige kamer maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het veel goedkoper kan in Londen.

De locatie was goed. Op loopafstand van de metro (Tower Hill) en de Tower Bridge. Toch een rustige straat met een paar eettentjes en een EAT voor een ontbijt.

Prima hotel op centrale plek waar je al met al veel waar krijgt voor het geld.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Vooraf had ik aangegeven dat ik iets bijzonders te vieren had met mijn zoon, maar helaas was hier niets mee gedaan... :-( Ook vond ik het jammer dat de kamer slechts twee kleine hoge ramen had, waardoor het uitzicht nou niet direct top was....

Ontbijt was prima. Wordt naar wens van de klant speciaal gekookt zonder meerprijs. Wel vooraf ontbijtje boeken. Mijn zoon van 12 was vooral onder de indruk van gratis Sharp 4G telefoon die ook buiten werkte.

Zeer goed
    • Luxe Tweepersoonskamer

Prima hotel op een goede locatie. Leuke sfeer, beneden een pub met daarboven een hotel met mooie moderne kamers. Ontbijt was ook goed, de warme gerechten kan je bestellen en worden vers gemaakt. Voor het water, koffie en bier in je kamer hoef je niets te betalen en worden per dag aangevuld. Personeel ook zeer vriendelijk.

Prima hotel op een excellent locatie
    • Luxe Tweepersoonskamer

De keuken, hoewel verbeterd in vergelijking met vorig jaar, is nog steeds geen hoogvlieger. Ontbijtbuffet is nogal beperkt.

Dit is een prima hotel. De locatie, op loopafstand van de Tower, en Tower Bridge, kan niet beter zijn.

geweldig, om nog dikwijls over te doen
    • Luxe Tweepersoonskamer

ik heb al verschillende keren in the chamberlain geweest,en het is altijd even goed wat betreft eten, hygiene,vriendelijk, alles, vind het een geweldig hotel

lekker er uit
    • Luxe Tweepersoonskamer

ontbijt was wat summier, maar alles kon tegen betaling worden bijbesteld. Nadeel vond ik dat er 30 pond per dag werd inhouden vanwege eventuele expenses. Tot nu toe is dat nog niet zichtbaar op mijn creditkaartgegevens

Heerlijk, fantastisch
    • Luxe Tweepersoonskamer

Fantastische mooie en comfortabele kamers. Vriendelijk personeel, prima locatie en dat voor deze prijs😀eerder inchecken was ook geen probleem. Wordt zelfs aangeboden bij uitchecken of de bagage nog even opgeslagen kan worden.

Luxueus verblijf in centrum van Londen

Het uitzicht

Zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Heerlijk ontbijt, gratis minibar en een eigen Nespresso apparaat inclusief koffiecups op de kamer.

comfortabel, goede service en fantastische locaite
    • Luxe Tweepersoonskamer

Alles was perfect, geen punten

Ontbijt was zeer goed en werd vers geserveerd en veel variatie. Keuze van buffet en kaart. Locatie was super, dichtbij underground station waarmee je in no time in het hartje londenwas, dichtbij towerbridge en veel eet- en borrelgelegenheden. Kamer was ruim en bedden waren zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Mogelijkheid om een gigantisch ontbijt op bed te bestellen...
    • Luxe Tweepersoonskamer

hard bed; de organisatie in de breakfast room was wat chaotisch; ik vond het hotel wat duur; construction works aan de achterzijde te horen tot op de 4de verdieping vanaf 7u30 smorgens.

Mogelijkheid om een gigantisch ontbijt op bed te bestellen met slechts een zeer kleine meerprijs; Espresso machine op de kamer met elke dag nieuwe capsules; super clean; zalige douche; fijne badproducten; badjassen en slippers.

Mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel, goed ontbijt en goede ligging.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, mooie, schone kamer, goed bed, gezellige pub/restaurant. Goede ligging op loopafstand Tower Bridge en vlakbij metrostations en bussen naar bezienswaardigheden centrum en vliegvelden.

Prettig hotel voor een korte citytrip
    • Luxe Tweepersoonskamer

Naast het hotel zijn ze aan het verbouwen, maar wij hebben daar gelukkig geen last van gehad. De bedden zijn wat smal.

Het hotel ligt zeer dichtbij de tower bridge en metrostations zijn er ook genoeg van in de buurt. Vanaf deze plek is een citytrip zeer goed te doen. Het is een schoon hotel met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heerlijke kamer, fantastische omgeving
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ochtend personeel bij aankomt was fantastisch. Het avond personeel keek vaak niet eens op als je door de hoofdingang binnen kwam.

Kamer was ruim voor Londonse begrippen

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Voor London vrij ruime kamer gehad, wat voor die prijs wel...
    • Luxe Tweepersoonskamer

stadshotel waar je natuurlijk ook wate rekening met houden met lawaai van buiten ( sirens etc.) .

Voor London vrij ruime kamer gehad, wat voor die prijs wel mag. Op wandelafstand van de towerbridge en London tower. via openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken . Correct ontbijt en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Ontbijt was prima, goed verzorgd met veel keuze.
    • Luxe Tweepersoonskamer

we hadden separate bedden gevraagd, maar door een upgrade viel dat in het water.

Ontbijt was prima, goed verzorgd met veel keuze. Minibar met gratis bier en water, met elke dag een chocolaadje

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Zakelijk en een stukje plezier
    • Luxe Tweepersoonskamer

Hotels in Londen blijven gewoon heel duur!

Het bed, de douche en het ontbijt. Allemaal prima. Leuk is dat de pub na sluiting open blijft voor gasten van het hotel

Goede prijs-kwaliteit, zeer propere faciliteiten en vriendelijk personeel!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Je moet voor English breakfast zijn. Er zijn wel toasten, maar die worden aan tafel gebracht. Wel lekkere yoghurt. Dekens zijn warm, niet ideaal in de zomer, ook al was er airco in de kamer, echt laag ging die niet.

Supervriendelijk personeel, propere kamer, goede douche, mooie badkamer, goed bed

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima hotel, meer geschikt voor zakenreiziger
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ik had achteraf liever meer in het midden van het centrum gezeten, de loopafstanden waren nu best groot en bovendien zaten we in het zakendistrict wat in mijn ogen niet de gezelligste buurt van Londen is. Bed was ook aan de smalle kant voor twee personen en jammer dat het raam niet open kon voor frisse lucht.

Schoon en netjes, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prima hotel voor city trip
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt tot 11:00 uur. Maar om 10:30 uur geen broodjes meer aanwezig.

Fijne, schone kamers. Nette badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Leuke hotelbar!

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Heerlijk hotel op een uitstekende locatie!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel een beetje tegen. Het was niet slecht, maar niet zo uitgebreid en naar verhouding dus ook behoorlijk prijzig.

De locatie is perfect! De kamer en de faciliteiten zijn erg goed. Personeel was vriendelijk. Op de dag van vertrek hebben we onze koffers nog (gratis) mogen stallen. Dit is ook een erg fijne service.

Perfecte locatie, hopeloze keuken.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is niets bijzonders, maar kost wel GBP 12.95-16.95. De kwaliteit van het diner is zeer teleurstellend, en bevestigt alle vooroordelen over de Britse keuken. Zalm en kipfilet waren kurkdroog, smakeloos, volledig doorbakken, en bovendien waarschijnlijk opgewarmd, net als de friet. De pasta was ook ver voorbij "al dente', en van groente heeft men nog niet gehoord.

De locatie, op loopafstand van de Tower en Liverpool Street Station, is perfect.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ik zou het hotel zeker aanraden.We werden goed onthaald en altijd een spontane en vriendelijke inzet
    • Luxe Tweepersoonskamer

Hetgeen beter kan,is de presentatie van de tafels. Deze zijn totaal niet gedekt,geen tafelkleed,zelfs nog geen klein matje.Dat maakt het wel minder appetijtelijk.(vooral 's avonds)

Ontbijt was goed maar op zijn "engels".Het is te zeggen geen enkele keuze van brood. Enkel"toast" en croissants. Ze hadden wel zelf mogen voorstellen waar we recht op hadden. Zoals een volledig engels ontbijt waarvoor we betaald hadden. De tweede dag hebben we er zelf naar gevraagd en dan werd het ook zonder probleem geserveerd. Perdoneel was wel heel gedienstig en vriendelijk. Kamer was net, alles funtioneerde perfect en gaf een warme indruk.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prima hotel als uitvalbasis voor diverse sightseeing in London
    • Luxe Tweepersoonskamer

Redelijk kleine badkamer, erg simpel ontbijt voor een dergelijk hotel. Ontbijt was een redelijk klein buffet en uit een menu moest een keuze gemaakt worden welk soort ei men wilde.

Mooie kamer, locatie van t hotel

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De ligging van het hotel. Vriendelijk personeel, nette en schone kamer. Wij kregen een upgrade van de kamer. Rustig, geen lawaai van andere hotelgasten. Gezellige pub bij het hotel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

• Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt was toch beetje karig. Miste rauwkost (komkommer/tomaat. En voor ei extra betaling. Vreemd, ben ik niet gewend Wel vriendelijk oersoneel

Vriendelijk personeel Gezellige bar ernaast

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima hotel met uitstekende locatie

niets.

Prima hotel vlakbij de Tower. We kregen een gratis upgrade naar een mooie kamer met dakterras. Personeel bijzonder vriendelijk. Voor het ontbijt kun je a la carte bestellen (o.a. eggs Benedict).

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Kort tripje London
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ik had de aangepaste kamer, die erg ruim was maar de badkamer miste een inrijdouche. Beugels waren wel ok aan toilet en onderrijdbare lavabo was ook ok. Het bad met handvaten in bad was niet bruikbaar voor mij.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer goed bed, erg lekker ontbijt en een hotel in echt Engelse sfeer.

Fijn hotel, op prima plek!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Erg smal bed (1,60), wordt door het hotel ' kingsize' genoemd! Personeel in de bar negeerde ons volkomen, we waren op dat moment de enige gasten, maar onze bestelling werd niet opgenomen. Uiteindelijk weg gegaan en roomservice gekozen, dit was prima.

Super vriendelijk personeel bij de frontoffice. Goed ontbijt, voldoende keus. Schone kamer.

tophotel!!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Er hangt een goede sfeer in het hotel. Goed onderhouden kamers.Goed ontbijt. Goede bar bij het hotel. Alles was top!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Uitstekende locatie voor weekend Londen
    • Super Deluxe Kamer

Uitstekende kamers en luxe douche. Lekkage van douchecabine werd naar opmerking zelfde dag nog gerepareerd!! Zeer vriendelijk personeel. Prima locatie dichtbij busstation en metro.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Heel mooie kamers!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Vrij rumoerige straat. Er is een bar aan de overkant en mensen staan 's avonds dikwijls buiten te roken. Maar dit is het enige mindere punt.

Heel mooie kamers!! Koffie en theefaciliteiten voorzien, ook een frigo met water en bier, inbegrepen in de kamerprijs en worden dagelijks aangevuld. Ook elke dag verse handdoeken. Goed bed. A la carte ontbijt. The city, Tower, Tower Bridge en St. Katharines dock zijn op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heerlijk verblijf gehad, mede door de goede ligging en de mooie kamer.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel erg tegen. Het buffet was karig en de bestelde scrambled eggs waren smaakloos. Volgende dag dus gewoon buiten de deur ontbeten, eigenlijk veel gezelliger!

De kamer was erg fijn. Leuke Engelse stijl, ruim, goede bedden. Vriendelijk geholpen bij de receptie. Verloopstekker kunnen lenen. Vlakbij Tower Hill metro station (3 minuten lopen)

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Alle verwachtingen werden overtroffen
    • Luxe Tweepersoonskamer

Fantastisch bed en zeer uitgebreid ontbijt met bediening aan tafel. Rustige recente kamers met vele extra's (warme en koude dranken, slippers, badjas, wasproducten) heerlijke handdoeken, goede douche, 5 minuten van de tower bridge en metro.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Prima hotel, goede locatie (vlakbij Tower Bridge) Tussen Aldgate tube en Tower Hill tube
    • Luxe Tweepersoonskamer

Op vrijdag was het erg druk, helaas niet kunnen lunchen, tenzij we een paar uur wilden wachten. Liftrenovatie/verbouwing

Prima kamer, vriendelijk personeel.

Sfeervol hotel, ruime kamer (zeker voor Londense begrippen),...
    • Super Deluxe Kamer

Sfeervol hotel, ruime kamer (zeker voor Londense begrippen), vriendelijk personeel en een gezellige pub erbij. En prima locatie.

Geweldig hotel met vriendelijk personeel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt heerlijk, mooie ruime kamer , vriendelijk personeel, goede ligging

Perfect
    • Luxe Tweepersoonskamer

Zeer goede ligging voor bezoek aan Londen. Dichtbij metro. Veel horeca in de buurt. Kamer perfect in orde. Zeer lekker ontbijt.

• Luxe Tweepersoonskamer

Prima ontbijt. Mooie locatie. Vriendelijk personeel (behulpzaam personeel) Mooi en zeer schoon hotel (kamer)

aangenaam
    • Luxe Tweepersoonskamer

enig minpunt: het ontbreken van een leeslamp op de kamer;

Kamer was goed geoutilleerd; goed bed royale afmeting, aangename badkamer

Prima ligging, nette kamers
    • Luxe Tweepersoonskamer

Weinig spontaniteit. Oogt gemoedelijker dan dat het is, het is allemaal behoorlijk zakelijk en iedereen doet zijn werk.

Prima ligging, nette kamers

Perfect verblijf, op goede locatie in de stad Londen
    • Luxe Tweepersoonskamer

Zeer ruim, verzorgd en schoon!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Lekker ontbijtje, vriendelijk personeel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Lawaai van de luchtbehandeling (zelfs na uitzetten)

Lekker ontbijtje, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

lekker ontbijt, ruime kamer, vriendelijke...

geen wifi

lekker ontbijt, ruime kamer, vriendelijke bediening/onthaal

Super hotel met ongelooflijk gemotiveerd en vriendelijk personeel.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid van de staf.

Faciliteiten in de kamer onovertroffen.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Faciliteiten in de kamer onovertroffen. Wij kregen een upgrade. Aan te bevelen hotel!

Chamberlain rocks

Geen minpunten

Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam en super schoon hotel

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Het ontbijt was heerlijk.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De kamer was te warm, vooral s'nachts

Het ontbijt was heerlijk. Er was heel veel keuze.

Lang weekend Londen

Ramen die open kunnen

Drankjes gratis en Nespresso koffiezetter op de kamer

goede locatie
    • Luxe Tweepersoonskamer

klein bed en kleine kamer.

locatie

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De vriendelijkheid van de medewerkers.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid van de medewerkers.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Londen city
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Londen is en blijft duur , maar hier Zit je wel heel centraal en dicht bij de metro

Uitstekend verblijf, dicht bij openbaar vervoer !

---

Lekker ontbijt, mooie kamers, gratis wifi, vriendelijk personeel, goede ligging !

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Ruime en nette kamers.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ruime en nette kamers. Uitstekend WiFi. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

The Chamberlain biedt een goede rustplek voor als je een druk bezette dag in dynamisch Londen hebt!
    • Luxe Tweepersoonskamer

De klantvriendelijkheid en service, oftewel een tekort daaraan, bij de receptie.

De kwaliteit van de kamer, die goed was, en de rust.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Luxe Tweepersoonskamer

Warme water in de douche was net iets te koud.

Goed hotel met ruime kamer op een prima locatie en lekker rustig op de kamer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het ontbijt was inorde, je kon alles vragen wat je wilde en steeds vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prachtig ontbijt

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Alles was perfect.

Alles was perfect.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Net hotel zeer centraal gelegen
    • Luxe Tweepersoonskamer

Onbijt mag iets uitgebreider zijn

Goede service en bediening

Goede ligging,vlak bij towerbridge.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Goede ligging,vlak bij towerbridge. Bus en metro op wandel afstand. Lekker ontbijt,mooie kamer goed bed.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Uitstekend hotel!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Goed hotel, heerlijke bedden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

confortabel

liften

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

tempo ontbijt

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Gezellig hotel in Engelse sfeer, goede kamers voorzien van...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Gezellig hotel in Engelse sfeer, goede kamers voorzien van alle benodigdheden, koffie/thee voorzieningen, etc. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Zeer goede locatie!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Mooie kamer, ruime badkamer, zeer goed ontbijt, fijne locatie vlak bij Tower Bridge en metro. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Altijd fijn dit hotel

Altijd fijn dit hotel

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid...kunt wel van de kaart kiezen... dit bij de prijs in.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Leuk dat we een drankje kregen aangeboden omdat de hoofdlift...

De vrienden waar we mee samen reisden hadden een grotere kamer met een aparte douche en bad, wij niet, hoewel we evenveel hebben betaald.

Leuk dat we een drankje kregen aangeboden omdat de hoofdlift buiten gebruik was. Het ont bijt was heel lekker.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Heerlijke bedden

Niets viel tegen. U kunt dit hotel rustig boeken.

Heerlijke bedden Schone mooie kamers Vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht Gemoedelijk kleinschalig hotel, niet massaal Ontbijt erg goed Ligging vlakbij tower bridge en tower of londen, hop on -hop of bus en metro. Op loopafstand vanaf station luchthaven Stansted

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Uitstekende bedden, Geen ontbijt genomen maar prima...

Jammer van defecte lift, kamer op 4e. Dranken aan de bar relatief duur in vergelijk met pubs in de buurt.

Uitstekende bedden, Geen ontbijt genomen maar prima gelegenheden vlak in de buurt (o.a. Peter's vlak over station Aldgate). Mooie, recente en relatief ruime kamer. Prima douche. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten en snacks in de bar aan redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

De kamer was prima, goed bed, en de badkamer was voorzien...

Misschien iets meer verwacht van het continental ontbijt, er was wel een groter aanbod maar dat was een meerprijs.

De kamer was prima, goed bed, en de badkamer was voorzien van alle produkten en een goede douche.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

kwaliteit van de bedden, ruime kamer, vriendelijkheid van...

bar in het hotel, levert eten van de kaart dat redelijk is, hoeveelheid is weinig en ook weinig keus. Buiten de kaart op het bord is beter (eendenleverpate en de mushroom pie)

kwaliteit van de bedden, ruime kamer, vriendelijkheid van personeel. Gratis pint bier en gratis fles bier in minibar.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Locatie zeer dicht bij metrostation, maar ook te voet alles...

Ontbijt erg mager. Voor op te scheppen was bijna niks, maar je kon wel bepaalde ontbijt menu's bestellen. Was veel met spek en worstjes etc. Echt Engels ontbijt. Moet je van houden.

Locatie zeer dicht bij metrostation, maar ook te voet alles goed te doen Super vriendelijk personeel! Prins/kwaliteit goed Leuke, schone kamers 24 uurs receptie Gratis WiFi

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

mooie ruime kamers, goed sanitair en schoon

het avondeten is typisch engels en dat zegt al genoeg. daarentegen is het ontbijt weer goed en alles vers verder goede pub in het hotel

mooie ruime kamers, goed sanitair en schoon

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Zeer vriendelijk personeel.

Avondeten (restaurant). Zeer beperkte kaart, personeel vriendelijk maar eerder op pub gericht dan op restaurant. Veel lawaai in het restaurant, afkomstig van de TV in de pub (één ruimte).

Zeer vriendelijk personeel. Super ligging op minder dan vijf minuten gaan van de Tower en minder dan 10 minuten van Tower Bridge.

Er zijn ook 49 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Chamberlain